Oct 10, 2006

Mantalena for President

Ως ειδήμων στις μουζικές και τα ουρλιαχτά, ένα έχω να πω: κάθε τραγούδι και υποψήφιος των δημοτικών εκλογώνε, κάθε καημός και διορισμός.
Γιατί θα πρέπει ο κάθε υποψήφιος δήμαρχος της ΝΔ λόγου χάρη, να μας φλομώνει στον Σταμάτη Σπανουδάκη; Του Συνασπισμού στην Άλκηστις Πρωτοψάλτη και του ΠΑΣΟΚ στα Κάρμινα Μπουράνα; Εε;
To ΚΚΕ ας μην το πιάσω καλύτερα… είδαν κι έπαθαν οι άνθρωποι να ανακαλύψουν το rock, να τους το στερήσουμε τώρα στην τρίτη χιλιετία; Το αποενοχοποίησαν δίπλα στη Φαραντούρη και το «Άννα Μην Κλαις» του μεγάλου Μικρούτσικου.

Απεξάπαντως και επιπροσθέτως, ως dj-σινιόρα μιξαδόρα και ευφάνταστο γκομενάκι που είμαι, θα προτιμούσα κάτι πιο μπασταρδεμένο - σαν τις πολιτικές τους: Παντελή Θαλασσινό να τραγουδάει τα Κάρμινα Μπουράνα με ούτια και ζουρνάδες και ινδιάνικο χαϊμαλί στα μαλλιά, τον Σπανουδάκη να ουρλιάζει «σαν ηφαίστειο που ξυπνάαα» και την Άλκηστη να εκτελεί στα τρία μέτρα τις ροκιές του ΚΚΕ… αλλά ξέχασα, αυτό το κάνει ήδη με το να διασκευάζει το How You Remind Me των Νickelback.

Στη γειτονιά μου την παλιά, είχα μια φίλη. Έπαιζε και ακορντεόν αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το κορίτσι είναι στον Συνασπισμό. Με πήρε λοιπόν τηλέφωνο να κατέβω δημοτικιά (στη δημοτική δεν είναι «δημοτική») σύμβουλος με τον ΣΥΝ. «Νέους ανθρώπους χρειαζόμαστε», μου είπε. «Με ιδέες, σαν κι εσένα».
Άσε μας, Χρυσούλα, της απάντησα. Έχω σοβαρά προβλήματα στη ζωούλα μου, εμένα που με βλέπεις έτσι φορτσάτη. Εδώ ένα γκόμενο δεν μπορώ να πείσω ότι αξίζω, θα πείσω όλο το προάστιο; Και του γκόμενου του κάθομαι κιόλας άμα λάχει, με το προάστιο στο α-πο-κλεί-ω.
Με τα πολλά, την έπεισα να μην με πείσει.

Ήρθε όμως η δικιά σου και έκανε τη συγκέντρωσή της στην πλατεία μπροστά στο σπίτι μου. Βγήκα κι εγώ και χαιρέτισα την συγκέντρωση από το μπαλκόνι μου, σαν το γέρο της Δημοκρατίας ένα πράμα, αλλά με λιγότερα ρούχα: μόνο ένα κυλοτάκι και ένα μακρύ t-shirt φόραγα. Το τι χειροκρότημα πήρα από το πελώριο πλήθος των 100 ανθρώπων που είχαν συγκεντρωθεί να ακούσουν τη Χρυσούλα, δεν περιγράφεται.

Την επόμενη μέρα, είχε ομιλία ο κυρ Θόδωρος ο Νιοδημοκράτης. Δεν φτάνει που μας σήκωσε από τις 11 το πρωί στο πόδι με τους ντελάληδες του που τριγυρνούσαν στα στενάκια με τη Μερτσεντέ και το μεγάφωνο «Απόψε στην πεδιάδα θα μιλήσει ο Θ.Β. (θου-βου ο δικός σου), υπευθυνότητα – δημοκρατία – νοικοκύρεμα». Μια γιαγιά απ’ απέναντι που βαριακούει βγήκε και ρωτούσε πόσο τις έχουν το κιλό τις πατάτες.

