Jan 11, 2007

Σε κάποιους πάντως, λείψαν τα linkblogs...

Και αυτές τουλάχιστον το ομολογούν.

Αναρωτιέμαι, πλην της γνωστής ρουφιάνας σιχαμάτζικα, πώς θα νιώθουν σήμερα οι *αξιόλογοι* και λοιποί, που τον τελευταίο χρόνο και χάρη στο "εργαλείο" των linkblogs, είχαν υποβιβάσει την επικοινωνία που προσφέρει το blogging σε τέτοιο βαθμό, ώστε ούτε μεταξύ τους δεν ανταλλαζαν comment.
Aντ' αυτού, προτιμούσαν να κάνουν linkblog ό ένας στον άλλον, του τύπου "κοίτα - σε διάβασα".

Γιατί;
Γιατί δεν είχαν κάτι να πούν;
Γιατί τα έλεγαν από το τηλέφωνο;
Γιατί αυτά που έγραφαν οι κολλητοί τους ήταν επιεικώς τόσο μπούρδες που ούτε οι ίδιοι δεν έβρισκαν κάτι φιλικό να εναποθέσουν στο comments area;


Από την εποχή που εδώ στo ΜantalenoBlog συνειδητοποιήσαμε το παιχνιδάκι που θέλησαν να παίξουν κάτι ροδιές, μανταρινιές, αιγύπτιες, μαρξιστές και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, με τα linkblogs τους και αναγκαστικό συμπαίκτη τη νοημοσύνη μας, το λυνκ του Mοnitor σε αυτό εδώ το blog μετονομάστηκε "Monitor των Lιnkblogs".
Eλπίζω οι καινούριοι aggregators που θα εμφανιστούν, ή ο VryPan αν αποφασίσει να επιστρέψει, να σκεφτούν σοβαρά πόσο κακό κάνει αυτή η πρακτική σε ανθρώπους με χαμηλές αντιστάσεις όπως ορισμένοι από τους προαναφερθέντες.

Τα blogs είναι επικοινωνία και έκφραση
- μην τα υποβιβάζετε σε επίπεδο ενός "κλικ αποδοχής".

(Το άλλο με τους "σελιδοδείκτες" το ξέρεις; Χα χα χααα)

31 comments:

Mantalena Parianos said...

Άι στο λίνκμπλονγκ πρωί πρωί.

Anonymous said...

Ξέχασες το νονς.

Anonymous said...

Τη κοινωνία μου μέσα... Ρε Μανταλένα σταμάτα επιτέλους να ασχολείσαι με τους μαλάκες και τη μπλογκόσφαιρα και γράψε μας καμία ιστορία

blog is about stories (and sometimes summer ones). Άμα είναι η μπλογκοσφαίρα να ασχολείται μόνο με τη μπλογκοσφαίρα... να τη χέσουμε τότε... θα καταλήξετε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως η TV που μαλάκες καλούνται ο ένας στις εκπομπές του άλλου και αλληλοσυγχαρητηριάζονται και αλληλογλυφοκωλιάζονται και μετά βλογάνε και τα γένια των.

Και σάν σοφός που είμαι θα κάνω και μία παρομοίωση:
Μην ασχολείσαι τόσο πολύ με το λιμάνι Μανταλένα... ασχολήσου και με το καΊκι σου και τα ταξίδια του... αλλιώς θα χαλάσει... (και μέσα στη φουσκοθαλασσιά, ούτε ο summertime σε γλιτώνει)

Νετρίνος Τζιαρίδης said...

κάτι νέο και πρωτοποριακό (όπως πάντα)...
φορητή μπλογκόσφαιρα με φιντ αλιγκέητορ, ραδιοφωνάκι και επιπλέον βρίσκεται στα σκαριά και βραστήρας νερού! όλα σε ένα... τουλιμπαρισμένα

Anonymous said...

Μα είμαι και πολύ σοφός ρε γαμώτο...

Mantalena Parianos said...

XAMENO KORMI>>
Νομίζω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο comment που έχεις γράψει ΠΟΤΕ στη δικτυακή ζωούλα σου. Am I right or am I right?

Γμτ, δίκιο έχεις για τις ιστορίες.
Και για το καϊκι.
Το οποίο θέλει καλαφάτισμα πάλι, γιατί έχει αρχίσει να σκάει η μπογιά και να κάνει νερά στην μάσκα.

