Oct 17, 2006

Αγαπητέ Pascal

Αφού τα έφερε η ζωή (sic) να συνομιλούμε μέσω διαφορετικών posts στα blogs μας, σου απαντώ εδώ.
Δεν θα έμπαινα στον κόπο να σου γράψω, αλλά βλέπεις, η e-mail επικοινωνία μας εξαντλείται συνήθως σε θέματα τεχνικής φύσεως και σπανίως σε ότι μας απασχόλησε ή μας απασχολεί και τους δυο. Ας είναι.
Πάμε γερά.

Δεν ξέρω πώς θα αισθανόσουν εσύ ή φίλη σου αν διαβάζατε να σας σχολιάζουν με τα λόγια
«Το ξυλοφόρτωμα [σου] έχει να κάνει με την αγανάκτηση κάποιων ανθρώπων που θα έπρεπε να σε ψάχνουν ήδη»
και
«δεν θα έπρεπε να ντρέπεσαι, θα έπρεπε φοβάσαι».
Μπορεί να μην σας ενοχλούσε, θα μου επιτρέψεις όμως να αμφιβάλλω γι’ αυτό.

Και θα ενισχύσω την αμφιβολία μου ειδικά αν λίγο καιρό πριν, κάποιος είχε κοινοποιήσει προς κάθε ενδιαφερόμενο το που εργάζεσαι, ή αν στο παρελθόν είχες δεχθεί και πάλι απειλές τόσο με το nick κάποιων (δεν θα αναφέρω εδώ ούτε ποιος είναι ούτε τις απειλές γιατί θα ανατριχιάσουμε όλοι) όσο και χωρίς αυτό (Ανώνυμοι).

Αν ο φίλος σου ο McFly που «είναι καλό παιδί» λέει οτι «φρίκαρε», θα ήθελα να δεχτείς ότι κι εγώ είμαι καλό παιδί και ακριβώς γι’ αυτό φρικάρω όταν διαπιστώνω ότι κάποιος έχει κάτσει και γράφει ένα ολόκληρο βράδυ διεστραμμένα σχόλια (ξέρω πολύ καλά την έννοια της λέξης) εναντίον μου - αυτός ο άνθρωπος/χρήστης, πες τον όπως θες, είναι ικανός για το χειρότερο.
Ο McFly λοιπόν, έρχεται μετά απ’ αυτό και όχι μόνο ρίχνει λάδι στη φωτιά, αλλά προτρέπει (το πρώτο του «θα έπρεπε» είναι σαφώς προτρεπτικό, αν μπορείς να πεις ότι το δεύτερο είναι απλώς... δυνητικό), όσο κι αν θέλει να βγάλει την ουρά του απ’ έξω.

Καλό παιδί ή όχι (η συζήτηση στου Μακ Μάνους αποδεικνύει πολύ εύκολα ποιος βρίζει και ποιος όχι), συνεχίζει με κάτι σαν «ο νοών νοείτο» αντί να βρει, αυτός ο τόσο ευρηματικός blogger όπως τον χαρακτηρίζετε όλοι, έναν εύσχημο τρόπο να συμμαζέψει τα πράγματα.

Η κατάσταση επιτείνεται δε, αν σκεφτεί κανείς (όπως είδα κάποιους να σχολιάζουν στο μπλογκ σου) ότι «ε, καλά κι εγώ αν πω σε κάποιον στο δρόμο ότι είναι για πολλές μπάτσες, θα μου κάνει μήνυση;», ότι αυτά δεν είναι λόγος που εκφέρεται αλλά ΓΡΑΠΤΟΣ λόγος.
Κάποιος δηλαδή, το έγραψε εν γνώσει του, ενδεχομένως το ξαναδιάβασε, άλλαξε μια λέξη και πάτησε το κουμπάκι. Ειδικά ο φίλος σου που όπως γράφει στα ίδια σχόλια «δεν βάζει τίποτε… άθελά του».

Το αποτέλεσμα;
Δυο μέρες μετά, η απειλή/προτροπή, παραμένει εκεί και ο ευρηματικός McFly δεν έχει βρει ούτε έναν ιδιωτικό – μη ανακοινώσιμο τρόπο να μου πει όχι ότι «λυπάται» (που ούτε σε μένα δεν το είπε στο blog σου, αλλά γενικά και αόριστα και κατόπιν δικής σου προτροπής), αλλά ούτε ένα «δεν το εννοούσα».
Εδώ να πω, ότι το mail μου ήταν και είναι πάντα ενεργό - δεν το έβαλα σήμερα.

Τώρα, έλα και πες μου σε παρακαλώ γιατί θα πρέπει να μου χρεώσει κάποιος το κλείσιμο του blog του αγενούς McFly επειδή αυτός ο άνθρωπος όπως ισχυρίζεται «κλείνει το μπλογκ του επειδή η πραγματική του ζωή ενεπλάκη με την δικτυακή» τη στιγμή που:
εκείνος με απείλησε – εγώ όχι,
εκείνος απέφυγε να μου δώσει εξήγηση όταν τη ζήτησα – εγώ όχι,

εκείνος με έβρισε – εγώ όχι.

Δεν νομίζεις ότι κάαααποια στιγμή αυτής της αθλιότητας που συντελείται καιρό τώρα εναντίον της πραγματικής μου υπόστασης (το υπογραμμίζω αφού είναι πλέον γνωστή η ταυτότητά μου και μπορεί οποιοσδήποτε να με βρει ανά πάσα στιγμή), θα πρέπει να προχωρήσω σε ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ;
Εγώ έκρινα ότι θα έπρεπε.

Kαι αυτή είναι μόνο μια περίπτωση, ξέρεις – έχει δίκιο η Ιφιμέδεια, «έτυχε και ήταν ο McFly». Και άλλοι με έχουν απειλήσει, όπως ο Γείτων. Και άλλοι κοινοποίησαν απόρρητα στοιχεία μου, όπως η Μάτζικα και οι "ανώνυμοι" φίλοι της... ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι. Και δυστυχώς γι' αυτούς, ξέρω κι εγώ.

Πρόσφατα, κάποιον blogger που και οι δυο μας τυχαίνει να γνωρίζουμε, ανώνυμοι του έγραψαν ότι «ξέρουν σε ποιο σχολείο πάει το παιδί του», εσένα μια πρώην σου όπως έγραψες έβγαλε φωτογραφίες σου στο Δίκτυο – όσοι κινηθήκατε (όπως κινηθήκατε τέλος πάντων που δεν το ξέρω), εναντίον αυτών των ενεργειών, ήσασταν φασίστες;

Εκτός αν τα λαμόγια της ψευδεπωνυμίας που αρέσκονται να την πέφτουν δυο δυο και τρεις τρεις εναντίον ενός, σε γνωστό δημοφιλές blog, είναι οι δημοκράτες της υπόθεσης και έχουμε όλοι πλανηθεί.

Όποιος διακρίνεται για τα δημοκρατικά του αισθήματα όμως και τολμάει να μιλάει για «φίμωση»,
δεν ΑΠΑΙΤΕΙ να ξεκαθαρίσει κάποιος το φύλο του
ούτε να κάνει ΔΗΛΩΣΗ γι’ αυτό,
ούτε ΤΟΙΧΟΚΟΛΛΕΙ έξω από το σπίτι της πόρνης το επάγγελμά της,
ούτε ΑΠΕΙΛΕΙ με κατηγορίες που δεν μπορούν να στηριχτούν πουθενά ότι «χειραγωγείς τις μάζες» όπως έλεγαν μια φορά κι έναν καιρό για τους κομμουνιστάς εις την ευαγή πατρίδα μας.

Όσο για αυτά που μου καταμαρτυράς προσωπικά στο post σου, απαντώ σε όσα θεωρώ ότι χρήζουν δημόσιας απάντησης:

«η δικτυακή μας ταυτότητα θα υπαγορεύει ήθη και συμπεριφορές στη μη δικτυακή»

-Όποιος με απείλησε, όποιος κοινοποίησε αλληλογραφία μας και προσωπικά μου στοιχεία (την εργασία μου κ.λπ), επειδή διαφώνησε μαζί μου, έκανε ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.


«το «θα σε πάω στο δικαστήριο» λειτουργεί με τρόπο που παραπέμπει σε ημιφασιστικές κοινωνίες όπου το «politically incorrect» και το «παράνομο» έχουν γίνει σχεδόν ταυτόσημα»

-Δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι διαφορετικό από αυτό που έκανες κι εσύ όταν σε εξέθεσε η πρώην σου στο web. Εκτός αν εννοείς ότι θα έπρεπε να πλακωθώ με κανέναν, να τον/με στείλει στο νοσοκομείο και μετά να λάβω τα μέτρα μου.


«Είδα ότι ο mcfly έκλεισε το blog του και είμαι σίγουρος ότι η διένεξή σας έχει να κάνει, σε κάποιο βαθμό, μ’ αυτή του την απόφαση. Το paralysis by analysis ήταν κατά τη γνώμη μου ένα από τα καλύτερα ελληνικά blogs».

-For your information, και ο Χίτλερ ήτο πολύ καλός σε αυτό που έκανε, I must say. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι έκανε κάτι αξιόποινο.


«Το σωστό και το λάθος δεν είναι ταυτόσημα με το νόμιμο και το παράνομο».

