Jan 8, 2007

Η γνώμη των ειδικών (όχι δεν είναι ψυχαναλυτές)

[Copy+pastάρω δυο σχόλια από το σήμερα-κλείνω + αύριο-σας-κλείνω blog της διαβόητης δημιοσιογράφου που αποκάλυψε το Watergate, Μίλανδολίνας Λα βίδα Λόκα]

Όχι, τπτ άλλο, αλλά αφού δεν πρόκειται να απαντηθούν, ας μην πάνε τουλάχιστον στράφι.




Sotiris L. Filippidis said...

Αγαπητή κυρία,

με λύπη μου αλλά και αφάνταση έκπληξη διάβασα σήμερα την όλη ιστορία που αφορά εσάς και το Monitor.

Οπως βλέπετε υπογράφω επωνύμως και διατηρώ ένα από τα πλέον δημοφιλή blogs στο χώρο μου (software developer humor). Αρα λοιπόν θα μιλήσουμε επί ίσοις όροις. Αυτά που εκφράζω παρακάτω είναι οι προσωπικές μου απόψεις και μόνο αυτές.

ΛΥΠΑΜΑΙ που ένας άνθρωπος τόσο ενήμερος για θέματα τεχνολογίας όπως είστε (ή τουλάχιστον διατείνεσθε μια και δεν μπορώ να το διασταυρώσω) δεν έχει αντιληφθεί το νόημα της ελευθερίας της πληροφορίας.

Εχετε δημιουργήσει μια ροή άρθρων (μπλογκ, αν επιμένετε) η οποία είναι ΔΗΜΟΣΙΩΣ προσβάσιμη και παρ'όλα αυτά επιθυμείτε να τη "φιλτράρετε" όπως εσείς επιθυμείτε, αγνωστο γιατί.



Γνωρίζετε βέβαια οτι τα urls των δημοσιεύσεών σας βρίσκονται αυτή τη στιγμή καταχωρημένα σε υπηρεσίες web indexing όπως το google, social bookmark networking όπως το del.icio.us και αναρίθμητες άλλες μικρές και μεγάλες υπηρεσίες. Ομως, επιτίθεστε σε έναν ΕΛΛΗΝΑ (προφανώς γιατί είναι από τους ευκολότερους στόχους) και, τον αναγκάζετε, λόγω της αδυναμίας του να προβεί σε άλλες ενέργειες να διακόψει την παροχή της υπηρεσίας του προκειμένου να μην εμπλακεί σε δικαστικές / νομικές διαμάχες.

Ο λόγος για τον οποίο ο συγκεκριμένος επαγγελματίας διέκοψε την υπηρεσία του είναι λίγο - πολύ σαφής. Ολοι είδαμε τι έπαθε το blogme.gr λόγω του απίστευτου κενού που υπάρχει στην Ελληνική νομοθεσία περί τέτοιων θεμάτων.

Θεωρώ οτι η επιμονή σας καθώς και η διατύπωση σχολίων του στυλ "δωσε μου το schema να σου δώσω την εντολή" τα οποία διάβασα στην δημοσιοποιημένη αλληλογραφία σας δεν σας τιμά ούτε σας προωθεί ως επαγγελματία. Επίσης, θα παρακαλούσα όταν μιλατε για refactoring να έχετε κατανοήσει την έννοια της λέξεως γιατί ουδεμία σχέση έχει με αυτό το οποίο εσείς εννοείτε.




