Jul 2, 2006

Ζωγραφικά fractals

Συνήθως μόνο όταν ένας καλλιτέχνης είναι πραγματικός καλλιτέχνης ΔΕΝ έχει συνείδηση του ότι ΕΙΝΑΙ καλλιτέχης.


Με τον ίδιο τρόπο που ένας πραγματικά όμορφος άνθρωπος σπάνια έχει συνείδηση της ομορφιάς του. Αλλιώς, αν ΞΕΡΕΙ ή έστω υποψιάζεται ότιι είναι όμορφος, εξαργυρώνει αυτή την ομορφιά στο χρηματιστήριο της πασαρέλας, των καλλιστείων και των ριάλιτι - καθώς και οπουδήποτε αλλού.


Η γυναίκα αυτή φτιάχνει (ΚΑΙ) ζωγραφικά fractals.
Δεν ξέρει τι φτιάχνει.
Και ίσως δεν έχει συνείδηση του πόσο όμορφα είναι.
Ρωτάει συνεχώς να πάρει γνώμες. Ενδεχομένως, ανασφαλής για το αποτέλεσμα της έμπνευσής της.
Κάποια απ' αυτά που φτιάχνει τα θεωρεί "αποτυχημένα τεχνικά". Το γράφει κιόλας στο blog της.


Έχω βαρεθεί να της γράφω πόσο μ' αρέσουν αυτά που κάνει και γράφει.
"Δεν είναι παρά συμμετρικές συνθέσεις..." ξεκινάει το κείμενό της.
Ένα κείμενο που τιτλοφορείται "Μοτίφια και Αποτυχίες" - αν είναι δυνατόν το δεύτερο.


Θα ήθελα κι εγώ να μην είμαι web designer και να μπορώ να εκκινήσω το blog μου με flash εφαρμογή. H οποία επιπλέον θα παρέπεμπε στην καινούρια web adress μου.
Θα ήθελα κι εγώ να μην είμαι ζωγράφος και να μπορώ να ζωγραφίζω fractals -κι ας τα αποκαλούσα "μοτίφια" και "αποτυχίες" μετά.
Θα ήθελα κι εγώ να φυσάω τρελές φούσκες στο δίκτυο από ΦΥΣΙΚΟΥ μου.
Θα ήθελα κι εγώ να μπορώ να δραπετεύσω σε τρια δευτερόλεπτα, όπως εκείνη.


Όπως η Jamella.