-Συμφωνώ. Μόνο το «παράνομο» έχει σχέση με το «παράνομο». Ολοκληρωτική και σαφέστατη και εδώ δεν υπάρχει παρερμηνεία.


«Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι δεν έχει καμιά δουλειά κανένα δικαστήριο να κρίνει»
-Και ποιος θα κρίνει ρε Pascal; Η εκκλησία του δήμου στο blog σου; Οι φίλοι σου και οι φίλοι μου; Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Και χωρίς να γνωρίζει κιόλας. Είναι φοβερή φθορά για όλους μας αυτό.


Και εν τέλει, δεν καταλαβαίνω… αν κάποιος είναι τόσο εύθικτος ώστε να κλείσει το blog του απλώς και μόνο με την ΥΠΟΝΟΙΑ μιας απειλής, γιατί δεν είμαι απόλυτα δικαιολογημένη στα μάτια σας κι εγώ που ΚΑΙ εκτέθηκα ΚΑΙ απειλήθηκα ;



ΥΓ.
Οι μαγκίτσες και οι πλάκες, έχουν ένα όριο, όταν θίγεται η ελευθερία του άλλου και προσωπικά οφείλω να σου πω ότι αυτό που διαβάζεις τώρα ΔΕΝ είναι αυτό που είχα κατά νου μου να γράφω σε αυτό το blog.
Ελπίζω να συνειδητοποιείς ότι χειρότερο «κλείσιμο» απ’ αυτό της αυτολογοκρισίας δεν υφίσταται.

Ανάθεμα κι αν θα καταλάβει κανείς τη θέση μου.


*

57 comments:

Jamella said...

πως τα κατάφερες έτσι ρε συ?
έγινες πιο βαρετή απο μένα και τον νονς μαζί σε χρόνο dt!!!!!!!!!

bidibis said...

Η αλήθεια είναι ότι δε γνωρίζω καλά το ιστορικό τούτου του μπλογκ και ούτε διαβάζω συστηματικά τα ποστ της Μ.Ν. και τα comments των αναγνωστών της. Επόμένως δεν έχω καταλάβει ποιά ακριβώς είνα η φύση της διένεξης που έχει ξεσπάσει προσφάτως και έτσι δε μπορώ να πάρω μια θέση ως -κατά γενική ομολογίαν- ακριβοδίκαιος κριτής που είμαι.

Απ' ό,τι κατάλαβα η Μανταλένα είναι τραβέλι και σε κάποιους δεν αρέσει αυτό. Εμένα όμως δε με ενοχλεί. Είμαι ακροφιλελέυθερος άνθρωπος και σέβομαι το δικαίωμα αυτοδιάθεσης όλων των ανθρώπων, των ζώων, των φυτών και όλων ανεξαιρέτως των αποδημητικών πτηνών. Προσωπικά μπορώ να ανεχθώ και τα ψάρια και Daryl Hannah, κι ας ζουν στη θάλασσα.

Μαριαλένα μη μασάς, είμαστε μαζί σου. Το κόμμα σου δεν το ψηφίζω, παρόλα αυτά εκτιμώ και στηρίζω την προσπάθειά σου. Ως ένδειξη φιλίας και από αγνό ενδιαφέρον για τη διεύρηνση της εκλογικής βάσης του κόμματος σου και την αοριστική του απαλλάγη του από την εσωστρέφεια θα σε συμβούλευα τη συνεργασία με άλλους κοινωνικοπολιτικούς φορείς, όπως π.χ το ιδεολογικά συγγενές προς εσάς ΠΑ.Κ.Ι


******

Αν το ΠΑΣΟΚ στον υπερθετικό είναι Πασοκάρα, το δικό σας κόμμα πώς είναι;

Jamella said...

ω, δεν είναι τραβέλι αλλά αυτό δεν είναι το σημαντικό.σημαντικό είναι που έγινε ο βάρβαρος της ειρηνικής μπλογκόσφαιρας όπου τίποτα δεν τάραζε τα νερά, όλοι ζούσανε ισσοροπημένα και τα χανε καλά με εαυτούς και αλλήλους.
και μια μέρα, έγινε το κακό..
:PppP

Bird On A Wire said...

Τον βάρδο πότε θα τον φιμώσουμε; Πριν ή μετά από το τσιμπούσι;

Bliss said...

ti giatopoutsaioi einai merikoi!

dn exw na pw tpt parapanw

kalhnxta sas

Κοιλάκανθος said...

Δυστυχώς να πως γίνεται κάτι που γουστάραμε να μας πικράνει τόσο πολύ....γι αυτό και έχω πάψει να ασχολούμε εδώ και καιρό με κόσμο, όταν ίσως πάψουμε να είμαστε οι κάφροι που είμαστε τότε το επανεξετάζω το πράγμα..είναι πολύ άσχημο πάντως να υπάρχουν νέα παιδιά με τέτοια μυαλά, ειδικά στην χώρα που ζούμε και ειδικά με την σχετικά πρόσφατη ιστορία μας...είναι το γαμώτο κατάλαβες....Τεσπά, θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.

υ.γ: Αν θέλεις πάντως την συμβουλή μου νομίζω οτι δεν αξίζει να πολυασχοληθείς με αυτή τη κατάσταση...υπομονή!!

alX said...

Παιδιά, Ψυχραιμία

Mantalena Parianos said...

Απαντησούλες και αποριούλες


JAMELLA in the first place>>

Καλημέρες ωραία μου κυρία. Μα, τι λες; Δεν είσαι καθόλου βαρετή!

Δε νομίζω να ξανακλείσεις κι εσύ το blog σου επειδή σε απείλησαν ανώνυμοι - έτσι δεν είχε συμβεί;

Τζαμελοαπορία: (Τι είναι το "νονς";)


BADLY DRAWN BOY>>
"το δικαίωμα αυτοδιάθεσης όλων των ανθρώπων, των ζώων, των φυτών και όλων ανεξαιρέτως των αποδημητικών πτηνών"

Ελπίζω αυτές οι κατηγορίες να καλύπτουν και κάποιους bloggers, ε! Γιατί κάποιοι είναι εντελώς ζώα και κάποιοι άλλοι εντελώς φυτά.

ΜπαντλιΝτροουνΜποϋαπορία:

Τι είναι ΠΑ.Κ.Ι;

(το τραβέλι ξέρω τι είναι και παίζω κι ένα φεύγα ότι δεν είμαι τέτοιο)
χικ


JAMELLΑ νάμπερ του>>

Μα κι εσύ, βαλτή/ος είσαι ρε κούκλα/ε μου!
(ουφ! είναι κουραστική η πολιτική ορθότητα - την εγκαταλείπω αμέσως και αποφασίζω ότι είσαι θήλυ που με βολεύει κιόλας την υστερόβουλη)


Πρόσεχε τι κομμεντάρεις εδώ γιατί μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρεθεί copy-pascalιζμένο αλλού ωσάν να το είχες επιλέξει.

Τζαμελοαπορία νάμπερ 7:
Τι είναι ο "βάρβαρος"; Ουσιαστικό;


BIRD ON A WIRE>>
Στις μέρες μας αγαπητέ, ο Βάρδος αυτοφιμώνεται γιατί τον απείλησαν με μήνυση για διατάρραξη κοινής ησυχίας κάτι βαρήκοα κουνέλια από τη διπλανή χώρα.

ΜπερντΟνεΓουαϊεροαπορία:
Ω, μα δεν έχω απορία λέμε.
Βάρδα μην ξυπνήσει ο βάρδος.

-υπογραφή: ο βάρδος


ΜΑΡΓΚΟΥΔΑΚΙ>>
Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι alla ta γκρίκλις sou mou tsakizoun ti multi-lingua proswpikotitoula moy.


Μαργκοαπορία:
Αν υποψιαστώ ότι δεν ποστάρεις πια φωτογραφιούλες σου επειδή κάποιο *καλό παιδί* σε τρόμαξε και σένα, θα κλείσω το blog μου.


ΚΟΙΛΑΚΑΝΘΕ>>
Φυσικά και θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία.
Είναι φορές που αναλογίζομαι τι θα συνέβαινε αν υπήρχαν στο Ελλαδιστάν του ψωμιάδη του 50%, bloggers σαν εκείνη την Ιταλιδούλα που περιέγραφε τη ζωούλα της και τους εραστές της (έβγαλε κι αυτή βιβλίο στο Ιτάλια κύριε Μακ, κράξτε την) ή την άλλη, η Βραζιλιάνα ιερόδουλος...
Θα έτρεμαν να περπατήσουν στην προηγμένη χώρα μας.

Κι αυτό, γιατί εμείς εδώ, είμαστε ακόμη στη φάση δημοκρατικής χούντας: ζητάμε δήλωση φυλετικής πιστοποίησης, "να έρθεις να σε γνωρίσουμε", και με όσους διαφωνούμε ή δεν μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε, τους απειλούμε με διώξεις (όχι νομικές) αλλά χειροδικίας.

Κοιλακανθοαπορία:
Αυτοί που μας κυβερνάνε είναι απλώς *καλά παιδιά* ή και κουμπάροι μεταξύ τους;



V>>
Η ψυχραιμία μου είναι παροιμιώδης, βρε (και ανύπαρκτη επίσης).

