Oct 14, 2006

Η μισή καταγωγή μου είναι απ' την Κέρκυρα

...αλλά δεν είμαι ο Πετεφρής.

Όσο κι αν ήθελα να έχω γράψει αυτό:

"Ο άνθρωπος λοιπόν που υποδύεται έναν ρόλο στο blog, ενσωματώνει στο ψευδώνυμο εγώ του όλα τα κείμενα, τις εικόνες και τους ήχους που αραδιάζει. Και είναι απόλυτα φυσικό να βρίσκει αντιπάλους όλους όσοι έχουν πρόβλημα με το δικό τους εγώ. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που ταράζονται όταν τους τα παίρνεις στην πόκα με μπλόφα, οι ίδιοι που έχουν θυσιάσει τον εσωτερικό τους παιχνιδότοπο , επειδή έχουν ακούσει και πιστέψει ηθικά κελεύσματα.

[...]

Σε κάθε περίπτωση,το να πείς ότι αυτός ο άνδρας είναι γυναίκα και τούμπαλιν, είναι δικαίωμά σου. Το να το καταγγείλεις, σάμπως μαλακισμένο μου φαίνεται".

*

7 comments:

Mantalena Parianos said...

Ευχαριστώ τον "χειραγωγημένο" Κώστα που το αλίευσε.
Κύριέ μου, δικαιώσατε τον τίτλο σας.

Jamella said...

ναι αλλά αυτονόητα δεν είναι αυτά? πρέπει να μπει κάποιος στον κόπο να τα γράψει κιόλας και μετά ένας άλλος να μπει σε άλλο να τα αντιγράψει?
αν είναι απαραίτητο, τότε τι να πω...είναι θλιβερό αυτό που συμβαίνει ..
βιόλες και ανώριμοι και υστερημένοι δεν θα μάθουν ποτέ..
ένα ignore και έξω από την πόρτα..

Anonymous said...

Aγαπητέ μου,όσο μας βάζετε ωραίες μουσικές, πάντα στη διάθεση σας.

Jamella said...

εκτός δε από πλήρως δικαιωματικό το βρίσκω και εντελώς οικονομικό..
αλλαγή φύλου χωρίς να γονατίσουν τα ασφαλιστικά ταμεία [τώρα θα την επιδοτούν. να μην την υποχρεώνουν φοβάμαι μόνο γιατί έκανα τόσα χρόνια να συνηθίσω το ότι είμαι γυναίκα, και τώρα που πάω να το εμπεδώσω φτου και από την αρχή? απαπα]
:-Pp

Mantalena Parianos said...

JAMELLA>>
Μην ασχολείσαι, αγάπη μου ;)

Δεν χρειάζεται καν αλλαγή φύλου - αναλαμβάνουν τα έξοδα οι Ανώνυμοι ρουφιάνοι (pleonasme).

Δεν κατάφερα τελικά να ανέβω Σαλόνικα αυτό το Σ/Κ. Δεν υπάρχει ούτε ευρώ, μιλάμε.


ΚΩΣΤΑ>>
Πολύ θάρρος πήρατε! :Ρ

Ετοιμάζω τώρα το μανιφέστο του κόμματός μας (βρήκα ΚΑΙ μουσική). Λοιπόοοον... θα ανεβάσω ένα επαναστατικό ποστ σχετικά με το ότι πρέπει αύριο να ψηφίσουμε όλοι Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. δαγκωτό, έστω κι αν δεν είμαστε ακόμη υποψήφιο κόμμα.
Την επόμενη τετραετία, όμως, και με τη δυναμική της χειραγώγησης (θεού θέλοντος και blogspot επιτρέποντος) θα κόψωμεν κωλαράκια με πλαστικό μαχαιράκι του πικ νικ.
:)

Anonymous said...

... για να τα κάνουμε όλα Μ.Ο.Υ.Ν.Ι

:)

τώρα μπορώ να πάω στα τσακίδια, ο άθλιος βαστάζος :P

Mantalena Parianos said...

KVSTA>>
Περίμενε και θα δεις. (Και θα ΑΚΟΥΣΕΙΣ)