:)


ΝΕΤΡΙΝΕ ΤΖΙΑΡΙΔΗ>>
Γιου κουφ μι νάου! Θεϊκό όνομα το "νετρινοτζιαρικό" toolbar.
Θα το ψάξω μόλις επιστρέψω στα δίκτυα (τώρα πάω να πλερώσω τον ΟΤΕ, τον ΚΟΣΜΟΤΕ, την ασφάλεια και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις).

Mantalena Parianos said...

Καλημέρεζ είπα;

Λέω τώρα, λέμε.


:D


λινκπλονγκ! τσι κι τι πλονγκ!

Anonymous said...

Είχαν και τα καλά τους τα linkblogs. Θυμάσαι οτι αφορμή για να γνωριστούμε ήταν οτι δεν καταλάβαινα τι ακριβώς είναι και ήθελα να μου τα εξηγήσεις;

MåvяiÐåliå said...

Α! κι άλλος που δεν ήξερε!
Ακομά δε ξέρω τι είναι αυτά τα λινκμπλομςφφφστμποϊνγκ!

Anonymous said...

Καλημέρα, φαίνεται δεν έχετε δει πολλές μαλακίες γυρω μας γι'αυτό δεν αναγνωρίζετε μια μαλακία όταν την βλέπετε. Επρόκειτο για μαλακία. Scientifically proven, προκάλεσε υστερίες και εθισμούς, και έφτιαξε καλάμια μιας χρήσης. Τι άλλο θα μπορούσε να ήταν;
Και ανάμεσα σε άλλα θα ασχοληθούμε και με την μπλογκόσφαιρα όπου αυτή βρίσκει μέρος για να λάμψουν τα αστέρια της. Για να της σπάσουμε τα νεύρα. Όπως αυτή μας πρήζει τα συκώτια.

Anonymous said...

Ναί... άν και καθιστή, ορθά κρίνεις... ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΙΜΗ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙΣ ΕΣΥ...

Μπορείς πλέον να το πάρεις πάνω σου...

114ΛΕΞΕΙΣ said...

ομολογω οτι εχω υποπεσει στο αδίκημα "βαλε ενα link blog τωρα και το διαβαζεις τι βραδυ"

Anonymous said...

Συμφωνώ με το χαμένο κορμί....
Δεν τους παρατάς στην μιζέρια τους,να αφρίσουνλιγάκι...?

Anonymous said...

Είπες"Ιστορίες βουτηγμένες στο μέλι και την πίκρα την ίδια στιγμή. Κι όχι απαλά γλυκόπικρες, αλλά βίαια. Και πίκρα και γλύκα μαζί".
Δείξε μου

Θα σε σφαλιαρίσω
κόλλησες

Anonymous said...

Ξεκόλα λέμε!
Μ'αρεσει που κάνεις παράπονα πως δε σηκώνω κ το τηλ.!!! Που δεν καταδέχεσαι ούτε στη (τεράστια) λίστα με τα λινκς σου να με βάλεις!
Πάρε να'χεις!!! :Ρ

Anonymous said...

μούμπλε μούμπλε...

Υπάρχει κανείς που να μην έχει παράπονα από μένα; Οϋτε εγώ μιλάμε δε με γουστάρω έτσι όπως συμπεριφέρομαι.


ΜΟΤΟΣΑΚΕ>>
ΌΧΙ. Τα linkblogs δεν είχαν κανένα καλό. Και γιατί δε λες την αλήθεια; Ότι συναντηθήκαμε δηλαδή γιατί ήθελες να με γνωρίσεις σ' εκείνον τον σαχλό φίλο σου που ήθελε να κάνουμε παρτούζα;
Κι ότι γι' αυτό είναι "έξω φρενών" σήμερα, ο νιός και οι φίλοι του - που περίμεναν να πάρουν σειρά;
Ω μα πια.


ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ>>
Το μόνο που μπορώ να πω πλέον γι'΄αυτά τα linkblogz είναι ότι αποτελούν παρελθόν.
Τα αναπολούν τα βράδυα γύρω απ' το τζάκι η ροδιά, ο νονς, η ίσις, η σιζαμάτζικα, ο αλού φαν μαρξ που έβαζε λυνξ μόνο από τα λινκμπλογκζ του, η ντίτζιταλ έρα και φυσικά η λούσυ λους που είχε το ρεκόρ των 26 λινκμπλγκζ και των 122 μελών στο παθφάιντερ, βοήθειά μας.


poulakida.a.n>>
Δεν θα συμφωνήσω ότι τα καλάμια ήτο μιας χρήσεως. Ορισμένα βερνικώθηκαν και πήραν τη θέση τους στο σύνθετο των *αξιόλογων ιστολόγων* δίπλα στο αλαβάστρινο αναμνηστικό του θείου Πολύκαρπου από την Κένυα.


ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ>>
Ι΄ll carry that weight...



PADRAZO>>
Σε λάθος blog, ήρθες να εξομολογηθείς, άνθρωπε. Το μνημόσυνο των linkblogz γίνεται στης ντίτζιταλ έρα. Αμήν.


ΧΑΡΗ>>
Μιζέρια και των linkblogz, λέμε. Πάντως είχε κάτι θελκτικό αυτή η λέξη. Φαντάζομαι ας πούμε να λέει ο ένας αξιόλογος στον άλλον:
-Εσύ πόσα linkblogz μάζεψες σήμερα;
-Έ, όχι πολλά.
-Πόσα;
-12.
-Ε, αρκούν για να σου μεγαλώσουν τη γραμματοσειρά.
-Ναι, ναι... αλλά τα εισερχόμενα είναι που παίζουν τον μεγάλο ρόλο.

(σαν λογιστήριο δεν ακούγεται;)

Τα "εισερχόμενα" λοιπόν, ήτνα που έκαναν όλη τη δουλειά, παιδιά μου. Κι έτσι, όποιος διπλοτριπλοποστάριζε, π.χ. μια στο μπλογκ του, δυο στο e-saloni, τρεις κάπου Allu ;)
κατέληγε το τόσο να το κάνει ΤΟΣΟ.

Σκέφτομαι λοιπόν, ότι ίσως γι' αυτό και "οι Έλληνες bloggers δύσκολα βάζουν λυνκ που να παραπέμπει σε άλλον" (όπως μου είχε πει μια φορά ο VryPan).

Ωστόσο, αν δει κανείς μια πρόσφατη λίστα που δημοσιεύθηκε με τα ελληνικά blogs και τα πιο πολλά views (ο Νίκος Δήμου είναι... στις δυο πρώτες θέσεις), το MantalenoBlog είναι το δεύτερο blog από τα 2.500 της χώρας μας, με τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΑ λυνξ - που έχει παραπέμψει δηλαδή σε περισσότερους άλλους μπλογκερς και μπλογκς.

Πρώτο σε εξερχόμενα είναι το blog των Arxedia Media και δεν το αναφέρω απλώς για την ιστορία, αλλά επειδή πρόκειται για OΜΑΔΙΚΟ blog - είναι σχεδόν φυσιολογικό δηλαδη τόσα άτομα που είναι εκεί, να βάζουν λυνξ με κάτι που είδε ο ένας ή κάτι που ανακάλυψε ο άλλος.
Είναι πολλά τα άτομα, δεν είναι one-man-show (sic) όπως το MantalenoBlog. Κι αυτό αν μη τι άλλο, μαρτυρά κάτι σχετικά με τη γενναιοδωρία του Ελεύθερου Σκοπευτή (και ουχί για την ταπεινοφροσύνη του).


ΚΑΝΤΥ ΜΠΛΟΥ>>
Ναι, να με σφαλιαρίσεις. Κόλλησα πάλι.
Θα σου πω θα σου πω - μόλις βρω χρόνο όμως, γιατί πρέπει να εξασφαλίσω και τα προς το ζειν και όπως ξέρεις δεν είναι καθόλου εύκολο these days...
:S


APATEΩΝ>>
Aφού μου το ζητάς έτσι ευγενικά (και παραπονιάρικα) και στα λυνξ μου θα σε βάλω -τελευταία ασχολιόμουν περισσότερο με το ποιους θα ΒΓΑΛΩ- και τηλέφωνο θα πάρω. Άντε, μου 'φεξε πάλι!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ξέρεις κάτι; πολλούς και πολλές με τις μεγάλες (φτιαχτές) γραμματοσειρές και αλλαξολινκμπλογκιές τους έχεις .... γραμμένους στα αγαπημένα σου, όπως κοιτάς το μπλογκ σου, δεξιά... να μη πω δε, ότι έβαζαν λινκοσημαδάκι στον εαυτό τους, ανοίγοντας λογαρισμό στο monitor... με λίγη παρατηρητικότητα και αρκετή φαντασία όλα μπορούσαν να γίνουν αντιληπτά! Κάτι σου είχα γράψει κάποτε, ότι προτιμώ να βγάζω κάποιο ποστ από τα λινκμπλόγκια μου, όταν το διαβάσω κι είναι πατάτα, κι ας παρεξηγηθώ (με ξέρανε κι απο χτες ή είναι φίλοι μου οι αυλοκόλακες;) και στο μόνο που μου χρησίμευαν ήταν να θυμάμαι τι διάβασα και πιθανόν άφησα σχόλιο... Αυτάαααα [συνήθως γράφω σχόλια μαξιλαροθήκες]

