Oct 11, 2006

Revolution Blues (the MixMix)


"Θέλεις να σου διαλέξω εγώ μουσική, να μην παίξει ποτέ, κανένας και πουθενά το μυξάκι σου;" με ρώτησε ο Sum.
Ok, του είπα, αλλά θα βάλω κι εγώ το δαχτυλάκι μου στο ποντεσιόμετρο. Θα βάλω κι εγώ κανένα κομμάτι.
"Θα μου το χαλάσεις", στραβομουτσούνιασε. "Θέλω να είναι δεινοσαυρικό".
Ε, θα είναι, του είπα. Δεν μπορείς να το αποφύγεις, γιατί είσαι παλιοροκάς.
"Θέλω να είναι και επαναστατικό, εσύ τι θα βάλεις μέσα; Aguilera; Θα μου το χαλάσεις, σου λέω".
Ξέρω κι εγώ από επανάσταση, επέμενα.
"Χα. Απ' τη Γένοβα;"



Το μυξ, ονομάστηκε MixMix επειδή το κάναμε και οι δυο μαζί. Αν και εγώ διάλεξα μόνο 3 κομμάτια. Το άτομο έριξε μέσα κιθαριστικά tracks που γουσταρίζω πάντως. Και ένα κομμάτι με το οποίο σκίζω τα καλσόν μου να γράφω τους στίχους του στα πόδια μου - σαν το Memento ένα πράγμα. Το Revolution Blues του Neil Young. Μας το αφιερώνω.


Well, we live in a trailer at the edge of town
You never see us 'cause we don't come around. (έτσι πρέπει)
We got twenty five rifles
just to keep the population down. (χειραγώγηση, λέγεται αυτό;)
But we need you now,
and that's why I'm hangin' 'round.
So you be good to me
and I'll be good to you,
And in this land of conditions
I'm not above suspicion
I won't attack you,
but I won't back you. (σωστός ο παίκτης)

Well, it's so good to be here,
asleep on your lawn.
Remember your guard dog?
Well, I'm afraid
that he's gone.
It was such a drag to hear him
whining all night long. (κακό όμως τούτο)
Yes, that was me with the doves,
setting them free
near the factory
Where you built your computer,
love.
I hope you get the connection,
'cause I can't take the rejection
I won't deceive you, I just don't believe you.

Well, I'm a barrel of laughs, with my carbine on
I keep 'em hoppin', till my ammunition's gone.
But I'm still not happy, I feel like there's something wrong.
I got the revolution blues, I see bloody fountains,
And ten million dune buggies comin' down the mountains.
Well, I hear that Laurel Canyon is full of famous stars,
But I hate them worse than lepers
and I'll kill them in their cars.




MixMix
by Sum & ManDy
33 ΜΒ / 48'05''
1. Lone Kent - Wide Open Spaces

2. Neil Young - Revolution Blues
3. Phish - Sand
4. David Bowie - Aladdin Sane
5. Norah Jones & Tim Ries - Wild Horses (Rolling Stones cover)
6. Rory Gallagher - I Fall Apart
7. Deftones - No Ordinary Love
8. Deep Purple - Keep On Moving
9. Janis Joplin - Maybe
10. The The feat. Sinead O'Connor - Kingdom of Rain


και κάτι που χρώσταγα...
ΜantalenaStoryMix
28ΜΒ / 35'47''

1. Beatles - Ηappiness is a warm gun
(από το White Album)
2. Deus - The Magic Hour
3. Joan As Police Woman - Eternal Flame
4. Manic Street Preachers - Ocean Spray
5. Jason Collett - We All Lose One Another
6. 311 - Don't Tread On Me
7. Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey On)
8. Antony & The Johnsons - Cripple and the Starfish
9. LUD - Tincan

16 comments:

weirdo said...

AAA..
Τρομερά μιξάκια..!!
Καλημέρα:)

The Motorcycle boy said...

