Jan 12, 2007

"Με ζηλεύουν γιατί βγάζω τα καλύτερα σκουπίδια"

Ζωρζ Πιλαλί live
"Με το τρίκυκλο ήρθαν γύφτοι"
- dedicated to Mirandolina, Isis and GleN, AFM και Μαυρόγατο, σιχαμάτζικα (Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα, εσύ που βγάζεις τα καλύτερα φρικιά)


...να καεί ο (μπλογκο)μαχαλάς - Ανάσταση, λέμε.

***

>> >> >> >> >> And now, something completely different...


Στο MantalenoProfile, εκεί που λέει "Favorite Music", αναφέρει ένα όνομα -τελευταίο- κάποιον Ben Harper. Αν κλικάρεις πάνω του, θα δεις ότι από τα τρισεκατομμύρια χρήστες του blogspot, δεν υπάρχει ούτε ένας που να ακούει αυτόν τον κυριούλη, γαμώ τη δισκογραφία του γαμώ, δηλαδή του ανθρώπου.

H μουσική που παίζει είναι ένα κράμα soul βαφτισμένο στις θάλασσες της Jamaica, με blues attitude και rock συναίσθημα, σα να λέμε unique.
Aν ακούσεις δέιγματα κομματιών του στο επίσημο site του όπου έχει player με ακυκλοφόρητα κιόλας πάνω σεξιά, παίρνεις μια ιδέα,
μια και τα δυο traxx του που θα βρεις στο παρακάτω μυξ, δεν είναι και από τα πιο χαρακτηριστικά - και ίσως γι' αυτό είναι από τα αγαπημένα μου.




Ο καινούριος του δίσκος, Both Sides of The Gun,

είναι διπλός (!), και πάλι υπέροχος - με αυτή τη ζεστασιά στην παραγωγή, τις κιθάρες και το songwriting, που συναντάς μόνο στις παλιές ηχογραφήσεις.
Το αλμπουμίδιο αυτό, στάθηκε αφορμή για το παρακάτω ethnic echoed - chilly - και δε συμμαζεύεται Mantalenομύξ, με τίτλο


Sweet Nothing Mix
34 MB / 58:38'




1. Ben Harper – Sweet Nothing Serenade {2:45’}
2. Ocote Soul Sounds – La Lucha Sigue {3:05’}
3. Loop – Carnavalez {3:34’}
4. Ocote Soul Sounds – Look Sharp {3:43’}
5. Thunderball – The Mysterious Mr. Sandobar {3:33’}
6. Gwen Stefani – Early Winter {4:44’}
7. Freshlyground – Doo Be Doo {5:11’}
8. Celia Mara – We’re Not Alone {4:30’}
9. Loop – Assez {4:22’}
10. Loreena McKennitt – Sacred Shabbat {4:00’}
11. Deep Sky Divers – Stride for Stride {3:57’}
12. Thunderball – Elevated States (fet. Mustafa Akbar) {4:27’}
13. Ocote Soul Sounds – Learn to Let Go {5:28’}
14. Ben Harper – Morning Yearning {4:09’}
15. Ocote Soul Sounds – Paz y Alegria {4:21’}


Σκόρδα.
:)

34 comments:

artois said...

Τον είχα ξεχάσει, το πιστεύεις;
Toν Πιλαλί.

Tελευταία φορά τον είδα το 2002 ή το 2003 (δεν καλοθυμάμαι). Εξακολουθεί;

Άντε και καλό σ/κ.

(τι είναι GleN;)

artois said...

Άσε άσε.

Ήπια καφέ και το βρήκα.

(μα ποιος άλλος πολυαγαπημένος θα μπορούσε να είναι;)

Mantalena Parianos said...

Aρτουαλίνα,
με τον καφεδάκο σου, δες κι αυτό
http://www.cpil.info/theseries/

:)

Anonymous said...