Mantalena Parianos said...

ΡΑΦΦ>>
ΤΙ εννοείς; Γιατί δεν γίνεσαι συγκεκριμένη;
Ποιους "έχω δεξιά"; Αν *φοβάσαι* να το γράψεις σε σχόλιο, στείλε mail, αλλιώς δεν νομίζω να περιμένεις νασε πάρω τοις μετρητοίς.

Αν πάλι εννοείς εμένα που έκανα linkblog στον Summertime και εκείνος σε μένα, σπουδαία τα λάχανα.
Είμαστε ένοχοι. Τρεις φορές μάλιστα.

Τελευταία κι εγώ αφαιρώ λυνξ - και αυτό δεν αρέσει καθόλου σε μερικούς (δες παραπάνω σχόλια). Διερωτώμαι, δηλαδή.

Περιμένω.

Και αντιθέτως με το ποιους "έχω δεξιά", μπορώ να σου αριθμήσω ποιους ΔΕΝ έχω πια, γιατί πολύ με απογοήτευσαν... but that's another sad story.
Ο τελευταίος που έφαγε delete ήταν ο Μαύρος Γάτος.

Εσύ, αν δε με απατά η μνήμη μου, ήσουν απ' τις πρώτες...
:(

A.F.Marx said...

Μανταλένα, δεν ξέρω σε ποιον απαντάς, αλλά προφανώς ο προηγούμενος συνψευδώνυμος δεν είμαι εγώ. Εκτός από το "τρίβεσε" έχει λάθος και το "allou"
"Allou Fun" γράφεται το γνωστό πάρκο, εγώ το γράφω "Allu"..
Λίγη παρατηρητικότητα πριν απαντήσεις δεν βλάπτει.

Mantalena Parianos said...

Ουφ, θείε! Νόμιζα ότι έχεις θυμώσεις μαζί μου!

A.F.Marx said...

Και για αποφυγή περισσότερων παρεξηγήσεων, αυτό είναι το τελευταίο comment μου για την ώρα εδώ. Οπότε να ξέρεις ότι οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με παρεμφερές ή ίδιο ψευδώνυμο δεν θα είναι δικό μου.
Παίξτε μόνοι σας

Mantalena Parianos said...

"Οι παρεξηγήσεις ανάμεσα σε νοήμονες ανθρώπους λύνονται με εξηγήσεις" - σ' ευχαριστώ που βοήθησες να λυθεί μια παρεξήγηση.

Και συγνώμη που δεν υπήρξα περισσότερο παρατηρητική.

Είμαι λίγο μπουμπούνας καμιά φορά και ξεγελιέμαι περιμένοντας το χειρότερο.

Anonymous said...

Πάρε με και "επί πιστώσει", δεν μ' ενοχλεί, και φυσικά ΔΕΝ περιμένεις από μένα ν' αναφέρω ονόματα (ψευδώνυμα μάλλον) ήμουν αρκετά σαφής προηγουμένως: όποιος ήθελε, έβλεπε τι συνέβαινε στο μόνιτορ, κι εσύ ήσουν λίγο εμπαθής με μεμονωμένα πρόσωπα και καταστάσεις, χωρίς να υπάρχει λόγος (κατά τη γνώμη μου), απλά ντόρος να γίνεται... κι αν αυτός ήταν ένας από τους λόγους που δεν με έχεις ή με αφαίρεσες από τα λινκς σου, καλά έκανες, αν και θα προτιμούσα να μην μ'έχεις γιατί δεν σου αρέσουν αυτά που γράφω. Και χωρίς να "φοβάμαι" (αυτό θα ήταν πολύ αστείο) ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ θα λέω την άποψή μου, κι ο έχων ώτα ακουέτω...

