Feb 5, 2007

Επιτέλους χειμώνας

Super hello.
Η βασίλισσα του χιονιού πνίγηκε πέφτωντας σε μια τρύπα στον πάγο.
Ένα παγοθραυστικό τη βρήκε το πρωί, παγάκι. Την ανέλκυσαν μέσα σε ένα μεγάλο δίχτυ για King Crabs – κάτι γιγαντιαία καβούρια της Αλάσκας που πρόλαβαν και της μασούλησαν το βασιλικό της στέμμα με τις ροδαλές δαγκάνες τους (σκατά θα πιάσουν τώρα στα Christies τα υπάρχοντα που της απέμειναν).

***
Ο πλανήτης πάει κατά διαόλου και η σα να μην έφτανε αυτό, η λαπούτα ασχολείται με σοβαρά θέματα της βλακοσλαβακίας: την εξαρχής ανυπόστατη λίστα με τις τιμές στα μπρόκολα που φέρνει κάποιον «δεν-είμαι-έλληνας-σας-λέω» blogger στην έκτη ανυπόστατη θέση.


"
Ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια, μια και στη λίστα αυτή φιγουράρω στην έκτη θέση. Αν και δεν είμαι Έλληνας, αναφέρομαι σαν τέτοιος (...) Για το πόσο και αν είναι αξιόπιστο, δεν έχω κάποια γνώμη διότι, ασχολούμαι μόνο με το δικό μου μπλογκ και με τα μπλογκ που κάνω κέφι να διαβάζω και να σχολιάζω."

Και σα να μην έφτανε όλο αυτό το κακό που έχει χτυπήσει τα σεπτά ιστολόγια των ευαισθητοαναίσθητων ελληναράδων μεταbloggers και γλυφτρονίων, το ΠαΣοΚ καταθέτει πρόταση μομφής με σόλο ενέργειες του Γιωργάκη που τον οδηγούν σε τετ α τετ με το Κωστάκι που νομίζει ότι παίζουν χάντμπωλ και έχει μικρύνει το τέρμα στο μέγεθός του, τα ΑΕΙ κλείνουν από σήμερα και η φίλη μου η Μ. κρύωνε χτες το βράδυ τόσο πολύ, που έπρεπε να της χαϊδεύω την πλάτη για να κοιμηθεί.
Τόση καταστροφή δεν τη χωράει ο νους μου, λέμε.

***

H νέα lingerie της Agent Provocateur, δεν μου είναι καθόλου ζεστή. Χρειάζομαι τζάκι και έναν άντρα από τζάκι. Α! Και να είναι και τα δυο αναμμένα για να ζεσταθώ.
Τι να κλάσει η σομπίτσα μου αγορασμένη 15 ευρώ από το Carrefour;
Άντε να πέσει και κανένα χιόνι, γιατί μου τη σπάει να γλιστράω από μόνη μου.
Ποντάρω 3.000 ευρώ στον Μπάμπη, Μπάμπη μου. Σε σένα. Το ’χασες το στοίχημα. («Οι 2400 επισκέψεις, δεν είναι από της 20/01/2006 αλλά, από 20/01/2007! Αν ήταν από το 2006, μάλλον θα το είχα κλείσει το ρημάδι»). Μεταμπλόγκιν στου Αλού σε βλέπω. Μα, κι εγώ σε διαβάζω βρε κουτό.
Super Goodbye.


YΓ.
Το μήνυμα που μου έστειλες σήμερα από τις ανηφόρες του Καρέα και η παγωμένη καλημέρα σου ήταν η πιο ευχάριστη φλυαρία του πρωινού ξυπνήματος. «Τα μαγικά πιάσανε», λοιπόν. Τρελή είσαι μου φαίνεται.

ΥΓ λαπουτανίστικο
Όποιος απειλεί δημοσίως, ας μας εξηγεί κι εμάς τι εννοεί, γιατί αλλιώς οι απειλές του πέφτουν στο βρόντο ως μη γενόμενες. Capisci, italiana roba?

"Ραφφινάτο" ελαιόλαδο κυλά από χτες στο επίσημο blog (sic) του Φασιστοειδούς Κουμουνιού. Να τη χαίρεστε την πικραμένη φιλη σας, που ήταν η πρώτη που έσπευσε να δηλώσει παρούσα στο blog του συμπλεγματικού αυτού βλήματος που έχει βρίσει χυδαία και ανυπόστατα σχεδόν τους πάντες.

Λουλού, δεν θα το φανταζόμουνα ποτέ ότι ζηλεύεις!
:)