Feb 4, 2007

Τραγωδία ηθών [2 από 2]


Τhe long awaited

SummertimeStories.

6 comments:

stefanos said...

αν δεν το πήρες είδηση είσαι φάτσα κάρτα στη εφημερίδα 'Το Άρθρο"

Πήγα στο site τους, έγραψα κάτι και έφτιαξα μία δημοσκόπηση
http://www.toarthro.gr/forum/viewtopic.php?t=9

Mantalena Parianos said...

Βρε Στέφανε, τι εννοείς "φάτσα κάρτα"?
Έχω στήλη εκεί κάθε Κυριακή!
(Δες παρακάτω, το ποστ με τίτλο "Postitute #2 - Μπουμ κακά", είναι της περασμένης Κυριακής).

Χτυπώντας κάτω από το συγκεκριμένο ποστ, το tag "Tυπωθήτω το Θέλημά μου", θα βρίσκεις κάθε βδομάδα το αρθράκι μου (χωρίς τις συνοδευτικές μαλακιούλες - κάτι quiz και ups & downs) που δημοσιεύονται στο "Άρθρο".

Όσο για το forum που έστησαν, δεν μπορώ να πω ότι έχω εξοικείωση. Δεν έχω συμμετάσχει ποτέ ούτε σε forums ούτε σε chat ούτε σε κάποια άλλη δικτυακή κοινότητα, για να ξέρω πώς λειτουργούν.
Μόνο στο forum με τα downloads του Rock FM πάω συχνά, για λόγους ευνόητους, και ουδέποτε έχω αφήσει σχόλιο.
:)

SniperAthens said...

Α πα πα πα πα....

Άμα αποφασίσει να γράψει ο κρυουλιάρης ακαμάτης, "γράφει"!!!

Αλλά ακαμάτης, τι να τον κάνεις?

;-pppppp

stefanos said...

δηλαδή όσα blogs βλέπω εκεί μέσα είναι συνεργάτες της εφημερίδας;

Mantalena Parianos said...

SΝΙPΕR>>
Βρε μανία, που την έχεις με τους χαρακτηρισμούς.


ΣΤΕΦΑΝΟΣ>>
Γιατί δεν τους στέλνεις ένα mail να τους ρωτήσεις;
:D

SniperAthens said...

τσκ, τσκ, τσκ.... εσένα σκέφτομαι..