Βαπορία:
Η "ψυχραιμία" οδηγεί στον ψυχρό πόλεμο; Γιατί αυτό συμβαίνει αν δεν το έχεις καταλάβει: κατασκοπεύει ο ένας τον άλλον, για να τον απειλεί εδώ μέσα.

καλημέρεεεες

alX said...

Ό,τι έχω καταλάβει είναι bits and pieces που διαβάζω απ'το blog σου.
Η γενικότερη εικόνα μου διαφεύγει, δυστυχώς ή ευτυχώς.
Αλλά,
επιμένω.
Ψυχραιμία

bidibis said...

Τι είναι ΠΑ.Κ.Ι;


Πανελλήνιο Κίνημα Ιερόδουλων.


Χαίρομαι που δεν είσαι τραβέλι. Μήπως είσαι κομμουνίστρια όμως;

Πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό ότι δεν είσαι κάποια τυχαία κοπελίτσα της αθηναϊκης επαρχίας, αλλά κάποια ντίβα της ελληνικής σοου μπιζ που βαριεστημένη από τη δημοσιότητα, τις συναναστροφές με ομοίους της και την υποκρισία που επιβάλλει ο ρόλος της,βρίσκειδιέξοδο και αναζητά την επαφή, μέσω του μπλογκαρίσματος, με τον άνθρωπο-κουνούπι.

Επομένως αν δεν είσαι τρσβέλι αλλά κομμουνίστρια, τότε ίσως να είσαι η Γαρουφαλιά Κανέλη. Ή ο Γκλέτσος!

it is said...

Ρε συ...κοίτα, εχμ οκ δε σε ήξερα μέχρι πριν γίνει αυτό το μπάχαλο που έγινε και σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως έχω σαφή άποψη για το τι έχει γίνει, παρά ταύτα θα πω κι εγώ τη μαλακία μου στα πλαίσια της "δημοκρατίας" (συμφέρει η πουτάνα η δημοκρατία ώρες ώρες).
Και οι 2 ή 3 ή 4 ή όσοι είστε (mcmanus/mcfly mantalena/parianos/vaggelis/soula/erato/whatevah) είστε μαλάκες.
Τώρα να εξηγηθώ:
Εσύ είχες καύλες να παίξεις με την ψυχολογία κάποιου. Το έπαιζες κόμενα μετά μουστακαλής, και με mail. Κάποια στιγμή αυτός που ονειρευόταν πως θα πρόσφερε μύγδαλα στη μανταλένα ανακάλυψε πως η μανταλένα θα τον κεράσει καρύδια (και μάλιστα τριχωτά....). Λογικό ήταν να στραβώσει. Λογικό ήταν να βγάλει και τα mail σας στη φόρα.....Πρόσεχε δε λέω πως ήταν σωστό! Λέω πως ήταν λογικό και θα έπρεπε να το είχες προβλέψει....
Τώρα το ότι έβγαλε στη φόρα και το που δουλεύεις και το ότι είπε πως θες ξύλο αλλά κυρίως το ότι έκατσε και τον δούλεψες ήταν μαλακία του μεγάλη...
Λέει πως δε διανοήθηκε φυσικά να σε βαρέσει. Δεκτό.
Λένε κάποιοι πως θα το πας δικαστικά και είναι μαλακία. εγώ πιστεύω πως δε θα το πας όπως δε θα σε βαρέσει κανείς....Απλώς όπως αυτός ή κάποιοι τέλος πάντων φοβούνται με την απειλή του δικαστηρίου κλπ έτσι κι εσύ ήταν λογικό να φοβηθείς με την απειλή ξύλου μια και ζούμε σε ένα παράλογο σύμπαν....
Οπότε η δικιά μου ετυμηγορία ως εικονικός δικαστής είναι πως και οι 2 έχετε άδικο αλλά με τον mc να έχει λίγο παραπάνω άδικο.
Η ποινή θα είναι μια μούτζα και για τους δύο, εκτός και αν κλείσει το blog του ο Pascal οπότε και θα σας γαμήσω και τους δύο μα το Θεο ειδικά αφού εκρεμμεί η γαμημένη ιστορία του Αργύρη! Arghhhh
Φαντάζομαι να καταλαβαίνεις πως η τελευταία απειλή είναι χαβαλές....γιατί δεν είμαι για δικαστήρια τώρα καταλαβαίνεις :P
Τέσπα δέχομαι πως αισθάνεσαι μαλάκας επειδή πέσαν όλοι πάνω σου να σε φάνε αλλά ρίξε κι εσύ νερό στο κρασί σου και ξεκόλλα με τους δικηγόρους....
Δε νομίζω να κάτσει κανείς να ασχοληθεί ιδιαίτερα με το που δουλεύεις και να έρθει να σε βρει. Στην τελική γράψε ένα ψευτοπόστ πως θα αποκαλύψεις το ποια πραγματικά είσαι, βάλε για φωτό μια χοντρί με κολάν και θα σε αφήσουν όλοι ήσυχη/ο (χιχο).
Α και ξεκόλλα να παίζεις με τις ψυχές των ανθρώπων και μετά να παραπονιέσαι για emails είναι κάπως ironic, don't you think?
Have a good one :)

Κοιλάκανθος said...

Διαφωνώ με το πιο πάνω πόστ, (άλλο ένα κεκτημένο της δημοκρατίας), ο καθένας έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το παίξει όπως θέλει...και οι πολιτικοί το παίζουν κυβέρνηση δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται και να τους πλακώνει στο ξύλο, με τη διαφορά βέβαια ότι αυτό που έκανε η/ο Μανταλενοsummertime είναι άξιο θαυμασμού (όχι βέβαια από τους κομπλεξικούς που βλέπουν τη γη της εξυπνάδας με τηλεσκόπιο) και σε καμία περίπτωση μούτζας, αν μη τι άλλο θα έπρεπε να παροτρύνουμε τέτοιους ανθρώπους στο να δημιουργούν...(δείτε και λίγο τον ορισμό του μπλόγκ να πάρει η οργή)...σε οποιαδήποτε περίπτωση η απειλή βίας είναι απαράδεκτη και η ανοχή σε αυτήν ακόμα χειρότερη....όσο για τα παιδάκια που ψάχνουν γκόμενα και θίχτηκαν ήταν και είναι απλά στο λάθος μέρος, καλύτερα να κάνουν βολτίτσες σε κανά μπαράκι...και μη βάζουμε ταμπέλες...έχει γεμίσει ο κόσμος Βρασιδολουλοτέλιδες....ήμαρτον..

Mantalena Parianos said...

V>>
Η λογική θα επικρατήσει όταν θα έχουν εξαντληθεί όλες οι άλλες πιθανότητες. Όπως συμβαίνει συνήθως δηλαδή…

BadlyDrawnBoy>>
Πανελλήνιο Κίνημα Ιερόδουλων.

>>Θα τις σκίσουμε τις ρουφιάνες. Έχουμε κι εμείς Μ.Ο.Υ.Ν.Ι.


"Χαίρομαι που δεν είσαι τραβέλι. Μήπως είσαι κομμουνίστρια όμως;"

>>Ήμουν, αλλά όχι στο ΚΚ. Αυτά είναι παιδικές ασθένειες.

"Πολλές φορές μου πέρασε από το μυαλό ότι δεν είσαι κάποια τυχαία κοπελίτσα της αθηναϊκης επαρχίας"

>>Eννοείται, ρε! Δεν είμαι βλάχα, λέμε.

"...αλλά κάποια ντίβα της ελληνικής σοου μπιζ που βαριεστημένη από τη δημοσιότητα, τις συναναστροφές με ομοίους της και την υποκρισία που επιβάλλει ο ρόλος της, βρίσκει διέξοδο και αναζητά την επαφή, μέσω του μπλογκαρίσματος, με τον άνθρωπο-κουνούπι"

>>Έχεις πέσει μέσα σε μεγάλο βαθμό - εκτός απ’ το «ντίβα». Η ζωή μου περιείχε κάποτε πολλή έκθεση. ;)

Αυτά με την Λιάνα και τον Απόστολο (sic, λέμε) δεν τα σχολιάζω γιατί φοβάμαι τα ΚΝΑΤ.


it is>>
Ξεκινάς από λάθος βάση – αλλά δεν με εκπλήσσει γιατί ο καθένας όπως γράφεις κιόλας, λέει το μακρύ του και το κοντό του.

Δεν είχα καμία «καύλα να παίξω με την ψυχολογία» κανενός. Γι’ αυτό και από την αρχή είχα ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να συναντήσω κανέναν από τα blogs στην πραγματική ζωή. Αναρωτιέμαι, τι θα έλεγαν σήμερα όσοι όπως εσύ πιστεύουν πως όντως αποπειράθηκα να «χειραγωγήσω» ορισμένους, αν ΔΕΝ το είχα αποσαφηνίσει ούτε αυτό απ’ την αρχή!

