Nov 19, 2006

Τι μου λείπει πιο πολύ


-Να γονατίσω μεθυσμένη και σκασμένη στα γέλια
-Το βράδυ που έπαιζα DJ και ήρθες χωρίς να σε περιμένω
-Ένα σέρβις στο μηχανάκι – πάω με τους προβολείς αναμένους
-Μια δουλειά
-Το rainstick μου που αν και ακίνητο *έπαιζε* μόνο του κάθε που άλλαζε ο καιρός
-Το βιβλίο του Τζούλιαν Μπαρνς «Ο Διανοούμενος στην Κουζίνα» που πήρες για να μου μαγειρέψεις και δεν μου το επέστρεψες ποτέ

-Εκείνη η πλαστική κούκλα βιτρίνας που είχαμε αγοράσει μαζί στο Μοναστηράκι και την είχαμε βάλει στη γωνία του σαλονιού και της είχες φορέσει το καπέλο σου κι εγώ τα γυαλιά μου
-Το πρωινό μου ξύπνημα που έφευγα αφήνοντάς σε στο κρεβάτι
-Ο καφές που έπινα ολομόναχη και σιωπηλή στο μπαλκόνι προσέχοντας να μη σε ξυπνήσω
-Τα μακριά σου μαλλιά
-Ένα αναπάντεχο ταξίδι με ένα τυχαίο πλοίο
-Ή καλύτερα, με αεροπλάνο
-Να δω μια καλή ταινία και να μη βάλω τα κλάματα.
-40 χιλιάδες ευρώ να τελειώσω το σπίτι στην Πάρο
-Ένα συγκρότημα να παίζω τα τραγούδια μου
-Τύψεις – δεν έχω καμία
-Ελπίδες – έχω ελάχιστες
-Όνειρα – είναι τόσα πολλά που δεν θα τα προλάβω όλα
-Βοήθεια – κυρίως για να πραγματοποιήσω κάποια απ’ αυτά.




-Μια καλημέρα που να συνοδεύεται από +Coda στο τέλος του μέτρου.
Για όσο ζήσω ακόμη. With or without you.


.

16 comments:

Uncle Aris said...

Πώς μπορείς να έχεις όνειρα αλλά όχι ελπίδες ή τελωσπάντων ελάχιστες;Ωραίο post πάντως, εμένα πάντως μου έλειψε να ερωτευτώ πολύ. Έχει καμμιά 5ετία περίπου που δεν ενθουσιάζομαι με τίποτα ρε γαμώτο...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Attalanti said...

Είναι φυσικό να σου λείπει το μέλλον σου, αλλά, μην ανησυχείς, δεν είναι τόσο μακριά. Καλή Κυριακή!

Bliss said...

polu gluko postaki :-)

kai to diabaza ka8ws akouga to kommati apo to blog m ....

eipes dn exeis polles elpides...
kakws...tis elpides sou dn 8a tis basizeis me atoma tou parel8ontos...alla me ta dika sou 8elw kai to mellon sou!!!
epishs...ta oneira sou mh ta xalas!!!
auta 8a sou dwsoun elpides!
kai den xreiazesai na xeis tupseis gia tpt!
na koitas ton euato sou!


isws 8es ligh apo thn kreatosoupa pou ekana xaxaxa:P einai foberh dn 8a se steilw mantalenaki sto nosokomeio:P


epishs oute boh8eia xreiazesai!
auto pou xreiazesai einai na sbhseis anamnhseis pou dn 8a sou dwsoun tpt!
kai na proxwrhseis!


opws les kai sto telos...with or without you opws leei kai to songi nte!!!!

ta filia m

AsGoodAsItGets said...

Θείε Άρη:

Δε θυμάμαι πλέον πόσος καιρός έχει περάσει, αλλά νομίζω είναι δεκαετία+...

guerrero762 said...

ψυχοφαρμακα

Uncle Aris said...

Μαλακία μεγάλη το να μην μπορείς να ενθουσιαστής με τίποτα γαμώτο. Νιώθεις απλώς να υπάρχεις σε μια αέναη ρουτίνα, που μπορεί να αλλάζει καθημερινά, αλλά στην ουσία παραμένει η ίδια. Τέσπα, συννεφιασμένη Κυριακή εδω πάνω και τα σχόλια σε ανάλογο ύφος. Καλό απόγευμα σε όλους.

guerrero762 said...

