Oct 2, 2006

Συνέντευξη με τον εαυτό μου



Ε, αφού είμαι δημοσιογράφος, είπα να μου πάρω μια συνεντευξούλα της διάσημης. Κι αφού είμαι και «άντρας», άντρας είμαι ό,τι γουστάρω κάνω.

Συνέντευξη: Mantalena Parianos
Photos: Mανταλένα Παριανοπούλου
Grooming: Mανταλένα Παριανίδου
Mαλλιά – make up – μανικιούρ – πετικιούρ: Mανταλένα Παριανάκη

Ευχαριστούμε το Monitor Palace και το MindBlog Studios για τη φωτογράφιση.



Το Mantalena Parianos είναι το αληθινό όνομά σου;
Μανταλένα είναι το βαφτιστικό μου. Parianos το nickname μου. Trouble is my middle name.

Τα έχεις με τον blogger Summertime;
Όχι. Αυτό το έλεγαν παλιά. Τώρα λένε ότι είμαι αυτός!

Και δεν είσαι.
Τσου.

Και πώς μπορείς να το αποδείξεις αφού δεν εμφανίζεσαι ποτέ όπου σε καλούν;
Δεν μπορώ. Αλλά δεν μπορούν κι αυτοί να αποδείξουν ότι είμαι ο Summertime.

Γιατί δεν εμφανίζεσαι λοιπόν, για να τους κλείσεις τα στόματα;
Για σπάσιμο. Γιατί τότε θα έχουν κερδίσει. Θα έχουν πετύχει να υποβιβάσουν τα πάντα στο δικό τους χαρωπό, συμπαθητικό, επιπεδάκι. Τόσο τρομερό είναι να μη θέλεις να συναντήσεις «ανθρώπους» που τους «ξέρεις» μόνο δικτυακά;

Τι εννοείς; Είσαι κατά των ανθρωπίνων σχέσεων;
Κάθε άλλο. Απλά, πιστεύω ότι αλλιώς πρέπει να ανταμώνουν οι άνθρωποι. Δεν είχα σχέση με την τεχνολογία, μέχρι που φτήνηνε το Ίντερνετ και άρχισα να κατεβάζω μουσική. Μέχρι πρόπερσι δεν είχα ούτε κινητό.

Ο Summertime, τι σου είναι;
Ο μόνος που όταν με βρίζει έχει δίκιο.

Και έχει πάντα δίκιο;
Όχι. Και έχουμε μαλώσει πολύ άγρια για μια μαλακία που έχει κάνει και τώρα το πληρώνουμε όλο αυτό. Αλλά δεν είναι κάτι που δημοσιοποιείται. Εγώ ρουφιάνα δεν είμαι σαν κάτι άλλες.

Γιατί δεν εμφανίζεσαι ποτέ δημοσίως όταν σε καλούν για τσίπουρα και ούζο;
Γιατί έτσι. Γιατί ξεκίνησα να γράφω με αυτή την αρχή και δεν την αλλάζω. Γιατί θέλω να μπορώ να γράφω τη γνώμη μου με βάση αυτό που διαβάζω και όχι με βάση το αν γνωρίζω τον άλλον. Γιατί δεν ρωτάς όλους αυτούς που εμφανίζονται, γιατί ακριβώς το κάνουν;

Λες ότι θέλεις «να μπορείς να γράφεις τη γνώμη σου με βάση αυτό που διαβάζεις και όχι με βάση το αν γνωρίζεις τον άλλον». Αυτό δεν ισχύει με τον Summertime.
Όντως. Γι’ αυτό και έχω πάψει να του αφιερώνω ποστάκια κι ας μου αρέσουν αυτά που γράφει. Σχεδόν ούτε σχόλιο δεν του αφήνω. Εδώ που τα λέμε όμως, γενικά έχω κόψει τα πολλά πολλά.

Τι εννοείς;
Εννοώ ότι ούτε σε άλλα blogs που μου αρέσουν αφήνω πια τα σχόλια που θα ‘θελα, κι ας τα διαβάζω. Κι ας έχω σχεδόν πάντα κάτι να γράψω. Ο λόγος είναι πως αν το κάνω, θα γίνει χαμός. Φαντάζεσαι π.χ. να άφηνα σχόλιο σε ένα post για τις «ακαλαίσθητες παχουλές»; Θα με βρίζαν όλοι, και αν συμφωνούσα με τον blogger που θα το είχε γράψει, θα τον εξοβέλιζαν στο πυρ το εξώτερο.