Anyway. Από τους 300 ανθρώπους που επισκέπτονται το μπλογκάκι μου, να μου την έπεσαν 3 να βγούμε; Δεν ήταν περισσότεροι.
Στον έναν δεν απάντησα ποτέ στο mail του (γιατί αυτός δεν ήξερε πως γνωριζόμαστε ούτως ή άλλως στην πραγματική ζωή), και στους δυο τρεις άλλους που ο ένας με είχε δει στο όνειρό του όπως έλεγε ή ο άλλος πολύ φιλικά μου πρότεινε να συναντηθούμε για ποτό, επανέλαβα ότι για λόγους αρχής δεν συναντώ ανθρώπους από το δίκτυο.
Συχνά, βαριόμουν τόσο πολύ να αρνούμαι ευγενικά που έκανα copy paste την επιχειρηματολογία μου σε κάποια mail.
Kαι εννοείται ότι ποτέ δεν είδα καμία κοπέλα απ' όσες μου έγραφαν.
(σταματώ εδώ τις εξηγήσεις - γιατί στο κάτω κάτω, δεν είμαι υποχρεωμένη να εξηγώ νομίζω.
Εσένα πώς θα σου φαινόταν αν σε ρώτούσαν συνεχώς "τι μέρος του λόγου είσαι", boy or girl, ή αν σου ζητούσαν να εξηγείς για ποιο λόγο ΔΕΝ χειραγωγείς όσους σε διαβάζουν κ.λπ κ.λπ. Ε, να το γράψουμε και στο κουτελό μας, ρεπαιδιά. Να αλλάξουμε και τους τίτλους των blogs μας, να βάλουμε διακριτικά όπως έβαζαν οι ναζί στους εβραίους, να ξέρει βρε παιδί μου όποιος μπαίνει π.χ. σατο blog του it is, το φύλο του, την πόλη του, τη δουλειά του ενδεχομένως κ.ο.κ.)
Επανέρχομαι:
Για πες μου, λοιπόν, που σου φαίνεται εσένα ότι εξαπάτησα κανέναν; Ούτε υποσχέσεις πούλησα ούτε τίποτα – γι’ αυτό και έχω το θάρρος να συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω. Και εννοείται ότι όποιος με προσέγγισε επειδή ίσως φιλοδοξούσε να κάνουμε παρτούζα (ξέρει πολύ καλά ποιος είναι), δεν με διαβάζει πια. Άρα; Άρα, όλα καλά. Οι λεχρίτες πήγαν σπίτια τους, στα forum και τα chat απ’ όπου ήρθαν.

«Τώρα το ότι έβγαλε στη φόρα και το που δουλεύεις και το ότι είπε πως θες ξύλο αλλά κυρίως το ότι έκατσε και τον δούλεψες ήταν μαλακία του μεγάλη...»

>>Αυτοί που έβγαλαν τη δουλειά μου είναι άλλοι, φίλε, δεν είναι ο McFly ούτε ο Mac. Aυτοί είναι άλλη «υπόθεση», πιο σοβαρή.

”Λέει πως δε διανοήθηκε φυσικά να σε βαρέσει. Δεκτό.”

>>Σε ΕΜΕΝΑ δεν είπε τίποτα. Ούτε πριν ούτε μετά ούτε ΠΟΤΕ. Είναι δυνατόν να κάνετε όλοι ότι δεν καταλαβαίνετε;

”Λένε κάποιοι πως θα το πας δικαστικά και είναι μαλακία. εγώ πιστεύω πως δε θα το πας όπως δε θα σε βαρέσει κανείς...”

>>Kι εγώ πιστεύω ότι πρώτα θα με βαρέσουν. Θα το στρίψουμε;
Ή θα κάνουμε κάτι για να το σιγουρέψουμε ότι δεν θα συμβεί;


”Α και ξεκόλλα να παίζεις με τις ψυχές των ανθρώπων και μετά να παραπονιέσαι για emails είναι κάπως ironic, don't you think?”

>>Νομίζω πως απάντησα παραπάνω για το «παιχνίδι» που λες. Δεν «παραπονιέμαι» για κοινοποίηση μιας ιδιωτικής συνομιλίας, αν δεν κατάλαβες. Ενίσταμαι γιατί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
Η μόνη ειρωνεία που βλέπω εγώ, είναι ότι πριν βγάλει το mail στη φόρα ο Μακ, την προηγούμενη πήγα από το μαγαζί του και τον γνώρισα. Είναι σωστό παλικάρι, αλλά ακατανόητα τρελός. Αυτό είναι και καλό και κακό μερικές φορές. Εδώ έκανε βούκινο τη φίλη του την Αθήναιο, σε μένα θα κόλωνε;


Κοιλάκανθος>>
Γαμώτο. Οϋτε εγώ δεν θα τα έλεγα καλύτερα :Ρ
Σοβαρά τω΄ρα, καμιά φορά θολώνω τόσο πολύ΄με όσα διαβάζω για μένα, που χάνω κάθε δυνατότητα αντεπιχειρηματολογίας.

Anonymous said...

Παρακολουθώ προσεκτικά τη σχετική συζήτηση. Μπράβο στον Pascal, θεωρώ (αν και δε μου αρέσουν τόσο τα κείμενά του) ότι μίλησε με απόλυτη λογική (πράγμα σπάνιο στον χώρο των blogs). Αντίθετα, νομίζω ότι είσαι πραγματικά παράλογος/η. Άμα κάθε φορά που με έβριζε κάποιος ή εγώ έβριζα κάποιον γινόταν αυτή η ιστορία, την είχαμε γαμήσει. Μου θυμίζεις το γέρο γείτονά μου, που κοιμάται στο δωμάτιο δίπλα από το δικό μου. Μας χωρίζει ένας τοίχος. Ο τύπος δεν έχει ζωή. Όταν βάζω μουσική, όταν έρεχεται η κοπέλα μου, όταν με οποιοδήποτε τρόπο θεωρεί ότι θίγεται η "ελευθερία" του, η "προσωπικότητά" του, το "δίκιο" του, βγαίνει στο μπαλκόνι και ουρλιάζει "Ο ΑΝΗΨΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ, ΘΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΟ 100, ΘΑ ΣΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΜΕΣΑ!". Άμα θέλεις να αστυνομεύσεις τα blogs, άμα θες να ποινικοποιήσεις το δικαίωμα στη γνώμη (και όχι στη χειροδικία, πράγμα το οποίο ουδέποτε κανείς θεώρησε στα σοβαρά ότι θα μπορούσε να συμβεί και πολύ περισσότερο αφού ξεκαθαρίστηκε από τον ίδιο τον "απειλούντα"), εμπρός. Και το IP μου είναι στη διάθεσή σου για μηνύσεις.

ΥΓ: Είναι δυνατόν να ασχολείσαι; Δηλαδή, δεν το χωράει ο νους μου. Πόσο παράλογος μπορείς να γίνεις; Νομίζω ότι ο χρόνος θα δείξει πόσο λάθος κάνεις με τέτοιες συμπεριφορές.

Mantalena Parianos said...

Χαστουκόψαρο>>
Διάβασε το προηγούμενο comment μου πληζ - μάλλον γράφαμε μαζί.

Αν ήσουν ο φίλος μου που του απείλησαν το παιδί και τη γυναίκα, τι θα έκανες;
Πώς αξιολογείς μια απειλή αν είναι πειστικά σοβαρή ή όχι;
Ο πΑσκάλ τα γράφει αυτά επειδή τυχαίνει να γνωρίζει τον άνθρωπο. Εγώ δεν το γνωρίζω κι ούτε θέλω.
Καταλαβαίνεις τη διαφορά ή πάλι όχι;

it is said...

Ok πρώτον ξεκαθάρισα από την αρχή πως ενδεχομένως δεν έχω καταλάβει καλά.
Κατά τ'άλλα τώρα, τι να σου πω κάνε ότι καταλαβαίνεις. Αυτό που μάλλον δεν κατάλαβες πάντως είναι πως εγώ νομίζω πως σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο στην όλη φάση και πως ξενερώνω που σου την πέφτουν όλοι λες και έκανες κάτι αποτρόπαιο.
Σίγουρα δεν είμαι υπέρ της δήλωσης για τα μπλογκ και έχω πει πολλές φορές πως τα βλέπω σα μια μασκαράτα τα μπλογκς την οποία χρησιμοποιούμε για να κάνουμε ό,τι γουστάρουμε και (ενδεχομένως) δε μας δίνεται η ευκαιρία να κάνουμε IRL. Εφ'όσον ο mc δεν ήταν αυτός που έβγαλε το που δουλεύεις σε κοινή θέα και απλώς δημοσίευσε mail σου που εσύ του έστειλες και που απ'ότι καταλαβαίνω το μόνο στοιχείο ανφορικά με σένα είναι ένα γαμημένο nick.....ε το να μιλάς για δικηγόρους είναι GTPK...(Gia Ton Poutso Kavala). Οκ σου θίγει την μπλοκοπερσόνα so fucking what? Θα μπορούσα να έχω στείλει σε σένα ή σε οποιονδήποτε μπλογκερ mail μου που να του λέω άκρως προσωπικά θέματα, όμως εφ'όσον α) δε μπορεί να τα συνδέσει κανείς με τον πραγματικό μου εαυτό και β) μπορώ ανά πάσα στιγμή να πω πως τον δούλευα.....I dont give a flies fuck....
Α ναι αυτό που λες περί πρόληψης ώστε να μη φας ξύλο είναι ουτοπικό...
Ακόμη και περιοριστικά μέτρα να πάρεις και να σου δόσουν και αποζημίωση ώστε να πληρώσεις σωματοφύλακες, αν κάποιος θέλει πραγματικά να σε πλακώσει θα το κάνει. Δεν είναι Rocket Science είναι απλό και εύκολο.
Τώρα ο mc μπορεί να μη σου έστειλε προσωπικά mail να σου πει πως δεν εννοούσε στ'αλήθια τα περί ξύλου, όμως το λέει ξεκάθαρα στο ποστ του Pascal....
Τέσπα προσωπικά στα παπάρια μου ό,τι και να κάνεις κι εσύ κι ο mc δεν ξέρω κανέναν από τους δυο σας το θέμα είναι πως μαλακίζεστε λες και πάτε γυμνάσιο και οι 2.....Τώρα αν πάτε όντως Γυμνάσιο πάω πάσο :)

Mantalena Parianos said...

