Oct 29, 2007

Mantaleno_πρόβλημα


Αυτό;



Αυτό;



Ή αυτό;

Είναι Piaggio 400cc, τελικιάζει στα 140 (γράφει 180), αυτόματο.
Παει ταξιδάκι ανέτως στο Πήλιο και τα παραφερνάλια της πόλεως, γκαζωμένο,
με στενόκωλα γκομενάκια στην βολική σέλα του - toi et moi σα να λέμε.
Στο χρώμα τα 'χω βρει μπαστούνια μόνο.
Any suggestions?

.

25 comments:

Κοιλάκανθος said...

Προφανώς θα επιλέξεις το τρίτο στη λίστα, το mystified ανθρακί. Οι λόγοι πολλοί. Πρώτον και σημαντικότερον, είναι τo πιο Μπατμανικό από τα τρία, άρα πιο cool(όχι emo προσοχή...coοl), δεύτερον δεν λερώνει τόσο εύκολα καθώς έχει συγγενικό χρώμα με αυτό το υπέροχο και απροσδιόριστο γκρί της Αθήνας, έχει και τη σέλλα στο ίδιο χρώμα (πολύ σημαντικό), καθότι είμαστε υπέρμαχοι της ομοιοχρωμίας σε αυτό το θέμα, έτσι ώστε το όλο σύνολο να δένει και να αποδίδει τη σχηματική του ιδιαιτερότητα με τον καλύτερα δυνατό τρόπο. Άντε καλοτάξιδη......

Κολοκύθι said...

Το δεύτερο γιατί είναι καμπυλωτό και εχει και ζουζουνιάρικα φαναράκια και έχει και κλασάτη σέλα.

b.b. chris said...

Με τα ίδια χρήματα πάρε μια κανονική μοτοσυκλέτα. Σίγουρα θα έχει ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά και μεγαλύτερη ικανότητα ταξιδιού.
Παράδειγμα η Kawa KLR 650 είναι φθηνότερη από δαύτο. ;)

Ναπολέων said...
This comment has been removed by the author.
Mantalena Parianos said...

Παιδιά κλίνω προς το δεύτερο λόγω σέλας...
(το σκέφτομαι και καλοκαιρινά το θέμα)

Chris, για το Kawasaki Versys τι γνώμη έχεις;

Και κάτι... ακόμα: τα Kawasaki δεν είναι πανάκριβα;
Και δεν θα μου καίει πολύ;
Κάνω 60-80χιλιόμετρα τη μέρα...

Θα χιλιοπροτιμούσα κάτι ΧΩΡΙΣ ταχύτητες , σε αυτόματο, όπως αυτό το piaggio.
Το οποίο θα με βολεύει γαι τις αποστάσεις μου μέσα και έξω απ' την πόλη...

Πέστε και καμιά άλλη πρόταση... Ο Μοτοσακός, ξέρω ότι ΔΙΑΦΩΝΕΙ, αλλά το ψάχνει ακόμα.

Κοιλάκανθε, έχεις δίκιο για το μαύρο... είναι η δεύτερη επιλογή μου - αλλά και το μπλε σκούρο, είναι τόσο σκούρο που άν σκονιστεί λίγο μαύρο γίνεται! (το έχω δει)

:)

Ναπολέων said...

29.10.07
Μη χάνεσαι. για τους χωματόδρομους παίρνεις αυτοκίνητο, κλείνεις τα παράθυρα, βάζεις το αρκουδίσιον και τη σκόνη σου την τρώνε οι πίσω σου (αν υπάρχουν τέτοιοι).

Αν πάς, με όποιο από τα 3, με 140 στείλε μας από τώρα και το προσκλητήριο για τα ...κυπαρίσια. Να μην ξοδεύονται οι δικοί σου.

αγάπη - αφοπλισμός - ειρήνη
Ναπολέων

Mantalena Parianos said...

Και κάτι ακόμη:

ΚΟΛΟΚΥΘΟΥΜΠΑ, όλα ΙΔΙΑ είναι ρε! Το ίδιο μοντέλο, αλλά με άλλα χρώματα!

Όλα έχουν δηλαδή τα ίδια φώτα, τις ίδιες ρόδες κ.λπ.

:Ρ και :))))))

Mantalena Parianos said...