Μα καλά ρε μαντλέν, επειδή δέν το γράφει στο προφίλ του κάποιος, πά να πεί οτι δέν ακούει ; Εσύ δηλαδή έκατσες κι έγραψες ΚΑΘΕ ΤΙ που ακούς ; I'm sure that, many others will come up to be listeners, to this Ben Harper of yours (NOT me)... just like artoualina...

Πάω να γράψω στο προφίλ μου οτι ακούω απο Eric Clapton μέχρι Vangelis

Mantalena Parianos said...

Το πλήρες URL
http://www.cpil.info/theseries/episode/3

ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ>>
Όχι, δεν είναι αυτό...Απλά μου κάνει εντύπωση. Το τυπάκι, κάνει παγκόσμια περιοδεία, από Αυστραλία μέχρι Βραζιλία και παίζει από reggae festivals μέχρι στο Jazz Festival του Montreux, έχει κάνει δισκάρες, εξώφυλλα στο Rolling Stone... και παγκοσμίως μόνο εγώ τον έχω στα favorites μου? Aυτό σου λέω μου έκανε λίγο κουλό...

Για περισσότερα, δες το official site του, να πάθεις.
:)

Μαρκησία του Ο. said...

Δεν έβαλες το Whipping Boy όμως
;-)

κι εμείς τον ξέρουμε ντε...μη βαράς!
;-)

καλημερες

Mantalena Parianos said...

MARKHSIA>>
Μα, αυτό το είχες ποστάρει εσύ παλιότερα!


Έβαλα δυο κομμάτια από το τελευταίο του... που είναι ως συνήθως σούπερ...

Το ένα cd είναι πιο laidback και ακουστικό και το άλλο πιο funked.

γμτ προσπαθώ εδώ και ώρα να ανεβάσω το μυξάκιο
:(


καλημέρα

The Motorcycle boy said...

Ο πανμέγιστος Ζορζ Πιλαλί -παίζει ακόμα, μαζί με τον Πουλικάκο και σηκώνουν μαγαζιά στο πόδι -εφόσον έχουν κέφια.
Χαίρομαι για τη σύμπνοια -κι εγώ προχτές Πιλάλα έπαιζα στα Καπέλα ...

Mantalena Parianos said...

ΜΟΤΟΣΑΚΕ>>
Στου WebHamster (ο άνθρωπος επιτελεί κοινωνικό έργο στο μουσικό μπλογκ του!) θα βρεις τρια δισκάκια του Ζορζ Πιλαλί...

http://webhamstermusic.blogspot.com/

Έχει διάφορα καλούδια εκεί - και κάτι που θα αρέσει και στην Αρτουαλίνα σίιιιγουρα

:)

weirdo said...

Ακούνε κι άλλοι Β.Η., βρε..:)
-το morning yearning ήταν απ'τα πρώτα που είχα ανεβάσει στο loudfusion-
Αγαπημένο, επίσης, 'Diamonds on the Inside'
Καλημερούδι:)

(να σου στείλω - να μου στείλεις ή θα μου στείλεις..; :p
Μυξ, εννοώ
Merci d'avance..:)

AsGoodAsItGets said...

Καλημέρα ωρέ κοπελιά, αλλά πως την κατεβάζουμε τούτη τη μύξα; Κάνω κλικ τέρμα δεξιά εκεί που λέει νταουνλόουντ (με σηματάκι τη γη κι ένα βέλος προς τα κάτω, λες και θα κατεβάσω τον πλανήτη ολάκερο :Ρ ) και με βγάζει ένα παραθυράκι που λέει συνέχεια γκέτιν φάιλ ίνφο...

Μηπως προσπαθεί να κατεβάσει πράγματι τη γη ολόκληρη;

Anonymous said...

Θα σε μουτζωσω with my own two hands αμα ξαναπεις οτι δεν τον ακουει κανενας τον Ben Harper...
M!

Anonymous said...

όλο από τίμιο ξύλο!

άψογο!

Mantalena Parianos said...