Το βράδυ, να ‘σου τον κι αυτός στο μικροφωνικό μπλα – μπλα: «Θα σας κάνουμε δρόμους, διαδρόμους, ιπποδρόμους», τον αμάζευτο λέμε είχε. Ήθελα να ‘ξερα, ποιος τον πιστεύει. Όλο το προάστιο ξέρει ότι ο άνθρωπος αυτός είναι 78 χρονών. Πότε θα μας τα κάνει όλα αυτά; Ανάμεσα στα καρδιογραφήματα και τις αξονικές, θα βρίσκει και λίγο χρόνο για τον Δήμο;
Ρε συ, εγώ αν ήμουν 70something, το μόνο που θα μ’ ένοιαζε θα ήταν να πάρω κανένα δώρο στα αγγόνια μου ή να βρω κάνα φτηνό αμπελοφάσουλο στη λαϊκή για να μπω στο μάτι της γριάς μου που όλο πάει και ξοδεύεται.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ούτε φέτος θα ψηφίσω. Δεν ψηφίζω που δεν ψηφίζω δηλαδή στις βουλευτικές αφού όλοι ίδιοι μου φαίνονται με τα σακάκια και τα tax-free βουλευτικά αυτοκίνητα, να μην ψηφίζω και στις Δημοτικές, μού ‘ρχεται κάπως. Αν βελτιώσουν τη μουσική στις μαζώξεις τους, ίσως το ξανασκεφτώ.
Ανάρτησα και πανό έξω απ’ το μπαλκόνι μου:
όποιος παίξει το Fuck U Anyway των Αrchive, έχει την ψήφο μου.

Θα περιμένω άλλη μια τετραετία. Μετά θα κάνω το δικό μου κόμμα για να παίζω τη μουσική μου σε πλατείες. Το κόμμα θα λέγεται Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. (από τα αρχικά: Μαχητική Οργάνωση Υπεράσπισης Νέων Ιδεών).




Αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Μαντλέν

*
το κείμενο αυτό γράφτηκε για το έντυπο στο οποίο θα Μantalenογράφω (για να πάρετε μιαν ιδέα του τι θα βρίσκεται εκεί, λέμε). Καθώς όμως, το εντυπάκιο θα κυκλοφορήσει μετά τις Δημοτικιές, και τότε το άρθρο αυτό εκτός από βδελυρόν θα είναι και άκαιρον, το ανεβάζω "εδώ και τώρα" που έλεγε και ο Ανδρέας. (μικρούτσικος)
ουλπ

**

39 comments:

trol said...

εγώ θα ψηφίσω όποιον φέρει τους calexico να παίξουν μαζί με τα κοζανίτικα χάλκινα...seriously

Mantalena Parianos said...

TROL>>
Είσια από την Κοζάνη, γι' αυτό το λές... αλλά σκέψου λίγο: αν αρνηθούν τα Κοζανίτικα χάλκινα;




Τότε να φέρουμε τη μπάντα της Φλώρινας.

Κι αν αρνηθούν κι αυτοί να παίξουν με τους Calexico, ας φέρουμε τον Ολυμπιακό Πειραιώς να παίξει μαζί τους. Είμαι βέβαιη ότι θα χάσει.
(ξέφυγα πάλι)

alX said...

Να φέρετε εμένα να τραγουδήσω. Δε θέλω πολλά. Στο ψηφοδέλτιο επικρατείας άμα είναι, ή υπουργός γεωργίας να κάνω υποχρεωτική την καλλιέργεια κάνναβης (παντός τύπου, ποικιλίας και χρώματος) για να βγει η οικονομία από το τραγικό αδιέξοδο!
\/
Α, ξέχασα είναι δημοτικές εκλογές. Ε ξεχάστε με τότε, άκυρο...