ΝΑΠΟΛΕΩΝ >>
Οι εποχές έχουν αλλάξει από τότε που τα σκουτεροειδή ήταν δίχρονα και έκαιγαν λάδι.
Αυτό έχει τριοδικό καταλύτη τριπλού ψεκασμού (σωστά το λέω;), ψυγείο, πορτπαγκάζ, μπαγκαζιέρα, abs κ.λπ. κ.λπ.
Αν εξαιρέσεις τα παπιά (και το 110 που έχω τώρα) δεν βγαίνουν πια μηχανές με μανιβέλα, if you know what I mean.
Το κοντέρ γράφει 180 και με βεβαίωσαν ότι τα 140 τα πιάνει για πλάκα.

Και χρήστες, όχι μόνο ο συνεργειατζής μου και ο μαγαζάτορας.
:)

Mantalena Parianos said...

Δείτε και εδώ...
http://www.citymoto.gr/article.citymoto.gr?aid=19

Το δίνουν με 34 ίππους και 155 τελική.
:)

οέο

fevis said...

Εμένα μου αρεσει αυτό με την μπεζ σέλα... Πολύ...

paperflowers said...

Εγώ είμα ανάμεσα στο πρώτο κ το δεύτερο...
Το δεύτερο με προβληματίζει γιατί το καλοκαίρι οι γκόμενες φοράνε ανοιχτόχρωμα ρούχα κ έτσι, ο από πίσω οδηγός, δεν θα έχει καλο πλάνο διότι ο κώλος της γκόμενας δεν θα κάνει τη σωστή χρωματική αντίθεση με τη σέλα κ έτσι δεν θα καθίσταται αξιοζήλευτος, πράγμα που μειώνει μεν την πιθανότητα να κάνει καμιά μαλακία από απροσεξία αλλά απ'την άλλη... αν ο από πίσω οδηγός δεν σε ζηλεύει για τον κώλο της γκόμενας που έχεις στο μηχανάκι, καλύτερα να πηγαίνεις στο πήλιο μόνος σου. Τότε όμως θα φαίνεται ο δικός σου κώλος, ο οποίος αν δεν είναι αξιοζήλευτος, καλύτερα να πηγαίνεις στο πήλιο με αυτοκίνητο.
Πρόβλημα...

Mantalena Parianos said...

Kι εμένα ρε ΦέΒΙΣ, αυτό μ' αρέσει!

ΧΑΡΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟ >>
ΘΑ έχει μπαγκαζιέρα με μαξιλαράκι, άρα μην κάνεις χαρά ότι θα φαίνεται καμιάς το κωλαράκιο.
Και θα είαμστε και αγκαλιασμένες σα σαλιγκάρια στον Μικρόκοσμο (μπλιάξ), οπότε δεν θα βλέπει και πολλά κανένας.

arammos said...

Βάρα όποιο σου κάνει κλικ και μην ρωτάς γνώμες πιο πολύ σε μπερδεύουν. Εάν δεν κάνω λάθος αυτό κοστίζει περίπου 5000. Εάν θες καινούργιο πράγμα δύσκολα θα βρεις κάτι αξιόλογο. Πάντως και εγώ θα σου πρότεινα touring moto έστω και μεταχειρη - αυτές οι ροδίτσες με τρομάζουν. Να χωράνε και τα όπλα σου :)

Ναπολέων said...

29.10.07
Συγγνώμην αλλά...

1. Εγώ τον κώλο τον ήξερα σαν ένα πράμμα που το χρησιμοποιούμε για να αφοδεύσουμε.

2. Μιά φίλη τον χρησιμοποιούσε εκτός απ' αυτό, ως το απλούστερο ...αντισυλληπτικό μέσον με τον άντρα της.

3. Είχα διαβάσει ότι μέσω αυτού και κάπως έτσι εννοούσαν τις σεξουαλικές σχέσεις τους οι αρχαίοι ημών πρόγονοι με νεαρά άτομα. Ο Περικλής με την Ασπασία δεν ξέρω τί ακριβώς κάνανε.

4. Έχω ακούσει, παλιά, σε δικαστήριο μία κυρία που ζητούσε (και πήρε) διαζύγιο διότι ο σύζυγός της την υποχρέωνε να κάνουν συνεχώς το «οθωμανικόν».

5. Σάς διαβάζω τώρα να ασχολείστε με εντελώς διαφορετικές χρήσεις και λειτουργίες του κώλου.

Επειδή μόνο την 1η βλέπω ως φυσιολογική, λέω να την κάνω με μικρά πηδηματάκια...

Κι όμως νομίζω πως έχετε πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές ...τις «του κώλου».
Κρίμα.

αγάπη - αφοπλισμός - ειρήνη
Ναπολέων

tomboy said...

