Jul 29, 2006

Γυναίκες στον ισραηλινό στρατό

"Κανείς δεν επιτρέπεται να συζητάει ουσιαστικά για το Ισραήλ, τις προθέσεις και τις κινήσεις του. Κάθε φωνή ορθολογικής επίκρισης του Ισραήλ, τείνει να πνιγεί ως αντισημιτισμός"
-Α.Δ. Παπαγιαννίδης, το "Βήμα"




Μια λεπτομέρεια:
Μια μέρα πριν την απαγωγή του Ισραηλινού στρατιώτη στην Παλαιστίνη, είχαν γίνει τρεις απαγωγές παλαιστινίων από τον Ισραηλινό στρατό. Το γεγονός αναφέρθηκε μόνο σε τουρκικές εφημερίδες. Και δεν έχει διαψευσθεί...



"Η ηθική δεν είναι στο πλευρό μας... Αυτός ο πόλεμος δεν είναι δίκαιος. Το Ισραήλ κάνει χρήση υπερβολικής ισχύος χωρίς διακρίσεις μεταξύ άμαχων και εχθρών. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ηθική και το δίκαιο είναι με το μέρος της Χασμπολάχ. Αναμφίβολα όχι."
-Ζεέβ Μαόζ, καθηγητής Πολιτικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ



Και συνεχίζει ο κύριος καθηγητής...
"Εισβάλαμε σε ένα κυρίαρχο κράτος και καταλάβαμε την πρωτεύουσά του, το 1982. Στη διάρκεια αυτής της εισβολής, ρίξαμε αρκετούς τόνους βομβών από αέρα, θάλασσα και γη, τραυματίζοντας και σκοτώνοντας χιλιάδες αμάχους. Σχεδόν 14.000 άμαχοι σκοτώθηκαν από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1982, σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς. Η πλειονότητα αυτών των αμάχων, δεν είχε τίποτε να κάνει με την PLO..."



"Έτσι, προκαλέσαμε τη φυγή 500.000 προσφύγων από το Νότιο Λίβανο. Δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία για τον αριθμό των θυμάτων των επιχειρήσεων του στρατού μας "Λογοδοσία" και "Σταφύλια της Οργής", αλλά βομβαρδισαμε και καταφύγια όπως εκείνο στο χωριό Καφρ Κανά, σκοτώνοντας 103 άμαχους".



"Στις 28 Ιουλίου του 1989, απαγάγαμε τον Σέικ Ομπέιν και στις 12 Μαϊου 1994, τον Μουσταφά Ντιρανί. Το Ισραήλ κράτησε αυτούς τους ανθρώπους μαζί με χιλιάδες άλλους ανώνυμους, στη φυλακή χωρίς δίκες, ως "διαπραγματευτικά ατού". Αυτό που επιτρέπεται σε μας, απαγορεύεται στη Χεσμπολάχ;"



"Αρκετά όμως με το παρελθόν και την ιστορία της ηθικής. Σήμερα, ο ισραηλινός στρατός έχει ρίξει χιλιάδες βόμβες στα χωριά του νότιου Λιβάνου, υποστηρίζοντας ότι εκεί κρύβονται άντρες της Χεσμπολάχ. Περίπου 25 Ισραηλινοί άμαχοι έχουν σκοτωθεί από τους πυραύλους Κατιούσα της Χασμπολάχ και περισσότεροι από 300 Λιβανέζοι άμαχοι στα νότια χωριά. Και αυτό που είναι ακόμη χειρότερο, είναι πως με το να βομβαρδίζουμε στόχους όπως εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και γέφυρες, μετατρέπουμε σε θύμα και όμηρο ολόκληρο τον άμαχο πληθυσμό του Λιβάνου".



Όπως έγραφα και σε προηγούμενο post, οι απαγωγές ανάμεσα σε Ισραηλινούς, Σύριους και Παλαιστίνιους, δεν είναι κάτι πρωτοφανές. Μου το έχουν πει οι ίδιοι οι Ισραηλινοί.

