Feb 28, 2007

Fool's mate



Child by Peter Hammill
I don't know quite what's happening
and my eyes don't see too clear
Αll I know is I need you here,
if only to shield me from the mood of the world
and hold me and say it doesn't matter....
Βut I'm like a child whose dreams are shattered,

Crowding round me: images of broken thought,
lines of my life now overgrown.
All I can feel is I'm so alone,
without even your bright eyes to reach into my mind
and say that in my life I've done right,

Αnd I'm like a moonchild in the sunlight.

So cast your thoughts upon me, wherever you are,

that I may feel you close beside me
and hold your hand, for you to guide me
through all these catacombs which freeze me
with their touch
Unknowing, knowing so much, my mind cries out

And I'm like a child when the light's
out
With a child's fear of the dark.



Child / Candle - Peter Hammill
(κλικ)


.

Feb 27, 2007

Σόδομα και Γόμορα

Καλά έλεγα εγώ για το Θεό της Μμμμπανάνας

Ψιτ


Απάντηση (among others) από το
Τμήμα Νομικής Υποστήριξης Ελλήνων Χρηστών Ίντερνετ

Ερώτηση:
Σε περιπτώσεις υβριστικών ή/και απειλητικών σχολίων από άλλους χρήστες, υπάρχει νομική προστασία; Είναι οι ύβρεις και οι απειλές παράνομες -όταν γίνονται μέσα στο προσωπικό μου blog ή σε άλλα blogs και αφορούν εμένα;



Απάντηση:
Οι ύβρεις και οι απειλές είναι πάντοτε παράνομες από οπουδήποτε και αν εκτοξεύονται. Φυσικά και είναι παράνομες και στην περίπτωση των blogs. Καμία διαφορά από το να δημοσιεύονται σε εφημερίδα ή σε αφίσα στο δρόμο. Το μόνο δύσκολο είναι να βρεις το άτομο που εξύβρισε κάποιον, ώστε να το μηνύσεις. Αλλά αν τον βρεις, τότε η περίπτωση δεν διαφέρει από όλες τις άλλες εξυβρίσεις.

Νοw, guess what...

.


Αυτό που έχεις ανεβάσει (και που με αναγκάζεις να αναρτήσω κι εγώ σε download λυνκ πιο πάνω) σε εκθέτει - με βρίζεις παντού και δεν σε βρίζω πουθενά...
Αναρωτιέμαι πώς δεν στο είπε κανείς ή πώς είναι δυνατόν να μην μπορείς να το δεις...

.

Βρέθηκε, λέει, ο τάφος του Ιησού (LoL)


Θεωρία άλφον:
Ο Ιησούς είχε έναν δίδυμο αδελφό που τον βοηθούσε στα θελήματα, στα θαύματα και στο να καταφέρνει να είναι σε διάφορα μέρη την ίδια στιγμή. Είχε ΚΑΙ γιο. Κανείς δεν ξέρει βέβαια ποιος από τους δυο Ιησούζ είχε τον γιο αυτόν αλλά δεν έχει σημασία.

Αντίλογος:
Η πρόσφατη ανακάλυψη των αρχαιολόγων -που ως γνωστόν, σκοπό τους έχουν την κατάλυση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και του Χριστιανισμού και την εγκαθίδρυση νέας τάξης πραγμάτων, με φριχτές επιπτώσεις εις βάρος όλων μας (ανεξιθρησκείες, νέες ταυτότητες, λιγότερες απομνημονεύσεις όρκων κ.λοπ. κ.λπ.)- οι οποίοι ισχυρίζονται ψευδώς ότι ανακάλυψαν τον τάφο του Ιησού, ή του αδελφού του, ή του γιού του, ή κάποιου Ιησού τέλος πάντων βρε παιδί μου, μη κολλάμε σε λεπτομέρειες, είναι ανυπόστατη και τραγελαφική, δολία και παραδόπιστος. Jesus δηλαδή! (LoL)