θειε αρη εχω λυση για το προβλημα σου....κυκλοφορει σε πολλα διαμετρηματα.Αν εισαι τυπος που του αρεσει να κανει εφε δοκιμασε την ταρατσα ή το μπαλκονι σου..

Κολοκύθι said...

I'm young, I know,
but even so
I know a thing, or two
I learned, from you
I really learned a lot,
really learned a lot
love is like a flame
it burns you when it's hot
Love hurts

Mantalena Parianos said...

ΘEIE ARH>>
"Πέντε χρόνια να ενθουσιαστείς"; Σε κατέστρεψαν μου φαίνεται αυτές οι φλογερές χισπανίδες!
Άν μετά από εκείνες, οι Ελληνοπούλες σού φαίνονται "λίγες", παντρέψου αλλοδαπή! Σοβαρά - το σκέφτομαι κι εγώ, ως τη μόνη λύσις.
:D


ATTALANTI>>
To μέλλον είναι ΤΩΡΑ κι εγώ θέλω να ξέρω τι θα γίνει ΑΥΡΙΟ!



ΜΑΡΓΚΟΥΔΑΚΙ
Μια χαρά (μου) τα λες - εγώ τα ακούω;
:S

ΑΖ ΓΚΟΥΝΤ ΑΖ ΙΤ ΓΚΕΤΣ>>
Δεκαετία να ερωτευτείς; Ωιμέ, αυτό με περιμένει κι εμέ; Και ΟΚ, μπορεί στο ενδιάμεσο, να βρεις "ένα κορμί να υπερσπιστεί την έξαψή σου", που γράφει κι ο Χριστιανόπουλος, αλλά ο Έρως παραμένει εξακολουθητικά στο μπαλαούρο.
Μπράβο μας, μωρέ, Φτου μας να μη μας ματιάσω.
:D


GUERRERO 762>>
Τα ψυχοφάρμακα κάνουν θραύση στις μέρες μας - αμέρικα γίναμε.
Που ήσουν χαμένος εσύ; Σε μετάθεση;
Διάβασα και το πρώτο σου ποστάκιο - ελπίζω να μην είσαι πολύ εριστικός στο μπλογκάκι μου, γιατί ο γιατρός μου συνέστησε γαλήνη... Αν δεν τα καταφέρω... ΤΟΤΕ να δεις ψυχοφάρμακα!

Μη γίνεσαι αυθάδης στον αγαπημένο θείο Άρη, φονέα. Δεν είμαστε όλοι από ατσάλι όπως εσύ.



ΚΟΛΟΚΥΘΕΝΙΑ>>
Ένας από τους πιο εκπληκτικούς τίτλους τραγουδιών που έχω δει στη ζωή μου είναι ο "Love is a four letter word" toy Bob Dylan.
Όπου "four-letter-word" είναι η έκφραση που χρησιμοποιούν οι αμερικανοί για να πουν ότι μια λέξη είναι βρισιά...

Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες, κολοκύθι;
:)

Καπετάνισσα said...

Υπέροχη.

Μανταλένα της λύπης που της λείπεις...

Bliss said...

na ta akouseis!

kapote se akousa egw ;-)

guerrero762 said...

O θειος αρης μου ειναι συμπαθης...γιαυτο θα τον φαω τελευταιο :Ρ
Ας πουμε dear οτι ημουνα μερος της νεας ταξης πραγματων βαση του Bushικου (senior and junior)δογματος.Προασπιζα την ελευθερια την δημοκρατια και το φτηνο πετρελαιο.

Mantalena Parianos said...

KAPETANISSA>>
Σου αρέσει ο Bob Dylan, Καπετάνισσά μου;
;)


ΜΑΡΓΚΟ>>
Αυτό το "κάποτε σε άκουσα εγώ", με έριξε στο πάτωμα... Αλήθεια. Το είχα ξεχάσει. Χαίρομαι που με πίστεψες, γιατί σε πιστεύω κι εγώ.
:)


ΓΚΕΡΕΡΟ762>>
Γαμώτο, είσαι τόσο οξυδερκής, που τρομάζω.
Αν κατάλαβα σωστά, θα γύρισες με ένα μικρό κομπόδεμα. Σώος και αβλαβής, ελπίζω.

Κάτω τα χέρια από τον Θείο ¨Αρη, γιατί τελευταία είμαι πολύ πονεμένη και θα σου κάνω κανένα κακό, εγώ πλέον.
Γκρρρρ

guerrero762 said...

Παντα.Οσον αφορα και τις δυο παρατηρησεις σας αγαπητη παριανη.