Η σύλληψη μάλιστα των ισραηλινών στρατιωτών από τη Χεσμπολάχ δεν είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά. Πολλές φορές έχει γίνει στο παρελθόν, με σκοπό την ανταλλαγή αιχμαλώτων. Υπάρχουν Λιβανέζοι αγωνιστές κρατούμενοι στο Ισραήλ, που σαπίζουν στη φυλακή εδώ και 30 χρόνια...
Δεν αποδεικνύει αυτό ότι η επίθεση του Ισραήλ ήταν προσχεδιασμένη;
Στο ΟΗΕ τι έγινε ρε παιδιά; Ούτε λεκτικά δεν μπόρεσαν να καταδικάσουν τον φόνο των παρατηρητών του;

Έτσι μου 'ρχεται να πάω εθελόντρια στο Λίβανο. Μόνο που σκέφτομαι ότι κάτι καρακαηδόνες σαν κι αυτές που βλέπω στις φωτογραφίες σκοτώνουν παιδάκια απλώς πατώντας ένα κουμπί ή μια σκανδάλη, με κάνουν να θέλω να τους πιω το αίμα.

Θες να δεις και ειδήσεις α λα Ισραηλίτικά; Go to "Israel Broadcasting Authority" website, κλίκαρε στο ENGLISH TV NEWS στα δεξιά της οθόνης, και δες.

25 comments:

Καπετάνισσα said...

Στον πόλεμο, δεν υπάρχει τίποτα τελικά. Κανένα όριο.
Ούτε ηθική, ούτε διεθνείς κανονισμοί, ούτε βαρύγδουπες συμβάσεις, ούτε υπογεγραμμένες υποσχέσεις, ούτε φύλα βέβαια, ούτε επίσημες προστασίες.
Τίποτα, μα τίποτα.
Ούτε καν η έννοια του πολιτισμού (η δυτικοφερμμένη, ok), που βλέπει τον άνθρωπο ως αξία. Α Ξ Ι Α.

Επί της ουσίας, ο πρωτόγονος -με την πενευματική έννοια- άνθρωπος των σπηλαίων που πάλευε με τα ρόπαλα, διαφέρει με τον σημερινό πολεμιστή ως προς την εξέλιξη των όπλων.
Στον "από μέσα άγριο", εξέλιξη καμμία.

Uncle Aris said...

Ε είναι γνωστό οτι ο πόλεμος δεν έχει ηθική απο το μέρος κανενός. Αγριότητες και θηριωδείες γίνονται πάντα. Απλώς κρίμα που έχουμε βάλει και τις γυναίκες στο παιχνίδι αυτό, αυτές που θα γεννήσουνε την επόμενη γενιά και κακά τα ψέμματα, αυτές θα την 'κατευθήνουνε'-αναθρέψουνε κι όλας.

ΥΓ:Οι γκόμενες στο μπάρ με τα όπλα βγήκαν για κυνήγι ή τα έχουνε ως μέσο εκφοβισμού του κάθε ελεινού πεύτουλα; (ΑΚΑ:ΕΠ) Το φλέρτ στο Ισραήλ πρέπει να είναι ΠΟΛΥ δύσκολο

Anonymous said...

Εξαιρετική από δημοσιογραφικής πλευράς η ανάλυσή σου, και από αισθηικής ακόμη καλύτερη...

Το ζήλεψα αυτό το post...

Anonymous said...

Εντάξει τώρα βρήκες και εσύ λαό να μισείς μάλλον για λύπηση είναι ο περιούσιος λαός .Εάν Μιλήσεις λίγο μαζί τους θα φύγεις κουφός, θα σε αφήσουν με το στόκο ανοικτό. Και όπως είχε πει ο ποιητής

If god is true
Why did he loose
Six million jews

Παναγιώτης Βρυώνης said...

Η ίδια η βάση, η ιδέα του πολέμου είναι ανήθικη και απάνθρωπη. Σε οποιοδήποτε άλλο context η πράξη να σκοτώσεις κάποιον (και την οικογένειά του) επειδή κατά την γνώμη σου σου καταπατά το οικόπεδο, είναι το λιγότερο αποκρουστική.

Φανταστείτε την είδηση:
"Ο κ. Χ μπήκε στο σπίτι του γείτονά του Υ, τον πυροβόλησε, βίασε την γυναίκα του και έβαλε φωτιά στα παιδιά του. Ο Χ και ο Υ είχαν εδώ και χρόνια αντιδικία για την κυριότητα ενός τμήματος του οικοπέδου τους. Μάλιστα ο Υ είχε αρχίσει τους τελευταίους μήνες να παρκάρει το αυτοκίνητό του στο υπό αμφισβήτηση τμήμα"

...που δεν διαφέρει και πολύ από το:
"Το Χ κράτος κύρηξε τον πόλεμο στο Υ όταν το Υ αποφάσισε να στείλει έποικους στην περιοχή ΧΥΖ που και τα δύο κράτη διεκδικούν".

