Jul 1, 2007

Σάββατο βράδυ στο κέντρο της πόλης

Χτες βράδυ στο Dogmart event
Παιδιά, καλή αρχή


Art by Moka
η πρώτη μου επαφή με την τέχνη της γλυκιάς συγκαπελιέρισας


Τα κολάζ της CandyBlue (ωραίο κοκαλάκι, τρελίδου), αδικούνταν από το φωτισμό - αν και φαντάζομαι ότι κάποια καλλιτεχνική ψυχή από την παρέα της (sic), με φωτογραφική μηχανή που εικάζω ότι κόστιζε όσο όλα μου τα ρούχα, οι τρεις κιθάρες και το μηχανάκι μου μαζί, θα ΠΡΕΠΕΙ να τράβηξε κάμποσες όμορφες φωτογραφίες.

Μόνο 'μπράβο' έχω να πω
keep on

:)


Συνέχισα με το μπιράκι μου στο χέρι (μα... 4 ευρώ;) στο σεσημασμένο μέρος όπου αλλάζω cd τις Κυριακές.
Χαμός!


Τι κόζμος ήταν αυτός! Τόσος πολύς που στο μπαράκιο, το φρουτοlime είχε τελειώσει - τι ckata να πιεί η μικρή Μantalenίζ τώρα, που θέλει τα χικ της να μυρίζουν μέντα;
Διερωτώμαι δηλαδή.
Ότι ακριβώς δηλαδή έκανα και χτες: διερωτήθηκα μέχρι που δίψασα η έρμη.

-Αχά! αναφώνησα αίφνης στην ξανθιά σερβιτόρα που τρόμαξε τόσο ώστε με αγκάλιασε.
-Που τους θυμήθηκες; μου είπε αυτή.
-Μπα, μπα μπα; Πουλάμε και πνεύμα;
-ΟΙΝΟπνεύμα.
-Έχουμε lime σε μποτίλια όμως, δεν έχουμε; Εεεεε; ανέκραξα θριαμβολογώντας.
-¨Εχουμε ρε χαζό, αλλά δεν φτιάχνεται έτσι το μοχίτο σου.
-Άκου και μη μιλάς, της λέω. Θα του πεις: η Mantalena θέλει Gordon's, λεμονάδα και lime.
-Και τι ποτό είναι αυτό;
-Πράσινο.

Χικ.


Επιστροφή στο event των κοριτσιών.
-Μα, που χάθηκες;
-Εδώ κι εκεί. Χιιι... κ.
Φιλιά. Τα λέμε. Θα τα πούμε. Να τα πούμε.
Στάση στην΄Ομόνοια για εφημερίδες.
Σλάλομ.
Απ' τα στενάκια.
Σπίτι μου σπιτάκι μου - σα να 'χει πέσει cdoβόμπα είσαι.

Αλλά πριν σε τακτοποιήσω, θα σου κρεμάσω εκείνες τις περτικαλί κουρτίνες που θα ξετρελάνουν τις δυο φοιτήτριες στο απέναντι διαμέρισμα
(να δω μετά, βρομοκόριτσα, αν θα μπορείτε να παίρνετε μάτι).

οέο

8 comments:

candyblue said...

ευχαριστούμε πολύ για όλα εκείνα που έκανες και για όλα εκείνα που θα κάνεις...
Θα με μανατζάρεις έτσι;

Mantalena Parianos said...

Σι.
(ματζόρε, φυσικά)

χεχ

etalon said...

mantalena απο εσενα κρεμομαι(οχι δεν ειμαι το πσαρι) περιμενω φωτογραφικα ενσταντανε της candy στο blog σου, γιατι υποψιάζομαι οτι εκεινη δεν εχει σκοπο να αναρτησει. Σε επισκεπτομαι καθημερινα...

ANDREAS KATSIKOUDIS said...

Σούπερ το πάρτι-έκθεση των DOGMART...Κρίμα που δεν πρόλαβα να πάρω κάποιο κατάλογο απ΄αυτούς που είχαν στην είσοδο.

Mantalena Parianos said...

ETALON >>
Mην κρέμεσαι κι από πάνω μου, γιατί το πάτωμα είναι σαθρό και ο 3ος όροφος ψηλά.
Δεν έχω φωτογραφιάκια ούτε της Candy ούτε κανενός άλλου να ποστάρω, αλλά και να 'χα βρε Έταλον, δεν θα το έκανα ποτέ στο δίχτυο!

Πάντως, τα κολλάζ της, μπορείς να τα δεις συγκεντρωμένα στο λυνκ που δίνω και στο ποστ, ενώ η Moka, ανεβάζει συχνά - πυκνά στο blog της έργα της work in progress ή μη.
:)


ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΤΣΙΚΟΥΔΗ >>
Κι εγώ που πήρα αλλά τα ξέχασα;

Dogmart: την επόμενη φορά θα είναι πολύ καλύτερα, I believe. Αυτή ήταν η πρώτη φορά, απ' όσο ξέρω τα παιδιά τα οργάνωσαν (=χρηματοδότησαν) όλα μόνα τους... Χορηγοί χρειάζονται!
Εχμ.

Καλό μήνα 2 all

theo said...

Μανταλένα, αυτή ήταν το δεύτερο dogmART, το πρώτο (με τίτλο Protektion) ήταν - αν δε μ'απατά η μνήμη μου - στις 19/03, στη Βαρβάκειο Αγορά.

Ομολογουμένως τα κορίτσια πάνε πολύ καλά, ελπίζω να γίνει σύντομα και το επόμενο..!

Tamara de Lempicka said...

Mantalenidio, εισαι βερυ sweet που μας αφιερωσες τοστακι, μας συγκινεις...

Andrea Katsikoudi: αν θες καταλογο mail me: tamaradel@gmail.com θα βρουμε τροπο να σου στειλουμε...

Σωστα λεει ο theo, ειναι το δευτερο των dogmart, οσο για τη χρηματοδοτηση, πολυ λιγα πραγματα απο χορηγους, πολυ προσωπικη προσπαθεια απο την ομαδα , τους αξιζουν πολλα μπραβο...

Anonymous said...

geia sas!
eimai melos tis omadas dogmart kai brika tyxaia tin selida!
basika afino to sxolio mou gia na sas eyxaristiso ek merous olis tis omadas gia to endiaferon sas!
elpizo na sas doume olous kai sto epomeno event mas!

(ontos itan to deytero event + ontos eimaste aytoxrimatodotoumenoi- + mia dieykrinisi to dogmart apoteleitai apo 7 atoma male + female)

sas eyxaristoume
k e e p c r e a t i n g

dogmaRT