Τραβηγμένο.
Καθόλου. Έχει συμβεί με κάθε ακρίβεια, στο τελευταίο ομαδικό blog που μπήκα, τα Kαπέλα. Λένε ότι φταίω εγώ για τη διάσπαση του Bloghood – κι ας με είχαν διαγράψει πολύ καιρό πριν, και με κατηγορούν πως ότι κάνω το κάνω για να «προσεταιριστώ» άλλους bloggers, λες και έχω εγώ ακόμη linkblogs ή άλλο συμφέρον. Δεν τολμάω να αφήσω σχόλιο, μιλάμε. Εκεί καταντήσαμε.

Τώρα «κλαίγεσαι».
Αν δεν καταλαβαίνεις, μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Πες το.

Δεν είσαι καθόλου ευγενική.
Merci.

Το να μην συναντάς όμως άλλους bloggers, κάνει τους πάντες να αμφιβάλλουν για το αν υπάρχεις.
Δεν υπάρχω. Τουλάχιστον όχι εκεί που με θέλουν.

Ναι, αλλά έτσι χάνεις την αξιοπιστία σου.
Αξιοπιστία σχετικά με τι; Όταν γράφω για τον blogger με τα "κυβιστικά τονισμένα φωνήεντα" χρειάζεται αξιοπιστία για να καταλάβεις περί ποιου πρόκειται;

Είσαι δημοσιογράφος;
Όχι. Αλλά μου πρότειναν να γράψω. Και αυτό την έσπασε σε πολλούς που έπαιρναν τον εαυτό τους πολύ στα σοβαρά. Ή αυτά που έγραφαν.

Λένε ότι είσαι άντρας.
Θα ήθελα πολύ. Οι άντρες είστε γομάρια σκληρόπετσα συνήθως. Αυτοί που το λένε όμως, είναι οι ίδιοι που φθόνησαν όταν πανηγύρισα ότι υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να βγάλουν τα κείμενά μου στη φόρα. Όχι βιβλίο – δεν έχω τέτοια κότσια, αλλά σαχλαμαρίτσες σαν αυτές που γράφω εδώ, για να περνάμε καλά.

Και τότε τι είναι τρελοί και το λένε αυτό;
Ζηλεύουν θανάσιμα, λέμε. Δεν μπορούν να πιστέψουν ότι υπάρχουν γυναίκες που δεν είναι μουρόχαβλες σαν κι αυτές που ξέρουν ή που είναι οι ίδιες.

Ξέρεις πώς είναι να είσαι στα 30 σου, χωρίς παιδιά και γκόμενο, να αναζητάς λίγη αυτοεκτίμηση στο δίκτυο, να νομίζεις ότι την βρίσκεις με τους καλησπεράκηδες και τα linkblogs, και ξαφνικά να εμφανίζεται κάποια με τσαμπουκά που εσύ δεν αξιώθηκες ποτέ, και να την προσέχουν οι άλλοι επειδή δεν μιζεριάζει όπως εσύ;
Σε μας τις γυναίκες, δεν συγχωρείται εύκολα ούτε ο τσαμπουκάς, ούτε το θάρρος.

Τα έμπλεξες όλα πάλι.
Όχι εγώ. Οι ΑΜ.

Τι είναι αυτό; Οι Αυτού Μεγαλειότητες;
Όχι, ρε. Οι Ανώνυμοι Μαλάκες. Αυτοί ισχυρίζονται ότι έκανα όλο το χαμό για να προσελκύσω την προσοχή – δεν αντέχεται, λέμε, η ιδέα ότι μπορεί όντως και να μου την έδωσαν στα νεύρα τα linkblogs τους.
Ισχυρίζονται ότι έστησα μόνη μου τα hate-blogs που με έβριζαν, πάλι για τον ίδιο λόγο, ότι γι’ αυτό έχω μαλώσει με όλο τον κόσμο, ότι κλαίω στα ψέματα για κάποιον με τον οποίο πέρασα πέντε χρόνια απ’ τη ζωή μου, ότι η μουσική μου είναι σκατά…

Ε, άμα δεν τους αρέσει η μουσική σου, ας μην την ακούνε.
Δεν γίνεται, βλήμα. Τη βάζω να παίζει με το που μπαίνεις στο μπλογκ. Αλλά ΚΑΙ γι’ αυτό με κατηγόρησαν: επειδή λέει, αργεί να ανοίξει η σελίδα.

