Feb 22, 2007

Αγαπητέ/ή N. Ago

το γεγονός ότι έχεις υποστεί -που είναι 100% πιθανό- τον ρατσισμό των ελληναράδων, δεν σε εξιλεώνει.
Οι καταπιεσμένοι γίνονται οι καλύτεροι καταπιεστές.
Εξάλλου, εγώ στου Πάνου, πρόβαλλα συγκεκριμένα επιχειρήματα - εσύ και τα τσιράκια σου απαντήσατε με ύβρεις, την τελευταία διέξοδο όσων δεν έχουν επιχειρήματα να αντιτείνουν.

Τέλος, επειδή έγραψες και στο blog σου, σε μια προσπάθεια να πείσεις το φιλοθεάμον κοινό ότι έχεις υποφέρει κ.λπ. κ.λπ., μην εξατομικεύεις τα πάντα αποζητώντας τη συμπάθεια - γιατί αυτό που αποφεύγεις να συζητήσεις (ομολογώντας εμμέσως το μερίδιο ενοχής σου) είναι άσχετο με την εθνικότητα του καθενός μας.

Και η σιώπή είναι απάντηση, ξέρεις. Είτε επειδή δεν έχεις κάτι να πεις, είτε επειδή δεν σε συμφέρει.

Δια ταύτα:
Προκαλώ οποιονδήποτε να μου βρει έστω και ένα comment μου που να ασχολήθηκα με την εθνικότητα του υποκριτή.
Μόνος του τη φέρνει στο τραπέζι του διαλόγου σαν ασπίδα - Πάγια τακτική προβοκάτσιας.



Εγώ απλώς ανάφερα ότι θεωρώ υποκριτικό απ΄τη μια να βάζεις στο blog sου banner σε φορείς μεγαλοϊδεατισμού, (δες την παραπάνω οθονιά) και απ’ την άλλη να θες να περνιέσαι και για ανυστερόβουλος προοδευτικός.

Και εννοείται πως δεν έχω κανένα σκοπό να πιαστώ από τις εσκεμμένες ύβρεις του/της N.Ago που σκοπό έχουν να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση που έχει πολύ συγκεκριμένη διάσταση.


Όταν κάποιος σου λέει
“με έστησες στο ραντεβού” ή “με απογοήτευσες επειδή έβαλες αυτό το banner”, εσύ δεν του απαντάς “είσαι φαλακρός” και “απόδειξέ μου ότι δεν είσαι ρατσιστής”.
Απαντάς επί της ουσίας. Αν μπορείς.
Αλλιώς κάνεις την πάπια, όπως έκανες τόσον καιρό.


===========================

Σχόλια από το post του Πάνου Ζέρβα

"“Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το πόσο λανθασμένα μπορεί να υποτιμήσουμε τους άλλους”.
Οmadeon

"Τους χαρακτηρισμούς του N’ Ago (”χολέρα”) τους καταδικάζω χωρίς καμιά επιφύλαξη: όταν μας κατηγορούν για κάτι (έστω άδικα / υπερβολικά) ή απαντάμε με επιχειρήματα ή αγνοούμε εντελώς την υπόθεση. Οι ύβρεις ΔΕΝ βοηθάνε!"
Πάνος Ζέρβας



"Ε, αυτά είναι πονηρά. Και όποιος τα υιοθετεί και τα βάζει στο blog του, είναι είτε αφελής είτε υστερόβουλος. Τόσο απλά."
Μoi

"Και δεν σας θυμίζουν όλα αυτά Λιακόπουλους και λοιπούς που διατείνονται ότι οι Έλληνες είναι προπάτορες όλων, ότι εμείς δώσαμε τα φώτα στον πλανήτη για ότιδήποτε καλό και αγαθό, οτι ο Big Alex ήταν ένα απελευθερωτής και η Μακεδονία είναι ελληνική, η Κωνσταντινούπολη πάλι με χρόνια με καιρούς κ.λπ. κ.λπ.;
Αν έβαζα εγώ αντίστοιχο banner ή λυνκ στο blog μου, τι θα με θεωρούσατε;"
Μoi


Σχόλιο του Cyrusgeo από μια άλλη συζήτηση στης Χ-Ψιλικατζούς.

"Μπορεί να θεωρείτε αυτούς τους ανθρώπους γραφικούς, σήμερα, όπου να ‘ναι, όμως, θα μπουν στη Βουλή — και καλά θα κάνουν, αν πιάσουν το ποσοστό που ορίζει ο νόμος.
Πρόκειται για μια υπαρκτή ιδεολογία, και οι ιδεολογίες πρέπει να κρίνονται, και όχι να γελοιοποιούνται — γιατί τότε αποκτούν κρύφια δυναμική και σου έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις".


========================


Επιμύθιο

Και επειδή ορισμένοι έσπευσαν (χωρίς να απαντήσουν) να υποτιμήσουν τις επισημάνσεις μου - χαρακτηρίζοντας "φαιδρότητες" τους ισχυρισμούς του Αρβανίτικου Συλόγου εν Ελλάδι τους οποίους το blog της Κλειδαρότρυπας υιοθετεί ηθελημένα ή άθελά του, παραθέτω μια ακόμη "φαιδρή είδηση", εχέγγυο για το κοινό μέλλον όλων μας στα Βαλκάνια.


Για Αλβανική Μακεδονική και Τουρκική Μεινότητα στην Ελλάδα μιλάει σε έγγραφο του ο Πρεσβης των Η.Π.Α. στη Βοσνία



Ήγκικεν γαρ η εποχή των ΑρβανιτοΠελασγών.

MantalenoTip: πάγια τακτική των κρυπτο-φασιστών [είτε αυτοί είναι ουτσεκάδες είτε ελληναράδες] είναι Η ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ: να κατηγορούν όποιον τους καταγγέλλει, χρησιμοποιώντας τον ίδιο χαρακτηρισμό. Μόνο, που στην περίπτωσή τους, δεν τον στηρίζουν πουθενά, παρά μόνο σε φωνές, ύβρεις και -αναλόγως των συνθηκών- περισσότερο ή λιγότερο άσκηση βίας.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

.

51 comments:

Mantalena Parianos said...

Tι σημαίνει "αλβανική-μακεδονική" μειονότητα στα Βαλκάνια;
Αναζητείστε το λήμμμα uck στο wikipedia.

Anonymous said...

You are an attention whore darling.
Κανένας όμως δεν νοιάζεται για το τι είπες στον αλβανό και τι σου είπε ο αλβανός.
Αν σε πηδήξει όμως, γράψτο.
Θα έχει ενδιαφέρον.
Διαφορετικά μη μας ζαλίζεις τον έρωτα

dgalanis said...

μα για ποιον μιλάς βρε μανταλένα?

καλημέρα

Mantalena Parianos said...

Για τον/την Ago.

Ξέρεις εσύ κανέναν blogger που να βάζει banner στο ΛΑΟΣ ας πούμε, και μετά να έχει το θράσος να το παίζει αριστερός;
Το blog αυτό είχε έως χτες link στο περιοδικό "Mπε΄σα" του ααρβανίτικου συλλόγου ελλάδας, που πρεσβεύει μεγαλοϊδεατικές θεωρίες όπως π.χ. ότι είναι προπάτορες στον ελλαδικό χώρο, ότι κατάγονται από τους Πελασγούς και ότι οι θεες Δήμητρα και Αφροδίτη είναι αρβανίτισες και τα ονόματά τους, λέει έχουν αρβανίτικη ρίζα.