Οκ! Ο Μοτοσακός και εγώ Θα συμφωνήσουμε με Arramos και Β.Β.Chris.
Ας μιλήσουμε για κανονικά μηχανάκια. Από αυτά με τις κανονικές ρόδες. Που δε κινδυνεύεις να φας τα μούτρα σου.
Kawasaki Er6n
με 6250έουρος
Kawasaki Klr650
με 4990έουρος
Suzuki Bandit 650
με 5995 έουρος.

Και σαν συνοδηγός έχω δοκιμάσει βέσπες και τα 2 τελευταία και προτιμώ το τελευταίο.

the BluElephant said...

black is beautiful

Jimmy Bloody Rose said...

Αν φοράς κράνος τότε είμαι σίγουρος ότι κάθε χρώμα θα σου πάει!!!
Προσοχή στους δρόμους!

Jimmy Bloody Rose said...

Κι επειδή σίγουρα κάποιο απ' όλα θα χτυπήσεις, καλορίζικο!!!

ell said...

Μανταλένα, καλορίζικο όποιο κι αν πάρεις. Αλλά όντως μπορείς με ένα τέτοιο να ταξιδέψεις ακόμα κ πήλιο; Γιατί έχει απίστευτες στροφές. Δεν είμαι σχετική πολύ με μηχανάκια, αλλά έχω ταξιδεψεί αρκετά με μηχανή πήλιο κ αν θες να δεις πραγματικά όμορφα χωριά, λόγω περίεργων δρόμων που έχουν, μόνο με μία μηχανή πιστεύω ότι μπορείς.
Καλά (σφιχταγκαλιασμένα) ταξιδάκια ό,τι κ αν πάρεις.
Υ.Γ. Ωραία σχολιάκια, γέλασα πολύ.

The Motorcycle boy said...

Καλό μου παιδί, πρόσεξέ με λίγο:

1. Δεν σου είπε κανείς πως το σκουτεράκι δεν πάει με 140, 150, 180! Πάει! Αλλά αν βρει καμιά λακκούβα στο δρόμο καρφώνεται σαν την τρίαινα του Ποσειδώνα (η ρόδα στη μέση και τα κεφάλια σας εκατέρωθεν). Γιατί; Διότι αυτά τα σκούτερ είναι πολυθρόνες με ροδάκια. Φαίνονται και στην φωτογραφία. Έχεις δει πολυθρόνα να τσουλάει στην κατηφόρα; Ε -το ίδιο πράγμα είναι.

2. Υπάρχει αυτό το πράγμα που το λένε "γεωμετρία" στις μηχανές. Που έχει σημασία κυρίως σε συνθήκες ταξιδιού. Εκεί λοιπόν χρειάζεται ο αναβάτης, ο συνεπιβάτης και η μηχανή να γίνουν "ένα όλοι μαζί" για να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους (θέμα ευστάθειας) και να γλιτώσουν από τον αέρα που έρχεται καταπάνω τους με ταχύτητα ανάλογη αυτής της μηχανής. Στην πολυθρόνα που θέλεις να αγοράσεις, ο αέρας θα σας χτυπάει στο στήθος και στους ώμους με αποτέλεσμα να χορεύετε καρσιλαμά σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Σου δίνω 100 χλμ. απόσταση για να καταντήσεις ρετάλι με επίκτητο τρέμουλο στα άνω άκρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να σκύψετε για να "χωθείτε μέσα στη μηχανή" γιατί τα σκούτερ είναι φαρδιά χαμηλά (εκεί που πατάνε τα πόδια) με αποτέλεσμα, στις περιπτώσεις που σκύβει ο αναβάτης να δημιουργείται το φαινόμενο "κεφτέ". Είναι αεροδυναμικός ένας κεφτές που τρέχει στο δρόμο; Ε, άλλο τόσο είναι και ένα σκούτερ.

3. Το σκούτερ το οποίο σκοπεύεις να αγοράσεις είναι ιταλικό. Όπως λένε οι πανάρχαιοι μοτοσυκλετιστικοί μύθοι "αν σκοπεύεις να ταξιδέψεις με ιταλικό μηχανάκι, φρόντισε να πηγαίνεις δίπλα στις γραμμές του τρένου -για να το φορτώσεις πιο εύκολα όταν μείνει". Μακριά από Ιταλία λοιπόν -είναι όμορφα, είναι βολικά, τρέχουν του σκασμού αλλά βγάζουν κι ένα σκασμό ζημιές.