Γιατί αντιμετωπίζουμε με τόσο διαφορετικό τρόπο τα ίδια πράγματα;

Anonymous said...

There's no escape./
The big pricks are out./
They'll fuck everything in sight./
Watch your back.

Anonymous said...

Το 1931 η Κοινωνία των Εθνών (ΚΤΕ)ήρθε σε επαφή με τον Α.Einstein ζητώντας του να προσκαλέσει όποιον νόμιζε καταλληλότερο προκειμένου να απαντήσει στην ερώτηση: "Υπάρχει τρόπος ώστε να απελευθερωθεί η ανθρωπότητα απο τα δεινά του πολέμου και αν ναι πώς είναι δυνατό να προω8ήσουμε την ειρήνη".
Ο Einstein επέλεξε το πιο διεισδυτικό ίσως μυαλό που πέρασε απο τον πλανήτη, τον S.Freud.
Όταν ο Freud έμαθε για την πρόσκληση και γνωρίζοντας εκ των προτέρων την απάντηση στην ερώτηση της ΚΤΕ είπε το εξής:
"All my life I have had to tell people truths that were difficult to swallow. Now that I am old, I certainly do not want to fool them"
Στην απάντησή του μεταξύ άλλων, (αξίζει να διαβάσετε όλη την αλληλογραφία στο http://www.cis.vt.edu/modernworld/d/Einstein.html) και προσπαθώντας να επιχειρηματολογήσει επι της πραγματικότητας ο Freud τονίζει ότι εκ πρώτης όψεως η μετάβαση απο την ωμή βία στο Νόμο προυποθέτει την εγκαθίδρυση ενός παγκόσμιου νομοθετικού πλαισίου με απεριόριστη εξουσία (που όπως βλέπουμε βέβαια τα τελευταία χρόνια δεν βοηθάει και ιδιαίτερα...). Στο τέλος της ανοιχτής επιστολής προς τον Einstein ο Freud έρχεται στα χωράφια της ψυχανάλυσης και κάνοντας μια μικρή ανάλυση των 2 βασικών ενορμήσεων των ζώων (στα οποία συμπεριλαμβάνεται και το πιο ζώο απ'όλα-μαντέψτε ποιο) του Έρωτα και του Θανάτου καταλήγει στο εξής: Η καταστροφική μανία του ανθρώπου δεν θα εκριζωθεί ποτε, η μόνη ελπίδα είναι ότι κάποια στιγμή η εξέλιξη του πολιτισμού μας θα οδηγήσει την ανθρωπότητα στην ενδοβολή των καταστροφικών της διαθέσεων, σε τέτοιο βαθμό που ο πόλεμος ώς μέσο επίλυσης των διαφορών θα καταστεί άχρηστος.
Και κλείνει:
"How long have we to wait before the rest of men turn pacifist? Impossible to say, and yet perhaps our hope that these two factors--man's cultural disposition and a well-founded dread of the form that future wars will take--may serve to put an end to war in the near future, is not chimerical. But by what ways or byways this will come about, we cannot guess. Meanwhile we may rest on the assurance that whatever makes for cultural development is working also against war. "

Και ο Einstein απαντά:
"As long as all international conflicts are not subject to arbitration and the enforcement of decisions arrived at by arbitration is not guaranteed, and as long as war production is not prohibited we may be sure that war will follow upon war. Unless our civilization achieves the moral strength to overcome this evil, it is bound to share the fate of former civilizations: decline and decay."


150 χρόνια μετά τη γέννησή του, ο άνθρωπος που έστελνε, μέσα στα γράμματά του, κοκαίνη στην αγαπημένη του Martha για να ροδίσουν τα μάγουλά της, ο άνθρωπος που πολεμήθηκε τόσο απο τους εβραίους όσο και απο τους ναζί - γιατί τόλμησε να δεί πέρα απο τις τις προκαταλήψεις και τις αισθήσεις μας (π.χ "Amerika ist ein Fehler, zugegeben ein gigantischer Fehler, aber nichtsdestotrotz ein Fehler - America is a mistake, admittedly a gigantic mistake, but a mistake nevertheless." ) μιλάει ακόμα με τη γλώσσα της αλήθειας.