Ε, κι όταν αναρωτήθηκα πώς είναι δυνατόν αυτός ο blogger να θέλει να μας πείσει για τις αγνές προθέσεις του ενώ έχει αυτά στο blog του, άρχισε να με βρίζει μετά της Αυτού μεγαλειότητος φον Μαρξ (άλλος/η blogger είναι αυτός), που επειδή μας είχε συστήσει το Αgο στην μπλογκόσφαιρα, θεωρεί ότι είναι ανεπίτρεπτο να αμφιβάλλουμε γι' αυτόν.

Το ζήτημα βέβαια, είναι ότι κατηγορούν εμένα για φασισμό, αλλά ουδείς απαντάει.
Εδώ το ζήτημα δεν είναι όμως "οι φίλοι μου εναντίον των φίλων σου", αλλά αν υπάρχει ΚΑΤΙ να απαντήσουν εκτ΄ςο από το να βρίζουν και να αφορίζουν.

Πρόσφατη ανακάλυψη; Ο εν λόγω blogger έχει στα λυνξ του ως "Χρήσιμα Links" τη σελίδα του... NATO!!!

uck ζεις - εσύ τους οδηγείς

(εγώ φταίω τώρα;)

:)

Mantalena Parianos said...

Οι άνθρωποι αυτοί εκτός από επικίνδυνοι είναι και αστείοι.

(ή το αντίστροφο;)

The Motorcycle boy said...

Διαφωνώ που το κάνεις θέμα γιατί έτσι δίνεις βήμα σε κάθε εθνικιστή, προκειμένου να ακουστούν οι απόψεις του. Άσε που δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου -γιατί, σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν γίνεται διάλογος. Πάντως, το άτομο που επικαλείται συνεχώς την καταγωγή του δεν δικαιούται να μιλάει αρνητικά για τον ρατσισμό. Η συνεχής χρησιμοποίηση της καταγωγής ή/και της εθνικότητας προκειμένου να διαχωρίζονται οι άνθρωποι -αυτό ακριβώς είναι ο ρατσισμός.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

Μotorcycle>>
"Η συνεχής χρησιμοποίηση της καταγωγής ή/και της εθνικότητας προκειμένου να διαχωρίζονται οι άνθρωποι -αυτό ακριβώς είναι ο ρατσισμός."

Aυτό ακριβώς φωνάζω ότι είναι η παγίδα του inverse racism που τους ρίχνει αυτός ο άνθρωπος - για άγνωστους, για την ώρα, σκοπούς.

Παράδειγμα - γεγονός δηλωτικό της συμπεριφοράς του στα blogs:
Τυχαίνει να ποστάρει την ίδια φωτογραφία με άλλον blogger.
Στο κόμμεντ που του αφήνει, του γράφει: "Ωραία φωτό - κι εγώ την έβαλα, αλλά μη την δεις και πεις πως στην έκλεψα επειδή είμαι Αλβανός".

Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Να το βράσω που μετά βάζει χαμογελάκι!

Mantalena Parianos said...

Miss Pikra>>
Θα σβήσω το comment σου. Αν ήρθες στο MantalenoBlog να βγάλεις στη φόρα προσωπικά δεδομένα άλλων, έκανες λάθος. πετάξου μέχρι της σιχαμάτζικα, μπορεί να σου στρώσει και χαλί.

Ξουτ.

Mantalena Parianos said...

Εξάλλου ΆΛΛΟ προσπαθούμε να συζητήσουμε εδώ...
Ζήτημα δικτυακό, προπαγανδιστικό και εν γένει πολιτικής συμπεριφοράς (με την έννοια της "δικτυακής πολιτείας").

Mantalena Parianos said...

Αχ αχ αχ αχ...

ΤΟ ΜΠΑΝΕΡ

Το μπάνερ λέει απλά ότι "καλύπτεται μια κατάσταση (σικ) για την οποία θα έπρεπε αν μη τι άλλο να περιμένουμε εξηγήσεις" όπως και τις ζήτησα με κόσμιο τρόπο.

Και συνεχίζει:
"Αντ' αυτού οι αναφερόμενοι σε αυτό (Jago και λουλού Φον παρκ) προτίμησαν να σιγοντάρουν σε ύβρεις - όταν δεν με έβρισαν και οι ίδιοι- τον/την Ago, επιδεικνύοντας αντεστραμμένος ρατσισμό που απλώς αποδεικνύει τον δικό τους επιλεκτικό* τρόπο να βλέπουν τα πράγματα".

*επιλεκτικός = ρατσιστικός, αυτός που κάνει διακρίσεις


Τι ακριβώς δεν είνα κατανοητό εδώ;

____________________________


Πάω για σκι το φασιστόμουτρο

Κόσμιες απαντήσεις, ενστάσεις και σχόλια που δεν βγάζουν στη φόρα δεδομένα άλλων, δεκτά.


μανταλενομουτς

ci said...

a-pa-pa, διάβασα σχεδόν ολα τα σχόλια στο λινκ που δίνεις και μού έδωσα συγχαρητήρια που από την αρχή αποφάσισα να ασχολούμαι μόνο με στιχάκια και τραγουδάκια στο μπλογκ μου!!!

πάντως μ'αυτά και μ'αυτά λέω να βάλω μπαννεράκι :
ο χαλβάς είναι μακεδονικός:D

φιλάκια

Anonymous said...

Μανταλένα,
Για να έχουν οι επισκέπτες του μπλογκ σου πλήρη εικόνα των όσων έγραψα σχετικά (και όσοι πάνε στην καλύβα, δύσκολα θα εντοπίσουν τα παρακάτω σχόλια ανάμεσα στα υπόλοιπα) – τα αναπαράγω εδώ, με την άδειά σου.

Πρώτο σχόλιο:

Εκείνο που θα ήθελα να σχολιάσω, αφού συστήσω σε όλους μια κάποια αυτοσυγκράτηση, γιατί με τόσα σχόλια κάπου χάνεται η μπάλα, είναι η θέση της Μαντελένας για το λινκ του N’ Ago.
Με λίγα λόγια, τη βρίσκω υπερβολική. Αν αρχίσουμε να κινούμαστε με αυτή τη λογική, στο τέλος θα έχουμε επαφές μόνο με τον καθρέφτη μας.
Ο Ν’ Ago παρουσιάζει ένα πρόσωπο στο μπλογκ του, το οποίο καμιά σχέση δεν έχει με οποιουδήποτε είδους εθνικιστική ακρότητα.
Όσο για το λινκ, αντί να κρίνω τους άλλους κοιτάζω τα δικά μου, στην καλύβα: περιλαμβάνω συνδέσμους με τους οποίους (με την πολιτική και κοινωνική λογική των οποίων) διαφωνώ ριζικά. Αυτό δεν το βρίσκω κακό ή απαράδεχτο. Εξαιρώ μονάχα όσους εκδηλώνουν ρατσιστικές / ακροδεξιές αντιλήψεις - με αυτούς δε θέλω να έχω ούτε καλημέρα.
Θέλω να πω ότι επειδή έχω λινκ τον Βενιζέλο ή τον Ανδρουλάκη, δεν έχει καμία λογική να με θεωρήσει κάποιος πασόκο. Έχω υπόψη μου λινκ σε φίλτατό μου μπλόγκερ, τα οποία με κάνουν και ανατριχιάζω. Διαβάζω όμως τα κείμενά του - και τη βρίσκω. Τι θα έπρεπε να κάνω - να του κόψω την καλημέρα; Ή να αρχίσω να τον “νουθετώ”;
Νομίζω πως ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι σωστά. Καθένας κρίνεται από όσα γράφει στα ποστ του. Πολλές φορές, λόγω προσωπικών συμπαθειών, ούτε και απ’ αυτά…
Ολίγη μετριοπάθεια παραπάνω, δεν έβλαψε ποτέ…

