Aug 26, 2006

O παλιός Ελεύθερος Σκοπευτής

Ρε κόσμε και ντουνιά!

Ξανανέβασα κάποια από τα παλιά posts του VryPaned μπλογκακίου μου - όπως ίσως γνωρίζετε, το parianos.blogspot ΔΕΝ είναι εδώ και καιρό το "κανονικό" μου blog πλέον.
Το έκανα, αφενός μεν γιατί κοιτώντας τα παλαιά εκείνα ποστάκια ένα άγρυπνο βράδυ, γέλασα πολύ με το χάλι μου και όπως είχα γράψει και κάπου, θα ήθελα να μείνουν εκεί ως μνημεία μιας εποχής βλαμμένων καιρών.
Και αφετέρου, γιατί πολλοί έμπαιναν από εκεί για να με επισκεφθούν στο νέο μου URL αφού έδινα το link. Ε, δεν το δίνουμε πια ρε παιδιά. Ότι δώσαμε, δώσαμε! Καιρός να κάνετε update.

Αν θέλετε να αφήνετε μια λέξη, πρόταση, μπινελίκιον, συχαρίκιον ή απολυτίκιον (οι πιο σεπτοί) στον Ελεύθερο Σκοπευτή, θα πρέπει να αντικαταστήσετε το παλιό url στο link σας, με το mantalena-parianos.blogspot.com. Είναι ανέξοδο, δεν γαριάζει, προστατεύει από την τερηδόνα και δεν γαριάζει (τό 'παμε, ε;) Δεν γαριάζει, λέμε. Μην το φοβάστε.
Try this at home: προσθέστε μόνο ένα mantalena- μπροστά στο ήδη υπάρχον URL et voila.

Life is simple, λέμε. Keep walking. Για ν' αρχίσεις μαζί του. Η μέρα φεύγει η νύχτα έρχεται τρεκλίζοντας (για να γράψω και το αγαπημένο μου "χικ").


Στο παλιό μου παλτό (φτου), εε, blog ήθελα να γράψω) ένα postάκιον παλαιάς κοπής, "ξανανέβηκε" στο Monitor επειδή του έκανα ένα update - ε, δεν θα μπορούσα να το αφήσω όπως ήταν αφού το νεάκι του είχε ξυνίσει χειρότερα κι από την κοπανιστή του πατέρα μου στο ψυγείο που άφησε πίσω του φεύγοντας για διακοπές (την έθαψα τις προάλλες με όλες τις απαραίτητες στρατιωτικές τιμές στον κήπο, δίπλα από εκεί που είχα θάψει και την ξυνομυζήθρα του): το ποστάκι αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

Καινούρια posts δεν θα εμφανιστούν εκεί ξανά, εκτός αν ο Μr Monitor αλλάξει ποτέ το διαβλητό σύστημα των linkblogs του, μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι ή "το εύρος της οξυδέρκειάς μου ξεπεράσει εκείνο της αλαζονείας μου", όπως διάβασα κάπου και πολύ το χάρηκα, αφού μέχρι εκείνη τη στιγμή θεωρούσα ότι είμαι τόσο χαζή όσο φαίνομαι.
Τα comments επίσης στο παλιό μου blog είναι κλειστά, οπότε μην μπαίνετε στον κόπο.

Θα με βρίσκετε εδώ, σπίτι μου. Σπίτι σας ή και κάπου αλλού.

Σας αποχαιρετώ για την ώρα με ένα Μανταλενομουτς, αναγκαστικά:
μαγειρεύω κολοκύθια τούμπανα και θα πρέπει να σας αφήσω, μια που ο απορροφητήρας είναι έτοιμος να εκραγεί και η κουζίνα θυμίζει σάουνα. Πάω να ανοίξω μια τρύπα στον τοίχο.
Όλα τα κρησφύγετα πρέπει να έχουν πάντα μια έξοδο κινδύνου.


...