Γι΄αυτό εγώ γουστάρω τον sum πιο πολύ. Καλός ο Νεαρός Νηλ -αλλά σαν το κοκτέιλ πιάνο του Alladin Sane ... τίποτα.

Erwtas Stomaxhs said...

steile re kamia kaseta!

aeipote said...

Ωραία δουλειά!

Καλό απόγευμα!

Anonymous said...

Μανταλενω-σαμ, thanks :) για το 2ο mix. To 1o το αφήνω να παίζει στον υπολογιστή όσο θα δουλεύω καθότι είμαι στο πήξιμο και δεν προλαβαίνω ούτε να σας διαβάσω.

Να είστε καλά μου φτιάξατε την (υπόλοιπη) μέρα.

bereniki said...

:)
:)
:)
:)
:)
:*
:*
:*
:*
:*

bereniki said...

aaaaa to eixa sxhmatiko alla mallon den pianoun ta kena sta comments! gmt!

pame pali:

----------:):):):)
--------:)-------:)
------:)---------:)
----:)----------:)
--:)--------:)
:)--------:*
:)--------:*
--:)--------:)
----:)----------:)
------:)---------:)
--------:)-------:)
----------:):):):)

*****

bereniki said...

oxou thelei mia kapoia epimhkunsi pros ta de3ia.... alla me kourase!!!
paw na melethsw!

elda said...

motorcycle boy συμφωνώ μαζί σου..και αν ο SUM (/)ή η Μantalena βρεί και το All the madman απο Bowie(μπόουι και ΟΧΙ μπάουι)θα προσκυνησω!!ΟΛΕ!!

Anonymous said...

Απίστευτο! Joan as police woman είχα ακούσει τελικά στα ράδια και όπως ήταν φυσικό μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση.

Αξίζει να δεις και το video στο Εternal Flame εάν δεν το 'χεις κάνει.

http://www.youtube.com/watch?v=fQ2Pc-Y9hgE&mode=related&search=

Kώστας

Mantalena Parianos said...

ARGYRH MYLVNA>>
Δεν είχα λουφάρει το καημένο. Είχα ανοίξει απλώς έναν ακόμη παγκόσμιο πόλεμο και έπρεπε να φροντίσω τα γυναικόπαιδα.
:(


WEIRDO>>
Μάλλον δεν γράφει να ακούμε μυστηριομανταλενιές στα μπαράκια φέτος... Για beatάκια στου Ψυρρή με βλέπω.
:(


ΜΟΤΟΣΑΚΕ>>
Μα... το κομμάτι του Neil Young, το διάλεξε ο Sum.
Σε πληροφορώ λοιπόν, ότι εκτός από τα προφανή που καταλαβαίνεις αμέσως ότι τα διάλεξα εγώ (Deftones ai Norah Jones) to τρίτο κομμάτι που ΄΄εχωσα με τα χεράκια μου στο μυξ, ήταν το Aladdin Sane.



ΕΡΩΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΧΟΠΟΝΟΥ>>
"Κασέτα"; Ε, όχι ρε συ. Αυτά τα κάνει ο Μακ Μάνους και μετά παλεύουμε να τα χωρέσουμε σε 80άρια cd.
Να σου γράψω κανένα mp3 disc ευχαρίστως, όχι και "κασέτα"!
Δεν είμαστε και στον Rock FM



ΑΕΙΠΟΤΕ>>
Σε ευχαριστούμε αγαπημένοι.


ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΕ>>
Αν ΔΕΝ κατεβάσεις το πρώτο μυξ, θα με κάνεις να χαρώ, μα δεν ξέρεις πόσο πολύ (και θα την πω και στον Sum, που νομίζει ότι έχουν ανταπόκριση όσα γουστάρει).
Τώρα που το σκέφτομαι, "DinosaurMix" έπρeπε να λέγεται το πρώτο.
;)


ΒΕΡΕΝΙΚΗ>>
π9μMA2347-NTA012,ΛΕΝΟχ1-4υ5ψ1νΜΟΥΤΣ

Εξωγήινη είσαι και προσπαθείς να επικοινωνήσεις μαζί μας;

:)


ΕΛΝΤΑ>>
Ο Sum, εγώ έχω κολλήσει στα κατακαίνουρια remix των Bloc Party.