*

Δεύτερο σχόλιο:

Μανταλένα,
τα σχολιά σου είναι μετριοπαθή - αλλά καταλήγουν σε λάθος “δια ταύτα”.
Συγκρίνεις κάτι που γνωρίζω (ΛΑΟΣ) με κάτι που ΔΕΝ γνωρίζω - τα παραθέματα, ωστόσο, που έδωσες μπορεί να είναι γραφικά και αφελή, αλλά ως εκεί.
Όσο για την ιστορία- την έχουν διακορεύσει τόσο πολύ, τόσοι πολλοί…
Τους χαρακτηρισμούς του N’ Ago (”χολέρα”) τους καταδικάζω χωρίς καμιά επιφύλαξη: όταν μας κατηγορούν για κάτι (έστω άδικα / υπερβολικά) ή απαντάμε με επιχειρήματα ή αγνοούμε εντελώς την υπόθεση. Οι ύβρεις ΔΕΝ βοηθάνε!

*

Να επιχειρήσω να το πω και αλλιώς: η «ΜΠΕΣΑ» έφυγε – αυτό κάτι σημαίνει. Το ότι το σάιτ που υπάρχει ακόμα στα λινκ του N’ Ago λέει μπαρούφες ιστορικής φύσεως, είναι γεγονός, με βάση τα παραθέματα της Μανταλένας. Δε νομίζω ότι αξίζει τον κόπο – ούτε ότι ο N’ Ago πρέπει να πληρώσει το μάρμαρο.

*

H citronella δεν έχει άδικο!

Mantalena Parianos said...

CITRONELLA>>
Ne t' inquiete pas, cherie.

Μακεδονικός χαλβάς rocks.
:)



ΠΑΝΟ>>
Εκτιμώ όσο δεν φαντάζεσαι τον πυροσβεστικό και διευκρινιστικό χαρακτήρα του σχολίου (και των σχολίων σου γενικότερα).
Ειδικά σε μια εποχή που το να πάρει κανείς θέση θεωρείται κάτι σαν αδίκημα και οι περισσότεροι προτιμούν να ταμπουρώνονται σε μια υπερεκτιμημένη κατά τη γνώμη μου ουδετερότητα.

Ωστόσο,
αυτά που λες εσύ - δεν σημαίνει και ότι ισχύουν για την περίπτωση του στρεψόδικου αυτού blogger.
Kαι δεν αναφέρομαι μόνο στο banner που όπως λες κατέβασε, γιατί ο ίδιος έγραψε κάπου ότι κάθε βδομάδα το αλλάζει βάζοντας κάποιο άλλο περιοδικό (οπότε μάλλον έχουμε να δούμε πολλά ακόμη).

Εξηγούμαι και πάλι - χωρίς να έχω δει αντίστοιχα δείγματα καλής θέλησης από κανέναν από όσους με μέμφονται:

1. Δεν ζήτησα ποτέ να κατεβάσει κανείς κανένα banner. Πώς θα μπορούσα άλλωστε?!
Oύτε καν εξήγηση δεν ζήτησα να μου δώσει ο Κλειδαρότρυπα γιατί φοβήθηκα αυτό που θα επακολουθούσε (αντιλαμβάνεσαι πόσο ελεύθεροι έχουμε... καταντήσει λόγω της πολιτικής ορθότητας. Και αν θυμάσαι, στο είχα γράψει σε σχόλιο που με ρωτούσες "τι εννοώ": "θα μπλέξω"|, σου γραψα, "αλλά δεν αντέχω να μη λέω αυτό που βλέπω").

ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ λοιπόν.
ΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ διατύπωσα αρχικά, και αυτή ήταν:
μήπως αυτός ο blogger δεν είναι αυτό που δείχνει;


2. Όταν, αντί να με διαψεύσει κανείς στις επανειλημμένενα προσεκτικές διατυπώσεις μου, δέχθηκα επίθεση με χαρακτηρισμούς, ότι είμαι ρατσίστας επειδή έγραψα αυτό που έγραψα για έναν Αλβανό (!)
άρχισα να σκέφτομαι ότι μάλλον είχαν ΒΑΣΗ αυτά που έγραφα,
( (πολύ περισσότερο απ' όσο φοβόμουν στην αρχή) και ότι είχα χτυπήσει μάλλον κάποια *ευαίσθητη χορδή*.

Για να ξεμπερδεύουμε, γιατί τα έχω γράψει χιλιάδες φορές ΚΑΙ ΕΔΩ και σε σένα:
Την ίδια επιφύλαξη θα διατύπωνα για κάποιον που θα πήγαινε να καπηλευτεί τα πνευματικά δικαιώματα του Μωάμεθ ή του Βούδα, αν θεωρούσα ότι αυτό που κάνει είναι πονηρά εκπορευόμενο ακριβώς επειδή είναι ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟ ως μη δυνάμενο να αποδειχθεί. (Αναφέρομαι φυσικά στις δυο Θεές του 12θεου).
Δεν θα εξέταζα, λοιπόν, καν αν είναι Ινδός ή εξωγήινος αυτός που το λέει, αλλά θα το έψαχνα λίγο για να δω που οδηγούν οι προεκτάσεις των μεθοδεύσεών του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρώ ότι αυτές οι προεκτάσεις είναι μάλλον προφανείς:
Και στο Κόσοβο κάπως έτσι ξεκίνησαν τα παλικάρια.


Και όσο δεν εμφανίζει κανείς το παραμικρό στοιχείο που να με διαψεύδει, θα το πιστεύω. Πόσω μάλλον όταν ο τρόπος που αντιδρούν οι υποστηρικτές του επιδιώκωντας να με υποβάλλουν σε δίκη προθέσεων,
ενώ οι ίδιοι δεν μπαίνουν καν στον κόπο να εκδηλώσουν την παραμικρή εκδοχή τού γιατί να μην είναι έτσι τα πράγματα, απλώς ενισχύει τους ισχυρισμούς μου.


Κανείς δεν είπε ότι δεν μπορεί ο/η κάθε N. Αγο να πρεσβεύει ό,τι θέλει (και τα ακροδεξιά πολιτικά κόμματα, λόγου χάρη, αναγνωρισμένα από την ελληνική πολιτεία είναι, δεν απαγορεύεται ούτε να τα ψηφίζεις, ούτε να τα πιστεύεις - αυτή είναι η ουσία της δημοκρατίας).
Θεωρώ όμως άκρως υποκριτικό, το να προσπαθεί κάποιος
να αποκρύψει τα πιστεύω του απλώς και μόνο για να εμφανίσει ένα άλλο πρόσωπο,

γιατί στην περίπτωση αυτή δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι πίσω απ' αυτό το πλαστό προσωπείο του, ελλοχεύουν κάποιες σκοτεινές μεθοδεύσεις.

