Nov 16, 2006

Recollection*

Ακούστε, τσόλια.
Όλη μου τη ζωή, έζησα εκτεθειμένος. Ποτέ δεν έκρυψα τίποτα γιατί δεν είχα τίποτε να κρύψω. Και γι’ αυτό έχω μόνο φίλους, στο μέρος της καρδιάς όπου εσείς δεν έχετε τίποτε άλλο εκτός από τύψεις και ματαίωση.
Έχω ζήσει σε μέρη όπου εσείς δεν θα πηγαίνατε ούτε για να κλάσετε χωρίς να σας πάρουν μυρωδιά, δειλοί – και πάντα έβρισκα λόγο για να υπάρχω ακόμη κι εκεί.
Έχω δει ανθρώπους να πεθαίνουν στα χέρια μου και φίλους να λυγίζουν κάτω από το βάρος των επιθυμιών τους.
Έχω δει κορίτσια να ξαναγεννιούνται επειδή αγάπησαν και αγόρια να χάνονται για τον ίδιο λόγο.
Έχω μοιραστεί με φίλους γυναίκες, αλκοόλ, μουσική, ενοχές.
Έχω κλέψει.
Έχω μετανιώσει.
Έχω φάει ξύλο κι έχω ρίξει.
Έχω ζήσει κι έχω πεθάνει αρκετές φορές.
Έχω πληγώσει και με έχουν πληγώσει.
Δεν θα με σταματήσετε τώρα επειδή ξέρετε ποιος είμαι – όλοι με ήξεραν πάντα.
Είμαι αυτός που δεν θα μπορούσατε ποτέ να είστε.
Δεν έχετε την παραμικρή ιδέα πώς είναι να εκτίθεσαι κάθε βράδυ σε μια σκηνή. Δεν έχετε κλάψει ποτέ μπροστά σε 500 άτομα. Ούτε έχετε νιώσει ότι αυτό που γράψατε σε μια σκοτεινή στιγμή σκυμμένος πάνω από ένα πιάνο, μια γυναίκα ή μια σελίδα λευκό χαρτί, μπορεί να κάνει τους άλλους να χορέψουν μαζί σας το χορό της Ύπαρξης.
Έχετε δει το Ρόδον μόνο κάτω απ’ τη σκηνή. Έχετε μεθύσει μόνο στο bachelor πάρτι του φίλου σας που μετά έγινε δικηγόρος.
Δεν έχετε αξιωθεί να σας λατρέψουν ή να λατρέψετε, να μαγευτείτε από την τρέλα ενός φρενοκομείου και να δακρύσετε γι’ αυτό, να δείτε ένα τραγούδι σας στο ΜΤV, να πιείτε καφέ σε περίπτερο με τους μελλοθάνατους εργάτες των Ολυμπιακών έργων στις 5 τα χαράματα, να παίξετε στο θέατρο, δεν έχετε βρεθεί γυμνοί σε ναυάγιο κολυμπώντας μια ολόκληρη νύχτα, στην εθνική οδό άφραγκος με μια κιθάρα στο χέρι, στο βυθό της θάλασσας να ψάχνετε το φίλο σας, σε pub να μιλάτε με τον Paul Weller, σε ραδιόφωνο μόνος μέσα στη νύχτα, σε νοσοκομειακό με τον φίλο σας να έχει πέσει σε κώμα, σε καζίνο να κερδίζετε, στο Χημείο – να χάνεστε, σε πάρκινγκ να κάνετε έρωτα πίσω από τα παρκαρισμένα, σε δικαστήριο, σε στούντιο ηχογραφήσεων, σε κρεβάτι με δυο γυναίκες, σε τεκέ, σε κρατητήριο.
Δεν έχετε τίποτα να πείτε για μένα που να μην μπορώ να το πω μόνος μου, και καλύτερα από εσάς.




*Recollection:
συνειδητοποίηση (consciousness, emotional realization, ideational realization, realism, realization), μνήμη (data store, memory, pool, remembrance, storage, storage device, store), ανάμνηση (evisceration, evocation, memory, remembrance, reminiscence), αναπόληση (contemplation, reminiscence), αναθύμηση.

31 comments:

weirdo said...