Θεωρία βήτον:
Ο Πανάγιος τάφος του Ιησού, βρίσκεται φυσικά στην Ιερουσαλήμ, απ' όπου κάθε χρόνο το Πάσχα, πιάνει μια μικρή πυρκαγιά και εμφανίζετΕ το άγιον φώς. Έξωθεν του ιερού Ναού, πράκτορες της Μοσάντ και της ΕΥΠ πλακώνονται, πιστοί και άπιστοι σπρώχνονται ειι-ώπ έι-ωπ, δούλοι του θεού φλερτάρουν με τα μάτια μέσα στο χαμό σαν να βρίσκονταν στη Μύκονο τον Αύγουστο, και γενικά όλα τελούν σε συνθήκες κατάνυξης, με τους πιστούς να ταξιδεύουν από χιλιόμετρα μακριά για να συνωστιστούν μέσα σε αυτό το όμορφα άγριο θέαμα.


Αντίλογος:
Όλα αυτά είναι κακόβουλες συκοφαντίες όσων από ορμέμφυτη απληστία ορέγονται τη Βασιλεία των Ουρανών, τα προνόμια και τις (ηθικές) απολαβές όσων υπηρετούν τον Κύριο Υμών Ιησού Χριστό.
Όχι, δηλαδή, όποιος έχει αντίρρηση, ας το αποδείξει κι ας πάει στην Κόλαση. Άντε και με φουρκίσατε.



Και ψιτ. Προσέχετε τι λέτε γιατί ο Θεός εκτός από το να βλέπει, ΑΚΟΥΕΙ κιόλας.



Update


Μια ακόμη κακεντρεχής αγριογραφία, στη λογική εκείνων των παλαιότερων που είχα ποστάρει εδώ.

.

Feb 26, 2007

Shoot 'em up - the game

O τίτλος αυτού του post, ήταν μια φορά κι έναν καιρό υπότιτλος στο blogάκι του Ελεύθερου Σκοπευτή: Eλεύθερος Σκοπευτής / Shoot 'em up - the game.
Στη συνέχεια, εμπλουτίστηκε και έγινε "Shoot 'em up - the game / Shoot me up - the hobby", την εποχή που η Mantalena μετρούσε τους φίλους της όπως τα κουμπιά στο αστείο της πουκάμισο - και ζήτημα είναι αν έβρισκε πέντε-έξι (πολλά κουμπιά είχαν ξηλωθεί από μόνα τους ή τα είχε ξηλώσει εκείνη απ' το κακό της).

***

Στη συνέχεια, συνειδητοποίησε ότι "όταν είναι καλή είναι πολύ καλή - αλλά όταν είναι κακή, είναι ακόμη καλύτερη" και αποφάσισε να μην το βάλει κάτω.
Ξεβρακώθηκε ένα βράδυ (στις 6 Οκτωβρίου του περασμένου έτους) και έκτοτε προσκάλεσε και τον Summertime στο MantalenoBlog να γίνουν δυο οι Σκοπευτές και να λένε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα.

***

Σήμερα το απόγευμα, χαζεύοντας στο YouTube βίντεο με πυροβολισμούς (είναι τα αγαπημένα μας), πέσαμε πάνω σε αυτό. Και όσο κι αν δεν εγκρίνουμε τη χρήση τέτοιων ιπτάμενων δίσκων για σκοποβολή, μας θύμισε το παλιό εκείνο motto του Eλεύθερου Σκοπευτή, από την εποχή που λέξεις και εκφράσεις όπως "RSS Feed", "Μonitor", "VryPan", "άι στο linkblog", "το μυαλό σου και ένα εισερχόμενο", "είσαι Βuzzo", "ξέρεις πόσους Unique έχω εγώ ρε;", "για τα λεφτά τα κάνεις όλα", ήταν στην ημερήσια διάταξη.
Ωραίες εποχές. Αθώες και ανέμελες. Σήμερα, όλες αυτές οι λέξεις, στο MantalenoBlog ονομάζονται "tags".

.

Όσα δεν λένε τα ΜΜΕ για την φοιτητική πορεία


Την περασμένη Πέμπτη, οι περισσότερες εφημερίδες...
"μάλλον αγνοούσαν εντελώς ότι έγινε η μαζικότερη πανεκπαιδευτική πορεία, με 20.000 άτομα".