Προσωπικά θεωρώ οτι η κίνηση του κ.Βρυώνη ήταν υπερβολική. Εξαλλου, φιλοξενείτε το blog σας σε μια Αμερικανική υπηρεσία και απαιτείτε από μια υπηρεσία άλλης χώρας να αφαιρέσει το link του blog σας. Αλήθεια, απευθυνθήκατε στη google να δείτε αν αυτό καλύπτεται από την ισχύουσα νομοθεσία των ΗΠΑ;

Θα συμφωνούσα στην απαίτησή σας αν το monitor ήταν αποδεδειγμένα μια υπηρεσία που παρείχε παράνομες υπηρεσίες ή διαστρέβλωνε τα λεγόμενά σας με οποιονδήποτε τρόπο. Ομως, τα περι πνευματικής ιδιοκτησίας δεν ισχύουν δυστυχώς. Για άλλη μια φορά καταφέραμε να προωθήσουμε την εικόνα οτι εδώ, στην Ελλάδα, κυβερνά η άγνοια. Λυπάμαι πολύ για αυτό, ειλικρινά.

Ελπίζω να κατανοήσετε τι αντίκτυπο θα είχε στην καριέρα σας και στην προσωπικη σας εικόνα αν διατυπώνατε ένα παρόμοιο αίτημα σε περιβάλλον πιό γνωστό στο ευρύ κοινό από τα blogs και τα rss feeds. Ειλικρινά εύχομαι να κατανοήσετε οτι και τώρα έχει έναν ανάλογο αντίκτυπο η όλη σας κίνηση.

Το περιεχόμενο των λεγομένων μου, τα οποία σε καμμία περίπτωση δεν αποσκοπούν στο να σας μειώσουν ή να σας θίξουν, αποτελούν προϊόν προσωπικών μου και μόνο απόψεων όπως επανέλαβα. Θεωρώ οτι έχετε υποπέσει σε ένα μεγάλο σφάλμα και το κόστος αυτού το επωμίζεστε όχι μόνο εσείς αλλά και ολόκληρη η δικτυακή κοινότητα και εύχομαι, πραγματικά, να κατανοήσετε την ουσία του σφάλματος αυτού και να παραιτηθείτε των απαιτήσεων σας για το καλό όλων όσων επιθυμούν την ελεύθερη διάχυση της πληροφορίας.

Με φιλική διάθεση αλλά και έντονα κριτικό πνεύμα



[...]

Εχοντας συνεχίσει το διάβασμα διαφόρων δημοσιεύσεων, καταλαβαίνω οτι, αν και συνεχίζω να θεωρώ την απαίτηση της ιδιοκτήτριας λανθασμένη, η επιλογή του κ. Βρυώνη ήταν και αυτή λανθασμένη και βεβιασμένη (και πάλι προσωπική μου άποψη).

Να θέσω όμως το εξής νομικό δίλημμα (αν και δεν είμαι νομικός):

Εχω δημοσιεύσει σε αυτό το blog 2-3 σχόλια. Σύμφωνα με τα λεγόμενα ως τώρα, αυτά αποτελούν πνευματική μου ιδιοκτησία.

Τι θα γινόταν αν ζητούσα από την ιδιοκτήτρια να τα διαγράψει;

Φυσικά θα τα διέγραφε*.

Ναι, αλλα ας μην ξεχνάμε οτι η υπηρεσία blogger ανήκει στην google η οποία προφανώς έχει ήδη κάνει index τα σχόλιά μου τα οποία είναι προσπελάσιμα μέσω google search. Ισως.


Να ζητούσα απο την ιδιοκτήτρια να μην γίνεται αυτό; Θα μου απαντούσε οτι δεν έχει τη δυνατότητα. Εγώ δεν θα την πίστευα φυσικά και θα επέμενα. Μονη λύση που θα είχε θα ήταν να διαγράψει ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη δημοσίευση μαζί με όλα τα comments που έχουν γραφτεί μέχρι τώρα.

Αλλα φεύ! Το google αρχειοθετει με βάση domain. Αρα αν κάποιος έψαχνε για cached πράγματα του συγκεκριμένου blog, θα συνέχιζε να βρίσκει τα σχόλιά μου.

Αρα; Η μόνη της λύση θα ήταν να διαγράψει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το blog! Να ακυρώσει την ύπαρξή του και να ελευθερώσει το όνομά του.