Αν αυτό δεν είναι 'ψυχή', τότε δεν ξέρω τι είναι, γαμώτο..
Καλημέρα..:

Bliss said...

kalhmera!
:O
paidi mou ti einai auto to post?
koita na deis....

emena proswpika...oxi den me endiaferei...apla dn nomizw pws 8a me kanei n allaksw gnwmh...kati..h 8a me kanei na mhn se diabazw!
den kserw poios eisai!
den kserw oute ta misa ap osa eipes
alla opws k su dn ksereis poia eima kai oute ta misa ap osa grafw sto blog!

kaneis dn kserei kanena:-)

opote dn xreiazotan kan na kaneis auto to postaki

epeidh 3-4 loser sthn blogosfaira dn exoun me ti na asxolh8oun kai ton paizoun!
eilikrina 8umamai akoma to ksekatiniasma se mias matzika to blog pou ntemek eixan tous hacker k ebgazan plhrofories!
sorry kiolas...alla gia thn hlikia pou exoun sthn plath tou 8a prepe oxi apla na ntrepontai alla ma to 8eo na kleisoun tis pipes ta blog tous!
eidika an exoun k paidia!
fantazesai ta paidia tous na tous diabazoune?
na blepoun thn kseftila tous?
ws atomo ..ekeinh th mera...sto en logo blog eniwsa apaix8eia k ahdia...k poso malakas k katina telika mporeis na gineis!

MPRABO STA PAIDIA!
TELIKA TO TSATSILIKI HTAN ANEKA8EN ''PHGH'' PROSOXHS!

TWRA KREMASTEITE!

ZWA!

Summertime said...

Κορίτσια, stay cool.
Το έγραψα απολύτως νηφάλιος, για να πω σε κάποιους την αγαπημένη φράση της Μαργκό, "thank you and fuck you", αν νομίζουν ότι με το να με απειλούν με περαιτέρω αποκαλύψεις θα με κάνουν να σκιαχτώ.
Μαργκό, η υπόθεση εκείνη, είναι ξεχωριστή, και έχει πάρει ήδη το δρόμο της.


καλημέρες

diki said...

Εγώ πάντως ακόμα σε διαβάζω. Αν λέει κάτι αυτό. Μάλιστα λόγω περιορισμένου χρόνου και το ότι τα rss feeds στον Opera δε λειτουργούν πια (γιατί;) διαβάζω σχεδόν μόνο εσένα.

Bliss said...

axaxaxaxaxa mesa ston pono mou h dolia ( hr8an oi peirates) katafera k gelasa!
Thank you and Fuck you!
hohohohoh auta einai!
katse na balw k ligo archive :D

meres meres

Κολοκύθι said...

Ποπο το χριστό μου δε καταλαβαίνω αλλά δε πειράζει έχω φάει πεινιρλι στην έθνικη οδό μια εποχή και είχα αναίβει και στη σκηνή στο ρόδο γιατί είχα φτάσει 2 ώρες πριν την έναρξη. αχ ωραίες εποχές.
:-P

Summertime said...

DIKI>>
Ποτέ δεν μου άρεσε η όπερα (με εξαίρεση την Κάλλας που ήταν κάτι άλλο - σαν εννοιολογικός ορίσμός της λέξης)
:)


ΜΑΡΓΚΟ>>
Πονηρούλα.



ΚΟΛΟΚΥΘΕΝΙΑ>>
Το να τρως πεϊνιρλί στην Εθνική είναι πολύ επικίνδυνο πράγμα, αν θες τη γνώμη μου. Βάζουν χάλια συστατικά και παχαίνει.


buongiorno a tutti

The Motorcycle boy said...

Λέγαμε παλιά "τι να μας πεις για τη ζωή σου; όλη σου η ζωή -ένα Σαββατόβραδο δικό μας κι αυτό με βροχή". Έτσι λέγαμε, εγώ απέφευγα να το λέω γιατί το θεωρούσα πολύ μηδενιστικό για τους άλλους, όσο τιποτένιοι κι αν ήταν.
Αλλά, στην περίπτωσή σου, στο χαρίζω για να τους το τηλεγραφίσεις -ούτε το σάλιο σου δεν αξίζουν να χαλάς.
Υ.Γ.: Ήμουνα κι εγώ στο Χημείο, στο υπόγειο μέσα σε μια ντουλάπα χεσμένος. Ελπίζω να μην ήσουνα στη διπλανή, χεχε.

Anonymous said...

δεν έχω κάτι να σου πω...μόνο κάτι να σου χαρίσω...www.freehugs.org

Summertime said...

Motorcycle>>
ΟΚ, μόνο που δεν έχω καμία έπαρση - κι ας γράφτηκε έτσι αυτό το ποστ.