Είσαι πολύ υπερβολική.
Καθόλου. Εδώ τα έβαλαν με τους ανθρώπους από καλαμπόκι, επειδή έβαλα το banner τους. Μιλάμε, ότι και να κάνω, θα το κατακρίνουν – όχι πως με ξενίζει όμως, γιατί κι εγώ έχω κατακρίνει χλευάζοντας πολύ κόσμο.

Και γιατί το έκανες;
Γιατί θεώρησα ότι αυτός ο κόσμος υποτιμούσε τη νοημοσύνη όλων μας. Ε, τώρα μου το αντιστρέφουν λέγοντας ότι «χειραγωγώ όσους με διαβάζουν».

Με τι όφελος τους χειραγωγείς;
Εσύ να μου πεις.

Να έχεις πολλούς επισκέπτες στο counterάκι.
Ρε συ. Σύνελθε. Στο blog μου, ο μόνος λόγος που υπάρχει το counter ανοιχτό είναι για να κλείνουν τα στόματα όσων λένε πως ότι κάνω γίνεται για τη «δημοσιότητα». Και αυτό μου το αντιστρέφουν! Ας μην το βλέπουν άμα τους χαλάει. Αν δεν το βλέπουν δεν θα ξέρουν ποτέ αν με διαβάζουν και πόσοι. Τόσο απλό είναι. Αλλά δεν μπορούν… τους τρώει το ποντίκι τους.

Ποια είσαι τελικά;
H Mantalena Parianos. Και δεν είμαι εγώ. Ήμουν εγώ. Και στόχο μου έχω να ξαναγίνω.


*
μουσικό update
για να τη σπάμε στους άμουσους

Rosanne Cash - Dreams Are Not My Home
(Ι wanna live inside the world, Ι wanna act like a real girl /
I wanna know I'm not alone and the dreams are not my home)

- και να σκεφτείς ότι δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η Rosanne που το γράφει αυτό, ΕΙΝΑΙ γυναίκα
χιιιι

από το πολύ καλό τελευταίο album της "Black Cadillac" (EMI)

37 comments:

pascal said...

Για καινούρια δημοσιογράφο τα πήγες μια χαρά. Θα έπρεπε ίσως να αρχίσεις με μερικές "ανοικτές" ερωτήσεις, για να προετοιμάσεις καλύτερα το έδαφος για τις "κλειστές".

Lex_Luthor06 said...

Tώρα θυμήθηκα την θεία μου την Ευτέρπη που έκανε διάλογους με τον εαυτο της.

Αραγε πως να περναει εκει στη Λερο;

:-P

Uncle Aris said...

Πάντως προσωπικά πιό σκληρόπετσα γομάρια απο τις γυναίκες δεν έχω δεί. Οι άντρες στην χειρότεροι θα είναι αδιάφοροι, αλλά όχι σκληροί :Ρ

Mantalena Parianos said...

ΠΑΣΚΑΛ>>
Δεν ήθελα να μου αφήσω χρόνο να πολυσκεφτώ. Ήθελα να με στριμώξω και να με φέρω σε δύσκολη θέση. Νομίζω ότι τα κατάφερα, αν και με δυσκόλεψα είναι η αλήθεια.

Τώρα έχω βάλει άλλο στόχο: να πάρω ΕΓΩ συνέντευξη από τη δημοσιογράφο που μου πήρε τη συνέντευξη - θα τη πεθάνω στις δύσκολες ερωτήσεις.
ψυχεδέλεια
:)


ΛΕΞ ΛΟΥΘΟΡ>>
Το να μιλάς στον εαυτό σου είναι το πρώτο βήμα.
Το να παίρνεις συνέντευξη απ' τον εαυτό σου ("ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ - ΤΟ ΠΟΤΑΠΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ") είναι η αρχή της παράνοιας - εκεί βρισκόμουν απ' την πρώτη μέρα.

Το να γράφεις όμως COMMENTS STON EAYTO SOY όπως κάποιες άλλες, είναι διαβατήριο για την ευτυχία που προσφέρει το δρομοκαϊτιο.

χιιι

Alkman said...