Από το blog του Γιώργου Μαργαρίτη. (κλικ)

-όπως και η φωτό-
.

Feb 25, 2007

Everything is on TV

I have a TV screen of some 32 inches
TV dinner and an easy chair
From where I view a disaster
And switch the channel fast
And thank my lucky star I wasn't there


The world's in a hurry but I don't have to worry
There's a movie on with a happy end

I've seen it before but I can see it some more

So I don't have to go out and pretend


No I don't have to go out
I'll just stay inside - it doesn't bother me

I have all I need because
everything is on TV


Well I burned all my books
On my ass I sit and look

And behold the world deteriorate

I don't have to stand up just to take a stand

I'll SMS a live TV debate


No I don't have to go out
I'll just stay inside - it keeps me company

I have all I need because
everything is on TV

Everything is on TV


I can pay to get heard or to get the last word
Wire money to some charity

While I do as I please and bake in my own grease

I better keep my conscience clean


The world's in a hurry but I don't have to worry
I got my virtue and I got my vice

I got bedsores - aching ligaments galore

Now that's a tiny sacrifice


No I don't have to go out
I'll just stay inside - it keeps me company

I have all I need because everything is on TV


Everything is on TV
Everything is on TV






Feb 24, 2007

Η συνέντευξη που ο Μάνος δεν έδωσε ποτέ, στη σελίδα που ο Στάθης δεν έγραψε ποτέ


Από το ομαδικό blog Φιλοξενείο
και τον Νuwanda μέλος του book.attack.gr, ο οποίος έγραψε και το κείμενο.
.

"Έξι μήνες στη blogόσφαιρα και δεν έχω comments, ρε πούστη μου"



O εκδικητής των bloggers - Επεισόδιο Α'

(κλικ)

Αλβανοί και ομοφυλόφιλοι - Ν.ago case

(κλικ)


Περάστε μια βόλτα από τα παραπάνω ποστάκια - στο πρώτο θα γελάσετε με το βίδεο, στο δεύτερο όχι (εκτός αν γελάει κανείς με τα χάλια του/της Ν.ago και των υποστηρικτών του, κάτι που δεν είναι θεμιτό κατά τη γνώμη μου - για καθαρά ανθρωπιστικούς λόγους).


.

Μην το τρενάρεις άλλο


H απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός. Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;


Διότι ο σιδηρόδρομος στις ΗΠΑ κατασκευάστηκε με τον τρόπο που είχε κατασκευαστεί ο σιδηρόδρομος στην Αγγλία, από Αγγλους μηχανικούς που μετανάστευσαν, και οι οποίοι θεώρησαν ότι θα ήταν καλή σκέψη, επειδή θα επέτρεπε να χρησιμοποιηθούν υπάρχουσες ατμομηχανές από την Αγγλία.

Και τότε, γιατί οι Αγγλοι κατασκεύασαν τις ατμομηχανές τους έτσι;
Διότι οι πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές κατασκευάστηκαν από τους ίδιους μηχανικούς που κατασκεύαζαν τραμ, στο οποίο χρησιμοποιούσαν ήδη το συγκεκριμένο διάκενο.



Kαι γιατί αυτό το διάκενο στο τραμ; Διότι οι κατασκευαστές του τραμ ήταν και κατασκευαστές αμαξών, που χρησιμοποιούσαν τα ίδια εργαλεία και τις ίδιες μεθόδους.



Και γιατί οι άμαξες έχουν αυτό το διάκενο; Διότι, παντού στην Ευρώπη, και στην Αγγλία, οι δρόμοι είχαν λούκια για τους τροχούς των αμαξών και όπως είναι εύκολα αντιληπτό, ένα διαφορετικό διάκενο θα προκαλούσε διαρκώς βλάβες στους άξονες τους.