Δεν θες να ξέρεις που ήμουν στο Χημείο (θα σου πω τσουγκρίζοντας ποτήρια το μεσημέρι), τρελόγερε.


Reflection>>
"Κι ένα κομμάτι ξύλο γίνεται φλάουτο έτσι και του δώσεις αγάπη"

Μαρκησία του Ο. said...

Ήμουν κι εγώ στο Χημείο.
Στο πρώτο έτος μας έκαναν μάθημα στο υπόγειο, δίπλα στο προαύλιο των φυλακισμένων με τα ποντικάκια.
Αν λέτε για αυτό, λέμε ;-)

Καλημέρα, σκάω που είμαι γραφείο τέτοια μέρα ενώ θα έπρεπε να είμαι στον ήλιο και να λιάζομαι και να πίνω ρακές και να μη σκέφτομαι τίποτα

ΧΧ

Summertime said...

MARKHSIA,
εμείς πάντως κάτι τέτοιο σκεφτόμαστε να κάνουμε με τη Mantalena. Να χαρούμε την ανεργία μας, βρε αδελφέ.

κουράγιο
έχεις άλλα που δεν έχουμε εμείς (π.χ. ωραία μάτια!)

:D

Χαμένο κορμί said...

Τον (Καλλιτέχνη) Βασίλη Τερλέγκα θα τον έχεις ακουστά φαντάζομαι... Αυτός τραγούδησε αυτό που σου είπε ο μοτοσικλετιστής...

"Τι να μας πείς εσύ, εσυ, ΕΣΥ για τη ζωή σου"
"Μια νύχτα απ' τη δική μου, ολόκληρη η δική σου"

Μακάρι να είχαν όλα τα σκυλάδικα το νόημα που έχει αυτό... Θα έγραφα και το υπόλοιπο τραγούδι αλλα θα γίνω κουραστικός

Άφουγκράσου το...

The Motorcycle boy said...

Όχι ρε πούστη μου -το έχει κάνει τραγούδι ο Τερλέγκας; Εμείς το λέγαμε πίσω στο ογδονταφεύγα.
Σαμ δεν βρήκα έπαρση στο ποστ σου -αγανάκτιση ναι, αλλά έπαρση όχι.
Άντε, τέλειωνε και τσακίσου να έρθεις.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bitch Girl said...

"Μια νύχτα απ' τη δική μου, ολόκληρη η δική σου" ο μύθος λέει ότι τη φράση την πρωτοείπε η Άντζελα χιχιχι αλλά έτσι είναι οι μύθοι btw ωραίες μουσικές όπως πάντα :)

Aurelia Aurita said...

Εγω με το συμπαθειο,περαστικη ειμαι,σκουπισα τα ποδια μου,μπαινω να πω κατι μικρο και φευγω,μην ενοχλειστε..
Πριν πολυ καιρο πηρε και μενα τ'αυτι μου την"αποκαλυψη",ψιλοεφριξα με το ποσο"προσβεβλημενοι"κιεγω δεν ξερω τι αλλο ενιωσαν καποιοι,διαβασα κακιες απειρες κιαναρωτηθηκα τι ζορι τραβουν,κατεληξα στο οτι ολα ηταν θεμα"να γινει νταβαντουρι,να βγαλουμε τα πουλια μας και τους οπαδους μας και να τους μετρησουμε"και λεω ενταξει,θα ξεθυμανει οπως ολα...
Και μπαινω σημερα μετα απο πολυ καιρο και βλεπω οτι ακομα το θεμα τρεχει με χιλια!Και θελω απλα να σε ρωτησω:
Γιατι ασχολεισαι ακομη;Πιστευω οτι αν αδιαφορησεις θα τελειωσει.Γιατι το συνεχιζεις;οσο αντιδρας θα καταλαβαινουν οτι υπαρχει εδαφος να σε χτυπουν!
Δεν ξερω την ιστορια με λεπτομερειες,αλλα μου'λεγε η γιαγια μου παλια που μιλουσε,οτι ετσι(και κουνουσε το ενα χερι στον αερα)δε γινεται,ετσι(και χτυπουσε το ενα χερι με το αλλο)γινεται...
Αυτα.Ευχαριστω για τη φιλοξενια.Γεια!

Summertime said...

