Oct 16, 2006

M.O.Y.N.I. ιζ δε γουίνερ, λέμε

Άντε να καταμετρηθεί και το ποσοστό αποχής στις εκλογές, να δούμε τι ψάρια έπιασε το ΜantalenoΚόμμα μας.

Όσο για τον Summertime που με τα μυαλοστιψίματά του κοντεύει να μου κάνει το blog Άρειο Πάγο, θα τα πούμε ένα χεράκι στην πρώτη ευκαιρία.


*

Προσοχή:
Ακολουθεί πολιτική διαφήμιση
κομματικής μαγειρικής στην Τοπική Αυτοδιοίκηση




Αν και τώρα που το σκέφτομαι, η φονική μακαρονάδα μοιάζει μάλλον με τη γραφική παράσταση της ψυχολογικής μου κατάστασης.

μανταλενοκαλημερίνια

12 comments:

Μαρκησία του Ο. said...

Τι τέλειος που είναι αυτός ο μάγειρας ρε γαμώτο.
Έχει γαλουχήσει ολόκληρη γενιά!

καλημέρα ΧΧ

EL MÁGICO said...

κάτι άκουσα στο ραδιόφωνο για ποσοστό 40%...

Mantalena Parianos said...

ΑΡΓΥΡΗ ΜΥΛΩΝΑ>>
Ουχ! Πρώτο κόμμα θα είμαστε σε τέσσερα χρόνια!
Πρέπει να φροντίσουμε από τώρα για τη χειραγώγηση των ψηφοφόρων μας.
Να οργανωθούμεεεε, λέμε

:)


ΜΑΡΚΗΣΙΑ>>
Ο Σουηδός μάγειρας στην πολιτική να δεις τι όμορφα ντου ντου πι ντου που κάνει!
Λες γι' αυτό να μας έπρηξαν με το Σουηδικό μοντέλο;



ΕΛ ΜΑΤΖΙΚΟ>>
40%, ρασταφάρι μου, είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ για τη δυναμική που έχει ένα Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. - ένα κόμμα σαν κια υτό θα έπρπε να χειραγωγεί τεράστια πλήθη, της τάξεως του 111%.
Να ανασταίνει και νεκρούς.
(μπρρρ)

Εδώ κοτζάμ Μπους πήγε να μας ψηφίσει, μη σου πω και Ψωμιάδης... ΑΛλά ΟΚ, ΔΕΝ θα το πω, γιατί σε τόσο υψηλά ιστάμενους, ομολογώ ότι δεν ελπίζω να πείσουμε για τις ευγενείς προθέσεις μας.
:)

Mantalena Parianos said...

ARGYRH MYLWNA>>
Δεν είμαστε εδώ για να ασχοληθούμε με πλαστά διλήμματα, άνθρωπε.
Στα επιφαινόμενα των ψευτοδιλημμάτων απαντάμε δυναμικά, περιφραστικά και αφοριστικά:

Μέσα ή έξω;
-ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ.

Δεξιά ή αριστερά;
-ΞΑΠΛΑ ΚΑΤΩ.

ΜΟΥΝΙ με τελείες ή χωρίς;
-ΚΑΛΛΙΓΡΑΦΙΑ ΝΑ 'ΝΑΙ ΚΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.


Ελπίζω να συμφωνεί η πλειοψηφία των ψηφοφόρων μας, γιατί τότε θα αναγκαστώ να θέσω κι εγώ κανένα ψευτοδίλημμα και θα μας πάρει ο Ψωμιάδ', όι μανούλα μ'.

Mantalena Parianos said...

ARGYRH MYLVNA>>
Το σωστό δεν είναι "αφέντη", είναι "εφέντη" (μουσταφά κ.λπ.)
Κι εγώ ως γνωστό είμαι Χαλιμά. Άρα, "εφέντισσα".
Άντε πάλι, βαλτοί είστε να μου αλλάξετε φίλο. Φύλο. Φιλώ.

Jamella said...

μανταλενίΖ, η αλλαγή μυαλών είναι το ανέφικτο..
η αλλαγή φύλου, τσακ μπαμ..

Mantalena Parianos said...

JAMEΛΙΔΙΟΝ>>
Αρκετά με τις αλλαγές! Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες μας περιμένουν.
:)

Εσύ καλά;

Jamella said...