Και γιατί τα λούκια απέχουν τόσο μεταξύ τους; Διότι οι πρώτες μεγάλες οδοί στην Ευρώπη είχαν κατασκευαστεί από τους Ρωμαίους, με σκοπό να μετακινούνται εύκολα οι λεγεώνες τους. Οι πρώτες άμαξες ήταν οι πολεμικές άμαξες των Ρωμαίων. Οι άμαξες αυτές ήταν ιππήλατες: τις τραβούσαν δύο άλογα, τα οποία κάλπαζαν δίπλα-δίπλα και έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους, ούτως ώστε το ένα άλογο να μην ενοχλεί το άλλο κατά τον καλπασμό. Προκειμένου να εξασφαλίζεται η σταθερότητα της άμαξας, οι τροχοί δεν έπρεπε να είναι ευθυγραμμισμένοι με τα ίχνη των αλόγων, ενώ δεν έπρεπε να είναι και πολύ απομακρυσμένοι, έτσι ώστε να
αποτρέπονται τα ατυχήματα κατά την διασταύρωση δύο αμαξών στην ίδια
οδό.

Ιδού λοιπόν η απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα! Το διάκενο στις ράγες των Αμερικανικών σιδηροδρόμων εξηγείται, αφού 2.000 χρόνια νωρίτερα, σε μιαν άλλη ήπειρο, οι ρωμαϊκές άμαξες κατασκευάζονταν ανάλογα με το φάρδος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.


Και τώρα, το κερασάκι στην τούρτα: Υπάρχει και μια προέκταση αυτής της ιστορίας με το διάκενο στις ράγες και τα καπούλια των αλόγων. Αν δει κανείς το Αμερικανικό διαστημικό λεωφορείο στην εξέδρα εκτόξευσής του, μπορεί να παρατηρήσει δύο πλευρικές δεξαμενές καυσίμων που είναι στηριγμένες εκατέρωθεν της κεντρικής δεξαμενής.

Η εταιρεία Thiokol κατασκευάζει αυτές τις δεξαμενές στο εργοστάσιό της στην Γιούτα. Θα ήθελαν να τις κάνουν μεγαλύτερες, αλλά οι δεξαμενές αποστέλλονται σιδηροδρομικώς στο σημείο εκτόξευσης. Η σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του εργοστασίου και του Ακρωτηρίου Κανάβεραλ περνά από μια σήραγγα, κάτω από τα Βραχώδη Όρη. Αυτή η σήραγγα περιορίζει το μέγεθος των δεξαμενών στο πλάτος που έχουν τα καπούλια δύο αλόγων.


Έτσι, το πλέον εξελιγμένο μεταφορικό μέσον του κόσμου, το διαστημικό λεωφορείο, εξαρτάται από το φάρδος του κώλου ενός αλόγου. Οι τεχνικές προδιαγραφές και η γραφειοκρατία είναι αθάνατες! Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε να κρατάτε στα χέρια σας παράξενες προδιαγραφές και θα αναρωτιέστε ποιος κώλος τις επινόησε, θα έχετε θέσει το σωστό ερώτημα.


Η αποθέωση του στερεότυπου - μα, όχι δες διαφήμιση που τράκαρα


ΥΓ.
Μου έστειλαν την ιστορία αυτή με mail (thanx Βιργινία). Δεν ξέρω αν είναι urban legend ή όχι, αλλά επειδή έχω διαβάσει αντίστοιχες ιστορίες όπου το παρελθόν επιβιώνει στο παρόν μας, όπως π.χ. για το λόγο που τα πλήκτρα στα πληκτρολόγια των υπολογιστών είναι στη έση που είναι κ.ο.κ., μου φαίνεται πιστευτή.
Όποιος την έχει δει κάπου αλλού, δημοσιευμένη σε site ή blog, παρακαλώ ας μου στείλει το λυνκ να το προσθέσω.