[Τώρα που το ξαναδιαβάζω, νομίζω ότι στο ποστ μου τα έχω γράψω πιο καθαρά, ρε γμτ]

Ας είναι.


Και κάτι τελευταίο - και ο νοών νοείτω:

Μόνο όποιος ΔΕΝ είναι ρατσιστής, δεν υπολογίζει το ενδεχόμενο να τον χαρακτηρίσουν έτσι, γιατί πολυ΄απλά δεν πάει το μυαλό του εκεί.

Όποιος όμως ΕΙΝΑΙ ρατσιστής
και το κρύβει,
θα συνεχίσει να το αρνείται ακόμη κι αν τον ξεσκεπάσεις. Και φυσικά, δεν θα σου αντιτάξει το παραμικρό επιχείρημα προς απόδειξη του αντιθέτου γιατί πολύ απλά τέτοιο επιχείρημα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ του.

Anonymous said...

Mantalena, έχεις σκεφτεί καθόλου ότι υπάρχει η τοσοδούλα περίπτωσάρα να μην είναι τόσο πολύ σημαντικό να "ξεσκεπάσεις", "αποκαλύψεις", "ξετινάξεις" λέξη-λέξη τις προθέσεις/πιστεύω/επιθέσεις/
λάθη οποιουδήποτε πει ΜΙΑ παραπάνω γαμημένη κουβέντα για πάρτη σου και ότι όοοοολα αυτά τα άπειρα κουραστικά πίτσι πίτσι γύρω γύρω φθείρουν τελικά εσένα γιατί ο μέσος μπλόγκερ με το που θα δει το όνομα "μανταλένα" θα την κάνει με ελαφρά;

(σκληρά τα λόγια μου αλλά είναι πολύ κρίμα να χαραμίζεσαι τόσο πολύ άσχημα - σε ανάλογη φάση θα ήθελα να μου το πουν κι εμένα και να τονίσω ότι η ιντερνετική σου περσόνα δεν έχει καμμία σχέση με τον άνθρωπο που κρύβεται από πίσω, που τουλάχιστον εμένα μου άφησε καλή εντύπωση)

p.s. Κρατιέσαι να μην απαντήσεις ΚΑΘΟΛΟΥ σε αυτό το σχόλιο; Προσπάθησέ το για ΜΙΑ φορά! Και ας τελειώσουν τα κουλά εδώ. Άντε αύριο θέλω χαρούμενα πράγματα εδώ μέσα.

Mantalena Parianos said...

ok

Anonymous said...

ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΣΕΣ ΘΕΕΣ !!!!! ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΕΣ!!!!
http://satyrikon.wordpress.com/2007/02/21/
ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ!!!!

Anonymous said...

ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.!!!!!!1

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
artois said...

Εκτός από την μεγάλη συγκίνηση που νιώθω από το γνοιάξιμο τους, δεν μπορώ παρά να θαυμάσω για μία ακόμα φορά τις επιλεκτικές ευαισθησίες κάποιων bloggers, που φθάνουν να συμβουλεύουν άλλους bloggers (την Mantalena ή όποιον άλλο) να αποσιωπούν κάποια πράγματα με το πρόσχημα της "κούρασης" των αναγνωστών, της "φθοράς" του blogger ή την μείωση της αναγνωσιμότητάς του. Όταν μάλιστα, αυτό το τελευταίο σαθρό επιχείρημα το διαψεύδουν οι ίδιοι με τα μακροσκελή τους σχόλια ακριβώς σ' αυτά τα θέματα που, κατά την άποψή τους, δεν αξίζει να ανοίγονται. Είναι ολοφάνερο τι είναι αυτό που τους ενοχλεί και απορώ γιατί υποκρίνονται παίζοντας τον ρόλο του φιλικού συμβουλάτορα που δήθεν ενδιαφέρεται να μην πηγαίνει "χαράμι" το ταλέντο των άλλων.

Π.χ. την xpsilikatzou δεν την είδα να σχολιάζει σε κάποιο από τα "χαρούμενα" ποστς σου ώστε να σου δώσει κίνητρο για να μην "χαραμίζεσαι" αφού σε νοιάζεται τόσο.

Θα έλεγα, Mantalena, να είσαι άκρως επιφυλακτική σε τέτοιου είδους συμβουλές. Φοβού τους Δαναούς...

Όσο γι αυτόν/ήν τον/την Ν.ago, λίγα πράγματα είδα αλλά κατάλαβα ότι περιφέρει/προβάλλει την εθνικότητά του όπως κάποιοι αναξιοπαθείς άνθρωποι περιφέρουν την αναπηρία τους για να αποσπάσουν την συμπάθεια/λύπη των άλλων.

Καλό το κόλπο του αλλά ηλίου φαεινότερον.

Anonymous said...

The Motorcycle boy said...

Διαφωνώ που το κάνεις θέμα γιατί έτσι δίνεις βήμα σε κάθε εθνικιστή, προκειμένου να ακουστούν οι απόψεις του. Άσε που δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου -γιατί, σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν γίνεται διάλογος. Πάντως, το άτομο που επικαλείται συνεχώς την καταγωγή του δεν δικαιούται να μιλάει αρνητικά για τον ρατσισμό. Η συνεχής χρησιμοποίηση της καταγωγής ή/και της εθνικότητας προκειμένου να διαχωρίζονται οι άνθρωποι -αυτό ακριβώς είναι ο ρατσισμός.

Δηλαδή συγγνώμη τώρα ο N.Ago
μπορεί να 'ναι ξεροκέφαλος
και απότομος στα λόγια του
αλλά άλλο τόσο είσαι και σύ

Θα σε παρακαλούσα να το
κατεβάσεις το post
γιατί ένας που δεν
ξέρει την προϊστορία σας
θα βγάλει τα συμπεράσματα
που τον συμφέρουν.

Λοιπόν εγώ και ο Motorcycle
2 ψήφοι
να το πάμε δημοκρατικά; :-)

Mantalena Parianos said...

Ότι ανεβαίνει στο blog μου, ανεβαίνει επειδή έχει λόγο.

Αλήθεια, είναι κακό πράγμα ο uck; Eθνικος Απελευθερωτικός Στρατός είναι, και τελικός συνομιλητής μάλιστα με τις συμμαχικές δυνάμεις που "εγγυήθηκαν" το Κόσοβο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί προσβάλλονται όσοι τέλος πάντως θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι προσβάλλονται.

Εκτός από αυτό - όλα τα άλλα είναι χαρακτηρισμοί που μου απέδωσαν - κανείς δεν δικαιούται να με εγκαλεί επειδή του τους ανταπέδωσα. Εγώ τουλάχιστον το έκανα υποστηρίζοντας την άποψή μου.

Anonymous said...

χολέρα,ρατσιστής και νεοφασίστας
ήταν οι χαρακτηρισμοί.

Δεν ήταν ούτε Ουτσεκά
ούτε Χρυσή Αυγή.

Απ' όλα όσα έγραφε το περιοδικό
αυτό σου κανε εντύπωση;;

ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΙΤΙΑ
ΚΑΙ ΒΡΗΚΕΣ

Και ναι μεν ο N.Ago μπορεί να έχει
ένα κακό χαρακτήρα και στόμα
αλλά και σύ
έκανες το ---------σχοινί κορδόνι~~~~~~~~.

κρίμα γιατί έχεις ταλέντο και
το χαραμίζεις σε μλκίες...

Anonymous said...