Μανταλενα Παριανος ή Μανταλενος Παριανη? :P

Μαλλον δεν παιζει ρολο,οταν μιλαμε για online personas και κειμενα. Εκτος αν καπoιοι φαντασιωνουν την ωρα που διαβαζουν... :D

Mantalena Parianos said...

ΘΕΙΕ ΑΡΗ>>
"Πιό σκληρόπετσα γομάρια απο τις γυναίκες δεν έχω δεί"

Να σου πω... μετά από αυτή που βλέπω κι εγώ να με κακολογεί, δεν θα διαφωνήσω (πολύ). Κυρίως στο ΓΟΜΑΡΙ.

Εξάλλου, είμαστε εφτάψυχες, είναι γνωστό αυτό.

Ποια σε πλήγωσε πάλι;

Mantalena Parianos said...

ΑΛΚΜΑΝ>>
Με τι να φαντασιώσουν ρε συ; Πιο σέξυ είναι η Μάτζικα που γυρίζει να κοιτάξει το κωλαράκι της (τρόπος του λέγειν) στο βλακομπάνερ της, παρά το μουσούδι μου στη φωτογραφία. Και στη φωτό αυτή είμαι και 22 χρονών.

Anonymous said...

Μανταλένα, σου εύχομαι αυτά να είναι τα μόνα σου προβλήματα που θα έχεις να εξιστορίσεις σε μια συνέντευξη ή σε ένα Press Room ακόμη.

The Motorcycle boy said...

Πάντως είναι εντυπωσιακό το πόσο μοιάζει η κυρα magica-ανώνυμους-μπόμπολας με τους μαλάκες ανώνυμους που ξεροχύνανε στα δικά μου ποστ. Ελπίζω απλά να διαβάζει πολύ και να κοπιάρει το στυλ τους. Γιατί αλλιώς θα μας κάνει πλούσιους εμένα και τον summer.
Υ.Γ.: Σιγά τη σκληρή συνέντευξη που σου πήραν. Ούτε μια ερώτηση-φωτιά του στυλ "νιώθετε μεγάλο το βάρος της δημοσιότητας; συναισθάνεστε το χρέος σας για την μεταλαμπάδευση των ιδανικών σας στη νεότερη γενιά;" Πάει, σκάρτεψαν οι δημοσιογράφοι!

Mantalena Parianos said...

ABATON>>
Και τι ξέρεις εσύ απ' αυτά; :Ρ
Είσαι κανένας σταρ σε αποστολή ινγκόγκνιτο;
(φτου να μην γνωρίζω ανθρώπους απ' τα μπλογκς - θα σου πρότεινα να βγούμε_ :Ρ

ΜΟΤΟΣΑΚΕ>>
Τι εννοείς "θα σας κάνει πλούσιους"; Ο Sum μου έγραψε και με ρώταγε αν το να κοινοποιήσει κάποιος ένα IP εμπίπτει στο απόρρητο των προσωπικών δεδομένων, αυτό είναι;

Anonymous said...

Εγώ πάντως ειλικρινά θα σου πρότεινα να μην μου το προτείνεις...η πολυπλοκότητα όταν είναι στο τετράγωνο μόνο προβλήματα κυοφορεί:Ρ

Mantalena Parianos said...

ABATON>>
Το υποδηλώνει εξάλλου και το όνομά σου σου, σωστά;

Βαγγέλης Μπέκας said...

Μια ερωτησούλα κι από μένα:
Γουστάρω τρέλα, πόσο την πουλάς, να αγοράσω;

Πέρα απ την πλάκα, γουστάρω πολύ που τα λες χύμα, τσουβαλάτα και ξεσκούφωτα!
Βρε άτιμη, με έχεις κάνει να αγωνιώ πότε θα βγει το περιοδικό, για να δω τι θα σκαρφιστεί πάλι το μυαλό σου που ναι made in LERO…

Anonymous said...

Το καλό είναι αγαπήτη Μανταλένα πως το όνομα μου ακριβώς αυτό κάνει...δεν υποδηλώνει τίποτα! Διότι ότι ονοματίζεις το περιόριζεις κιόλας.Εκτός αυτού κάποια πράγματα δεν χωράνε στις λέξεις πόσο μάλλον στα στόματα ορισμένων, γι'αυτό και δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ κιόλας ;)

Bliss said...

apisteuto legein!

kai na sou pw kuria mou ..giati den pas sta ouza kai sta tsipoura pou se kaloun?/???/


egw giati 8a phgaina trexontas?


