Nov 13, 2006

Ηellenic Underwater Times


Στη χώρα με τα χιλιάδες νησάκια και τον πιο παχύσαρκο λαό στην Ευρώπη,
όπου οι λεφτάδες προτιμούν να τσουλήσουν τις χοντροκοιλιές τους πάνω στα ski στον Παρνασσό παρά να κάνουν καμιά βουτιά στο Ιόνιο και το Αιγαίο (γιατί άλλο, νομίζεις ότι φτιάχνουν πισίνες στα εξοχικά τους; για να μην πνίγονται μετά το απεριτίφ),
ε θα έπρεπε να είχαμε κι άλλο βραβείο στον διαγωνισμό της Αντίμπ 2006 για τις Καλύτερες Υποβρύχιες Ταινίες και Φωτογραφίες, που έγινε πριν λίγες μέρες.



Γοργονίζ, sous la mer du nord


Και γράφω «κι άλλο», γιατί, ευτυχώς, μας ξελάσπωσε
ο
Νάσος Ειρηναίος
που όπως γράφει το Χ-Ray Magazine εδώ (έχει όλους τους νικητές και διακριθέντες), βραβεύτηκε για το Καλύτερο Web Site Υποβρύχιας Ζωής, λέμε!

Το site του είναι το Ηellenic Underwater Times (admin ο Ρένος), κάτι σαν τους Times της πεσκανδρίτσας, χιιι, και αν κάνετε κλικ, θα βρεθείτε με ένα σπλατς στον υποβρύχιο κόσμο της χώρας μας, με νέα και ειδήσεις και στα αγγλικά.

Keep diving, guys.


Μantalenoπλατς
:D

6 comments:

The Motorcycle boy said...

Τώρα,εγώ από φωτογραφία δεν σκαμπάζω -αλλά η κοπέλα της φωτογραφίας είναι σούπερ. Είμαι πολύ πεζός ρε γαμώτο;

Mantalena Parianos said...

Eίσαι πανάθεμά σε. Για μπουμπουλήθρες σε κόβω στο πρώτο τσουναμάκι.

Attalanti said...

ΑΥΤΑ είναι νέα! Κάτι αισιόδοξο για την καινούρια βδομάδα!

Mantalena Parianos said...

ATTALANTI>>
Πώς πήγε;
πες πες πες πες!

Attalanti said...

:) Καλά... Το έστειλα χθες (τις πρώτες 60 σελίδες), χωρίς να έχω απάντηση και πολύ χαίρομαι, μιας και no news is good news... Κοιμήθηκα δύο ωρίτσες (2-4 π.μ.). Αφού βρήκα το δρόμο για το γραφείο, μπορείς να πεις ότι πήγε "καλά". Συνεχίζω σήμερα, για τη ρεβάνς! Εσύ, καλά;

Mantalena Parianos said...

ATTALANTI,
κι εγώ προσπαθώ να βρω δουλειά...
Μέχρι την Πέμπτη θα μου απαντήσουν από την audition.
Την Πέμπτη θα έχω κι άλλο ραντεβού.
Mε θέλουν και σε μια άλλη, αλλά δεν θέλω εγώ (ακόμη), ελπίζω να βρω κάτι καλύτερο.
μουτς