MOTOSAKO-ΠΑΙΔO>>
Μα, εσένα άκουσα καλέ μου! Παλιοροκά!
Ο τύπος δεν παίζεται... Κατέβασα και τα τρια cd του από τον WebHamster.
:)

Τώρα εντρυφώ εις τον Κραουνάκη (κλαίγοντας). Ρε συ είναι πολύ σημαντικά ορισμένα κομμάτια του αυτού του ανθρώπου.
Αν υποψιαστώ ότι είναι ο νέος Χατζιδάκις, θα πάω να τον βρω.



WEIRDO και AS GOOD AS IT GETS>>
Κάνε κλικ στον τίτλο του μυξακιού για να μεταφερθείς σε τόπο νεοανακαλυφθέντα από τη σινιόρα μυξαδόρα Mantalena, που ως άλλος Κολόμβος κάνει λάθος μετρήσεις και ξεβράζεται σε site προσφέροντα όσα ευχήθηκε.

Εκεί, κάνεις κλικ δεξιά (άκρα δεξιά), εκεί όπου εμφανίζει μπουτονάκι "download".
Περιμένεις.



Περιμένεις, λέμε!



Φορτώνει, άλλη σελίδα.


Περίμένεις λίγο ακόμη.



Στο μέσο της σελίδας εμφανίζει το εξής

Loading file info. Please wait...


ΤΟ είδες; ΩΡΑΙΑ. Περιμένεις κι άλλο.


Κάποια στιγμή, θα εμφανίσει:

Mp3 Info:
Title: Year:
Artist: Track Number: 0
Album: Bit Rate: 80kbps
Genre: Sample Rate: 32000


...τα οποία είμαι τόσο προκομμένη ώστε δεν συμπληρώνω ποτέ.


ΑΚΡΙΒΩΣ από κάτω, γράφει τις μαγικές λεξούλες
"Download file click here"

Βουαλά.


ΘΑ το "φορτώσω" και στο fileden πάντως, να μπορεί να το ακούει ο ανυποψίαστος επισκέπτης του MantalenoBlog, όσην ώρα θα περιπλανιέται στις αχανείς σελίδες αυτού του ιστολόγιου - υπερπαραγωγή.



ΜΙΣΙΡΛΟΥΔΙ>>
Δεν ξέρεις ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ που σου αρέσει ο παιδαράς ούτος.


"I can change the world with my own two hands"... τι κομματάρα...

Μανταλενομούτς

:)))))


ΣΤΕΦΑΝΕ>>
Φυσικά "όλο από τίμιο ξύλο"... πάει ασορτί με τα 40 σκυλιά και τα "συκώτια" για το σκύλο...
χαααα χα χααχ
:D

Anonymous said...

Απίστευτος...
ιδίως τώρα που ο ήλιος βυθίζεται σαν τεράστιο φωτεινό depon
Ιδίως τώρα


Είπα να γίνω σοβαρή,όπως τότε που με είδες πρώτη φορά
τα λέμε
φιλιά

Valm said...

Έχω ακούσει 3-4 album του αλλά δεν με κέρδισε. Θα δοκιμάσω το καινούργιο λοιπόν...

Valm said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

CANDY BLUE>>
Θα με τρελάνεις εσύ!
:)


LEXX>>
Αν δεν σου άρεσαν τα προηγούμενα, ούτε αυτό θα σ' αρέσει! Ακου το πρώτα - στο official site του ή σε κανένα Amazon ή All music...
;)

Anonymous said...

Ε όχι δα....
ε όχι δα,αλίμονο. Δεν έχω καμιά τέτοια πρόθεση.

Πάω να δω τις ζωές των άλλων και ίσως φιλήσω την μούρη του vita mi

AsGoodAsItGets said...