ANAKOINWSH:opoios er8ei uk na ferei ena mpoukali raki!
:P exw melli
xaxeaxeaexaexeaxa



zoum zoum!

auto shmainei oti opoiadhpote stigmh mporoume na sou paroume sunenteuksh kai meis oi mh-diashmoi ths blogsfairas:P

8a sou protinw na kaneis ena kafe...ena mpanaki kai na xalarwseis!

poios gamaei thn blogosfaira..ennow auth h ''klika'' pou uparxei ntemek na briskoume ta blog pou 8eloume ktl!

les kai ekana blog h ekanes esu blog na ginoume diashmes!
siga ok se posa atoma na egine kapoios gnwsto se 200 -300?

so what?8a kanei kai me tous 300 o lewnidas parea?
oeo!egw kserw pws skotw8hkan sta stena ;)


wraio to mixaki sou merikes fores otan diabazw anoigw to blog to afhnw na paizei kai sunexizw na diabazw:P thx for that!honestly!

mantalena mantaleniw

i liked the pic!


protinw na dhmiourghsoume ena blogoperiodiko:P

fluarw
ws sunh8ws
ksefeygw
ws sunh8ws
8elw na piw kafe
ws sunh8ws
smoutsssssssssssssssssssss

The Motorcycle boy said...

Όχι χρυσό μου -το χαφιεδάκι από δίπλα έκανε το γνωστό του copy paste και απάντησε ήδη (αλλαντάλλων). Ωραίο πράγμα να αυξάνεις τα σχόλιά σου κάνοντας copy paste από ποστ άλλων ε;
Οι ip δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα -αλλά οι απειλές και η δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων είναι.
Υ.Γ.: Α, και που είσαι μαλάκω που κάνεις τα copy paste. Δεν απειλούμε κανέναν -τα τραμπούκικα τα αφήνουμε για εσάς που είστε ειδικοί. Απλά είμαστε φιλοχρήματοι.

Mantalena Parianos said...

ΒΙΤΑ ΜΙ ΜΠΑΡΟΥΑΚ>>
Δεν πουλάμε τρέλα, κύριος. Άκου εκεί!
Μόλις μάθω πότε θα εκδοθεί, θα το κάνω βούκινο, μην ανησυχείς. Αυτό που τους έστειλα σήμερα πάντως τους άρεσε. Με πήραν τηλέφωνο και γέλαγαν (τώρα αυτό καλό είναι;)


ΑΒΑΤΟΝ>>
Ρε συ, δεν ξέρεις ΠΟΣΟ ΧΑΖΗ αισθάνομαι μερικές φορές. Είμαι τόσο εύπιστη που δεν υπάρχει καν ως έννοια μες το κεφάλι μου ότι κάποιος μπορεί να μην είναι αυτό που δηλώνει. Δεν μου πάει, πως το λένε.
Και η πλάκα, είναι ότι με όλα αυτά τα nicknames και την "ανώνυμη επωνυμία", δεν μπορώ ποτέ να ξέρω με ποιον μιλάω ή αν αυτός ο κάποιος είναι κάποιος άλλος κ.ο.κ.
Υποθέτω, χρειάζεται ένα minimum δικτυακής αξιοπρέπειας α) για να μην γράφεις ως ανώνυμος, μια που ούτως ή άλλως είσαι "ανώνυμος" και β) να είσαι "αυτός που λες" ή αυτός που οι άλλοι καταλαβαίνουν ότι είσαι μέσα απ' αυτό που εκπέμπεις και γράφεις.
Το βάρυνα. Ας το αλαφρύνω.
φι ρου λι φι ρου λα


ΜΑΡΓΚΟ>>΄
Σε τι να σου πρωτοαπαντήσω, ξενιτεμένη μου;

Δεν θα πήγαινα ποτέ, γιατί είμαι old fashioned. Δεν γουστάρω τα καταπιεστικά - είμαστε μπλόγκερς, εσύ ποια είσαι; Ούτε στην 5ημερη στο σχολείο δεν πήγα. Ταξίδι με γκρουπ, η Μανταλένα; Ποτέ.
Και το είχα δηλώσει από την πρώτη μου μέρα, δεν χρειαζόταν να με απειλήσουν ότι θα με βιάσουν για να μην με δουν ποτέ.