IT IS>>
Φυσικά και θα κάνω ότι καταλαβαίνω - ακριβώς όπως καθένας "εδώ μέσα" γράφει ότι καταλαβαίνει, απειλεί ή καταλαβαίνει ότι καταλαβαίνει.

Ο αγενής αυτός άνθρωπος ΄μπορεί επίσης να γράφει ότι θέλει και όπου θέλει. Το ίδιο και ο Πασκάλ. Το ίδιο και όποιοσδήποτε, λέμε.
Όταν συζητάς με κάποιον όμως, όπως εσύ κι εγώ αυτή τη στιγμή, ΄δεν του απαντάς σε άλλη γη σε άλλα μέρη.

Δεν τίθεται ζήτημα πληγωμένου εγωισμού, ωστόσο. Ούτε γυμνασιακού προαυλίου, γιατί τότε δεν θα είχαμε ντράβαλα - αυτό αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος.

Ας γράψει λοιπόν, έμμεσα ο McFly στου Πασκάλ. Ας γράψει όπου θέλει. Σε ΜΕΝΑ μια φορά, εκείνη τη φορά στου Μακ, δεν απευθύνθηκε παρά για να με απειλήσει και να με βρίσει.
Όσο για το αν απευθυνόταν στην δικτυακή μου περσόνα ή όχι, δε νομίζω ότι υπάρχει κανείς τόσο χαζός που να μην το καταλαβαίνει στο διάλογο που διαδραματίστηκε.

Και ΟΚ, δεν θεωρώ ότι είναι άνθρωπος της νύχτας όπως λέει κιόλας. Άλλοι είναι όμως. Δυστυχώς για μένα.

Anonymous said...

Είμαι της άποψης ότι το διαδίκτυο ως μέσο στερείται, όσον αφορα στα γραφόμενα/λεγόμενα δι' αυτού, αξιοπιστίας. Ο χώρος του διαδικτύου, και δη των Blogs, κατεξοχήν χώρος όπου γράφει κανείς ως περσόνα και όχι ως πρόσωπο, δεν μπορεί και δεν πρέπει να λαμβάνεται στα σοβαρά, εκτός κι αν διαθέτει κανείς πολύ σοβαρές ενδείξεις ότι πράγματι όσα λέγονται/ γράφονται εκεί από κατασκευασμένες περσόνες αντιστοιχούν σε πραγματικές προθέσεις πραγματικών προσώπων. Τώρα, το πρόβλημα με τα blogs αρχίζει όταν η περσόνα περνιέται για πρόσωπο. Αυτό στη θεωρία αποκαλείται προσωμοίωση. Θα σε καλούσα να κάνεις την αυτοκριτική σου για το κατά πόσο -αν και βέβαια, με το παραπάνω comment σου θεωρείς εαυτόν καλυμμένο διότι, όπως ισχυρίζεσαι, ξεκαθάρισες έγκαιρα τη θέση σου- στην προκειμένη περίπτωση συνέβη κάτι τέτοιο. Εφόσον πράγματι συνέβη, δικαιολογείται κανείς να υποστηρίζει ότι υπερέβης εσκαμμένα. Αυτό, βέβαια, καθαρά σε φραστικό επίπεδο, όχι εκτός Blog και όχι βέβαια χειροδικώντας. Όμως, καταλαβαίνοντας μέσα από την παρακολούθηση της όλης κουβέντας ότι κάτι τέτοιο δεν συνέβαινε (κι αυτό ξεκαθαρίστηκε απολύτως, αν υπήρχαν αμφιβολίες, στο Blog του pascal), δηλαδή δεν είχες καμία ένδειξη ότι πέρα από το φραστικό θα επεκτεινόταν αυτό και στην πράξη (όπως, αντίθετα ίσως, ο φίλος σου τού οποίου την περίπτωση επικαλείσαι. Κάτι θα ξέρεις), και λαμβάνοντας υπόψη το έλλειμα αξιοπιστίας του μέσου, μήπως αποδεικνύεσαι κάπως περισσότεροι εύθικτος από ότι θα έπρεπε; Ειλικρινά, θεωρώ ότι εκφράζω απλώς την κοινή λογική τώρα. Νομίζω ότι το θέμα είναι αστείο και θα έπρεπε επ' ουδενί να είχε φτάσει εδώ, πόσο μάλλον παραπέρα, όπως λες.

The Motorcycle boy said...

Διάβασα κάποια πράγματα εδώ και κάποια στου Πασκάλ -όχι όλα γιατί είναι τεράστια τα ρημάδια τα σχόλια. Και δεν καταλαβαίνω Χριστό! Δεν καταλαβαίνω δηλαδή:
1. Γιατί ένας άνθρωπος έπρεπε να περάσει ολόκληρη διαπόμπευση επειδή έγραφε υιοθετώντας ταυτότητα άλλου φύλου ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.
2. Γιατί κάποιος βρίζεται, απειλείται, βγαίνουν προσωπικά του στοιχεία στη φόρα, δέχεται υβριστικά σχόλια αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΑΙ και όταν φτάσει ο κάποιος να τα πάρει, εμφανίζονται οι προστάτες της δημοκρατίας, της αυτονομίας και των λοιπών καλολογικών για να του την ξαναπέσουν.
3. Με ποιά λογική κατηγορείτε κάποιον, όταν λέει πως θα κινηθεί μέσω νομικών διαδικασιών για να προφυλάξει τα προσωπικά του δικαιώματα; Να δεχτώ οτι έχετε μια γενικότερη αντιεξουσιαστική λογική η οποία σας ωθεί στο να απεχθάνεστε τις νομικές διαδικασίες του κατεστημένου. Όμως, τέτοιου είδους λογικές δεν είναι μονά -ζυγά. Κυκλοφορούν πάντα στον δακτύλιο. Το οποίο σημαίνει πως έπρεπε να είχατε αντιδράσει πριν, υπερασπιζόμενοι αυτόν που θίγεται και όχι εκ των υστέρων όπου τραβάτε μια εξομείωση και καθαρίζετε.
4. Είμαι λίγο καιρό στα blogs αλλά έχω φάει μπόλικες απειλές και έχω δει αρκετούς φίλους μου να απειλούνται ΚΥΡΙΩΣ από ανώνυμους. Κατανοώ την άποψή σας πως όλα εδώ μέσα είναι εικονικά και δεν υπάρχει λόγος να τους δίνουμε σημασία -αλλά είστε τόσο σίγουροι γι΄αυτό; Τους ξέρετε όλους εδώ μέσα, επώνυμους κι ανώνυμους; Ή διαθέτετε κάποιο απειλόμετρο για να μπορείτε να σταθμίζετε τη βαρύτητα κάθε απειλής;
5. Εγώ λέω πως το άτομο που ασχολείται με τη ζωή των άλλων, σε καθημερινή βάση είναι (συνήθως) ψυχάκιας. Ή καταπιεσμένος που ξεσπάει βρίζοντας (δηλαδή εν δυνάμει ψυχάκιας). Και επειδή εδώ μέσα δεν παίζουμε με πιθανότητες (γιατί ένας ψυχάκιας αρκεί για να γίνει η ζημιά) θα πρέπει να μου αποδείξετε πως ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είναι ψυχάκιας. Μήπως θυμάται κανένας πόσους έχουν καθαρίσει από τα chat rooms παγκοσμίως; Εντάξει, εδώ είναι Ελλάδα -τέτοια πράγματα δεν γίνονται, αλλά είστε τόσο σίγουροι πια; Γιατί εγώ ξέρω δυο περιπτώσεις γυναικών bloggers που τις κυνηγάνε κάποιοι τύποι μήνες τώρα και με μανία. Εγγυάστε πως απλά τα παιδιά παίζουν; Αν ναι πάω πάσο -αλλιώς κόψτε το αστειάκι.
6. Εγώ βλέπω πως κάποιοι πολύ γαμάουα τύποι χεστήκανε πάνω τους όταν άκουσαν για δικαστήρια -πράγμα που αποδεικνύει οτι πρόκειται για κότες, από αυτές που πουλάνε μούρη και υφάκι αλλά αν σηκώσεις χέρι τρέχουν στη μαμά τους κλαίγοντας. Αλλά αυτό είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ -ΑΠΛΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ.
7. Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας σχετικά με τους διάφορους ανώνυμους που απειλούν, βρίζουν και εκθέτουν. Τους αγνοείτε; Ε, ωραία -αγνοείστε και τη Μανταλένα που είναι επώνυμη και δεν έκανε κάτι τόσο χοντρό.
8. Πως ορίζετε εσείς τα όρια μέσα στα οποία η συμπεριφορά κάποιου προσβάλλει κάποιον άλλον; Υπάρχουν τέτοια αντικειμενικά όρια;
9. Μια ακόμα ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ άποψη είναι πως πολλές τέτοιες ιστορίες γίνονται από πρόθεση. Φτιάχνεις μια κατάσταση (απειλείς ή εξευτελίζεις) για να φθείρεις κάποιον, ή να τραβήξεις τα φώτα πάνω σου, ή κάτι παρόμοιο. Αυτό πως το αξιολογείτε; Γιατί είδα μια περίεργη άποψη πως η Μανταλένα έφταιγε που της την έπεφταν τα διαδικτυακά λιγούρια και θα έπρεπε να ζητήσει συγνώμη από τα λιγούρια που δεν γάμησαν. Κι αυτό για εσάς ήταν σημαντικό. Ξαναρωτάω λοιπόν -την πρόθεση πίσω από αυτές τις ιστορίες πως την αξιολογείτε;
10. Σας έχει απειλήσει ποτέ κανένας; Αν όχι -μην ασχολείστε, δεν έχετε περάσει από τέτοια φάση και γι΄αυτό το βλέπετε φιλοσοφικά και αποστασιοποιημένα. Εγώ είμαι αυτός που απείλησαν τη γυναίκα του και την κόρη του. Έχουν απειλήσει κι εμένα (αλλά σε αυτά θα κολλάμε τώρα;) Και να με συγχωρούν οι δημοκρατικές σας ευαισθησίες -αλλά όταν με απειλούν θέλουν να ξέρω ποιοί είναι αυτοί. Πως θα το μάθω; Ζητώντας τα στοιχεία τους από τον blogger και τον provider τους. Σωστά; Έτσι κι έτσι -γιατί οι 2 παραπάνω δεν δίνουν προσωπικά στοιχεία άνευ λόγου. Πως θα μάθω λοιπόν; Απλούστατα -πηγαίνοντας στον εισαγγελέα και ζητώντας την άδεια να πάρω τα στοιχεία. Και μετά; Μετά, αγαπητοί μου θα ξέρω ποιοί είναι αυτοί που θέλουν να γαμήσουν και να ξεσκίσουν τη γυναίκα μου, ποιοί είναι αυτοί που θεωρούν πως έφτασε το τέλος μου (λες να μου μίλησε ο Θεός;), ποιοί είναι αυτοί που λένε οτι ξέρουν σε ποιό σχολείο πάει η κόρη μου και μου φυλάνε τα καλύτερα για αργότερα -όπως λένε. Είναι κακό που θέλω να δω τις φάτσες τους δηλαδή; Είναι;