Φίλε ντάνκε σινιόρα μυξαδόρα! :)

Το μυξάκι κατεβαίνει μια χαρά και γρήγορα, το 4σέαρ φαίνεται ωραία υπηρεσία, αλλά κάποιος πρέπει να σφυρίξει στα παλουκάρια εκεί 2-3 πράγματα περί γιούζερ ιντερφέισιζ.

artois said...

Τώρα εντρυφώ εις τον Κραουνάκη (κλαίγοντας). Ρε συ είναι πολύ σημαντικά ορισμένα κομμάτια του αυτού του ανθρώπου. Αν υποψιαστώ ότι είναι ο νέος Χατζιδάκις, θα πάω να τον βρω.

Oρισμένα ???

Aυτό ξαναπες το.

Kαι όταν πας να τον βρεις, δώστου πολλά φιλιά.

(ευχαριστώ για τις παραπομπές και τις προτάσεις σου - άκου κι εσύ ένα ακόμα τραγούδι του που ανέβασα σήμερα. Νομίζω ότι θ' αρέσει και σ' εσένα. Σκέπτομαι να το τραβήξω με τον Κραουνάκη, αλλά παρεμβάλλεται ο παρτουά και μου χαλάει την ατμόσφαρα)

Mantalena Parianos said...

CANDY BLUE>>
Αυτό με τον ΒιταΜι μου το λες για να ζουλέψω! Παλιοκόριτσο! :Ρ


ΑΖ ΓΚΟΥΝΤ ΑΖ ΙΤ ΓΚΕΤΣ>>
Χμ, χμ... Και Χμ. Δεν έχω καταφέρει ακόμη να βρω όμως στο 4share ένα URL που να μου επιτρέπει να βα΄ζω σε playerάκι στο blog μου το κομμάτι που ανέβασα. Ντροπίιιι.




ARTOYALINA>>
Στην τελευταία του παράσταση, εχει ένα σπαραξικάρδιο κομμάτι με τίτλο "Εμένα Με Συμφέρει". ("...κι ο άνθρωπος το ξέρει / την κυριακή το μεσημέρι / μετά το φαγητό / μονάχος στο τραπέζι / που παίζεις με τ' αλάτι / ότι υπάρχει μια γεύση που έχει πια χαθεί") το οποίο το κάνει μυξ με το I'm long way from home...
Όλη την ώρα σκούπιζα δάκρυα μιλάμε.
:/


Όπως λέει και στο site του (to έχεις δει; kraounakis.gr) , "μωράκια μου, προσωπικός μας πολιτισμός είναι η κάθε μας μέρα".

αααααχ

καλημέρεζ

artois said...

Eμένα με συμφέρει που νιώθουμε όλοι κάτι
τις Κυριακές μετά το μεσημέρι
που μένεις στο τραπέζι και παίζεις με τ' αλάτι
μα κάποια γεύση έχει χαθεί
κι ο άνθρωπος το ξέρει

...a long way from home

(έξοχο!)

Anonymous said...

Όχι -όχι...χτες νόμιζα ότι θα ερχόταν μαζί μου σινεμά και ποτό-για αυτό στο είπα- αλλά δεν ήρθε τελικά.

Να ζηλέψεις ε?
Καλή ιδέα.
Τώρα θα δεις.

Mantalena Parianos said...

ARTOYALINA>>
'Ακουσα και αυτό που έχεις βάλει στο site σου... Από ποιo δίσκο είναι; Δεν ήταν έτσι το original στο Mαμά Γερνάω.
Μ' αρέσει πιο καλά στη βέρσιόν που το έχεις ποστάρει.
:)


CANDY BLUE>>
Ωχ. Προδόθηκα!

Sigmataf said...

Καλησπέρα.

Γουστάρω όποτε συναντάω άτομα που ψάχνονται σε άλλες μουσικές.

Anonymous said...

Ε, τώρα είσαι αδικη Μανταλένα.
Μεσ' στον Νοέμβρη είχα σηκώσει Jah Work και Black Rain.