Να το κάνω; :)

1/08/2007 02:53:52 πμ


*
[MantalenoΣημείωση: εγώ πάντως αγαπητέ Σωτήρη, ζήτησα από την εν λόγω ιστολόγο-δημοσιογράφο-survivor, να ΣΒΗΣΕΙ ένα σχόλιό μου και δεν το έπραξε. Δείτε δυο ποστ πιο κάτω το "Πρωινό Comment"]
___________________________________________________


Bird On A Wire said...

Αναφέρθηκε ότι σε μερικά από τα μεγαλύτερα sites υπάρχει η δυνατότητα να βγάλεις το feed σου κατά βούληση. Να αναφερθώ μόνο σε αυτά τα 3 που ήδη αναφέρθηκαν παραπάνω.

Καταρχήν, είναι γνωστό το ότι αυτό που γράφει κάποιο site στους όρους χρήσης του, δεν είναι απαραίτητα και σύννομο. Το αφήνουμε κι αυτό και πάμε στα sites που αναφέρθηκαν.



BBC.
"You may not use the Feed or display any BBC Content on any Site that is a web site that is excluded by the BBC (scroll down for the list of Excluded Websites as may be amended by the BBC from time to time)."
Εγώ δεν είδα πουθενά να υπάρχει κάποια ανάλογη λίστα εδώ. (Πέρα από τις επιφυλάξεις που έχω ότι είναι σύννομο κάτι τέτοιο.)

Technoratti.
"Either party may terminate the Services at any time by notifying the other party by any means."
Μπορεί να είμαι εγώ ο βλάκας και να έχω IQ πουλιού, αλλά αυτό που καταλαβαίνω από το απόσπασμα που παραθέτεις στο posts σου, είναι ότι αν έχω οποιαδήποτε πελατειακή σχέση με το Technoratti (π.χ. το πληρώνω για να φιλτράρει και να χρησιμοποιώ τα αποτελέσματά του στο site μου), τότε μπορεί οποιοσδήποτε από τους δυό μας να σταματήσει αυτή τη συνεργασία για οποιοδήποτε λόγο απλά ενημερώνοντας τον άλλο.
Διάβασα κι όλους τους υπόλοιπους κανόνες του, αλλά δε βρήκα ούτε αναφορά, ούτε link για να αφαιρέσει το feed μου από τη λίστα του. Μπορεί να κάνω και λάθος βάβαια, αν εσύ έχεις βρει τέτοιο link θα με ενδιέφερε να μου το παραθέσεις.


Google.
Εδώ έχουμε το μεγάλο γέλιο τώρα! Μια χαρά μας έδωσες το link που λέει πως να σταματήσει το google να εμφανίζει το site μας στα αποτελέσματά του. Εκανες τον κόπο να πας να διαβάσεις τι λέει σε εκείνο το link όμως; Να σου πω εγώ που τον έκανα. "Αν θέλετε να μην βγαίνουν τα αποτελέσμα από το site σας στο google, τότε χρησιμοποιήστε το robots.txt".
Εχεις δείξει ότι κατέχεις τα κομπιουτερίστικα, οπότε δε θα εξηγήσω τι είναι το robots.txt έτσι; Τι; Δεν έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις το robots.txt επειδή δεν είσαι σε δικό σου server; Τι να κάνουμε, αυτά έχει η ζωή. (Προσπερνώ το θέμα ότι ακόμα και με το robots.txt θα ήταν αμφίβολο το μπλοκάρισμα του να εμφανίζονται τα αποτελέσματά σου στο monitor.)


Οταν κάνουμε αναφορές σε άλλες πηγές, καλό είναι να διαβάζουμε λίγο προσεχτικότερα αυτές τις πηγές.




Μπορεί να μη συμφωνώ καθόλου με την τακτική που ακολούθησε ο Mr. Monitor και την έχω εκφράσει και πιο αναλυτικά αυτή μου την άποψη, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μπορούμε να λέμε ότι μας καπνίσει για να υποστηρίξουμε τη δική μας άποψη. Και σημείωσε ότι είμαι ένα από τα άτομα που κι εγώ είχα ζητήσει την αφαίρεσή μου από το monitor.

