Aug 30, 2006

Μα πιο πολύ, μ' αρέσει η θάλασσα



Ωραίο μαγιό, φιλαράκο.

17 comments:

Mantalena Parianos said...

Και γαμώ τις θάλασσες στην Ταϋλάνδη.

pascal said...

Μπα, παλιά ήταν καλύτερα

funEL said...

να ρε θάλασσες και γοργόνες να μη ξεχνιώμαστε

+κυραμανταλενατελειωσετοκαλικαιρικανατεκνοεπεσεηπαπαριαμαντολες+

Mantalena Parianos said...

FUN EL>>
Καλώς τον - καιρό είχα να δω τη λιακουρόφατσά σου.
+παπάριαμάντολεςακόμηπάσχω+

Anonymous said...

Ωραίο το μπλε μαγιό.
Της πάει μια χαρά :P

YO!Reeka's said...

αντε μωρέ η ξενέρωτη :) :) :)

Xνούδι said...

κι εμένα η θάλασσα μου αρέσει (σώπαααα).

Φιλί και θα το πω...κι ας βρίσεις
:-)
Καλό χειμώνα !!!!!!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Πολυ καλη η τυπησα ομως!!!

vromogato said...

είπανε να γίνεις λιγότερο ξυνή αλλά εσύ το παράκανες με το πχιοτικό εμπορικό
:pp

vromogato said...

λοιπόν ή η γκόμενα δε λέει ή τα ιούσκια που με ποτίζανε δεν έλεγαν.
όνειρα γλυκα σε όλους και καλό μας ξενέρωμα πάλι απόψε

vromogato said...

ΥΓ. ΕΕΕΕΕ!!!!!! που πήγε η ωραία εκείνη φωτό~!!!!!!!!!!!!!!
ΟΕΟ??????

weirdo said...

Ωραία φατσούλα, manty..
(Να δω πού θα φτάσεις..:p)
καλημέρα:)

Mantalena Parianos said...

CONFUSED>>
Νομίζω ότι τη στενεύει λίγο στον καβάλο (δες όταν βγαίνει απ΄ το νερό) και δεν θα πρεπε ΚΑΘΟΛΟΥ να συμβαίνει αυτό. Τώρα δεν έχει διασκελισμό. Δεν μπορεί να ανοίξει τα πόδια της. Και δεν θα πρεπε ΚΑΘΟΛΟΥ να συμβαίνει αυτό (τό 'παμε).
:)

GELIAL>>
Ε, όχι και "ξενέρωτη"! ΜΕΣ ΤΟ ΝΕΡΟ είναι η φιλενάδα μέχρι το γοφό.

ΧΝΟΥΔΙ>>
Μ' αρέσει ο χειμώνας , όπως κι εσένα φαντάζομαι, αλλά ΑΡΓΕΙΙΙΙΙ ακόμη!!!


PREZA TV>>
Εμένα πάλι ο τυπάκος μ' αρέσει. Έχει συμπαθέστατη φάτσα και συμπαθέστατους κοιλιακούς.

ΒΡΟΜΟΓΑΤΟ>>
Χικ (και νιάου)

ΒΡΟΜΟΓΑΤΟ ΚΑΙ WEIRDO>>
Όταν δέχεσαι απειλές σαν αυτές που δέχτηκα εγώ (http://bloghood-gr.blogspot.com/2006/08/blog-post_115629075484374391.html#c115650731164115551)
ε, το διπλοσκέφτεσαι να αφήσεις φωτογραφιάκια σου στο δίκτυο. Και καρτούν γίνεσαι άμα λάχει.
;)

Αλλά θα μου τρυπήσουν τη μύτη, όπως υπονοεί και το καινούριο μου άβαταρ.
Επιπλέον, δεν ξέρω αν το προσέξατε ΔΕΞΙΑ στη στήλη με τα λυνξ μου, υιοθέτησα έναν Anonymous:
μια web and blog αράχνη, πράσινη και χαδιάρα (όταν σταματήσει κουνήστε το ποντίκι πάνω της), η οποία τρέφεται με ότι της πετάξεις (ταίστε την μυγούλες πατώντας στο "more"). Έτσι έχω τη συνείδησή μου καθαρή.

Καλημέρεζ

weirdo said...

Καρτουνομαντούλα, ωραία τα ανώνυμους..!
Αν και (still) κορυφαίο παραμένει και το fuck-mantalena..- τίποτα με μαστίγιο δεν υπάρχει..;:p)

(..είμαι περίεργη ποιό θα είναι τo επόμενο avatar../χμ, καλύτερα ν'αφήσω την ψιψίνα από τα anonymous, μόλις θυμήθηκα τι λένε about curiosity & the cat..:pP)

Mantalena Parianos said...

WEIRDAKI>>
Για να μη διαβάζεις Όλα τα σχόλια στο προηγούμενο link που έδωσα, copy and paste αυτό...

http://bloghood-gr.blogspot.com/2006/08/blog-post_115629075484374391.html#c115650731164115551

και θα καταλάβεις

Anonymous said...

Εγώ πάλι θα'θελα να μάθω, ποιός άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του πετάει πέρα δώθε απειλές μέσω Internet; Βρήκαμε το κόλπο τώρα, δεν ξέρει κανείς ποιος είμαι, κι αν ξέρει δεν ξέρει τι μυρμηγκάκι είμαι, άρα στέλνω mail και posts του στυλ, "θα σου κόψω το λαιμό έτσι και σε βρω έξω"; Jesus δηλαδή ώρες ώρες...

Anonymous said...

Το χρώμα εννοούσα :P :))