Bird On A Wire said...

"ΜπερντΟνεΓουαϊεροαπορία:
Ω, μα δεν έχω απορία λέμε."


Είναι άδικο! Είναι άδικο! Είναι άδικο!
Εμένα γιατί με άφησες... άπορο;
ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΗΝΥΣΗ!

(Και μην απαντήσεις ότι "κι η ζωή είναι, γιατί να μην είμαι κι εγώ;" γιατί θα το μαρτυρήσω εκεί που έχουν τα πνευματικά δικαιώματα σ' αυτό και θα σε κάνουν φούξια στο ξύλο!)

Κοιλάκανθος said...

Επίσης καλό θα ήταν πριν κάποιος εκφράσει την άποψη του να πάρει μια ιδέα για το τι παίζεται γιατί θα είναι η ίδια η εφηβεία της δημοκρατίας που θα μας φάει...μότορ αγόρι well said...

averel said...

το προβλημα ειναι πως οι περισσοτεροι παιρνουν πιο σημαντικα την παπαρια του blogging απο αυτο που ειναι. Μια ωραια, παπαρια. Και αυτο δεν ειναι μομφη σε κανεναν, μην με μπλεξετε σε κοντρες. απλα ηθελα να το πω.

Uncle Aris said...

Εγώ να ρωτήσω κάτι; Ποιός είναι ο λόγος δημοσίευσης όλων αυτών στο blog σου;Απλώς πραγματικά είμαι περίεργος, διότι όντας χαζός δεν γκαταλαβένει! :Ρ
Κατα τ'άλλα πώς είσαι;

ΥΓ:Το Μ.Ο.Υ.Ν.Ι μπορεί να κέρδισε λέμε, αλλά επειδή δεν κατεβήκαμε με τον Σ.Π.Ι.Χ. στο λέω να το ξέρεις! ;)

Bliss said...

mantalena mou
kai summertime mou

siga mh fobh8w kati atomakia
pou olh tous h zwh einai ena blog kai ka8ontai kai ksepsiriazoun mia maimou!
oute 8a asxolh8w mazi tous!
apla exw ksenerwsei ligo me to blogging k exw genika arketo diabasma:/

Mouts:*

par ol auta fwto mou dn 8a anebasw ksana ...ka8oti hdh uparxoun merikes
kai den 8elw merikes fwkies na tis apogohteuw:D

axaxaxxaxaxaxaaxaxxaxaax

byezz

Jamella said...

V, έχω την εντύπωση οτι αυτό το "ψυχραιμία" είναι κάτι πολύ κακό που κόλλησες.
[ας πρόσεχες τις κακές παρέες :Pp]
μανταλένα - και υπόλοιποι, έχω κι εγώ μια απορία..
μιας και ήμουν away , αν κατάλαβα καλά από τα γραπτά του πασκάλ, ο mcfly έκλεισε το blog του επειδή του είπες οτι θα ασκήσεις εναντίον του ένδικα μέσα?
ε, στις δικές σου απορίες δεν απαντώ.
* αν ξαναγράψει ο V τη λέξη "ψυχραιμία" φώναξέ με να τον μαστιγώσω [!]

Mantalena Parianos said...

Χαστουκόψαρο>>
Το "που μπορεί να φτάσει το θέμα", μπορείς να το αντιληφθείς διαβάζοντας το ακριβώς επόμενο comment μετά το δικό σου. Εκτός αν ξαφνικά βαρέσαμε παράκρουση όλοι εκτός από τους πραγματικά σαλεμένους που βρίζουν κα απειλούν.


ΜΟΤΟΡΣΑΪΚΛ>>
Δεν έχω λόγια.


ΜΠΕΡΝΤ ΟΝ Ε ΓΟΥΑΪΕΡ>>
Δε μου δίνεις λίγη από την καλή σου διάθεση; Μου χρειάζεται μια ενδοφλέβια.


ΚΟΙΛΑΚΑΝΘΕ>>
Μερικές φορές απορώ πραγματικά πώς μπορεί κανείς να μην βλέπει τι έχει συμβεί. Κατέληξα στο ότι δεν είναι ότι δεν μπορεί αλλά στο ότι δεν ΘΕΛΕΙ να δει. Και ο καθένας βέβαια, έχει τους δικούς του λόγους.


ΑΒΕΡΕΛ>>
Ωραίο αυτό που γράφεις και θα συμφωνήσει το 100% της μπλογκόσφαιρας. Γιατί; Γιατί είναι πολύ γενικό. Ωστόσο οι περιπτώσεις που με αφορούν στην προκειμένη, είναι πολύ πολύ συγκεκριμένες.
Κρίμα σε όλους μας.


ΘΕΙΕ ΑΡΗ>>
Τι είναι το Σ.Π.Ι.Χ.;


ΜΑΡΓΚΟ>>
Να έρθω κι εγώ στα ξένα να γλυτώσω από τους ανέραστους;

Mantalena Parianos said...

TZAM>>
Γιατί δεν ρωτάς τον Πασκάλ που το έγραψε;
Αν θες τη γνώμη μου πάντως, κάποιος βαρέθηκε -για λίγο- το μπλογκιν και πάει να μου φορτώσει το κλείσιμο του μπλογκ του.
Ή να διασκεδάσει τις εντυπώσεις επειδή εκτέθηκε.

Τον/τη V, να τους αφήσεις ήσυχους, καλά λένε!

Ψυχραιμία χρειάζομαι -για τους άλλους δεν με αφορά- και να γυρίσω σελίδα.

Bliss said...

na fugeis apo autous na r8eis s allous anerastous :(

alX said...

Jamella μη γίνεσαι ακραία.

http://www.mirkuz.net/photoblog/dontpanic.jpg

Η ψυχραιμία είναι συμπαντικός νόμος.

Jamella said...

V , θα μου κάνω μήνυση !

Agobooks said...

Ελεος βρεεεεεεεεεεεεεεεεε !
Καπου, εχει ελεος;

Anonymous said...

MIXALH prin bgei o mhnas tha mpeis sto geniko me katagmata apo losto

THANASH kai su th mhxanh sou tha th breis lampadiasmenh


onomata kai dieuthinseis ta xw thema xronou na ginei h douleia
esu ksereis poios eimai? oxi trexa gureve na deis th fatsa mou
gia na me kleisoun mesa oi dikastades prwta prepei na me broun oi mpatsoi
kses pou eimai twra? stou dialou th mana to internetcafe eimai
IP de katagrafhke sto tracker to blogger exei IP apallou mhxanhma
kameres den exei pouthena de me kserei kanenas se 3 wres thame se allh polh
ksereis posa aneksakribwta exei sta arxeia h AD? polla kaneis de noiazetai trava rwta
ante pagaine kai akoumpata twra se kana ntetektiv mpas kai bgaleis kammia akrh
mwre tha sou rthei apo kei pou de to perimeneis kai sena kai tou allounou

it is said...