ΥΓ. Η φώτο τα λέει όλα.

Attalanti said...

ΔΟΛ όμως! Χαχαχαχα! Κορυφαίο σημείο του κειμένου οι προτεραιότητες της γιαγιάς (από απέναντι) και του παππού (πάλι από απέναντι, αλλά που θα ήθελε ν' ανέβει κι επάνω)! Πολύ καλή αρχή, Μανταλένα, πολύ καλή!

Mantalena Parianos said...

V>>
Σιγά μη σε βάλουμε να τραγουδήσεις. Εγώ θα χειραγωγήσω τον κόσμο, όχι εσύ!
Γιατί αλλιώς νομίζεις θα φτιάξω κόμμα;
Το "για να παίζω τη μουσική μου σε πλατείες" είναι πρόσχημα. Στην ουσία, θέλω να γίνω πλούσια και διάσημη χάρη στο ΜΟΥΝΙ.



ΑΤΤΑΛΑΝΤΙ>>
Θα σου φανεί απίστευτο, αλλά για να ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ τη γιαγιούλα που ήθελε πατάτες και να κερδίσουν την ψήφο της, πήγε ο υποψήφιος και της αγόρασε δυο κιλά πατάτες από τη λαϊκή παρακάτω...
χιιι


ΑΡΓΥΡΗ ΜΥΛΩΝΑ>>
Το πιο εύκολο πράγμα ρωτάς, νέε μου ψηφοφόρε. Καθώς μαρτυρά ο καταστατικός τίτλος του κόμματός μας, πρέπει να είσαι:
"Μαχητικός" (στο Μουνί)
"Οργανωμένος" (σε μας - δηλαδή στο Μουνί)
"υπερασπιστικός" (στο Μουνί)
και να έχεις "νέες ιδέες" (σχετικά πάντα με το Μουνί).

Χειραγώγηση τώρα! (είναι το σύνθημά μας)
Οέο

AsGoodAsItGets said...

Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. δαγκωτό!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

KALYTERA DEN GINETAI>>
Καλύτερα δεν γίνεται, λέμε.


Πικραμένη ανώνυμη>>
Δεν λυπάσαι τα νιάτα σου, να ξοδεύεσαι σαν το παιδάκι του αντι-παρακάτω post;

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

Mη ζηλεύεις, ανώνυμικό κατακαθάκι. Θα κάνεις κακό στην υγεία σου.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

Σκέφτηκε άραγε ποτέ κανείς σας ότι η πρωτοτυπία, η ελευθερία και το γέλιο υποσκάπτουν τη συμμορφωμένη συμπεριφορά;

Όχι, θέλω να ξέρω, λέμε.

Αυτό που κάνουν οι ανώνυμοι είναι φασισμός. Το να σβήσω τα comments σου που προσβάλλουν κάθε νοημοσύνη, και είναι γραμμένα με κακεντρέχεια, είναι δικαίωμά μου, γιατί εδώ δεν είναι forum να *συζητάμε* σε δοσμένο θέμα, ούτε chat, είναι "προσωπικό ιστολόγιο".
Καταλάβετέ το.

Mantalena Parianos said...

Άσε που μαζί με αυτά, σβήνω και τα δικά μου, και με λατρεύω, λέμε.
:)

Bliss said...

pali h fwkia asxoleitai?
pffff

kopelia h neare h telos pantwn whatevah dn kanei kai kamia diafora ...

GET A LIFE!

Unknown said...

Καλησπέρα Μανταλενάκι,
κείμενο Ok (πως λέμε Χώρος Οk; ανα γεια σου)

Εγώ πάντως ξεπούλησα τη ψήφο μου για 2 μέρες εκλογική άδεια..
Τώρα αν έχω και ένα Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. να με αντιπροσωπεύει ακόμα καλύτερα χε χε

Πάω να ψοφήσω στον ύπνο τώρα.