Ekatsa kai diavasa ola ta posts kai ta comments tou kakou xamou pou egine

To mono pou 8a h8ela na pw einai 2 istorioules tis opoies ezhsa apo prwto xeri sa foithths sthn Amerikh. Oxi sth Nea Yorkh (pou einai cosmopolitan), oxi sto Los Angeles (pou 8ewreitai akomh kai apo touw proxw Neoyorkezous allos planhths-kai einai) alla se afto pou legetai “heartland” of America. Kollane nomizw tamam sthn periptwsh.

Sta mesa ths dekaetias tou ’90, exondas pia koryfw8ei h katastash loipon afenos me to political correctness (to “spoudaio” symberiforiko efevrhma opou to aftonohto prepei na legetai meta fovou 8eou kai pistews – pes tou mavrou eisai mavros, se agei sto dikasthrio kai se ksevrakwse – an se pei honky, to katapineis – btw metaxy tous oi mavroi olo “nigga” prosfwnoundai) kai to affirmative action (to “spoudaio” nomo8etika efevrhmata ta opoia stoxo eixan to na stamathsoun tis dedomenes diaxronikes diakriseis “ekatsan” dyo gegonota (ena epexhghmatiko gia ka8e periptwsh).

Prwto: (Political correctness) Eixe kykloforhsei ena lexiko gia pc to opoio sta plaisia aftou tou efevrhmatos oti “diavaze” se “black” to metetrepe aftomata se “African-american” – kalh h pro8esh, malakia h efarmogh. Skefteite “the black car”, “the black cat” klp kai 8a katalavete.

Deftero: (affirmative action) H omospondiakh kybernhsh (Federal Government – O proedros me liga logia) me th 8espish tou nomou (Federal Law) peri affirmative action, eixe “anagkasei” tis politiakes kybernhseis (State Governments) na 8espisoun analogous nomous pros thn katef8ynsh afth. Se ena diagwnismo pou eixe prokyrhx8ei gia thn kataskevi kapoiou dromou mias politias (State Highway), yphrxan kai logiko einai kamposoi symmetexondes from all walks of life (asproi, mavroi, hispanics, prasinoi, mple, arianoi, gorgones-ypervolh katalavainomaste elpizw) me dedomeno oti opoios doulevei ekei exei thn efkairia na sthsei dikh tou etairia kai na xtypaei diagwnismous. O politeiakos nomos elege oti “ean to 90% twn public projects ths politieias to exoun kerdisei etairies asprwn, tote aftomata kai anexarthtws ths prosferomenhs timhs, o diagwnismos paei se etairia minority”. Etsi ki egine. Sto sygkekrimeno, katevainan 2 etairias, mia enos asprou (ghgenous tespa) kai mia enos Hispanic (metanasth). O Hispanic vasei tou nomou kerdise thn ana8esh – par’oti o aspros edine kalyterh timh.

Eimai sigouros pws oloi 8a katalavete. An kai diavazondas to yfos twn apandhsewn tou enos ston allo, exw thn endypwsh kapoioi de 8a tous symferei na katalavoun. Hint loipon:
o anapodos ratsismos sas leei kati? Pio “tallhrakia” de mporw na sas ta kanw…

Mantalena Parianos said...

ΑτΛΑΝΤΙΔΑ>>
"χολέρα,ρατσιστής και νεοφασίστας
ήταν οι χαρακτηρισμοί - δεν ήταν ουτσεκά"

ΤΙ λες ρε μεγάλε! Και πώς τα ζυγίζεις για να 'χουμε καλό ρώτημα; Ούτε στο δημοτικό δεν σκεφτόμουν έτσι.


ΑΝΩΝΥΜΕ>>
Επιβεβαιώνεις αυτό που λέω απ' την αρχή: ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που θα διαβάσει όλη την ιστορία και δεν θα μου δώσει δίκιο.
Απόδειξη ότι υπογραμμίζεις ακριβώς αυτό που επισημαίνω since day 1: τον αντίστροφο ρατσισμό των νάγκο, τζάγκο και λουλούφαν τζορτζ.

Από κει και πέρα, δυστυχώς έχεις δίκιο όταν τελειώνεις λέγοντας ότι "κάποιους δεν τους συμφέρει να καταλάβουν"...

Anonymous said...

Μπράβο Μανταλένα που ξεσκεπάζεις
τη νέα τάξη των πελαργών

Εγώ σου δίνω 99% ΔΙΚΙΟ
θα σου δώσω και 100%
αν δεχτείς την πρόσκληση
που σου κάνω για τις
επερχόμενες εκλογές.

Η Α' Αθηνών είναι δική σου.

Anonymous said...

@mantalena parianos: eimai o anonymous pou egrapse tis istorioules. epeidh opws hdh provlepsa apo xtes gia aftous pou de tous symferei na katalavoun... na pros8esw shmera oti ekana mia volta se olous oswn ta blogs eixa afthsei to idio akrivws sxolio... dhladh panos, nago, manifesto ki esena.

Opoios epi8ymei, as perasei na rixei mia matia apo to ka8ena blog kai tis andidraseis ('h mh andidraseis).

Mesa epesa. Opws elege ki o palios, af8endikos apodythriakias "mono pote 8a pe8anw de xerw"...

Anonymous said...

Συγγνωμη.Πώς θα αποδειξεις ομως οτι
εισαι εναντιον του N.Ago
συγκεκριμενα και οχι
εναντιων ολων των Αλβανων;

γιατί με αυτο το post
τα τσουβαλιαζεις ολα.

Και εγω μπορει να μην
γουσταρω το N.Ago
αλλά τι σου φταιμε οι υπολοιποι;

Ευχαριστω.

Mantalena Parianos said...

Ρε πάτε καλά;!

Γιωργάκη, το "δίκιο" μου δεν είναι διαπραγματεύσιμο. Aυτά Allu. Ξουτ.


Aνώνυμε,
εκτός από το ότι διαβάζεται δύσκολα (λόγω των greeklish), το σχόλιό σου ΑΠΑΝΤΙΕΤΑΙ και δύσκολα... Και όχι μόνο επειδή έχουν όλοι κουραστεί από αυτή την ιστορία...

Όταν θα τους βρει αυτό που περιγράφεις από την Αμερική (και έχω κι εγώ ιστορίες να καταθέσω - και μάλιστα από αμερικανούς "επώνυμους" όπως θα λέγαμε εδώ), θα είναι αργά. Όσο για μένα, ελπίζω να την έχω κάνει τρέχοντας μέχρι τότε.


Αλβανέ>>
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αποδείξω κάτι, απλώς και μόνο επειδή άσκησα κριτική.
Ωστόσο, δεν είμαι ΟΥΤΕ εναντίον του/της Νάγκο, ΟΥΤΕ του λαού σου (το τελευταίο επειδή αυτοπροσδιορίζεσαι εθνικά, λες κι έχει καμία σημασία σε αυτό εδώ το blog).

Αύριο που θα κριτικάρουμε την υπουργό παιδείας, θα πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε κατά του γυναικείου φύλου γενικώς, επειδή θα τυγχάνει γυναίκα;

Γιατί δεν ζητάς από τον συμπατριώτη σου (που και αυτός έχει γράψει ότι "δεν είναι Έλληνας blogger") να σου αποδείξει ότι δεν είναι εναντίον όλων των Ελλήνων βάζοντας μεγαλοϊδεατικά μπάνερ στο blog του;

Anonymous said...