Kai me to anotero sxolio tou anonumou katalavainoume oloi poso sovares einai oi apeiles....
Episis esu an se apeilisoun mporeis (leme tora) na pareis adeia apo eisaggelea kai na vreis apo pou estalei to apeilitiko sxolio. O malakas pou apeilei, ef'oson den eisai esu akomi pio malakas na tou exeis dosei stoixeia, mporeis na mou peis pou skata tha se vrei?
Tora ama eisai arketa geloios na dineis se agnostous sto net, foto sou (eite amesa me mail px eite emmesa anavazontas tes sto blog), eite ti dieuthunsi tis douleias sou eite tou spitiou sou klp, e eisai axios tis moiras sou.
Gia ta koritsakia pou eviasthisan tha po to exis: pigaianan sa xazoxaroumena kai eviasthisan. De leo pos ftaine, endexomenos na min katalavainan kan pou pigainan (i mallon profanos kai den katalavainan) alla vres mou esu esto kai mia periptosi PAGKOSMIOS pou epathe kapoios kako apo atomo pou gnorise sto internet xoris o IDIOS na ekane to LATHOS, na tou dosei PROSOPIKA TOU STOIXEIA. Anomaloi uparxoun pantou kai panta. Ama pigaineis gumnos kai xazoxaroumenos kai tous kaneis trelitse tha SE GAMISOUN. Kai meta poios tha ftaiei? O anomalos i ESU?
Eleos re paidia to gamisate kai psofise. Kai stin teliki ti aporeite me to gamoblogging kai tous malakes pou mazeuei?
Oloi oi bloggers exoune provlimata psuxologika! Allios giati tha kanane (KANAME) blogging? Kalupteis psuxologika kena me to blogging kai osoi den to katalavainoun moiazoun me elefantes me roz nuxia pou nomizoun pos kruvontai piso apo paparounes.

To teliko sumperasma einai to exis: An exeis dosei se cyber tupous prosopika stoixeia sou kai meta fovasai apo apeiles de ftaiei o cyber tupos alla i MALAKIA POUSE DERNEI!!! Ama diafoneite kai s'auto exete provlima katanoisis kai antilipsis tis pragmatikotitas. Den peirazei i fusiki epilogi leitourgei akomi ki as eimaste sto 2006 i adunamoi kai ilithioi tha sunexisoun na ligosteuoun.
Eimai skatofasistas e? Kai malakas kai anomalos kai o,ti allo thelete....
Kala xupnitouria.....

Mantalena Parianos said...

IT IS>>
To teliko sumperasma einai to exis: An exeis dosei se cyber tupous prosopika stoixeia sou kai meta fovasai apo apeiles de ftaiei o cyber tupos alla i MALAKIA POUSE DERNEI

Δεν έχω δώσει.

Συνεπαγωγή στο συλλογισμό σου: αν τα στοιχεία σου βρίσκονται στο χρυσό οδηγό, φταις εσύ και όχι αυτός που θα σε βρει.

Σούπερ.


Αλήθεια, ρε ανώνυμε, έχεις κάποιο λόγο γι' αυτό που θες να κάνoυμε ή όχι;

Κοιλάκανθος said...

It Is said: 'Den peirazei i fusiki epilogi leitourgei akomi ki as eimaste sto 2006 i adunamoi kai ilithioi tha
sunexisoun na ligosteuoun.'

Εγώ γιατί νομίζω ότι αυξάνονται?

Bonnie said...

ποιος είναι ο θανάσης? (λες και ξέρω τον μιχάλη.....) ωραία ονόματα, τα είχα γκόμενους και τα δύο!μη σκιάζεσαι μανταλένα μου, μέχρι να ξυρίσει τα πόδια του και να έρθει να σε βρει εσύ θα έχεις πάει σε άλλη πόλη ;)

Ιφιμέδεια said...

Ανώνυμε,

αν είχες το κουράγιο να κάνεις όλα όσα λες, θα είχες και το κουράγιο να γράψεις με ένα ρημαδοψευδώνυμο...

Άστα να πάνε ρε φίλε. Οι γιατροί θα μας τα φάνε.

Bliss said...

RE ANWNYME MIA ERWTHSH MONO 8A SOU KANW KAI AN 8ES MOU ANAPANTAS OK????


POSA KILA MALAKAS EISAI RE?

KALA DEN NTREPESAI LIGO?



TI SE NOIAZEI TI KANEI O KA8ENAS STO BLOG TOU??

TI SE NOIAZEI TI KAPNO FOUMAREI O KA8ENAS?

EGW KSERW PWS OTAN DEN GOUSTAREIS KATI APLA DEN TO SUNEXIZEIS..TO KOBEIS KOBEIS NA DIABAZEIS KATI POU SE XALAEI!


GIATI DN BRISKEIS LIGO NOHMA STHN KA8HMERINH SOU ZWH KAI KA8ESAI K DINEIS APEILES??


TI 8A KERDISEIS??
KAI PES PWS OI APEILES SOU EINAI ALH8INES!

OK FAIR ENOUGH...GIATI NA KANEIS KATI TETOIO?


8EWREIS DHLADH PWS ENA BLOG EDW EINAI PIO SOBARO APO THN ZWH MAS THN ALH8INH???


RE KSUPNATE LIGO!!!!!!!!!


@@ EINAI OLA!


ARGHSA NA TO KATALABW ALLA TO KATALABA!

SIGA PIA!
SERIAL EGINE!
AFHSTE TON KA8ENA NA EKFRAZEI AUTO POU 8ELEI NA EKFRAZEI!
KAI DEIKSTE WRIMOTHTA POU ARMOZEI STHN HLIKIA SAS!
GIA NA APEILEIS DN SE KOBW GIA 15XRONO!
ALLA TAKE IT EASY!


AISXOS DEN EXW NA PW TIPOTA!
NIW8W AHDIA APISTEUYTH

it is said...

Ok ι διεύθυνση της δουλειάς σου πως βγήκε "στον αέρα"?

Συνεπαγωγή στο συλλογισμό σου: αν τα στοιχεία σου βρίσκονται στο χρυσό οδηγό, φταις εσύ και όχι αυτός που θα σε βρει.

Όταν βάζεις τα στοιχεία σου στον Χρυσό Οδηγό συνήθως ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΒΡΟΥΝΕ.....
Α ναι επίσης στη τελευταία έκδοση του Χρυσού Οδηγού δε θυμάμαι δυνατότηατα να γράφεις τις απόψεις σου ή να συζητάς με άλλους πράγμα που μπορεί να οδηγήσει ψυχωτικούς να σε βρουν....
Άσχετος ο χρυσός οδηγός με το θέμα imo πάντα.
Τώρα άμα κάποιος ανοίξει το χρυσό οδηγό και διαλέξει τυχαία κάποιον και τον σπάσει στο ξύλο, οκ πάω πάσο φταίει ο ψυχωτικός και η κακούργα η κοινωνία. Τη σχέση έχει όμως με το θέμα μας?
Δεύτερον είπες σε κάποια φάση πως συνάντησες τον mc... ("Η μόνη ειρωνεία που βλέπω εγώ, είναι ότι πριν βγάλει το mail στη φόρα ο Μακ, την προηγούμενη πήγα από το μαγαζί του και τον γνώρισα.")
Γιατί? Που πήγε η λόγω αρχών άρνηση συνάντησης με οποιονδήποτε που ανέφερες παραπάνω? πως προοστατεύεις τον εαυτό σου από ψυχωτικούς που ενδεχομένως να θέλουν το κακό σου?
Εγώ σου ξαναλέω πως δε θεωρώ κάποιον που απειλεί με βία (σωματική ή ψυχολογική) όμως το γαμημένο το νετ είναι φτιαγμένο για να σε προστατεύει από τον κάθε ψυχωτικό.....
Εκτός αν είναι εισαγγελέας/μπάτσος κλπ
Από τους υπόλοιπους σε προστατεύει ακόμη κι αν έχουν το IP σου (και να το έχουν μπορούν να το βάλουν στην κωλάρα τους άνετα....δε χρησιμεύει όταν πας να ψάξεις την πραγματική διεύθυνση κάποιου).
Οπότε σε ξαναρωτάω, πως μπορεί κάποιος που δεν του έχεις δώσει εσύ ο ίδιος/ίδια/ίδιο στοιχεία σου να σε βρει? Πώς?
Να στο πω κι αλλιώς?
Βρες με! Κι άμα με βρεις θα κάνω ό,τι θες.
(καλά άμα έχεις θείο στην ασφάλεια δεν πάει το στοίχημα προφανώς).
Επομένως αν έχεις βρεθεί στη θέση να υπάρχει κάποιος του οποίου οι απειλές μπορούν να γίνουν πραγματικότητα φταις κι εσύ. Κυρίως εσύ γιατί ο άλλος είναι προφανώς θεοπάλαβος......
Και από τη στιγμή που δεν έχεις δώσει στοιχεία πουθενά απορώ ακόμη γιατί σκιάχτηκες......δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί το νετ?