όταν έχω πάρει τα χάπια μου μια χαρά..είμαι σε καταστολή και τα βλέπω όλα τρία..
συ καλά ή θα τσιρίξω με το νομικό πλαίσιο που πήγες και κατέβασες?
ρε γμτ, θα καταλήξεις εισαγγελέας εφετών, να μου το θυμηθείς.
πάω να κλάψω, ξαναφούντωσε η κατάθλιψη.
:-PppPppppPp

Alkman said...

Τελικα ποιοι ειναι πιο αυνανες: Οι Αθηναιοι που ξαναεκλεγουν Fofiko (την βρηκε η Νικολουλη? -χαμενη ηταν 4 χρονια), οι Θεσ/κεις που ξαναεκλεγουν Ψωμιαδη (ημαρτον, θα ξαναγινω χριστιανος!) ή οι Πειραιωτες που ψηφισαν... Ολυμπιακο!!?

:P

Βαγγέλης Μπέκας said...

Αν θυμάμαι καλά, το ποσοστό αποχής όταν βγήκε ο Bush ήταν γύρω στο 45%. Έχουμε δρόμο ακόμα…

Bonnie said...

κι εγώ σήμερα που ξύπνησα ήθελα να γράψω για πίπες.... κάνας οίκος θα είναι στην αφροδίτη σήμερα, πως αλλιώς εξηγείται; καλημέρα να έχουμε!

Mantalena Parianos said...

JAM>>
Χου ρε! (όπως λες κι εσύ).

Τη δικηγορία τη μίσησα από τότε που ήμουν στην Πάντειο. Ξέρεις τι είναι να διαβάζεις το "Ισχύον Διοικητικό Δίκαιον της Ελλάδος" σε τόμο 1000 σελίδων; Σε τέτοια μεγέθη αγάπη μου, εγώ ούτε σε τσελεμεντέ δεν ρίχνω ματιά.

Μην τολμήσεις να τσιρίξεις, γιατί θα μου μαραθεί η λουίζα. Τελευταία ούτε αυτή τη βλέπω και πολύ στα καλά της. :Ρ


ΑΛΚΜΑΝ>>
Ε, η Φώφη είναι ωραίο κορίτσι, λένε. Άσε που η εκλογή της επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σου περί της 4ετούς της "εξαφάνισης". Όταν λοιπόν, λέμε "ξαναβγήκε", εννοούμε "στο φως".
Χλωμούλα την έκοψα.


Όσο για το γιαρτουφάγο τέκνο της Μακεδονίας, τον άντρακλα και νέο μεγαλέξαντρο, τον αναστημένο (μετά τη σταύρωση) ραλίστα της πολιτικής μας, λέω να τον φωνάζουμε "mister 50%" (προς στιγμή σκέφτηκα ότι οι "ανώνυμοι" της μαγισορουφιάνας είναι πραγματικά πρόσωπα και ψηφίζουν).
Το άτομο έχει ρεύμα, λέμε.

Δεν με βλέπω να ξανανεβαίνω Σαλόνικα σε γιορτές, επετείους, και τοπικές εκδηλώσεις για τα επόμενα 4 χρόνια, μην τον πετύχω μπροστά μου και μου φάει όλα τα γιαούρτια - αγαπάω γιαουρτάκι, λέμε.

Πειραιά πάω μόνο για κάνα ψαράκι στο Μικρολίμανο.
;)


ΒΙΤΑ ΜΙ ΜΠΑΡΟΥΑΚ>>
Ο Μπους "βγήκε", όπως ακριβώς το λες. Μόνος του τα μαγείρεψε και τα σιαξε τα πράγματα, σύμφωνα με τον Μάικλ Μουρ.
Τον Ψωμιάδη όμως... ΤΟΝ ΒΓΑΛΑΝΕ, δεν βγήκε μόνος του.
:(


ΜΠΟΝΝΙΤΣΑ>>
Κάτι πήρε το μάτι μου στο μπλογκ σου, αλλά έφυγα γρήγορα για να μην κολαστώ πρωί πρωί.
ΘΑ επανέλθω το απογευματάκι να σε διαβάσω, καθισμένη αναπαυτικά στην ξύλινη καρέκλα του μανταλενογραφείου μου, με τα γυαλιά αστιγματισμού μου νωτισμένα από την υψηλή θερμοκρασία του σώματος (όχι του καλοριφέρ).
:)