Φαίνεται, δυστυχώς, ότι είμαστε ακόμα στην αρχή.

AsGoodAsItGets said...

Η φωτό με τις γκόμενες στο μπαρ με τα όπλα ντυμένες στα καλοκαιρινά είναι όλα τα λεφτά!

Mantalena Parianos said...

KAPETANISSA>>
Ο Γκερέρο ίσως έιχε πολλά να μας πει για το τι είναι πόλεμος σήμερα. Σίγουρα, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έκαναν οι παππούδες μας. Κανέναν ηρωισμό...

Ανώνυμε 1>>
Σιγά μη συμπαθήσουμε τον μαλάκα με τις μπότες. Αν οι Γερμαναράδες, γαμώ τη φιλοσοφία που τους πέταγε, όταν ξεκινούσε να εκφωνεί τους πύρινους λόγους του στις μπιραρίες, τον έπαιρναν με τα λουκάνικα, θα είχε γλυτώσει όλος ο πλανήτης από τα αποβράσματα του γ' ράιχ.

ΘΕΙΕ ΑΡΗ>>
"Το φλέρτ στο Ισραήλ πρέπει να είναι ΠΟΛΥ δύσκολο"
;)
Το θέμα είναι ότι η ίδια υποκρισία που υπάρχει και στη χώρα μας υπάρχει κι εκεί. Π.χ.: απαγορεύεται η τέχνη που υποτίθεται ότι προσβάλλει τα χρηστά ήθη, αλλά στη γιουροβίζιον στέλνουν την Ντάνα ιντερνάσιοναλ. Μιλάμε τώρα για έναν λαό που ακούει Άτζελα Δημητρίου και Νταλάρα; Μπλιάξ!

ΠΑΡΑΦΩΝΕ>>
Με κάνεις και απορώ εσύ. Αλήθεια.

Ανώνυμε 2>>
Κάνε μου τη χάρη, καημένε, που "βρήκα λαό να μισήσω". Σε προηγούμενο κόμμεντ μου επικαλούμαι τον Γούντι Άλλεν και το επόμενο ποστ απ' αυτό εδώ είναι για τον αγαπημένο μου Leonard Cohen. Εβραίοι δεν είναι κι αυτοί, ή κάνω λάθος;


ΒΡΥΠΑΝ>>
Γιατί είμαστε αγέλη πιθήκων. Θέλουμε να πάρουμε ότι έχει η διπλανή αγέλη: τις γυναίκες, το φαγητό και την εδαφική περιοχή της.
Το παράδειγμα που αναφέρεις ίσως βάλει πολλούς να σκεφτουν - ωστόσο, συμβαίνει και σε minor κοινωνικό επίπεδο: γείτονες σκοτώνονται για ένα μέτρο γης, αν και νομίζω ότι εκεί βαραίνει -περισσότερο από τις διακρατικές διεκδικήσεις- το "δίκαιο" και το "άδικο" (αφού δεν σου ανήκει, πώς πάς να το πάρεις;)

ΟΡΕΣΙΒΙΟ ΧΟΥΦΤΑΛΟ>>
Εξαιρετικό αυτό που γράφεις στο σεντονο-comment σου!
Γιατί δεν το κάνεις ποστ στο μπλογκάκι σου, που έχει ρημάξει από την ερημιά; Αφού έχεις πράγματα να πεις...
:)

As Good As It Gets>>
Σιχαμένες γυναίκες! Ανθρώπινοι καμπινέδες!
"Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας,Νίκο Τσιαμτσίκα?"
Τι κάνεις εσύ στην Κολωνία, καλέ;
Καλώς όρισες στα blogs και sto blog μου.
:)

Anonymous said...

post is ready.
you can be the first to join the club.

Mantalena Parianos said...

Bουνίσιο Ραμολί>>
ΟΚ, σου 'ρχομαι.

Mari-R1 said...

αν πας θα με πάρεις και μένα..? θέλω κι εγώ..

Anonymous said...