XAMENO KORMI>>
Ο Τερλέγκας χαίρει εκτίμησης στο θυμικό μου για τον υπέρτατο ghard rock στίχο του
"είναι εδώ και ας μη φαίνεται
είναι εδώ κι ας μην τη βλέπετε
Χειροκροτήστε την
κι ύστερα φτύστε την
Η φάτσα της θυμίζει προδότη..."

Είναι τόσο λούμπεν, που το γούσταρα όταν πήγαινα στρατό, απλώς κια μόνο για σπάσιμο στους ξενέρωτους που άκουγαν Σφακιανάκη.
Μα... τι κουβέντα πιάσαμε;


ΜΟΤΟΣΑΚΕ>>
Ήλθον, ήπιον και απήλθον.


ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ>>
Το τι θα κάνω και τι όχι, δεν περίμενα ένα καρκινάκι του πλανήτη σαν κι εσένα να μου το πει, κληρονόμε της μαλακίας.


ΒΙΤCH GIRL>>
Ευχαριστούμε. Στις μουσικές αυτές εγώ μόνο ένα track των Zeppelin πρόσθεσα, όλο το υπόλοιπο είναι της Μανταλένας.


AURITA AURELIA>>
Δεν έχει να κάνει με καμία "αποκάλυψη" η οποία, επαναλαμβάνω,΄είναι στην τελική ευθεία για να πάριε το δρόμο της δικαιοσύνης.
Έχει να κάνει με τη συνεχιζόμενη αηδία εις βάρος μου και εις βάρος της Μανταλένας, με σκοπό να το βουλώσουμε.
Βλέπεις Aurelia, αν είναι να μείνουν στα blogs οι αναρχοφασίστες, χριστιανοναζί, χουντικοί, ομοφυλοφιλοχουντικοί, αξιόλογοι λογοκριτές, ρουφιάνοι, απατεώνες της αυτορύθμισης και αστυνομοκράτες σταλινικοί, άυτό το blog θα είναι το τελευταίο που θα κλείσει.
Γι' αυτό γίνονται όλα.

Να περνάς συχνότερα, δεν θα πέσουμε κάτω στον πρώτο γύρο, ντε!

Anonymous said...

E, όχι και να κλέισει το blog...
Μην λέμε και χαζά τέτοιες μέρες...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

Ψιτ...
τώρα που έκλεισε ο Μανιφέστος τα ανώνυμα σχόλια, όλη η ματζικοανωμαλία, οι κοπρίτες (λόγω πόστ) και οι προβατίνες θα μας μαζευτούν εδώ Sum.

Καλά έγραψε ο Artois... αυτός ο άνθρωπος επιτελούσε κοινωνικό έργο.

Άντε μην αρχίσω πάλι και γίνει εδώ πέρα του Monitor.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Attalanti said...

Είναι κρίμα να σε διαβάζουν (κάποιοι) χωρίς να σε καταλαβαίνουν. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά γι' αυτό, απλά να τα ξαναπείς. Όσο πιο ωραία και πιο δυνατά γίνεται. Καλό βράδυ!

Bliss said...

8a mporouses na kaneis ena intro:

Loipon koute...kakia den krataw pote :D

an kai einai apo kommati enos paidiou pou dn xwneuw...(MANIKE EISAI MALAKAS by the way)alla h attaka auth m arese!
kai to akouste tsolia!
axaxaxa
zwgrafizeisssss!!!
tespa

oi Anwnumoi-''Epwnumoi''( mphxth auto ormikste zwa)...mou 8umizoun ligo ena kommat twn Tsopana RAve pou lene :

'' dwsmou ena katostariko....dwsmou ena diakosariko h ena pentasoriko..telos pantwsn dwsmou oti exeis...:P:P'' -KOMMATI ME NOHMA
ESEIS loipon anti gia lefta ( dn kserw an eiste k xlimitzoures)...zhtate apegnwsmena prosoxh!
na kineite ta nhmata k kala
na to paizete au8enties k gamaoua!

8a kanw mia kinhsh me ta xeria mou ...

oxi oxi den 8a sas moutzwsw oute kwlodaxtulo 8a kanw...sas xeirokrotw!
thn kalmera mou

aaaa kai ta filia m mou nte!

bereniki said...

iiiiiiiiiiiiiii
ti le re sum!
ti le re summertime!
ta xw kanei kai egw auta!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeehm nai... merika ston 3upnio, merika ston upno m k merika kata to daydreaming....
ta xw kanei pantws e?
opote mh mou plas mouri eme! ok? :P

mouts

*****