Tουτ τουυυυτ - το post και το παρακάτω μυξ αφιερώνονται σε κάποιον που του αρέσουν τα τρενάκια
:)



Train Mix

(κλικ)



1. Rufus Thomas - The Memphis Train
2. Doobie Brothers - Long Train Running
3. The O'Jays - Love Train
4. Big Joe Turner - Midnight Special Train
5. Gladys Knight - Midnight Train To Georgia
6. Jimi Hendrix - Hear My Train Coming (live - αλλά όχι αυτό που νομίζεις)
7. Bob Dylan - Slow Train Coming (live)
8. Jethro Tull - Locomotive Breath
9. Soul Asylum - Runaway Train
10. Ai Phoenix - Trolley in the Train (!)
11. Janis Ian - This Train (tribute to Sister Rosetta)


.

Feb 23, 2007

Μinority Report (έθνικ μύξες 1 και 2)


Φασιστόμουτρα όλου του κόσμου ενωθείτε. Τα δυο ακόλουθα μυξ εθνοτικών διακρίσεων είναι μόνο η αρχή. Τρέμετε, αλλόθρησκοι, ο Μανιτού είναι μαζί μας.
Ν. Ago συνέχισε τις σάχλες – όλοι πια έχουν καταλάβει το φυγόδικο και υστερόβουλο ποιόν σου.


Εthnic Mυξ #1
(κλικ)



1. American Indian Dance Theater – Memory Dance
(το μουσικό συγκρότημα διάσωσης της ινδιάνικης κληρονομιάς)
2. Hossam Ramzy & Raffa El Tachuela – Al Quantara
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μίξεις πολιτισμών, ανάμεσα σε αυτόν των Αράβων και εκείνον των Ισπανών συντελέστηκε στη δυτική Μεσόγειο. Η μουσική έκφραση αυτής της μίξης μπορεί να ακουστεί (sic) στο είδος του Flamenco Arabe, όπως είναι και αυτό το κομμάτι: ένα υπέροχο φλαμένγκο που ξεκινά με αραβικό φλάουτο! Το φλάουτο της ερήμου εισάγει το track (σε μια illumination Μantalenoμύξης –με την έννοια του Rimbaud, όχι των Illuminatti!- όπου το ινδιάνικο φλάουτο του πρώτου κομματιού, μεταμορφώνεται σε πνευστό βεδουίνου. Όλοι Ινδιάνοι είμαστε, αγάπη μου.
3. Haig Yadjian and Martha Moreleon – Ov Siroun
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Βαλκάνια; ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, Mantalena όπως έγραφες πριν. ARMENIA είναι χαζοχτυπημένη κουνούπω. Κι απορούσες για το ούτι του Yadjian, βληματέξ.
4. Al DiMeola – Tango II
Ο σπαστικά διάσημος και ωραιοπαθής στο παίξιμό του κιθαρίστας αυτός, ερμηνεύει μοναδικά Astor Piazzola.
5. Yann Tiersen – L’ Autre Valse d’ Amelie (live)
6. Damon Albarn – Spoons
Ο ιθύνων νους των Blur παίζει με μουσικούς απ’ το Mali.
7. Sophie Solomon – Poison Sweet Madeira
Περυσινή έκπληξη, η Ρωσο-αγγλίδα βιολίστρια σε τσιγγάνικους ρυθμούς που είδαμε και στην Αθήνα, στην τελευταία συναυλία της ευρωπαϊκής τουρνέ της.
8. Niya Yesh – Parvash
"their second album, means gnosis in Greek" (Amazon)
9. Mιχάλης Νικολούδης - Μελίντα
10. Αχιλλέας Περσίδης – Λευκωσία
Από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες που δεν θυσιάζουν την ατμόσφαιρα ή το songwriting προς χάρη του εντυπωσιασμού. Από το πρώτο του ομώνυμο cd με τους «Nότιος Ήχος».
11. Oregon – Song for a Friend
Glenn Moore στο κοντραμπάσο, Ralph Towner κιθάρα…
12. Aryeh Franfurter – Morning Dew
Οι παλιότεροι ίσως αναγνωρίσουν τη μελωδία από το κομμάτι «Words» των Christians (ΚΙ ΑΛΛΗ διόρθωση: Αυτό το "words" είναι ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ #6 ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΥΞ!). Ουσιαστικά και το κομμάτι εκείνο όπως και εκείνο των Christians είναι μια παραδοσιακή Ιρλανδική μελωδία νανουρίσματος.
Η μόνη ίσως μη τουριστική ιρλανδική άρπα της ethnic πιάτσας.
13. Solo Randrafidrakoto – Tiralila (Μαδαγασκάρη)
Primitive ήχοι από τη μαύρη ήπειρο.
14. Josi Hirotta & Pete Lockett – M’bira
Από έναν εξαιρετικά μυστήριο δίσκο με τίτλο “From Taiko to Tabla”. Δυο ετερόκλητοι μουσικοί, κάνουν τα απίστευτα: ο Hirotta είναι Ιάπωνας ενώ ο Lockett εκτός από το να διδάσκει μουσικολογία στα Βρετανικά Πανεπιστήμια, έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Peter Gabriel, οι Stones και ούτε θυμάμαι ποιος άλλος.
15. Bασίλης Τζωρτζίνης – Κύματα