Συνεντεύξεις δεν δίνω άλλες, έκλεισα ως γυναίκα και ως celebrity.


Είσαι τρελή που θα χαλαρώσω με ΚΑΦΕ;
Θα μου κάνει τα νεύρα σαν της μάγισσας φούρκας.


"Blogoperiodiko"?
Kαι τι θα γράφουμε, ορέ; Αν είναι να γράφουμε για εξωτερική πολιτική, θα διαπρέψουμε.
:S


MOTOSAKE>>
Δεν απείλησε κανέναν ο άνθρωπος ρε συ, πώς σου 'ρθε; Να ρωτήσει ήθελε.

Ladychill said...

Μανταλένα καλησπερούδια...πέρασα μια βόλτα να σε δω, nice inter...ελπίζω με σάρκα και οστά η επόμενη φορά!

bereniki said...

ax poses fores tha to pw.
opoios thelei na ginei diasimos as paei sto fame re paidia!
ou xouuuuuuuu!
den diabasa oli ti sunenteu3i kathoti exw enan kwdika na tre3w kai gamwto den trexei :S
to thema einai ena mantalena
oti EGW se paw polu
ki ama eisai antras toso to kalutero! mporei na se gnwrisw kai na pantreutoume! tha kaname TROMERA paidia! alla tha prepei na brw enan tropo na se gnwrisw tuxaia.....
exeis dei to serendipity? (etsi grafetai arage?)
anyway den nomizw na eisai antras (mpou xouuuu)
ti elega?
AAA NAI
afou loipon se paw EGW xestikes gia olous tous allous!
swsti?

mouts mats!
kalhnuxta den lew giati den koimithw! NA MHN KOIMHTHEI KANEIS! THELW PAREA!

*****

Giramondo said...

Τι δίνεις σημασία;; Εσύ το χαβά σου!!!Και καλά κάνεις!!Το χαλασμένο τηλέφωνο...παίζει για όλους εδώ...εγώ για παράδειγμα σύμφωνα με το "Ανακοινωθέν" είμαι από "Αλλοπρόσαλλη"...μέχρι διάφορα άλλα... :)

Και να σου πω...αν περάσεις από μένα άφησε και κανένα comment...γιατί οι γυναίκες με σνομπάρουν και το έχω καημό!!!ΟΚ;

φιλιά

azrael said...

Ρε μανταλένα , μην με παρεξηγήσεις αλλά πιστεύν πως είσαι κουκλί στην φωτό.Και κόβει το μάτι μου , μην νομίζεις.

This fact, το πιστευω απο τότε που πρωτοείδα το avatar photo,αλλά δεν το ανέφερα βέβαια διότι δικαιολογημένα θα έλεγες:

"Ρε τον παπάρα!Μου τηνε πέφτει σαν 15χρονο."

Τώρα όμως που σε βλέπω να λές κάτι βλακείες για μουσούδες οφείλω να αποκαταστήσω την αλήθεια.

Pastor azrael.

Mantalena Parianos said...

ΛΑΙΔΗ ΑΝΑΤΡΙΛΙΧΑ>>
To Σου Kού θα είμαι αλλού
όμως από τη Δευτέρα
ξημερώνει μια άλλη μέρα
θα τα πούμε από κοντά
κι εύχομαι να 'χω λεφτά
να κεράσω τα ποτά

μουτς


ΒΕΡΕΝΙΚΑΚΙ>>
Δυστυχώς όχι μόνο είμαι άντρας, αλλά είμαι κι ο Summertime! Kαι όχι μόνο είμαι ο Summertime, αλλά θα πάω και για ύπνο (αυτό δεν κάνουν οι άντρες;)

Και δεν θέλω παιδιά μαζί σου, εκτός αν είσαι άντρας και παντρευτούμε με gay marriage.

Άσχετο: να σου δανειστώ αυτό με το trainspotting quiz που έχεις στο blog σου, να παίξουμε; Θα διαλέξουμε χαρακτήρες και όλο άντρας θα βγαίνω. Πάει;
:)

Καλή δουλειά - εγώ αύριο ξεκινάω το τρέξιμο απέ τις 8.