Mantalena Parianos said...

ΡΑΦΦ>>
Ανάθεμα κι καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις - καθώς και οποιοσδήποτε άλλος διαβάσει το comment σου.

Αν νομίζεις ότι τα μισόλογά σου του τύπου "όποιος ήθελε, έβλεπε τι συνέβαινε στο μόνιτορ" σε κάνουν να είσαι "αρκετά σαφής", δεν με εκπλήσσει καθόλου που η ευαισθησία σου εξαντλείται στο να υπερασπιστείς την χυδαία ίσιδα* και τα άλλα linkblog-φιλαράκια σου, που πρώτοι εκείνοι έθιξαν ΟΛΗ τη μπλογκόσφαιρα, είτε με ελιτίστικες προσβολές είτε προσβάλλοντας τη νοημοσύνη μας με τα λινκβλογζ τους - που ακόμη προσπαθούν να αποφασίσουν τι στο διάτανο ήταν: σελιδοδείκτες, ψήφος εμπιστοσύνης - δημοσιοσχετίστικο τρυκ;

*σε παραπέμπω στο ποστ μου "Αιγυπτιακός Πολιτισμός" για να δεις την εμπάθεια της φίλης σου απέναντί μου. Και στο *αξιόλογο* blog της βεβαίως.

Μπορείς να βαφτίζεις "επιλεκτική" την ενασχόλησή μου με συγκεκριμένους ιστολόγους, αλλά είναι φυσικό να με ενοχλούν συγκεκριμένα πράγματα - όπως όλους μας: ο συγκαλυμμένος ναζισμός, η κουτοπονηρη βλαχιά, η υποκρισία και η χυδαιότητα kai to outing, η διαπλοκή και τα "σβησμένα ποστς". Αυτά στηλίτευα και αυτά στηλιτεύω. Ποτέ κανένας από τους φίλους σου δεν βγήκε να πει ότι ΜΠΟΡΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ λέμε, και να έκανε λάθος.
(προσφατα διαπίστωσα με θλίψη μου ότι η μονομανία και το "αλάθητο" δεν είναι χαρκαητριστικό μόνο των *αξιόλογων* φίλων σου, αλλά και ορισμένων δικών μου - γι' αυτό όπως σου έγραψα σε προηγούμενο comment, "τελευταία αφαιρώ λυνξ").
Εννοείται λοιπόν, ότι τα βέλη μου θα στρέφονταν εναντίον συγκεκριμένων αθλιοτήτων. Και ούτε καν εξάντλησα τους φιλιππικούς μου.
Δεν ήμουν συνεπώς "λίγο εμπαθής" όπως γράφεις, ήμουν ΠΟΛΥ, μη φοβάσαι να το πεις! :Ρ

(επιμένω ότι είσαι φοβιτσιάρα)

Από 'κει και πέρα, καλά κάνεις στο φινάλε και (νομίζεις ότι) λες τη γνώμη σου. Και καλά κάνεις και διαβάζεις ότι ιστολόγιο διαβάζεις και λινκάρεις. Μπορεί απλώς να έχεις κακό γούστο.

__________________________

Σε είχα πολύ παλιά στα λυνξ μου, όταν ήμουν άδολη και μόλις είχα πρωτομπει στα blogz με τις καλύτερες προθέσεις. Μετά σας *έμαθα* κι απ'την καλή κι απ' την ανάποδη.

Τους περισσότερους τουλάχιστον, γιατί τώρα πια, με εξαίρεση ορισμένους που θα συναντηθούμε στο δικαστήριο μέσα στο 2007, φιλοδοξώ να μην ξανασχοληθώ.

Το ότι αν δεν γίνεις συγκεκριμένη δεν μπορώ να σε πάρω "τοις μετρητοίς" δεν ήταν για να ενοχληθείς, αλλά για να σε προτρέψω εκτός από τους λεονταρισμούς σου ("να λέω ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ την άποψή μου"), να πεις και καμιά σταράτη κουβέντα.
Δεν με εκπλησσει επαναλαμβάνω που δεν αναφέρεσαι συγκεκριμένα - όλοι οι αξιόλογοι ιστολόγοι, αυτό κάνετε. Γενικούρες.

Μπορεί να φαντάζουν πολλά τα λυνξ μου δεξιά, αλλά επιμένω: έχουν σημαντικές απώλειες. Κατά τη γνώμη μου πάντα...