Εthnic Mυξ #2
(κλικ)


1. Kazu Matsui – The Desert
2. Jestofunk – Stellar Funk
3. Hossam Ramsy & Rafa El Tachuela - Egyptian
To ντουέτο του Flamenco Arabe που λέγαμε…
4. Aχιλλέας Περσίδης – Για τη Μικρή Αγάπη
Στη σεληνιασμένη κρητική λύρα, παίζει ο Ross Daily.
5. John Renbourn – The Hermitt
Ανακάλυψα αυτόν τον κιθαρίστα, σε ένα ταξίδι στο Λονδίνο. Στα δισκάδικα που τον έψαχνα στο Camden, οι ροκάδες με κοίταζαν με μισό μάτι γιατί εκεί τον θεωρούν English folk. Έδρασε μέχρι τα ‘70s και όντως έπαιζε κάτι ανάμεσα σε English folk (σαν αναγεννησιακά κομμάτια) με νέγρικο blues μαζί! Δεν είναι πια πολύ΄γνωστός, ειδικά όταν στα ‘60s - ‘70s, στην Αγγλία –και γενικότερα στη μουσική- της εποχής, μεσουράνούσαν πολύ σπουδαία ονόματα από τη rock μέχρι τη blues. Ευτυχώς βρήκα δυο σόλο κιθαριστικά cd του, από το ομώνυμο The Hermitt, αυτό είναι το opening track.
6. Aryeh Frankfurter – Women of Ireland (lullaby)
Aαυτό είναι το θέμα του Words των Christians.
7. Hossam Ramsy & Rafa El Tachuela – Al Vuelo
Kι άλλο flamenco arabe!
8. Roman Giza – Recuerdos del Alambra (F. Tarrega)
Λοιπόν, τον τυπάκο αυτόν, τον έχω γνωρίσει στη Βαρκελώνη, έξω από το μουσείο Πικάσο. Είναι Πολωνός και πρώτη μούρη. Έπαιζε στο δρόμο και όπως περιμέναμε όρθιοι στην ουρά του μουσείου, ακουγόταν από την πίσω μεριά του δρόμου, τόσο τέλεια, που νόμιζες ότι άκουγες cd. Όταν προχώρησε η ουρά και φτάσαμε κοντά στην είσοδο, μου έπεσαν τα αυτιά: ο τύπος παίζει ένα όργανο που λέγεται roman stick και ουσιαστικά πρόκειται για ένα αρχαίο έγχορδο (άγνωστης προέλευσης) που παίζεται πατώντας τις χορδές (tapping λέγεται) – όπως έπαιζε ηλεκτρική ο Stanley Jordan για όσους ξέρουν. Όταν του το είπα, θύμωσε! «Εγώ παίζω roman stick όχι κιθάρα!» μου απάντησε. Αγόρασα ένα home studio cd που πωλούσε ο άνθρωπος (στο cd, απ’ όπου και τα δυο κομμάτια αυτού του μυξ, παίζει από… Mozart –το A La Turka- μέχρι Vangelis! Αυτό που θα ακούσετε ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ κομμάτια του, είναι ΕΝΑ όργανο – δεν έχει πολλαπλή εγγραφή δηλαδή και κατά έναν αλλόκοτο τρόπο, ακούγεται πολύ πιο χάλια απ’ ότι αν το άκουγε κανείς ζωντανά μπροστά του.
9. Myrial Alter – Home
Μια άλλη όψη της Αργεντινής.
10. Αχιλλέας Περσίδης – Ήχοι Δωματίου
Ethnic και jazzy … ένα κομμάτι για το οποίο λατρεύω αυτόν τον τύπο.
11. Hossam Ramsy & Rafa El Tachuela – Ζambra Por Nadejda
Kι άλλο flamenco arabe, χιλιολέμε.
12. Jean Louis Matinier – Mystitorway
Απ’ τη Γαλλία με αγάπη.
13. Roman Giza – La Chica de Ipanema
Ο ρόμαν-στικ-άνθρωπός μου παίζει και Jobim!