4. Κουλό είσαι ή κουτσό παιδάκι μου και θέλεις αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων; Ας υποθέσουμε πως οδηγείς στο κέντρο -γιατί να φρενάρεις ενώ μπορείς απλά να επιβραδύνεις κατεβάζοντας ταχύτητα; Αν οι ροδίτσες σου κολλήσουν στη λάσπη πως θα βγεις; Πως θα κάνεις σούζες έξω από τα Λύκεια; Πως θα αλλάζεις λωρίδες στην Εθνική (που, αν περιμένεις να γεμίσει η ταχύτητα στο αυτόματο θα σε πάρουν μπροστά τα φορτηγά);

5. Υπήρχαν δυο κατηγορίες αναβατών που κυκλοφορούν "Κολοκοτρώνηδες" στα χάιγουέια: οι (ψευτο και κανονικοί) χαρλεάδες και οι μοντς. Ο χρόνος που χρειάζονταν πάντα αυτές οι δυο κατηγορίες για να καλύψουν απόσταση 100 χιλιομέτρων ήταν 3 με 5 ώρες (με στάση για κατούρημα, στάση για μπύρες ή αμφεταμίνες και μπουνίδια με τους περαστικούς). Αλλά πάντως, οδηγούσαν μονίμως σε ομάδες γιατί αν έβγαιναν μόνοι τους στον δρόμο θα τους έκανε αλοιφή κανένα γρήγορο αυτοκίνητο (από αυτά που αντιλαμβάνονται το αργοκίνητο εμπόδιο μπροστά τους, όταν το πατάνε με τις μπροστινές τους ρόδες).

Αυτά και ρίξε μια δεύτερη ματιά στις μηχανές που προτείνει η Τomboy -για να μην κλαις τα λεφτά σου μετά.

Bonnie said...

συμφωνώ με τον μοτοσακό! έχεις λεφτά για πέταμα; έχεις; ε, το τρίτο :P

candyblue said...

Το μεσαίο...είναι πιο κοντά στο πριν.
Και πιο κάπως...Πιο σαλόνι ρε παιδί μου.

χε χε

Ακούς Θανασάκη εσύ;

AsGoodAsItGets said...

Χεχεχε (σαρδόνιο χαμόγελο τύπου Αρτέμη Μάτσα)...

Ιδού η μέση λύση κυρίες και κύριοι, *και* μηχανή *και* "αυτόματη":

http://www.diseno-art.com/encyclopedia/vehicles/road/bikes/Aprilia_Mana_850.html

http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.jhtml?xml=/motoring/2007/10/20/nosplit/mfbike20.xml

http://www.youtube.com/watch?v=wmk8cerbyCU

Ότι και να πάρεις, να προσέχεις και να φοράς πάντα κράνος! :)

DeuceDBiker said...

Εγώ βασικά θα συμφωνήσω με Mboy στη θεωρητική αλλά και πρακτική προσέγγιση αλλά αυτό είναι κάτι που αφορά εμένα και την ευχαρίστηση που παίρνω από την μηχανή.

Όμως δεν μπορώ να παραβλέψω 2-3 φορές που έχω νοικιάσει κάτι μεγάλα αυτόματα σκούτερ σε νησιά με αέρα και βουνό (π.χ. σέριφος) που ένιωθα πως είχε πολύ πλάκα και αισθανόσουν αυτό ακριβώς: σαν να καβαλάς πολυθρόνα! Και μπορεί στο τέλος να σε κούραζε περισσότερο από μια μηχανή αλλά η ψευδαίσθηση που σου άφηνε και το χαμόγελο του ν' ανοίγεις τσίτα το γκάζι χωρίς να χρειάζεται να παίξεις με ταχύτητες μ' έκανε να τα εκτιμήσω ιδιαίτερα.

Σε γενικές γραμμές θα έλεγα να μην πάρεις το μεσαίο γιατί είναι ΚΑΡΑΚΑΓΚΟΥΡΙΑΡΙΚΟ και θα ντρέπομαι να με πηγαίνεις (ακόμα και μεθυσμένο) σπίτι αλλά τ' άλλα δυο είναι άκρως καραγλυκά και θα κάνουν όμορφες διαδρομές μεσα κι εξω από τη πολη αλλά και σε όλα τα νησιά. Μην τρέφεις αυταπάτες όμως πως θα γυρίσεις την ελλάδα μ' αυτό! Μέχρι την εύβοια όμως θα πας πολλές φορές και θα χεις να λες ιστοριες για το πόσο κουνά η πολυθρόνα στην εθνική!

Άλλωστε, η ζωή ειναι FUN γι' αυτό πάρε ότι σου κάνει περισσότερο κλικ !

Jaime said...

Suzuki Bandit, japanese quality and stability with a great design. I had the GSF1200N and it always impressed me how much the bike insurance was. for the power I would have thought you would need to pay more as you do with car insurance.