Κι επειδή μου τον ΄θυμισες τώρα πάω να τα ξανασηκώσω :P

Anonymous said...

Jah Work

Jah-ικο κομμάτι
;)

Mantalena Parianos said...

SIGMATAF>>
Ευχαριστούμε :)


ΗΜΕΡΟΔΡομιε>>
Εννοούσα ότι μου φαίνεται κουφό από τους εκατομμύρια χρήστες, να είμαι η μόνη τρελή που έγραψε στο Favorite Music το ονοματάκι του τύπου...

Απ' την άλλη, δεν δοκίμασα και με άλλα ονόματα που μου έρχονται στο μυαλό - αλλά κάτι μου λέει πως το πιθανότερο θα είναι να απογοητευτώ.

Να! Είδες; Το Tag "Βen Harper" είναι *πολύ ειδικό*, δεν είναι; Είναι μάλιστα τόσο *ειδικό, που όποιος το είχε βάλει στο προφίλ του, π.χ. εσύ κι εγώ, δεν θα μπορούσε παρά με κάποιο τρόπο να συνδέονται τα γούστα του μουσικά με του άλλου.

Λέω, τώρα...
Προς στιγμήν, σκέφτηκα να γράψω ότι όποιος σκαμπάζει από Ben Harper δεν μπορεί να είναι χαζός, αλλά μετά σκέφτηκα ένα ανάγωγο comment που διέγραψα σήμερα σε αυτό το ποστάκιο, και αναθεωρώ.
:)

*with my own two hands*, λέμε

Anonymous said...

Διψάω, φέρτε μου κάτι να πιώ, οτιδήποτε δεν έχει σημασία, άλλωστε ήρθα για τηη μουσική και όχι για την παρέα ;)

Anonymous said...

ΠΑράφωνε>>
Πολύ σκαμπρόζο σε βρίσκω μες τα χαράματα.

καλημέρα!

Anonymous said...

Έχεις δίκιο για την απουσία του κου Χάρπερ. Να φανταστείς στο youtube οπου έψαχνα το Jah Work που έχει, μαζί με το another Lonely Day κάνει, τη μεγαλύετρη επιτυχία εμπορικά εκ των τραγουδιών και όντως δεν υπάρχει παρά σε μια ζωντανή εκτέλεση αισχρής κι ελεεινής ηχητικής απόδοσης (phone cam αν θυμάμαι καλά).

Τέλος πάντων καλά έκανες και τον θύμησες τον άνθρωπο. Αξίζει ο τύπος.

Μόνο μια μικρή χάρη αν μου επιτρέπεις να σου ζήτήσω. Θα στο χρωστούσα αν εκεί στα λινκ σου το Στρατής, το κάνες Στράτης.

Σ' ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Να σε προσέχεις.

Αράου(ν)τ
;)

Anonymous said...

Ακόμα περιμένω...
Σας παρακαλώ να με βγάλετε απο την λίστα σας!!!!
:ΡΡΡΡΡ

artois said...

Ο Observer είναι μια εφημερίδα κύρους και δεν αφήνει ποτέ κενά στους αναγνώστες του. Τι τον πέρασες; Για τη Βαβούρα; Ή μήπως νομίζεις πως εγώ είμαι ο Τράγκας;

Κάθε φορά γράφω σε scroll text με κατακόκκινα στοιχεία ποια μουσική ακούγεται στα γραφεία μας. Δεν το είδες;

Ας είναι... επαναλαμβάνω. Είναι από το 2/πλό cd "Όταν έρχονται οι φίλοι μου" (1995).

[αλλά τι μου θύμισες βρε Μανταλένα!
Μου φαίνεται απίστευτο ότι πέρασαν σχεδόν 20 χρόνια από το "Μαμά γερνάω". Και μου γεννάται το εύλογο ερώτημα: Αν η Τσανακλίδου έλεγε πως γερνάει πριν 20 χρόνια, τι πρέπει να λέει σήμερα; :-( ]