Anonymous said...

Έχω μια φίλη και μισό φίλο (γιατί τον άλλο μισό τον βλέπω ερωτικά και δεν κάνει) και δεν έχουν σχέση με blogs, η μια μάλιστα ούτε καν με διαβάζει. Δεν ανήκω (με τη θέλησή μου) σε κλίκες κι αποφεύγω τις από εδώ συναναστροφές. Αν δεν γίνομαι κατανοητή δεν φταίει ότι είμαι "αξιόλογη" blogger αλλά ιδιόρρυθμος άνθρωπος. Δεν θα επανέλθω, όχι γιατί έχω κάτι να φοβηθώ (?) αλλά γιατί... βαριέμαι ;)

Mantalena Parianos said...

ΡΑΦΦ>>
Έτσι μπράβο.


Και για να μην ξεχνιόμαστε πάντως, σε αυτό το ποστ ΕΣΥ ξεκίνησες το θέμα με τα λυνξ μου δεξιά, ωρίς να αναφέρεις συγκεκριμένα τι εννοείς.
Και εσύ βέβαια αυτοδιαψεύδεσαι τώρα, μη διατεθειμένη να μου δώσεις να καταλάβω τι εννοείς. Το "συνήθως γράφω σχόλια μαξιλαροθήκες" σε μάρανε.

Όταν πάψεις να βαριέσαι ακόμη και για τα σχόλια που κάνεις, το συζητάμε.

AsGoodAsItGets said...

Άνθρωποι, άνθρωποι, προς τι τα μίση και οι αλληλοσπαραγμοί;
Πουτ δε κοτ ντάουν λέμε και πιάστε τα μολύβια να γράψετε τίποτα αξιόλογο όπως ορθά λάλησαν και οι προηγούμενοι!

artois said...

-Εσύ πόσα linkblogz μάζεψες σήμερα;
-Έ, όχι πολλά.
-Πόσα;
-12.
-Ε, αρκούν για να σου μεγαλώσουν τη γραμματοσειρά.
-Ναι, ναι... αλλά τα εισερχόμενα είναι που παίζουν τον μεγάλο ρόλο.


Μια παρόμοια συζήτηση με διαδικτυακό φίλο (περί του μεγέθους* που μας αρέσει περισσότερο) στην οποία ούτε κατάλαβα πώς βρέθηκα να ανταποκρίνομαι, με έκανε να συνειδητοποιήσω το μέγεθος της συμφοράς που μας είχε πλήξει με την επιβολή της απαράδεκτης αυτής μεθόδου. Αμέσως μόλις συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί, φοβήθηκα. Ευτυχώς συνειδητοποίησα αμέσως την διάσταση αυτής της φαινομενικά αθώας συζήτησης και συνήλθα.

(* εννοώ γραμματοσειράς)

Επομένως να μην φαντάζεσαι, Mantalena. Να είσαι σίγουρη ότι το μέγεθος αποτελεί θέμα συζήτησης μεταξύ τους. Αν μάλιστα σκεφτείς ότι κι εμείς που ξεπέσαμε να συζητάμε κάτι τέτοιο δεν είμαστε καν "αξιόλογοι".

Και αφού σήμερα ξύπνησα νωρίς και, μέχρι να χτυπήσει ο Όρθρος, έχω χρόνο, μου επιτρέπεις, ελπίζω, να πω και κάτι που χρωστάω στην raffinata μιας και την βρίσκω εδώ.

Της είχα υποσχεθεί ότι θα απαντήσω στην απορία της "προς τι;" για ένα τραγούδι που της είχα αφιερώσει από τον Οbserver. Mας έφαγε η επικαιρότητα με το κλείσιμο του μόνιτορ και ξεχάστηκα.

Raffinata, η "αφιέρωση" ήταν ένα στοίχημα που είχαμε βάλει με τον παρτουά-b/a επειδή είχες πει ότι δεν θα ξαναπατήσεις στον Ομπζέρβερ.

Ο παρτουά ήταν σίγουρος ότι θα ξαναέγραφες κι εγώ επέμενα ότι θα τιμούσες τον λόγο σου. Έχασα όμως κι ακόμα με κυνηγάει να του δώσω το πενηντάευρο.

Καλή μέρα σε όλους

(πεινάω βρε γμτ... είσαι για Βελανιδιά;)