Πιθανόν ο N.Ago να είναι
κρυφορατσιστής και κρυφοεθνικιστής
πράκτορας(όπως το παρουσιάζεις)
Αυτό θα το δείξει το μέλλον.

Ομως αυτός εκανε ένα ποστ(μαλακία
κατα τη γνώμη μου)
με τίτλο
"Τον ρατσιστή (και νέο φασίστα) κι αν πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς!"

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΙ

Εσύ όμως το παρατράβηξες και
άρχισες να τους παίρνεις
σβάρνα όλους
(αν υπάρχει μια κόντρα με
τον AfMarx γιατί να την πληρώνει
και καποιος φίλος του;)



Αν έχει δικαίωμα να του την πει
κάποιος,είναι ΠΡΩΤΑ οι Αρβανίτες.
(ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΣΥ)
Και αν σκεφτείς οτι οι
περισσότεροι ΔΕΝ θεωρούν
τους Αλβανούς αδέρφια τους
μπορεις να καταλάβεις
οτι τα περι Πελασγών και Αρβανίτισσας Δήμητρας
ευνοούν και την ελληνική
εθνική προπαγάνδα.

Μπαίνεις σε θέμα που δεν το γνωρίζεις.Αν ο N.Ago είναι
ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ όπως θες να τον παρουσιάσεις,τον καταδικάζεις
πριν μιλήσει.

Υ.Γ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΝΑ AΛΒΑΝΟ FUNEL/FUNALB
.....
ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ................

Mantalena Parianos said...

ΑΝΤΙΚΟΜΒΕΤΑΡ>>
Ετσι όπως τα παρουσιάζεις, αιτιολογημένο φαίνεται το ότι "Μπαίνω σε θέμα που δεν το γνωρίζω". Ούτε το νικνέημ σου δεν ξέρω τι σημαίνει!

Όμως, δεν θέλησα να καταδικάσω κανέναν, όπως γράφεις. Αμφιβολία εξέφρασα, και αρχισαν να με βρίζουν.

ΥΓ.
Δεν καταλαβαίνω τι-πο-τα απ' αυτό το υστερόγραφο. Και κάτι μου λέει ότι ευτυχώς.

Anonymous said...

1.Antikombetar θα πει αντεθνικός

2.Περί Φάνελ θέλω να πω
Μην περιμένεις να σατιρίζουν
οι Αλβανοί τις δικές τους
εθνικές αξίες και μύθους
με την ίδια ευκολία
που το κάνουν οι Ελληνες.
Θέλει καιρό ακόμα.

Mantalena Parianos said...

ANTIKOMPETAR,

ξέρεις αλβανικά;

Να σε ρωτήσω κάτι που είδα στο blog του/της N.Ago;

Κάποιος ρώταγε τι σημαίνει "Vrima e Celesit" και του απάντησαν "Κλειδαρότρυπα", και τότε αυτός ξαναείπε ότι στα αλβανικά είναι τρεις λέξεις και στα ελληνικά μία. Είναι δυνατόν;
Α! Και το "e" δεν σημαίνει "και";

Anonymous said...

Το και στα αλβανικα ειναι dhe
το e είναι σαν το η.
Το Παριανος δεν ειναι αυτοπροσδιορισμος;το αλβανος
σε πειραξε;
Και εμεις δεν εχουμε μεγαλες ιδεες
τη δουλεια μας κοιταζουμε,να μη μας φοβασαι.
Δεν εχεις δουλεψει με αλβανους;

Mantalena Parianos said...

Και Vrima e Celesit τι σημαίνει;

"αυτό" ή "κάτι άλλο" ?

Τo Parianos δηλώνει εντοπιότητα, όχι εθνικότητα.

Ρε συ, αφού ακριβώς αυτό έγραψα πιο πριν ότι ΔΕΝ έχει καμία σημασία το αν δηλώνεις "αλβανός" ή όχι στο blog μου, πώς έβγαλες το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι με πείραξε;

Βρε... μην είσαι ο/η N.ago;

Σταματάω να απολογούμαι ΤΩΡΑ.
Έχω θέσει κάτι ερωτήσεις παραπάνω. Αν θες να συνεχίσουμε να συζητάμε, θα πρέπει να μου απαντάς κι εσύ σε κάτι, όχι μόνο εγώ!

Agobooks said...

Καλό μου παιδί.
Καταρχήν, δεν γράφω ποτέ πίσω από ανωνυμίες.
Μα ΠΟΤΕ.
Κατά δεύτερων, Vrima e Çelësit, σημαίνει αυτό που μεταφράζεται.
Κλειδαρότρυπα.
Και συγνώμη τώρα. Γιατί δεν παίρνεις ένα λεξικό του ΣΙΔΕΡΗ, αν δεν κάνω λάθος, ή ένα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, και να δεις εκεί .
Είναι πραγματικά εντελώς αστείο, να αναρωτιέσαι τόσες μέρες και να μην κάνεις το κόπο να ρωτάς έστω κι έναν Αλβανό, τουλάχιστον.
Όλοι είναι πρόθυμοι .
Θα στο πει και ο ποιο αδαής.
Τόσοι Αλβανοί είναι που μπαίνουν στο μπλογκ μου, θα έγραφα…ασυναρτησίες στο τίτλο.
Κάποτε ήταν και στα εγγλέζικα αλλά, επειδή γινόταν…σιδηρόδρομος, έκοψα τα εγγλέζικα και άφησα αυτά που αφορούν μόνο τα κείμενα. Ελληνικά & Αλβανικά.

Mantalena Parianos said...

Ν.Ago>>
"Καταρχήν, δεν γράφω ποτέ πίσω από ανωνυμίες. Μα ΠΟΤΕ."

Καλά που μου το 'πες!

ΚΑι επειδή πάλι σκοπός σου είναι η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ, το τρία σχόλια πριν που ρώτησα, είναι "τόσες μέρες";

Αν είναι κάθε φορά που ρωτάμε μια ερώτηση, να μας ρίχνεις λάσπη ή να πρέπει να αγοράσουμε λεξικό, βράστα κι άστα.

Νουθεσίες λοιπόν, αλλού. Στα δικά σου παιδιά, γιατί εγώ δεν είμαι για να με αποκαλείς "καλό σου παιδί".

Και για να μην παρερμηνευθεί ΚΑΙ αυτή η υποτιθέμενη ευαρέσκειά σου να απαντήσεις σε αυτή την απλή ερώτηση που έκανα λίγο πριν, ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ!
Τι σημαίνει Vrima; Και τι celstit; Κυριολεκτικά δηλαδή πώς θα το μεταφράζαμε; Αλβανό άνθρωπο ρωτάω!

Το είδα που σε ρώταγε ένας ανώνυμος και με έφαγε η περιέργεια. Και επειδή δεν το ξαναρισκάρω να μου σβήσεις σχόλια στο blog σου αφήνοντας μόν αυτά που σε συμφέρουν, δεν μπήκα καν στον κόπο να ρωτήσω.

Mantalena Parianos said...

Κι αν μπεις στον κόπο να απαντήσεις αυτό το ανούσιο, αν είσαι και σε mood φιλικό κάνε ένα κόπο να απαντήσεις και σε ότι θέτει αυτό το post...