Mantalena Parianos said...

ΙΤ ΙZ>>
Δεν βαριέσαι, ρε άνθρωπε;

1.
Δεν είναι δουλειά σου να σου εξηγήσω γιατί και πώς συνάντησα όποιον συνάντησα, πότε και γιατί. Νομίζω.
Άλλοι κάνουν βούκινο τους κολλητούς τους, όχι εγώ.
Εγώ έχω υπερασπιστεί και άτομα που σήεμρα με βρίζουν. Αλλά τόσο μαλάκες είναι.


2.
Δεν έχω θείο στην Ασφάλεια. Αν είχες διαβάσει το blog μου θα το ήξερες. Καθώς και διάφορα στοιχεία για μένα. Παζλ είναι. Προσωπικό ιστολόγιο το λένε στις πολιτισμένες χώρες (για να μην ξαναναφέρω την Ιταλίδα και τη Βραζιλιάνα πόρνη που σύμφωνα με τη γνώμη σου θα φταίνε ΑΥΤΕΣ αν αύριο τις βρει κανείς σε κανένα χαντάκι).

3.
Δεν είπα ποτέ ότι σκιάχτηκα, όπως λες.

4.
Δεν ξέρω ποιος είσαι - δεν με νοιάζει (σε αντίθεση με ορισμένους άλλους που είχαν σκάσει να με γνωρίσουν, έτσι ή αλλιώς), αλλά υποψιάζομαι.

Μη με αναγκάσεις να ξαναπαντήσω, σε παρακαλώ.

Mantalena Parianos said...

ΚΑι βέβαια το ότι υποψιάζομαι ποιος είσαι, έχει να κάνει απλώς με μια δικτυακή ταυτοπροσωπία (έχεις κι άλλο blog δηλαδή) και όχι με την κανονική ζωή.

γεια μας, λέμε

Anonymous said...

Πρός τον Ανώνυμο
Μπράβο ρε με έκανες και γέλασα καιρό έχω να δώ τέτοιο μαλάκα.
Οταν έγραφες το σχόλιο αυνανιζόσουν; Είναι κρίμα όμως να καταναλώνεσαι στο Παιχνίδι των Λυγμών γυρευοντας εκδίκηση
για τις προδομένες προσδοκίες σου.

Anonymous said...

Εγώ είμαι από πάνω δεν μου παίρνει το όνομα κωλοblog

Jamella said...

ανατρίχιασα με το σκεπτικό του it is.
αυτήν είναι η ελευθερία μας?
τι λέτε βρε?

it is said...

jamela που έχεις αντίρηση ως προς την ελευθερία του μέσου που λέγεται νετ σε σχέση και με αυτά που είπα να σου εξηγήσω τι εννοώ. Imo το νετ είναι ό,τι πιο ελεύθερο υπάρχει atm.
Απλώς όπως κάθε ελευθερία έχει και κάποιες υποχρεώσεις που μπορεί να μη σέβονται όλοι....

Mantalena Parianos said...

IT IZ, λυπάμαι, αλλά έσβησα το προηγούμενο σχόλιο σου.

Σε ΙΚΕΤΕΥΩ, αφου διαφωνούμε, μην επιμένεις άλλο, έχω κουραστεί να απαντάω στα ίδια και τα ίδια.

it is said...

Τελευταία φορά που κοίταξα δεν κρατούσα κανένα όπλο προτεταμένο προς το κεφάλι σου που να σε αναγκάζει να απαντάς. Τώρα η επιλογή σου να κόψεις το σχόλιό μου δεκτή και σεβαστή. Είναι το "προσωπικό" σου ημερολόγιο εξ'άλλου και εσύ επιλέγεις τι θα μείνει και τι θα φύγει....κι εγώ πάντως πολύ ασχολήθηκα και χωρίς λόγο.....
Είμαι πάντως περίεργος να ξέρω ποιος σκατά νόμιζες πως είμαι.....είσαι λιγάκι paranoid φταίει η παλιοκατάσταση βέβαια...
Καλά να περνάς και να μη χαλιέσαι, δεν υπάρχει λόγος όσο κι αν θες να πιστεύεις το αντίθετο.....(γιατί?)

The Motorcycle boy said...

it is -επειδή νομίζω πως απαντάς σε κάποιο σημείο του δικού μου σχολίου και η απάντησή σου είναι η παρακάτω:Gia ta koritsakia pou eviasthisan tha po to exis: pigaianan sa xazoxaroumena kai eviasthisan. De leo pos ftaine, endexomenos na min katalavainan kan pou pigainan (i mallon profanos kai den katalavainan) alla vres mou esu esto kai mia periptosi PAGKOSMIOS pou epathe kapoios kako apo atomo pou gnorise sto internet xoris o IDIOS na ekane to LATHOS, na tou dosei PROSOPIKA TOU STOIXEIA. Anomaloi uparxoun pantou kai panta. Ama pigaineis gumnos kai xazoxaroumenos kai tous kaneis trelitse tha SE GAMISOUN. Kai meta poios tha ftaiei? O anomalos i ESU?
Να πω οτι έχεις ακλόνητη λογική. Σύμφωνα με την οποία -φταίνε οι κοπέλες που φοράνε μίνι και προκαλούν τους βιαστές και όχι οι βιαστές -έτσι; Αυτό το -δε λέω πως φταίνε τα χαζοχαρούμενα, αλλά στην τελική ποιός φταίει; ο ανώμαλος ή εσύ που δίνεις στοιχεία;- με άφησε άναυδο. Ογκόλιθος λογικής επιχειρηματολογίας είσαι!

Anonymous said...

παιδάκια γιατί γράφεται πράγματα ενώ τρέμετε; τα εσώψυχα κρυφά των 'καθώς πρέπει ανθρώπων και επαγγελματιών' λέγονται μόνο στον ψυχαναλυτή τους......αποκτήστε θάρρος ή βουλώστε το blog και το στόμα σας.....άνθρωποι είστε κάποια στιγμή θα κυκλοφορήσει ηα ταυτότητα σας εκτός αν δεν θέλετε (αμφιβάλλω) που γίνεται και αυτό.....whatever........

Bonnie said...

το "γράφεται" το γράφεις λάθος. Τι κρίμα μια τέτοια προσπάθεια να στέφεται από την αποτυχία του ανορθόγραφου....

Mantalena Parianos said...

Κόφτε το, ρε παιδιά. Ωχουυυυ

μανταλενομουτς σε όλους

it is said...

Μπερδεύεις τη βούρτσα με τη λούτσα mboy. Άλλο φοράω μίνι και προκαλώ άρα δε φταίει ο βιαστής (προφανώς και φταίει ο βιαστής....) και άλλο γυρνάω και δίνω στο νετ τα προσωπικά μου στοιχεία ενώ ξέρω πως κυκλοφορούν ψυχωτικοί.
Το ανάλογο παράδειγμα με μίνι είναι να παει γκόμενα με μίνι σε συγκεντρωση της λέσχης βιαστών.....(αν υπήρχε τέτοια λέσχη....). Το ότι δεν έχουμε την ίδια λογική δε σημαίνει πως είναι λάθος η δικιά μου, στην τελική εσύ απέκτησες prob ενώ εγώ ποτέ δεν είχα και δε θα έχω, η ηλίθια λογική μου δουλεύει. Ο φόβος φυλάει τα έρμα αρχηγέ μου. Δε ζούμε σε ιδανική κοινωνία άρα οφείλεις να προστατεύεις τον εαυτό σου όπως μια κοπέλα με μίνι που θέλει να είναι ασφαλής δεν κυκλοφορεί με το μίνι της αργά το βράδυ μόνη σε κακόφημες γειτονιές....
Είμαι πολύ παράλογος το ξέρω....

Mantalena Parianos said...

Kόφτε το λέμεεεε

Θέλω εδώ και μέρες να ανεβάσω ένα ποστάκιον με το ερωτηματολόγιο της Ένωσης Ελλήνων Σουρεαλιστών που βρήκα στην έκθεση κόμιξ στο Γκάζι.

Μη βοηθάτε, λέμε.

χικ

The Motorcycle boy said...

it is χαίρομαι που εξομοιώνεις το νετ με λέσχη βιαστών και με κακόφημες γειτονιές. Όντως, απέκτησα πρόβλημα εδώ μέσα, αλλά απέκτησα και φίλους. Εσύ;
Τέλος πάντων -μαλακία να το συνεχίζω αφού η Μανταλένα θέλεινα το κόψουμε. Μπορείς εύκολα να με βρεις και να συζητήσουμε το όλο θέμα με τίποτα μπύρες στο ενδιάμεσο.
Υ.Γ.: Μανταλένα μπορείς να μου κάνεις κανένα κονέ με την bonnie; Είμαι θαυμαστής της και θα μου άρεσε να είναι μαζί μας στα Καπέλα.
Υ.Γ.: Μη βαράς, το κόβω!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Με συγχωρείτε πολύ, αλλά είμαι καινούργιος, επισκέπτομαι διάφορα μπλογκ διότισκέπτομαι να φτιάξω ένα. Δηλαδή τα πράγματα είναι τόσο άγρια ή απλά έτυχε εδώ να είναι έτσι;

Mantalena Parianos said...

ARXARIE>>
Απλώς έτυχε, φίλε. Απλώς έτυχε.
:]