1/08/2007 04:13:28 πμ



.

13 comments:

Κοιλάκανθος said...

Και κλασσικά όταν κάποιος κάνει κάτι αξιόλογο πέφτουν τα όρνια για να τον φάνε. Πραγματικά απαράδεκτη η στάση την Μιραντολίνας, ειδικά γιατί τόσο καιρό άνθρωποι την γνώριζαν και την διάβαζαν και μέσα από την συγκεκριμένη υπηρεσία...ακόμα ένα υποτυπώδες συγνώμη δεν έχω δει παρεπιπτώντος...ούτε και το πολυδιαφημισμένο κλείσιμο του μπλόγκ της. Μπορεί να μην συμφωνώ με το κλείσιμο του Μόνιτορ κατά αυτό το τρόπο, αλλά μπορώ να κατανοήσω πλήρως τη συναισθηματική φόρτιση και την αηδία που οδήγησαν τον Παναγιώτη στο κλείσιμο του. Για ακόμα μια φορά συμπεριφερθήκαμε σαν κάφροι, σπασμωδικά, με έπαρση και χωρίς ίχνος σεβασμού και αξιοπρέπειας σε κάποιον που έκανε τη διαφορά σε ένα συγκεκριμένο χώρο. Αμέσως επίσης τα ΣΙΧΑόρνια του μπλογκοκόσμου (και ο νοών νοήτο) όρμησαν πάνω στο πτώμα του μόνιτορ να το ξεσκίσουν και να το επωμισθούν. Βάζω στοίχημα ότι οι εν λόγω υπάρξεις προσεύχονται κάθε βράδυ να μην επιστρέψει το μόνιτορ ώστε να συνεχίσουν να καπηλεύονται τα κατάλοιπα του. Κρίμα!!!!!

Anonymous said...

Αγαπητή Μανταλένα μπορεί να μου πήρε κάποιο χρόνο να βρω ότι ο Bernstein είναι αυτός που αποκάλυψε το Watergate αλλά από blues δόξα το Θεό ξέρω αρκετά πράγματα...

Και κατά σύμπτωση το μοναδικό άρθρο που έχω διαβάσει της συγκεκριμένης δημοσιογράφου [το blog πιο σωστά, στο περιοδικό δεν μπήκα καν στον κόπο] αφορά τα blues. Και το οποίο είναι αποδεδειγμένα από ανακριβές έως ανιστόρητο...

Είμαι κατά των καυγάδων αλλά ορισμένοι άνθρωποι με τα γραφόμενά τους απλά προσβάλουν τους υπολοίπους. Αυτό έκανε και η συμπαθής δημοσιογράφος με την αναφορά στον Bernstein και τον Τράγκα. Προσβάλει την νοημοσύνη των υπολοίπων που τυχόν έχουν διαβάσει τα κείμενά της και τυχαίνει να ξέρουν και 5 πράγματα.

Bird On A Wire said...

Γιατί βρε συ πήρες το κείμενό μου χωρίς να με ρωτήσεις; Δεν είδες στο τέλος της σελίδας ότι προστατεύω τα κείμενα μου από την "Μπάτε σκύλοι αλέστε License"; Και τι πα να πεις ότι δε βρήκες πουθενά λεπτομέριες για αυτή την άδεια; Είναι η άδεια που μεταφράζεται όπως μου γουστάρει εμένα ανά πάσα στιγμή! Κατά κάποιο τρόπο είναι ισοδύναμη με τους όρους χρήσης που είχε δημοσιεύσει ο ex-Mr. Monitor στο ex-monitor του (όσο τους είδες εσύ άλλο τόσο τους είδα κι εγώ) και επίσης είναι ανάλογοι της άδειας που χρησιμοποιεί η Mirandolina στο blog της (δεν τους έχει γράψει, αλλά μπορεί να τους λέει προσωπικά στον καθένα ανάλογα με το ποιο πλευρό ξύπνησε!)