ΚΩΣΤΑ>>
Το είδα...
Ας ξύριζε τουλάχιστον τη μασχάλη της η γυναίκα.
Με αυτό το δόντι και τη μασχάλη τούφα, σαν τρωκτικό είναι. Φτου!
Τώρα έχασα πάσα ιδέα... ΔΕΝ έπρπε να το κάνεις αυτό. Τη συμπαθούσα πιο πολύ πριν τη δω.

AsGoodAsItGets said...

Χαίρε Μανταλένα, οι μελλοακροατές σε ευχαριστούν!

(τι είπα πάλι ο λεξοτανιπλάστης;)

Άντε, την πήραμε πάλι τη δόση μας και γι΄αυτή τη βδομάδα...αχχχ, είναι γλυκιά η μαστούρα της μύξας...

Anonymous said...

Επιτέλους ρε κοριτσάρα. Να κι ενα μιξ που δεν θα παίξει πουθενά αλλά θα παίζει και συνέχεια. Όποιος διάλεξε το I Fall Apart είναι άξιος επαίνων τουλάστιχον.

Υ.Γ. (Από προηγούμενη παρατήρησή σου) Δεν είμαι ανώνυμος, βαριέμαι να κάνω registration :P :P.

T.

Anonymous said...

Ψιλο-αλλοιθωρίζει λιγουλάκι και μάλλον δεν είναι η ιδέα μου.
Πάντως μου αρέσει, πιθανότατα είμαι διεστραμμένος.
Φυσικά και θα κατέβαζα και το mix του σαμ. Τί νόμιζες?
Άλλωστε παρέα με τους δεινόσαυρους μεγάλωσα :D

Kώστας

Attalanti said...

Να΄σαι καλά! Το πρώτο είναι απλά εκπληκτικό! Το βλέπω τι θα πάθω: δεν θα ξεχωρίζω τα τραγούδια και θα περιμένω να τα ακούω μαζί όπου κι αν ακούσω ένα από αυτά... Μου αρέσει πάρα πολύ... Είναι τραγούδια για... μεγάλα ταξίδια... Ευχαριστούμε πολύ-πολύ! ματς!

Mantalena Parianos said...

AS GOOD AS IT GETS>>
Σήμερα είναι ΠΑρασκευή και 13. Η μαστούρα απαγορεύεται μη μας βρει κανα κακό.
Άκου λεξοτανιπλάστης!

:)


ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΡΕΤΖΙΣΤΡΕΪΣΙΟΝ>>
Κάνε, γιατί κι εγώ βαριέμαι να γράφω όλο αυτό το πράγμα για όνομά σου για να σου απαντάω!

"Όποιος διάλεξε το I Fall Apart είναι άξιος επαίνων τουλάστιχον"

Ο Sum. Χα! Μια ζωή προσπαθεί να παίξει κάτι περάσματα στην κιθάρα και μου 'χει κάνει τα νεύρα μι καντίνι.


ΚΩΣΤΑ>>
Δεν κατάλαβα χρηστό! Ποιος ψιλοαλλοιθωρίζει;

Ο δεινόσαυρος Σαμ σε χαιρετάει κουνόντας την ουρά του (που μόλις γκρέμισε μια πολυκατοικία)
:)


ΑΤΤΑΛΑΝΤΙ>>
Δύσκολα θα βρω φέτος μπαράκι να παίξω τέτοια ρε γμτ. Για Ψυρρή με βλέπω. Αν βρεθείς Αθήνα πάντως, ρίξε mail να κεράσω ποτάκι.
:)