May 26, 2006

Too drunk 2 fuck



Αλληλένδετο με το προηγούμενο post και το Live With Me των Massive Attack... (as posted by Thas).
Νάου ιφ γιου εξκιούζ μι, άι μαστ γκο το δε τόιλετ
-και να ξεμεθύσω βεβαίως βεβαίως

Sorry αν σας πέθανα (ειδικά εσένα αγαπημένη μου Μαρκησία) πέθανα κι εγώ εξ' ίσου. Πάντα λέω στον εαυτό μου ότι "δεν μπορεί, δεν ξανακάνεις τα ίδια λάθη< την επόμενη φορά θα..." και πάντα καταλήγω 2 the point of no return, να αισθάνομαι μόνη, ηλίθια και φοβισμένη. (Δεν έχω "πιο", που λέει και μια φίλη μου, η Ντιάνα).

Ανάπαυλα
Χρόνος για την επιδερμίδα μου
Να κοιμάμαι με τα μάτια ανοιχτά
και
να ονειρεύομαι στα μακροβούτια

Ευθυμείτε! Η version του 2 drunk 2 fuck των Dead Kennedys είναι από τους NOuvelle Vague (και το πρώτο τους album).

12 comments:

Anonymous said...

Αχ, Μαγδαληνή, θα σας μαλώσω... Δεν έχουμε πει ότι πρέπει να σταματάμε λίιιιιιγο πριν γίνουμε too drunk to fuck? Όχι? Δεν το είπαμε ποτέ? Χμμμμμμ....
Η πάντα πιστή σας Γάτα (Katt)

Μαρκησία του Ο. said...

Νομίζω εσένα πρέπει να σε βγάλω μια βόλτα για μία (2/3/13) μπύρες κάποια στιγμή....;-)

καλημέρα ΧΧΧΧ

cyrus said...

Δεν πίνω πια, αλλά το κομμάτι ήταν από τα αγαπημένα μου των Dead Kennedys (μαζί με το Holiday in Cambodia, το California uber alles, το Riot κ.τ.λ. κ.τ.λ....).

Κάποια στιγμή, σε ένα σποτάκι του MAD άκουσα αυτή τη διασκευή και τρελάθηκα. Έψαξα από ποιους ήταν, το κατέβασα, μαζί με όλο σχεδόν το δίσκο των Nouvelle Vague, και μετά... πήγα και το αγόρασα -- τόσο πολύ μου άρεσε!

Άντε, καλό ξενέρωμα, και καλό καφέ (ένα εσπρεσάκι τώρα είναι ό,τι πρέπει).

thas said...

Thas ευχαριστεί για trackback ουγκ. Νουβέλ τρε ζολί ουγκ. Εσπρέσο κον λάτε ουγκ. Λα βιτα ε μπέλα ουγκ. ουγκ.

Ανέστης Μ. said...

nai ontws to espressaki m'estrwse.K to daxtylaki htan aparaithto pantws.TO dhlwnw dhmosia,einai h teleytaia fora pou me8aawwww.xik

Jamella said...

φοβερη τραγουδι
το χρησιμοποιω συχνα σε κατι σελιδες μου
γιατι βρε τοσο κομματια?

Ανέστης Μ. said...

Gynaikes kimelh..Pou na sou lew twra..

Jamella said...

ακους εκει "φοβερη τραγουδι"
too ex-drunk to write
lol
παρε κι ενα εισερχομενο να μαθεις να φερεσαι

Anonymous said...

που είναι το link για το τραγούδι?
υποτίθεται πως πρέπει να κάνεις τη ζωή μας πιο εύκολη..

weirdo said...

Οι Nouvelle Vague έχουν ήδη προστεθεί στο mp3-player. (Έτσι, μπας και γίνουν οι δύσκολες ώρες, εύκολες...)

funEL said...

άσε δηλαδή που μπορεί να μας προτείνεις το νησί σου... λέμε τώρα...

περάστε μπορεί να σας ενδιαφέρει

+ευλόγησον+

Mantalena Parianos said...

Aουχμ...
ώπα! Με γυρεύατε, καλέ;

Πάντα πιστή Γάτα (Katt)>>
Πιστή και κουραφέλαξαλα! Σου στέλνω mail να με πάρεις τηλέφωνο γιατί δεν μπορώ να σε βρω και εξαφανίζεσαι! Call me τρελοκόριτσο, που μετά το νοσοκομείο δεν πιάνεσαι... (άντε μην επεκταθώ)

ΜΑΡΚΗΣΙΑ>>
Πίστεψε με... ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ να το κάνεις αυτό.

McFly>>
Ωραίο ποτό ο ζύθος. :) Αναψυκτικό θα έλεγα.

cyrusgeo>>
Από καφέ, πίνω μόνο ελληνικό με ολίγη. Από ξύδια, σχεδόν τα πάντα, εκτός από βότκα και ουίσκι. Αδυναμίες: ντακίρι φράουλα, καϊπιρίνια, μοχίτο, κάπτεν μόργκαν, ρακόμελο, τζιν κάθε είδους σε κοκτέηλ κάθε είδους.
Εσχάτως, ανακάλυψα και την ψημένη ρακή των καλογέρων της Αμοργού (την φέρνει ο Αλέξανδρος στο ΒΟΧ).
Χικ

Thas>>
Ουγκ και σε σένα,μάι μαν. Μας στεναχώρησες τα θηλυκά, με το post σου, αλλά καλό είναι να μην ξενάμε για ποιο λόγο πονάμε.

Wilhelm>>
"δαχτυλάκι" στον εισοφάγο έχω να βάλω από την τρίτη λυκείου.

Jamella>>
φοβερή τραγούδοι δαιν λαις τύπωτα!
Βλέπω ότι μετά τη νόσο των εκλιπόντων τόνων, αποκτήσατε καινούριο χούι. Έβγαι!


potatojunkie>>
Καλά ντε, μη φωνάζεις. Έρχεται.

Weirdo>>
Μπα; Στριμοκωλέψανε τα πράγματα ξαφνικά; Κι εγώ που νόμιζα ότι ήμουν μόνη σε αυτή τη συντέλεια... Μην σε παίρνει από κάτω, πάντως. Μια απλή θεομηνία είναι, θα περάσει, πριν προλάβεις να κ ΚΑΜΠΟΥΥΥΥΜ!

funEL>>
OK. "Το νησί μου λοιπόν, είναι προτεινόμενο για αποχώρηση".
Εκκενώστε το λεκανοπέδιο!