(Μπορεί αλλού να μη με πειράζει, αλλά εδώ με ξενερώνει το comment moderation. Δε χρειάζεται να μου εξηγήσεις τους λόγους... τους ξέρω... αλλά είπα να το πω κι αυτό μιας και φιλοτιμήθηκα να σου αφήσω σχολιάκι.)

Νά 'σαι καλά! :-)

AsGoodAsItGets said...

Καλή Χρονιά!

Λυπάμαι μόνο που επιστρέφω και βρίσκω περισσότερο metablogging και λιγότερη ουσία...

Καλά μυαλά σε όλους μας καρντάσηδες!

Mantalena Parianos said...

ΚΟΙΛΑΚΑNΘΕ>>
Πόσο δίκιο έχεις...
ειδικά στο τελευταίο tag σου για τα σιχαόρνια... που εγώ ούτε που θα τολμούσα να το θέσω αυτή τη στιγμή...

ΒΙΡΔ ON A WIRE>>
Αυτή "η άδεια που μεταφράζεται όπως μου γουστάρει εμένα ανά πάσα στιγμή" είναι που με οδηγησε στον λαμπρό δρόμο του comment moderation.


{πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικό μας θα 'ναι} το blogging
xoooo xoo xo*

*αγιοβασιλιάτικο "χιιι"


ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ>>
Κάνε μια βόλτα από το monitor.vrypan.net και θα καταλάβεις...

κρίμα, ρε γαμώτι

Mantalena Parianos said...

CHRIS>>
Η προσβολή της νοημοσύνης μας, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν εξακολουθητική... τελικά δεν έχει καμία σημασία αν κάποιος μπορεί να γράφει καλά - κι όποιος το πίστεψε είναι τόσο αφελής όσο υπήρξα κι εγώ.

Το κλείνω δεν το κλείνω / παραιτούμαι δεν παραιτούμαι / η Μιραντολίνα το γάμησε και ψόφησε.
Κι είναι δίκιο σε κάτι, το έχασε με το να χρησιμοποιήσει την ιδιότητά της απέναντι στον Βρυώνη.
Μου θυμίζει κάτι αστείους που στέλνουν επιστολές σε εφημερίδες και υπογράφουν:
Τάδε Ταδόπουλος , δικηγόρος

για να μας δείξουν ότι πρέπει να τους θεωρούμε σημαντικούς και κατά συνέπεια και τις απόψεις τους.
Στην ουσία όμως, συνήθως συμβαίνει το αντίθετο... και οι σημαντικές απόψεις είναι που κάνουν κάποιον σημαντικό... Μα, μόνο εγώ το βλέπω έτσι; Έχω λάθος;

AsGoodAsItGets said...

Την έκανα τη βόλτα μου, διάβασα και τα μέλια και επιμένω.

Και συνεχίζω να πιστεύω ότι αν κάποιος γράφει κάτι ενδιαφέρον, αργά ή γρήγορα θα τον ανακαλύψουν.

Και έχω βαρεθεί να διαβάζω σχόλια για άλλους μπλόγκερς σε μπλογκς που παλιότερα μου άρεσε να διαβάζω για το περιεχόμενό τους. Το δικό τους περιεχόμενο.

Αλλά το πρόβλημα του περιεχομένου στο ελληνικό ίντερνετ είναι παλιό και πονεμένο.

Mantalena Parianos said...

Καλέ μου As Good As It Gets,

δεν ξέρω σε ποιους μπλογκερς αναφέρεσαι, αν ανατρέξεις πάντως στα ποστάκια μου από την 1η Ιανουαρίου και μετά, θα δεις ότι δεν ήτνα αυτή η πρόθεσή μου - είχα σκοπό να περιορίσω το meta-blogging και να κάνω ποστακια που θα γούστάριζα περισσότερο, με ιστορίες και παραμυθάκια, αφού μέσα στο 2007, ούτως ή άλλως ορισμένοι από όσους φρόντισαν να έχουν "ανοιχτούς λογαριασμούς" μαζί μου, θα κληθούν στη δικαιοσύνη.