Anonymous said...

Φανταστική ιδέα.
Ένα εξίσου καλό πρεκλογικό σύνθημα για το κόμμα, μπορεί να είναι και το "ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΜΟΥΝΙ".
Κανείς δεν θα αμφιβάλλει για την ειλικρίνεια σου, όπως γίνεται με τους υπαρκτούς υποψήφιους, με τέτοιου τύπου δεσμεύσεις.
Και αυτό θα είναι το ατού του κόμματος τελικά!

Ως 100% μανταλενοχειραγωγημένος έχετε την υποστήριξη μου (αφισσοκολήσεις κλπ.)
:P

Stavros Katsaris said...

To MOYNI στην κυβέρνηση!
Χωρίς δεύτερη κουβέντα!!!

Καλημέρα

The Motorcycle boy said...

Έχω να καταγγείλω τη διχαστική πολιτική της Μανταλένας. Επίτηδες έβγαλε τον συνδιασμό Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. για να προπαγανδίσει υπέρ του Μουνιόθ που είναι ο καινούργιος προπονητής του Παναθηναϊκού. Σε καταλάβαμε αγαπητή, έναν Μουνιόθ καλλιγραφία θέλεις να κάνεις.

Mantalena Parianos said...

MARGOT>>
Ούτε να το 'ξερες δεν θα την έλεγες έτσι!

ΤΟΜΒΟΥ>>
Αντριπροσωευομένη Μουνοκρατία θα εγκαταστήσομεν.



ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΕ>>
Μια χαρά είναι το προεκλογικό σύνθημά σου. Δεν το 'χα σκεφτεί η ανώφελη!
Λέω να σε κάνω υπουργό Τύπου και ΜΜΕ, επικοινωνίας, Κοινωνίας και imeage maker μου.
Το όνομά σου είναι "Κώστας", μου έγραψες σε κάποιο comment. Λαλιώτης;



Σταύρο Κατσαρή>>
Είπαμε, να είμαστε επώνυμοι, αλλά εσύ το παράκανες βρε παιδάκι μου!

Το Μουνί πρέπει να μπει στην Βουλή αρχικά, και μετά να δραστηριοποιηθεί προς τις ανάλογες κατευθύνσεις.
Σε μια οικονομία που κυβερνούν οι νταβατζήδες, δεν είναι να απορείς που οι πουτάνες υπολογίζονται στο ΑΕΠ.


ΜΟΤΟΣΑΚΕ ΜΠΟΫ>>
"Διχαστική πολιτική"; Κάθε άλλο αγαπητέ. Ο λόγος μου είναι ενωτικός, λόγος αγάπης και τρυφερού πηδήματος.
Από το να μας πηδάνε στυγνά και αδίστακτα, τι καλύτερο από ένα φιλόξενο Μ.Ο.Υ.Ν.Ι., ανοιχτό σε όλους, χωρίς κοινωνικούς αποκλεισμούς και με διάθεση να βάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερους κουμπάρους στο κόλπο;
Τι λες κι εσύ, κουμπάρε;
;)

Mantalena Parianos said...

πρέπει όμως να βρούμε και τι μουσική θα παίζουμε στις συγκεντρώσεις μας...
Θα κάνουμε το James Brown - Sex Machine , το δικό μας Κάρμινα Μπουράνα;
Μόνο αυτό μου έρχεται στο μανταλενομυαλό μου (και δεν έχω και πολύ από δαύτο και ζαλίζομαι).

alX said...

Θα μπορούσα να σου δώσω διάφορες ιδέες αλλά δε θα το κάνω.
Όχι τζάμπα τουλάχιστον.
Θέλω μια θέση στο ΜΟΥΝΙ αλλιώς δεν προσφέρω υπηρεσίες.

Mantalena Parianos said...

V>>
Eίμαι όλη Αυτιάς.
Θέλεις τη θέση του γενικού γραμματέα του κόμματος; Του Καθοδηγητή; Στη δευτερη περίπτωση θαέχεις να κάνεις όλο με μουνάκια.