YΓ.
Αν υποψιαστώ ότι κι εμείς οι εξωγήινοι Ινδιάνοι από την Ατλαντίδα καταγόμαστε από τους ΑρβανιτοΠελασγούς, ίσα που το έχω να μετοικήσω σε άλλο ηλιακό σύστημα.
Αυτός ο κόσμος δεν είναι για μένα. Είναι για τον Βύρωνα Πολύδωρα, το/τη N. Ago, τη λουλού φαν παρκ και εκείνο το νοσηρό ανθρωπάκι που ανεβοκατεβάζει εικόνες τεράτων στο blog του θεωρώντας ότι ο κόσμος που φοβάται πρέπει να είναι κάπως έτσι. Α! Και για τη σιχαμάτζικα bien sur (για να μη ξεχνιόμαστε).
Ξουτ, μισανθρωπάκια.


.

Feb 22, 2007

Βεντέτα


Μόλις γύρισα και ένα έχω να πω: δεν έχει καθόλου πλάκα αυτό που γίνεται κάτω.

χικ

.

Αγαπητέ/ή N. Ago

το γεγονός ότι έχεις υποστεί -που είναι 100% πιθανό- τον ρατσισμό των ελληναράδων, δεν σε εξιλεώνει.
Οι καταπιεσμένοι γίνονται οι καλύτεροι καταπιεστές.
Εξάλλου, εγώ στου Πάνου, πρόβαλλα συγκεκριμένα επιχειρήματα - εσύ και τα τσιράκια σου απαντήσατε με ύβρεις, την τελευταία διέξοδο όσων δεν έχουν επιχειρήματα να αντιτείνουν.

Τέλος, επειδή έγραψες και στο blog σου, σε μια προσπάθεια να πείσεις το φιλοθεάμον κοινό ότι έχεις υποφέρει κ.λπ. κ.λπ., μην εξατομικεύεις τα πάντα αποζητώντας τη συμπάθεια - γιατί αυτό που αποφεύγεις να συζητήσεις (ομολογώντας εμμέσως το μερίδιο ενοχής σου) είναι άσχετο με την εθνικότητα του καθενός μας.

Και η σιώπή είναι απάντηση, ξέρεις. Είτε επειδή δεν έχεις κάτι να πεις, είτε επειδή δεν σε συμφέρει.

Δια ταύτα:
Προκαλώ οποιονδήποτε να μου βρει έστω και ένα comment μου που να ασχολήθηκα με την εθνικότητα του υποκριτή.
Μόνος του τη φέρνει στο τραπέζι του διαλόγου σαν ασπίδα - Πάγια τακτική προβοκάτσιας.



Εγώ απλώς ανάφερα ότι θεωρώ υποκριτικό απ΄τη μια να βάζεις στο blog sου banner σε φορείς μεγαλοϊδεατισμού, (δες την παραπάνω οθονιά) και απ’ την άλλη να θες να περνιέσαι και για ανυστερόβουλος προοδευτικός.

Και εννοείται πως δεν έχω κανένα σκοπό να πιαστώ από τις εσκεμμένες ύβρεις του/της N.Ago που σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση που έχει πολύ συγκεκριμένη διάσταση.