Αλλά δεν μ' αφήνουν ν' αγιάσω, λέμε!

Θα το ξεπεράσουμε σύντομα, πάντως - όσοι είμαστε υγιείς τουλάχιστον! Γιατί κάποιοι άλλοι, όλο και κάποιο τρόπο θα βρούνε να ξαναμπούν σε διαγωνιστική διαδικασία:
μα wordpress θα λεγεται η νέα τους πλατφόρμα (στο dashboard της εμφανίζει τα "top posts" της ημέρας και τα πρώτα μπλογκς σε επισκεψιμότητα), μα καινούριο Μonitor...
σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Εγώ πάντως θα απέχω.

Καλημέρες
:)

Anonymous said...

Υπάρχει και μία ΑΛΛΗ πλευρά της ιστορίας. Το μόνιτορ δεν υπήρχε ΜΟΝΟ για όσους γράφουν blogs, αλλά υπήρχε ΚΥΡΙΩΣ για εκείνους που τα διαβάζουν.
Θα σας προτείνω μία… μαθηματική προσέγγιση στη λύση του “γρίφου”:

1) Εστω ότι μία εφημερίδα, η “Μονιτοριακή”, που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ, προσφέρει (μεταξύ άλλων) και μία υπηρεσία “blog aggregator” καταγράφοντας εκεί αποσπάσματα από όλα (ή τα περισσότερα) blogs, για εύκολη πρόσβαση από τους αναγνώστες της (το ευρύ κοινό ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ “Μονιτοριακή”).

2) Εστω, τώρα, ότι εγώ, ο Γεώργιος Μάριος Αντουανέτιος Στάθης, γνωστός εξτρεμιστής, που πρόσκειται στη Χαλαροκρατική Οργάνωση 32 Μάη και αντιπαθώ την “Μονιτοριακή”, και τσακώθηκα με το μπατζανάκη μου ο οποίος είναι φανατικός Πασοκατζής… αποφασίζω να τιμωρήσω το μπατζανάκη μου και να απαγορεύσω στην… πλέμπα της “Μονιτοριακής” να διαβάζει την παραμικρή αναφορά σε μένα…

3) Εχω δικαίωμα να απαγορεύσω τέτοιο πράγμα?

4) Εστω ότι έχω. Δια της εις άτοπον απαγωγής προκύπτει ότι (πολύ γρήγορα) αντιλαμβάνονται την ευκαιρία ΚΑΙ οι ιδιοκτήτες της “ΑντιΜονιτοριακής” (που πρόσκειται στη Ν.Δ.), την ευκαιρία να σαμποτάρουν ΚΑΙ αυτοί την (κοινοφελή) προσπάθεια του blog-aggregator της “Μονιτοριακής”. Δίνουν λοιπόν ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ στους δικούς τους αρθρογράφους, να… ΜΗΝ επιτρέπουν ούτε και αυτοί στη “Μονιτοριακή”, να αναφέρεται στα δικά τους blog.

5) ΠΟΥ οδηγείται λοιπόν η “Μονιτοριακή”? Στο κλείσιμο, γιατί ΑΧΡΗΣΤΕΥΤΗΚΕ το blog-aggregator, που εξυπηρετούσε πολύ κόσμο ΧΩΡΙΣ να περνάει τίποτε κομματικό (αφού είναι απλή λίστα blog), ούτε έφερνε κέρδη, αλλά… ΕΦΕΡΝΕ ΚΟΣΜΟ στην εφημερίδα.

6) ΠΟΙΟΣ χάνει, ΠΟΙΟΣ ζημιώνεται πραγματικά (εκτός της “Μονιτοριακής”)?