Είναι τόσο κακό πράγμα ο uck τελικά;
Τι σχέδιο έχει η ένωση αρβανιτών να διεκδικεί ανυπόστατα την πατρότητα θεοτήτων που ΜΟΝΟ αν κάποιος τις διεκδικήσει για ΔΙΚΕΣ του, θα σημαίνει κάτι;

Είναι όλοι στην ελλάδα απόγονοι αρβανιτών;
(απαντήστε ελεύθερα - δεν είμαι και δεν αισθάνομαι ελληνίς)

Αυτά. Για ορντέβρ.

Αλλιώς με την πείνα θα μείνουμε.

Agobooks said...

Χαλαράααααααααααααααααα !
Vrima=Τρύπα, e Çelësit=του κλειδιού (ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ).
Ok?
Και χαλάρωσε, εϊ!
Για όλα τα’αλλα, όταν καταλάβεις ότι το περιοδικό ανέβηκε επειδή το ανακάλυψα μόλις πριν 10 ημέρες, είχε στο τίτλο τη λέξη ΜΠΕΣΑ, που είναι μια ιερή λέξη για τους Αλβανούς, και δεν ξέρω αν είναι καν σε έντυπη μορφή, και το αδέλφια λέω τους αρβανίτες για τα καλά τους που έχουν κάνει για την Ελλάδα(γιατί, και έχουν κάνει, δεν συμφωνείς;) και εκεί για μένα έληγε και η ιστορία, θα καταλάβεις και το λόγο που θεωρώ , όχι μόνο άδικη αλλά και... υπερβολικά υπερβολική την επίθεση σου.
Όσο για …μεγαλοϊδεατισμούς και τρίχες κατσαρές, ούτε που με αγγίζουν και ούτε που έχουν σχέση με μένα.
Ευτυχώς, στη κοινότητα των Αλβανών στην Αθήνα, με ξέουν όλοι και, ξέρουν και τις απόψεις μου πάνω σε αυτά τα ζητήματα.
Αν έχεις υπομονή, θα βάλω και ποστ που έχω ανεβάσει στα αλβανικά για τα ζητήματα αυτά και, έχω φάει τη χολή και το βρίσιμο, που δεν εκπέμπω…εθνικισμό.
Βλέπεις, αυτή η αρρώστια, δεν έχει εθνικότητα.
Έπεσες πάνω σε άνθρωπο που, έχει δώσει διαπιστευτήρια για αυτά, εδώ και χρόνια και συνεχίζει να δίνει. Για αυτό και, γελάω όταν βλέπω αυτό το μπανερακι που, είμαι σίγουρος ότι κάποτε, θα το μετανιώσεις κι εσύ. Δεν το αξίζω αλλά, δεν μου κάνει εντύπωση διότι δεν με αγγίζει.
Άντε, καλό ύπνο τώρα και, ηρέμισε .
Στο λέω πολύ ειλικρινά.
Φιλικά
Ν.

Mantalena Parianos said...

Και τότε προς τι όλη αυτή η επίθεσή σου εναντίον μου με χαρκτηρισμούς όπως "ρατσίστας", "χολερικός" κ.λπ. και στου Πάνου και στο blog σου;

Επειδή απλώς αμφισβήτησα τις προθέσεις σου;

Γιατί όταν κάποιος κάνει αυτό που έκανα και αντί να του απαντήσεις εσύ τον βρίζεις, είναι σαν να επιβεβαιώνεις αυτό που σκέφτεται...

Ο uck είναι κακός σαν απελευθερωτικός στρατός;
Εγώ νομίζω πως ναι. Και νομίζω ότι κάνει κάτι που έκανες κι εσύ στην αρχή στα blogs - τελευταία, το έχεις κόψει (ευτυχώς)το να εμφανίζεσαι διαρκώς σαν θύμα.

Είναι εντελώς ψυχαναγκαστικό για τον συνομιλήτή σου, o οποίος θέλει να σε αντιμετωπίσει ισότιμα. Και σε τελική ανάλυση, αδικεί κι εσένα τον ίδιο.
Το καταλαβαίνεις αυτό που λέω;

Mantalena Parianos said...

Πέρα απ' όλα αυτά, χαίρομαι που απάντάς έστω και τώρα, ύστερα από 4 μέρες (πάμε για Δευτέρα).

Ο μέντοράς σου, ο Allu Fan ας πούμε, δεν μπήκε καν στον κόπο να εξηγήσει γιατί με βρίζει.
Περιττό να πω ότι θεωρώ εσένα υπεύθυνο για όλο αυτό - θα μπορούσαμε να το έχουμε λύσει με ένα mail (όπου θα μου έλεγες ΑΚΡΙΒΩΣ το παραπάνω σχόλιό σου) ή με μια απάντηση εκείνη τη μέρα στου Πάνου.

Agobooks said...

Σαν θύμα εγώ;
Που ρε συ;
Αν εξαιρέσεις το ποστ που έκανα για το πολύ άδικο αποκλεισμό μου από τα κάπελα, δεν νομίζω να έκανα κάπου αλλού κάτι τέτοιο.
Αλλά, να σου πω και κάτι.
Αν αναφέρω τη λέξη Αλβανός, δεν το κάνω να κάνω το θύμα. Το αντίθετο ακριβώς θέλω να πετύχω. Αν ήταν έτσι, θα έγραφα μόνο στα αλβανικά, μέσα στο καβούκι μου και τέρμα.
Κατάλαβε και λίγο το τρόπο που γράφω.
Είμαι ο μόνος που γράφω και στα αλβανικά και στα ελληνικά, επειδή ακριβός δεν νιώθω καθόλου θύμα αλλά, πολύ όμορφα που ζω εδώ με τα παιδιά μου.
Με στρατούς και λοιπά, μη με μπερδεύεις, σε παρακαλώ.
Δεν με νοιάζει και δεν με αφορά.
Κάνω το κέφι μου εδώ, θα σκεφτώ τα …παγκόσμια ζητήματα.
Όταν με τον άλλον μιλάς μόνο με τα άψυχα γράμματα, εύκολα το κάνεις δαίμων.
Ακου με που σου λέω.
Και θέλω να κοιμηθώ τώρα γιατί, έχουμε και συζυγικές υποχρεώσεις ,λέμε!(αυτό εσύ το λες)
Καλή σου νύχτα!

Mantalena Parianos said...

Καλά!

Ο uck δεν είναι "παγκόσμια κατάσταση" αλλά στην πόρτα μας - κατανοώ πάντως το να μη θες να γράψεις μια γνώμη δημόσια και το σέβομαι.

Θα κατεβάσω το banner.
Αλλά θα συνεχίσουμε μέσω mail. Θέλω να σου πω πράγματα. Γιατί όταν γίνεται πιο προσωπικό, καλό είναι να μη γίνεται και βούκινο.

Agobooks said...

Γράφαμε μαζί!
Όχι, σε παρακαλώ θερμά, δεν θέλω να αναφερθούμε σε κανέναν άλλον.
Λυπάμαι ειλικρινά που στεναχώρησα το Μανιφέστο.
Μεταξύ μας, οκ;

Agobooks said...

OK!
Ευχαριστώ για αυτό.

Mantalena Parianos said...

Ορίστε.
Ελπίζω να σ' αρέσει το γκομενάκι που πήρε τη θέση του banner. Λέει κάτι πολύ σωστό.

Agobooks said...

Μωρέ, μια χαρά είναι αλλά, να το δω μόνος μου γιατί, αν είναι και η σύζυγος μαζί, θα καταλήξουμε σε…συμπλοκή!
χαχαχαχαχαχαχα

Mantalena Parianos said...