Se mperepsa egw;
kai nomiza oti imoyn toso xekatharos...
rota me kai tha soy pw ...
Eyxomai omorfi kiriaki se oloys....

guerrero762 said...

Ξεσπασε ο πρωτος παγκοσμιος πολεμος,κρατησε 4 χρονια και οταν εληξε,ολοι πιστεψαν πως θα ηταν ο τελευταιος!
Στο μεσοδιαστημα(μεσοπολεμος)δεν υπηρξε ουτε μια μερα απολυτης ειρηνης,δεκαδες πολεμικες μικρης κλιμακας συραξεις ανα το παγκοσμιο.
Μετα ηρθε ο δευτερος παγκοσμιος πολεμος.
Και παλι καποιοι ελπισαν σε παγκοσμια ειρηνη.
Καλα να μην γινω βαρετος:Κορεα,Αλγερια,Ινδοκινα,Βιετναμ,Αφγανισταν,Αφρικανικοι πολεμοι,Λατινοαμερικανικοι πολεμοι(μεχρι για το ποδοσφαιρο πολεμησαν το '69 Ονδουρα κ Ελ Σαλβαδορ με 15,000 νεκρους!),Κυπρος 74,πολεμος των 6 ημερων,Γιομ Κιπουρ,Falklands,Ινδια-Πακισταν,Πολεμοι στη Ν.Α Ασια,Λιβανος..και πολλοι αλλοι
Επεσε το σιδηρουν παραπετασμα και παλι οι χαζοχαρουμενοι μιλησαν για το τελος της ιστοριας και την παγκοσμια ειρηνη.Οι scorpions εβγαζαν γλυκερα χαζοτραγουδα και οι jesus jones δεν θα ηθελαν να ειναι πουθενα αλλου!!!

Γιουκοσλαβια,Ιρακ 90,Τσετσενια,Σομαλια,Ρουαντα,Λιβερια,Κονγκο,Λιβανος,Ιρακ,Αφγανισταν,Κοσσυφοπεδιο....και αλλοι πολλοι,και επονται και αλλοι.
Με εξορκισμους και κραυγες παρθενας που την κυνηγανε να της στερησουν οτι πολυτιμοτερο εχει(λεμε τωρα),ανακραζετε "Ω!τι κακο πραγμα ο πολεμος!!"
Γιατι ποτε δεν σταματησε;
Κανενα συστημα θρησκευτικο,πολιτικο,ιδεολογικο,οικονομικο δεν τον σταματησε..ever.
Απο τις πετρες και τα κονταρια,στα M16 και τα αρματα..
Ναι ειμαστε αγελη πιθηκων,ναι κατω απο τον πολιτισμενο homo sapiens κρυβεται ενα ερπετο που θελει να γευτει αιμα.
Οποιος απαρνητε την βια και το σκοτος απαρνητε την ανθρωπινη φυση.
Σας ενοχλει;
Σαν να ζητε σε μια ευτυχισμενη ουτοπια και σοκαρεστε με τα οσα γινονται..

Summertime said...

Δυστυχώς, θα συμφωνήσω με τον Guerrero762.
Ο πόλεμος δεν θα πάψει ποτέ, είναι - δεν είναι στη φύση μας. Οι λόγοι; Μου είναι αδιάφοροι.
Στη δική μου περίπτωση πάντως, θέλω να ισχύουν μόνο σε καταστάσεις άμυνας.
Γι' αυτό απέχω συνειδητά, από τους ανθρώπους και τους στρατούς τους. Η καθημερινή επαφή με το ανθρώπινο είδος μπορεί να σε/με κάνει δολοφόνο για πλάκα.

AsGoodAsItGets said...

Καλώς σας βρήκα! :)
Αχ, ασ΄τα, ας όψεται η φτώχεια, άτιμε ντουνιά και παλιοκενωνία! (ακούγεται με μουσική υπόκρουση Καζαντζίδη και Ξανθόπουλου)
Η ρημάδα η δουλειά μ΄ανάγκασε να ξενιτευτώ...
(αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία, μη μας λένε ότι κάνουμε σπαμ στα ξένα μπλογκς :Ρ )

Mantalena Parianos said...

Μari-r1>>
:)

ΠΑΡΑΦΩΝΕ>>
ΘΑ σου πω ίσως μια άλλη φορά... Καλά να είσαι (εγώ είδα και καλύτερες μέρες).