7) ΟΛΟΙ οι αναγνώστες της, δηλαδή σημαντικό τμήμα του ευρέος κοινού, που ΔΕΝ έχει πια σφαιρική και αντικειμενική πληροφόρηση, για τα νέα της μπλογκόσφαιρας.

ΟΠΕΡ ΕΔΕΙ ΔΕΙΞΑΙ.

Και τώρα, θα σας πω ένα… ανέκδοτο, γιατί ΣΑΣ ΠΑΩ (που διαβάσατε μέχρι εδώ)…
———

Επειδή είμαι ένα ασήμαντο, ανθελληνικό, μισαλλόδοξο
και παρανοϊκό σκουλήκι, που με το πρόσχημα της (δήθεν) ΠΟΛΥΣΧΙΔΟΎΣ δημιουργικότητας, προσπαθώ να αποσπάσω την προσοχή όλων, κάνοντας μπούγιο, και τρώγοντας χαβιάρι, ναι, χαβιάρι, επιδεικτικά στα μάτια σας, για να ζηλέψετε τα αναμφισβήτητα ταλέντα μου, ΣΑΣ… απαγορεύω από τώρα και στο εξής να διαβάζετε ΑΥΤΟ εδώ το σχόλιο, καθώς και το πλέριο δημιουργικό μου έργο, που το έβαλα όλο σε ένα ΜΥΣΤΙΚΟ (για σας την πλέμπα) blog, το οποίο ΜΟΝΟ επιλεκτικά δίνω την άδεια σε ΔΙΚΟΥΣ μου (καρντάσηδες) blog-aggregators να εμφανίζουν. Ναι! Έτσι είναι τα πράματα, κυρίες και κύριοι…

Χμμμ…

τι είπατε? Εσείς που ΔΕΝ με διαβάζετε, εσείς που είστε σε… ΜΗ-ΕΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ blog-aggregator, ΠΩΣ θα μπορέσετε να λάβετε τέτοιας ΥΨΗΛΗΣ ποιότητας… πνευματική τροφή (όπως αυτή που… μαγειρεύω εγώ);

Ε, λοιπόν, εσείς, οι αχρείοι… κλικαδόροι (και κλακαδόροι) του μόνιτορ, που κάτω από το πρόσχημα της ανάγνωσής μου θέλετε να με μειώσετε, κυρίες και κύριοι (άμα πεινάτε για Πνευματική Τροφή)…

ΦΑΤΕ τώρα ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ !!!!

Μάριος Αντουανέτιος Γεώργιος Στάθης (ο Α’)
Βασιλεύς - αυτοκράτωρ του Ιντερνετίου

Υ.Γ. ΔΕΝ θα σας πω τα δικά μου sites. ΔΕΝ σας πάω.
Σας πάει μόνον ο Χριστόδουλος, και ο Ομέρ Βρυώνης.
:))))

Mantalena Parianos said...

George Stathis>>
Αν ισχύει όλο αυτό - είναι ΠΟΛΥ ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟ λέμε.
Ελπίζω πως όχι.
Ελπίζω πως οι bloggers και οι aggregators δεν είναι τόσο υστερόβουλοι - αν και μπορώ να βεβαιώσω τουλάχιστον έναν από κάθε κατηγορία, but that's another story.

Έγραψα "βεβαιώσω" OK?

;)

Anonymous said...

Αγαπητή Μανταλένα,

Αρχικά άρχισα να σου απαντώ μέσω ενός πολύ τρελού και πλακατζίδικου ποστ, που όμως (αφού γέλασα) το έσβυσα, γιατί οι περιστάσεις απαιτούν περισσότερη σοβαρότητα, πλέον.

Με το προηγούμενο κείμενο προσπάθησα μέσω της φανερής υπερβολής / σάτιρας / αυτοσαρκασμού, να καταδείξω τις λογικές συνέπειες ορισμένων απαιτήσεων που... δεν στέκουν.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται απλό θέμα, το να επιτραπεί "εθελοντική έξοδος" ενός blogger από έναν aggregator. Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται σχεδόν αυτονόητο, και "δημοκρατικό".
Όμως, σύμφωνα με το Νόμο του Murphy, "οτιδήποτε μπορεί να στραβώσει, θα στραβώσει".

