Feb 9, 2007

Mantaleno-works

6 comments:

Mantalena Parianos said...

DONE!

Πανεύκολο ήταν, το γαμωτάκι μου!

weirdo said...

Λέγε τι άλλαξε!
(..ή μήπως είναι ά λ λ ο ένα μαρτυρικό κουίζ;; :p)
Καλημερούδι:)

Mantalena Parianos said...

Τι να αλλάξει βρε weirdo;
Το template μου σκάλισα στον καινούριο blogger και προσπάθησα να αλλάξω όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα από όσα μου αρέσουν...

Ότι κάνω και στην κανονική μου ζωή δηλαδή, μόνο που στο MantalenoBlog είναι πιο εύκολο.
Χμ.

Μη δίνεις σημασία. Μονομωρολογώ.




Και τεστάρω κιόλας.












Τα νεύρα μου και την υπομονή μου.
:)

dgalanis said...

αν ανακαλύψεις κανένα ωραίο κόλπο πες μου κι εμένα

κι εγώ θα ήθελα να αλλάξω λίγο

αλλά δεν ξέρω τι

Mantalena Parianos said...

Μανιφέστο,

βασικά για την ώρα θαωρώ σπουδαία υπόθεση το ότι ξαναπέρασα σto side bar όλα μου τα λυνξ και τα bannerάκια.

Α! Και έχω κάνει και τη συνταρακτική αλλαγή να κάνω italics τον ΤΙΤΛΟΣ του Ελεύθερου Σκοπευτή.
\
Είναι τόσο συνταρακτική αλλαγή για μένα, που ακόμη προσπαθώ να τη συνηθίσω, λέμε.

:)

Θα σου πω θα σου πω - έχει πολλά

καλημερομούτς σε όλους

got to go

candyblue said...

Δεν είναι κακό!