ΓΚΕΡΕΡΟ762>>
Έχεις κι εσύ δίκια... (όχι ένα. πολλά). Αλλά σόρυ, εγώ ΔΕΝ μπορώ να ζήσω έτσι. Μόλις μου έδωσες έναν επιπλέον λόγο να θέλω να πηδήξω απ' το παράθυρο.

(μη φοβάσαι δεν θα το κάνω - τουλάχιστον όχι ακόμη!)

ΣΑΜΕΡΤΑΪΜ>>
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό...

ΑΣ GOOD AS IT GETS>>
Εσένα δεν είναι το Fight Club η αγαπημένη σου ταινία;
Πέφτει πολυ΄ξύλο -και πολλή φιλοσοσφία- εκεί σχετικά με τη φύση της βίας...

Mantalena Parianos said...

ΑS GOOD AS IT GETS>>
Έλα που παραπονιέσαι! Δεν είναι καθόλου άσχημα στην Κολωνία...

AsGoodAsItGets said...

Το FC είναι η αγαπημένη μου ταινία για πολλούς λόγους οι οποίοι παραδόξως είναι άσχετοι με τη βία, την οποία γενικά απεχθάνομαι. Πέρα απ΄την αισθητική, το σενάριο, την ανατροπή στο τέλος, κλπ., ο βασικότερος λόγος είναι ότι ταυτίστηκα με τον ήρωα (τον Norton φυσικά ο οποίος είναι επίσης απ΄τους αγαπημένους μου ηθοποιούς). Το γιατί και πως είναι μια ακόμα μεγαλύτερη ιστορία και δεν είναι επί του παρόντος...

Και δεν παραπονιέμαι για την Κολωνία, επιλογή μου ήταν, δε με ανάγκασε κανείς να έρθω. Και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου.

Mantalena Parianos said...

AΡΓΥΡΗ ΜΥΛΩΝΑ>>
Έχεις γνωρίσει Ισραηλινή; Ουάο... Εγώ σήμερα το πρωί παρ΄ολίγον! :Ρ

Mantalena Parianos said...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ>>
Γι' αυτό και αυτό το nickname, ε; "Καλύτερα δεν γίνεται" από το να ήσουν στην Κολωνία! Τι δουλειά; (είμαι περίεργη το ξέρω). Αν δεν θες να πεις, στείλε mail.
bye
καλή βδομάδα

guerrero762 said...

Kαλα γνωριστε πρωτα Ισραηλινη και μετα μιλατε...

AsGoodAsItGets said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Beekeeper said...

Το Δεκεμβρη του 1994 επιστρέφοντας απο την αδεια ορκομωσιας του στρατου μίλαγα με καποιον συναδελφο (συντοροφο οπως του αρεσε να λεμε) για το αν ειδαμε τις κοπελες μας στην αδεια κλπ. Με ειχε σοκαρει που μου μου ειπε οτι η κοπελα του του εξηγουσε για την ανακρουση των οπλων στις επερχομενες βολες, ποσο μεγαλη ζημια εκανε το F-N σε ενα τυπο που του ειχε ριξει σε μια περιπολια ενω το M16 ηταν πιο ηπιο οπλο και αλλα τρελα.

Η κοπέλα του και μελλουσα γυναικα του(που ειχε γνωρισει στο εξωτερικο σε σπουδες) ηταν Ισραηλινη.

Οταν εχεις φαει πολεμο με το κουταλι, ειτε καλος ειτε κακος εισαι, σου φαινονται ολα τοσο απλα. Το οπλο στο μπαρ κλπ κλπ

Mantalena Parianos said...

KVSTA ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ>>
Και είναι ωραίο τώρα αυτό; Πρέπει να γίνουμε όλες έτσι;
"η κοπελα του του εξηγουσε για την ανακρουση των οπλων στις επερχομενες βολες"

Τι είναι αυτά μωρέ;

Και αυτά;
"ποσο μεγαλη ζημια εκανε το F-N σε ενα τυπο που του ειχε ριξει σε μια περιπολια"

Επειδή αυτοί κάνουν περιπολίες στα κατεχόμενα και πυροβολούν εχθρούς θέλεις να αφήσω την κουζίνα μου, το σεξ μου, τις μουσικές μου και τα ματζούνια μου και να τρέχω στα πεδία βολής;