Ετσι λοιπόν, η "εθελοντική έξοδος" θα οδηγήσει μοιραία σε χαώδεις, παράλογες, και (τελικά) ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ αντιδημοκρατικές καταστάσεις, μεταξύ των οποίων η σοβαρότερη θα είναι η νέα δυνατότητα πιέσεων, απειλών, εκβιασμών, και ανίερων (και μη) συμμαχιών, που θα ασκούνται από ομάδες και συμφέροντα πολλαπλών blogger, αλλά ενώ ταυτόχρονα θα νοθεύουν ανεπανόρθωτα την ίδια τη σφαιρική πληροφόρηση του πολίτη (που διαβάζει τα blogs).

Εταιρείες θα εμφανιστούν, τότε, κυριολεκτικά για να... αγοράσουν πολύτιμους bloggers, ή για να χαλάσουν τις δουλειές άλλων blog-aggregators, με το να εξαγοράζουν αποχωρήσεις για να κλείνουν τους αντιπάλους τους.

Για μία ακόμη φορά, η ελευθερία της έκφρασης και της διάφανης πληροφόρησης θα κουρελιαστεί, θα κατακερματιστεί, και θα εμπορευματοποιηθεί εντελώς.

ΔΕΝ είμαι αισιόδοξος, ότι μπορούμε να αποτρέψουμε κάτι τέτοιο. ΟΥΤΕ θεωρώ αυτονόητες αυτές τις απόψεις (από τους άλλους). Μπορεί το "Θέατρο του Μιραντολικού Παραλόγου" να νικήσει την ίδια την Ελευθερία στο τέλος. ΤΙΠΟΤΕ δεν είναι σίγουρο.

Εγώ (σαν απλός πολίτης) όμως, το χρέος μου το έκανα, όπως πολλοί άλλοι, και _προειδοποίησα_.

ΔΕΝ έχω σκοπό να παίξω σε... παρανοϊκό Καβαφικό μελόδραμα περί αυτού, αλλά θυμήθηκα και το ποίημα "Θερμοπύλες".

Η θεμελιώδης ελευθερία του κάθε πολίτη, να συλλέγει, να παρουσιάζει, και να σχολιάζει ΔΗΜΟΣΙΑ πληροφορία, πρέπει να είναι _αδιαπραγμάτευτη_,
έστω κι αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιους (που θέλουν να την κατευθύνουν).

Παθών και Μαθών ;)
Γ.Σ.

Anonymous said...

Υ.Γ. (στο προηγούμενο)
ΔΗΜΑΓΩΓΟΙ μπορεί να στηρίξουν ένα παράλογο και αστείο "δικαίωμα αποχώρησης", που στην πραγματικότητα, είναι (sugar-coated) ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ και ΑΝΑΦΟΡΑΣ. Δηλαδή... ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ του κερατά! (= Μιραντολίνεια, κουραδιλίνεια σκατά...)

Υ.Γ.2 ΑΚΟΜΗ και αν περάσει αυτή η παράλογη άποψη, ΚΑΠΟΙΟΣ θα βρεθεί, geek + δημοκράτης, που θα ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ένα monitor με ΟΛΟΥΣ και ΟΛΕΣ μέσα.
Διότι τεχνολογικά, αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ. Επομένως, (σύμφωνα με τον Κανόνα του ξιπασμένου Στάθη) "ΟΤΙ μπορεί να γίνει, ΘΑ ΓΙΝΕΙ"! (χεχε)

Anonymous said...

Υ.Γ.3 (τέλος)
Κανόνας του ξιπασμένου Στάθη (ή του... h acker George):
Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ
(ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ, αν έχουμε δικτατορικό καθεστώς...)