Bird On A Wire said...

Καθώς μαρτυρά ο καταστατικός τίτλος του κόμματός μας, πρέπει να είσαι:
"Μαχητικός" (στο Μουνί)
"Οργανωμένος" (σε μας - δηλαδή στο Μουνί)
"υπερασπιστικός" (στο Μουνί)
και να έχεις "νέες ιδέες" (σχετικά πάντα με το Μουνί).


Πολύ απαιτητική είσαι για να μας γράψεις στο ΜΟΥΝΙ σου!

alX said...

Θα διαλέξω το δεύτερο γιατί μου αρέσει να βρίσκομαι κοντά στη νεολαία... Αχμ... Σουρεάλ καταστάσεις τελείως...

Mantalena Parianos said...

BIRD ON A WIRE>>
Φυσικά και είμαι απαιτητική. Εδώ μιλάμε για ένα κόμμα απαιτήσεων.
Και ως γνωστόν ΕΝΑ είναι το κόμμα.
Το δικό μας θα σέρνει και καράβι.
:)


V>>
Δεν είναι καθόλου σουρεάλ στην πρακτική εφαρμογή του όπως θα δεις.
Θα έχεις υπό την εποπτεία σου νεόκοπα μέλη και θα πρέπει να τα καθοδηγήσεις στα μυστικά της πολιτικής για να ενταχθούν ομαλά στο Μ.Ο.Υ.Ν.Ι. και αυτά.
Χωρίς προστριβές και πάντοτε με την ανοχή που διδάσκει το ανεκτικά ανήθικο κόμμα μας.
Κανονική χειραγώγηση, λέμε.

Anonymous said...

giati anti gia to "sex machine" tou James Brown den fwnazete ton Flwrinioti na tragoudisei to "peirazei poy eimai megaly firma" ?
ektos ean thelete kati se aggliko stixo..
tote dokimaste to Bobs Yer Uncle apo Happy Mondays afova

Mantalena Parianos said...

QWERTY>>
Μια χαρά είναι οι Ευτυχισμένοι Δευτεριάτες.

Με Φλωρινιώτη ξερνάμε - και δεν ξεχνάμε. Ο Sum απεχθάνεται και λέει: αυτά που ήταν must μές τη χούντα έγιναν τώρα cult;
Δεν έχει κι άδικο, δεν έχει κι άδικο.

πρέπει να βρούμε κάτι λιγότερο junkικο για ύμνο του κόμματος όμως. Ίσως από Zappa, που έχει και νόημα στους στίχοι.

Anonymous said...

grrrrr "!§!"$ Yerbouti

Anonymous said...

To mouni stin eksousia! Goustarw! Auth einai alagi! Kale, tha pesoun peh leme!

Apeleutherwsi edw & twra! Koritsia as deiksoume oles perifana to mouni mas, twra! Don't be shy!

Twra poia prepei na glipsw gia na analavw to upourgeio "eswterikwn" ypothesewn? (En anagki, simvivazomai kai me to yp. tupou, dioti einai gnwsto oti exw megali glwssa!)

Empros gia tin prwti sugkentrwsi aidiwn! Poia tsitsiolina, agapi mou?

Ax, panathema sas, to mouni mou stazei! idrauliko exei to komma?

Gia musica empsixwtiki, protinw mantinada-tolmiros -kritikia gar- h to What's new Pussycat!

Gia sunthima den to suzitaw: M.O.Y.N.I DAGKWTO!, kalytero de ginetai!

cu lata, girls...


YG: kai afhste ton p.o.u.t.s.o na klaiei, ton k.w.l.o na klanei kai to Thano Askiti anergo!

Anonymous said...

Ή θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το I eat pussy for breakfast των Impaled Nazarene.
Λίγο extreme συμφωνώ αλλά πιασάρικο.