E, εντάξει.
Μπορεί το "δικό μου" γκομενάκι να μην είναι τόσο *καλλιτεχνικό* όσο αυτό που έβαλε ο Πάνος Ζέρβας, αλλά περνάει πολιτικό μήνυμα δημοκρατίας.

Anonymous said...

To μπανεράκι με φαίνεται λίγο
ρατσιστικό.
Δηλαδή οι αλβανοί δε έχουν
δικαίωμα να κάνουν εισαγωγή
απο δημοκρατικούς θεσμούς;

Embargo τους βάζεις;

Anonymous said...

Λοιπόν, το σημαντικότερο είναι ότι τα έχεις καταλάβει *εντελώς* λάθος.

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: το 99,9999% των Αρβανιτών (όπως και το 99,999% των Ελλήνων) δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο να πιστεύει σε άλλο μεγαλοϊδεατισμό από τον ελληνικό.

Δε νομίζω να υπάρχει άλλος πληθυσμός που να μίσησε και να απαρνήθηκε τόσο απόλυτα τη γλωσσική και εθνοτική του κληρονομιά, με την πιθανή εξαίρεση των διαφόρων που αυτή τη στιγμή κατοικούν στην ελληνική Μακεδονία.

Οι Αρβανίτες αισθάνονται Έλληνες στον κύβο, και επειδή η εθνική μας ταυτότητα περιλαμβάνει τον μύθο ότι είμαστε όλοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, όσοι από τους Αρβανίτες είναι ικανοποιητικά μαλάκες (ή ικανοποιητικά *μη* μαλάκες if you think about it) κάθονται και επινοούν διάφορες ιστορίες που τους καθιστούν και "αιματολογικά" Έλληνες στον κύβο.

Η πιο λάιτ εκδοχή αυτών των φαντασιοπληξιών, είναι η άποψη που συναντάται σε πολλά βιβλία Αρβανιτών ότι *ναι μεν* οι Αρβανίτες ήταν αλβανόφωνοι που ήρθαν κατά τον Μεσαίωνα στον ελλαδικό χώρο κλπ κλπ, αλλά επρόκειτο για εκείνους ακριβώς τους Αλβανόφωνους που ήταν απόγονοι Ελλήνων.

Δηλαδή (και καλά) στην αρχή είχαμε μόνο Έλληνες -αρχαίους άποικους- στη σημερινή Αλβανία, μετά έσκασαν οι Αλβανοί και οι Έλληνες σαν μειονότητα έχασαν τη γλώσσα τους (ήταν δηλαδή κάτι σαν κρυπτοέλληνες) μέχρι που τους δόθηκε η ευκαιρία να επιστρέψουν στη ζεστή αγκαλιά της μαμάς-πατρίδας κατά τον Μεσαίωνα, οπότε και εκδηλώθηκαν.

Η πιο ακραία εκδοχή -που ασπάζεται και η "Μπέσα"- ταυτίζει τους Αρβανίτες με τους Πελασγούς, δηλαδή με τους γηγενείς κατοίκους του ελλαδικού χώρου οι οποίοι αναμίχθηκαν με ελληνόφωνα φύλα και μας έδωσαν τους Έλληνες. Και καλά τα αρβανίτικα είναι η γλώσσα αυτών των Πελασγών, που επέζησε μέχρι σήμερα.

Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι η "Μπέσα" συμφωνεί με τους ελληνοκεντρικούς ότι γνησιότεροι Έλληνες(ΤΜ) από τους Πελασγούς δεν υπήρξαν ποτέ.

*Εντελώς* συμπτωματικά, τους Πελασγούς τους "καρπώνεται" και ο αλβανικός εθνικισμός, όπως και (λιγότερο επιτυχημένα) ο Τούρκικος.

Ο λόγος που είναι τόσο δημοφιλείς οι Πελασγοί, είναι ότι η γλώσσα τους μας είναι παντελώς άγνωστη. Τα προελληνικά στοιχεία στην ελληνική γλώσσα, αν αφαιρέσεις μερικά προφανή σημιτικά και ανατολίτικα δάνεια, είναι 100% αβέβαιης ετυμολογίας: δεν έχει γίνει κατορθωτό να συνδεθούν με καμία απολύτως γνωστή γλώσσα. Έτσι ο κάθε άσχετος μπορεί να λέει τρόπον τινά ελεύθερα ό,τι μαλακία του κατέβει.

Επιπλέον, υπάρχουν κάποιες εντυπωσιακές ηχητικές ομοιότητες ορισμένων (προελληνικών) ονομάτων θεών (π.χ. Αφροδίτη) με σύγχρονες αλβανικές (και αρβανίτικες) λέξεις, αλλά βέβαια ο ισχυρισμός ότι υπάρχει ετυμολογική συσχέτιση γίνεται πιστευτός μόνο από το είδος των ατόμων που πιστεύουν ότι το αγγλικό "moon" προέρχεται από το ελληνικό "μουνί". Σε αυτές τις ομοιότητες πατάνε Αλβανοί και Αρβανίτες εθνικιστές, για εντελώς διαφορετικούς λόγους όμως: οι μεν για να διεκδικήσουν πράγματα, οι δε για να "τεκμηριώσουν" πεντιγκρί ελληνικότητας.

Με λίγα λόγια η λεπτή διαφορά που σου διαφεύγει είναι ότι οι Αρβανίτες της "Μπέσας" είναι Έλληνες εθνικιστές και όχι Αλβανοί.

Από εκεί και πέρα UCK κλπ δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με όλα αυτά.

Mantalena Parianos said...

J95 >>
"*Εντελώς* συμπτωματικά, τους Πελασγούς τους "καρπώνεται" και ο αλβανικός εθνικισμός"
-Ακριβώς αυτό υπονόησα στου Πάνου εκείνη τη μέρα, και γι' αυτό αντιμετώπισα τον N.ago με δυσπιστία.

"η λεπτή διαφορά που σου διαφεύγει είναι ότι οι Αρβανίτες της "Μπέσας" είναι Έλληνες εθνικιστές και όχι Αλβανοί"
-Σύμφωνοι, αλλά τι συμβαίνει όταν ένας blogger (που όπως ο Ν.Ago από μόνος του δήλωνε ότι δεν είναι Έλληνας
) βάζει banner της Mπέσας; Μήπως τότε, μεταπηδούμε στην προηγούμενη περίπτωση όπου "τους Πελασγούς τους "καρπώνεται" και ο αλβανικός εθνικισμός";

Αnd last but not least:
Aν εν τέλει μιλάμε για -μια μορφή έστω- εθνοτικού εθνικισμού γιατί να αποκλειστεί ο uck;
Και στη Γιουγκοσλαβική Μακεδονία (Σκόπια) τα ίδια δεν πήγαν να κάνουν;

Να διευκρινήσω εδώ, ότι κατόπιν αμοιβαίων εξηγήσεων με τον άνθρωπο, είμαι διατεθειμένη να μη συνεχίσω να είμαι καχύποπτη (sic) και η παραπάνω παραπομπή μου σε σχόλιό του, χρησιμοποιείται απλώς ως παράδειγμα - η με καθυστέρηση αντίδρασή σου , όμως, αφού και τότε ήσουν παρών σε εκείνη τη συζήτηση στου Πάνου, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία μπας και καταλάβουμε τι συμβαίνει.
:)