GIRAMONDO>>
ΟΚ, αφού με προκαλείς, θα σου αφήσω σχόλιο στην πρώτη ευκαιρία. Ως τι θέλεις να σου αφήσω όμως; Ως γυναίκα, ως άντρας, ως gay, ως σιαμαίο, ως ερμαρφρόδιτο, ως αθερινόδιχτο, ως πυγολαμπίδα, ως πρωτόζωο, ως κασέτα, ως γυρίνος ή ως φυστικάκι;
:)



ΑΖΡΑΕΛ>>
Ρε παπάρα!Μου την πέφτεις σαν 15χρονο;




















Αν ναι, πολύ καλά κάνεις. Αν κρίνω από τη φωτό στο άβατάρ σου, είσαι πολύ όμορφο κορίτσι.
:ΡΡΡΡΡΡρρρρΡΡρ

ΥΓ. Να δούμε ποιος θα τρελάνει ποιον. Εγώ πάντως δεν κινδυνεύω. Είμαι.

azrael said...

A ρε μάντυ!!
As always τρελοκομείο!!

:P

Bird On A Wire said...

Τι ξεπεσμός είναι αυτός;
Έτσι περιμένεις να πας μπροστά; Δίνοντας συνεντεύξεις στην πρώτη τυχαία wanna-be δημοσιογράφο; Ντροπή σου!

Μα πόσο άσχετη μπορεί να είναι για να μην κάνει μια ερώτηση της προκοπής; Ούτε τι μάρκα μανό χρησιμοποιείς δε μάθαμε! (Κι αν δε το χρησιμοποιείς δεν έχει σημασία... το θέμα είναι να τα αρπάξεις από τους χορηγούς!) Τζάμπα πήγε τόσο αίμα, δάκτυα κι ιδρώτας... (ωχ! λάθος... αυτό είναι από άλλη συνέντευξη!) μελάνι ήθελα να πω... που χύθηκε!

weirdo said...

Ένα επεισόδιο να χάσω σ'αυτό το σήριαλ και μετά δεν καταλαβαίνω μία..:p
Καλημέρα, γλυκό Μανταλούδι:)

Mantalena Parianos said...

AZRAEL>>
Con't call me Mandy. Call me the breeze.

ΒΙΡΔ ON A WIRE>>
Τι μανό να χρησιμοποιεί ένας άντρακλας σαν κι εμένα; Ούτε ένα ούτε δυο. Τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα
Max Factor, Clochard, Biolife, Rilken. (χορηγοί σπεύσατε - το Rilken, μου τελείώνει)

Το κορίτσι που μου πήρε τη συνέντευξη είχε ανάγκη μια ευκαιρία αι είπα να της τη δώσω, όχι να πέσω να τη φάω ζωντανή, όπως κάνουν κάτι άλλες ζηλιάρες με βέλο (άργησα αλλά βρήκα ποπια είναι η τσιμπημένη μαζί μου). Τουλάχιστον ξέρω ότι με διαβάζει επισταμένα και με παρακολουθεί ακόμη κι πόταν φτερνίζομαι και είμαι ήσυχη.


Weirdo>>
Το σήριαλ μπήκε σε ουσιώδεις φάσεις αποκαλύψεων, honey. Είμαι άντρας. Επωφελήσου γιατί κάτι μου λέει πως κάποιες κλώσσες με ΘΕΛΟΥΝ άντρα για να με ξελογιάσουν.

καλημέρες παιδιάαα
(να σας "χειραγωγήσω" προσπαθώ, μα γιατί δεν κάθεστε ήσυχοι;)

bereniki said...

μανταλένα.. φοβάμαι τις εγχειρήσεις γμτ.... φόβαμαι πάάάρα πολύ! εσύ όμως δε φοβάσαι γιατί είσαι άντρας! κι όχι κάνας τυχαίος!
λοιπόν? δεν κάνεις μια εγχειρισούλα φύλου να γίνεις γυναίκα να παντρευτούμε ως λεσβίες?
έτσι θα μπορείς να με γονιμοποιήσεις πρώτα κ να είναι δικό μας το παιδί!!!!! εεεεεεεεε? :P
(τι λέω πρωί πρωί η άθλια...)

ασχετο: ναι ναι παιχνίδι! γιούπι! πλάκα πλάκα.... θα δοκιμάσω τις απαντήσεις να δω...βγαίνει ποτέ η Diane ή ακόμα και εκεί για γλάστρα την έχουν την κοπελιτσα? :P :S

καλό-μας-τρέξιμο
καλημερίτσα

*****

ZissisPap said...