Όταν κάποιος σου λέει
“με έστησες στο ραντεβού” ή “με απογοήτευσες επειδή έβαλες αυτό το banner”, εσύ δεν του απαντάς “είσαι φαλακρός” και “απόδειξέ μου ότι δεν είσαι ρατσιστής”.
Απαντάς επί της ουσίας. Αν μπορείς.
Αλλιώς κάνεις την πάπια, όπως έκανες τόσον καιρό.


===========================

Σχόλια από το post του Πάνου Ζέρβα

"“Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το πόσο λανθασμένα μπορεί να υποτιμήσουμε τους άλλους”.
Οmadeon

"Τους χαρακτηρισμούς του N’ Ago (”χολέρα”) τους καταδικάζω χωρίς καμιά επιφύλαξη: όταν μας κατηγορούν για κάτι (έστω άδικα / υπερβολικά) ή απαντάμε με επιχειρήματα ή αγνοούμε εντελώς την υπόθεση. Οι ύβρεις ΔΕΝ βοηθάνε!"
Πάνος Ζέρβας



"Ε, αυτά είναι πονηρά. Και όποιος τα υιοθετεί και τα βάζει στο blog του, είναι είτε αφελής είτε υστερόβουλος. Τόσο απλά."
Μoi

"Και δεν σας θυμίζουν όλα αυτά Λιακόπουλους και λοιπούς που διατείνονται ότι οι Έλληνες είναι προπάτορες όλων, ότι εμείς δώσαμε τα φώτα στον πλανήτη για ότιδήποτε καλό και αγαθό, οτι ο Big Alex ήταν ένα απελευθερωτής και η Μακεδονία είναι ελληνική, η Κωνσταντινούπολη πάλι με χρόνια με καιρούς κ.λπ. κ.λπ.;
Αν έβαζα εγώ αντίστοιχο banner ή λυνκ στο blog μου, τι θα με θεωρούσατε;"
Μoi


Σχόλιο του Cyrusgeo από μια άλλη συζήτηση στης Χ-Ψιλικατζούς.

"Μπορεί να θεωρείτε αυτούς τους ανθρώπους γραφικούς, σήμερα, όπου να ‘ναι, όμως, θα μπουν στη Βουλή — και καλά θα κάνουν, αν πιάσουν το ποσοστό που ορίζει ο νόμος.
Πρόκειται για μια υπαρκτή ιδεολογία, και οι ιδεολογίες πρέπει να κρίνονται, και όχι να γελοιοποιούνται — γιατί τότε αποκτούν κρύφια δυναμική και σου έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις".


========================


Επιμύθιο

Και επειδή ορισμένοι έσπευσαν (χωρίς να απαντήσουν) να υποτιμήσουν τις επισημάνσεις μου - χαρακτηρίζοντας "φαιδρότητες" τους ισχυρισμούς του Αρβανίτικου Συλόγου εν Ελλάδι τους οποίους το blog της Κλειδαρότρυπας υιοθετεί ηθελημένα ή άθελά του, παραθέτω μια ακόμη "φαιδρή είδηση", εχέγγυο για το κοινό μέλλον όλων μας στα Βαλκάνια.


Για Αλβανική Μακεδονική και Τουρκική Μεινότητα στην Ελλάδα μιλάει σε έγγραφο του ο Πρεσβης των Η.Π.Α. στη Βοσνία



Ήγκικεν γαρ η εποχή των ΑρβανιτοΠελασγών.

MantalenoTip: πάγια τακτική των κρυπτο-φασιστών [είτε αυτοί είναι ουτσεκάδες είτε ελληναράδες] είναι Η ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ: να κατηγορούν όποιον τους καταγγέλλει, χρησιμοποιώντας τον ίδιο χαρακτηρισμό. Μόνο, που στην περίπτωσή τους, δεν τον στηρίζουν πουθενά, παρά μόνο σε φωνές, ύβρεις και -αναλόγως των συνθηκών- περισσότερο ή λιγότερο άσκηση βίας.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

.