Καλημέρα και στις δυο σας!
Χαλαρή συζήτηση μου βγήκε και λίγο απολογητική.

Giramondo said...

Καλημέρα...

Ως εξωγήινη για να μην αισθάνομαι και μόνη μου!! :)

φιλιά

weirdo said...

(Κομματάρα, όντως, Μάντυ..:
Όχι που δεν θα 'βρισκα ευκαιρία να σου ξανα-chatάρω..:p)

Μαρκησία του Ο. said...

Όπως έχει πει και ο Αρκάς, άλλο είμαι εγώ κι άλλο είμαι εγώ ;-))

Mantalena Parianos said...

ΒΕΡΕΝΙΚΗ>>
Κιεγώ τις φοβάμαι τις εγχειρήσεις γαμώτο. Μια περιτομή είχα κάνει και μου 'μεινε.


SIGKMOYNT>>
"χαλαρή και απολογητική" η συνεντευξιαζόμενη ή η δημιοσιογράφος;
:D

GIRAMONDO>>
Εγινε. Αλλά θα σου 'ρθω πιο απόγευμα, που θα διακτινιστώ στο σπίτι μου. Τώρα είμαι (ακόμη) στη δουλειά.
μουτς


WEIRDO>>
Αν και απεχθάνομαι την country και τις αμερικανιές όπως σου είπα, αυτό το cd, τουλάχιστον ακούγεται.
(πέφτει και λίγη πατρο-λατρεία για τον μπαμπάκα της βέβαια τον Johnnie Cash)


MARKHSIA>>
Να κάνω ρελάνς με Ρεμπώ; "Εγώ, είμαι ένας άλλος".
;)


ΠΑΝΟ>>
Γεια σου, βρε παιδί. Πώς κι από δω;
(δεν κάνω πλάκα)
:)


ΑΡΓΥΡΗ ΜΥΛΩΝΑ>>
Μη ζητάς συγνώμη από μένα. Δεν θέλω να με λθυπούνται, μα δεν μ' αφήνουν και να αγιάσω. Όλο στο ρουθούνι μου μπαίνουν τα παλιόζωα και πρέπει να ψεκάζω συχνά (όχι το ρουθούνάκι μου, την μπλογκοαυλή μου). Ορισμένοι δε, είναι τόσο περήφανοι για τα ανώνυμα απειλητικά τους σχόλια που τα copypastάρουν μετά στα blogs τους να τα δουν κι άλλοι να χαίρονται.
ρε σεις, στο δικό μου θα τα διαβάσει ο κόσμος, όχι στα ανύπαρκατα δικά σας μπλογκ!

"Είμαι η πιο όμορφη, είμαι η πιο έξυπνη, είμαι η πιο δυνατή"

(για να θυμηθώ κι εγώ μια ατάκα του Μαζεστίξ από τον Αγώνα των Αρχηγών - με αντεστραμμένο φυσικά, το φύλο)

Mantalena Parianos said...

Ελπίζω να τους διαόλισα αρκετά πάλι. Δεν θέλω να σταματήσουν να με σχολιάζουν, λέμε. (εκεί να δεις "χειραγώγηση")
χιιι

Bliss said...

M A N T A L E N A


P R O X W R A


S E


8 E L E I


O L H

H

B L O G O - X W R A



O E O


M

A

K

I

A

A.F.Marx said...

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Μανταλένα.
Θα δώσω κι εγώ συνέντευξη στον εαυτό μου.
Τέλειωσε...
Αν περιμένω από τα ΜΜΕ θα πεθάνω ασυνεντεύξητος.



(Mα να έχω ανηψιό και να μην το ξέρω!!!)
:-)

Bird On A Wire said...

Τουλάχιστον όμως, δε θα πας... αδιάβαστος!

Anonymous said...

Αγαπητή, εγώ λέω να κατεβούμε σε δημοψήφισμα ή να πας στο Δικαστήριο της Χάγης. Αν χρειαστείς δικηγόρο να σου βρούμε έναν καλό αλλά να σου πω την αλήθεια εσένα δεν σε φοβάμαι...απλά αγαπάς να τραβάς την προσοχή και να διαολίζεις τους άλλους εντός εκτός και επί ταυτά.
Γυναικείο προνόμιο η φιλαρέσκεια καθώς και ο φθόνος.