Dec 8, 2006

Santa Claus + Manta Claus = LOVE


Για να μη λέτε ότι το αγόρι του προηγούμενου ποστακίου ήταν ξενερωτούλη με τα καμπανάκια του και τα σκουφάκια του και τα έσωρουχάκια του,
πάρτε κι ένα αξιβράκωτο παλουκάρι χαμένο στα στάχυα να γίνει του στάβλου εδώ πέρα.
Είναι όσο να το κάνεις πιο hard από το προηγούμενο (λόγω κοιλιακών) και πιο ανθεκτικό εις τις κακουχίες (το σανό τσιμπάει, το έχω δοκιμάσει, λέμε).

ΥΓ.
Ακολουθεί και το tracklist του εορταστικού μυξακίου (που ακούμε), για όσους δεν ξέρουν τα κάλαντα αγγλιστί.
χιιι

ΥΓ 2
Ρούντολφ, κάτσε κάτω, λέμε - και άσε τις υπογεγραμμένες μου ήσυχες, είναι δωράκι απ' το νονς. Με λατρεύει σου λέω. Εγώ φέτος λέω να του δωρίσω πανέμορφες περισπωμένες. Αξιόλογες, πολύ. :Ρ


MantaClausMix
30 MB / 43:43’
Tο μυξάκι μπορεί να τρέχει στο γιορτινό χαλί, αλλά αν το θες και για το δικό σου σπίτι, στείλε mail στη Μanta Claus εδώ.
Για τον Άι Bill της φωτογραφίας, δυστυχώς δεν μπορούμε να σεξυπηρετήσουμε.

Σεξυπηρετεί εμάς τώρα.

1. Dave McKenna – O Tannenbaum, λέμε
2. Carl Stalling – Hobby Horse Laughs (1942)
3. Carl Stalling – Porky’s Preview (1941)
4. Diana Krall – St Claus Is Coming To Town
5. Frank Vignola Quintet – Jingle Bells
6. Sinead O’Connor – I Wanna Be Loved By You
7. Ricky Woodard feat. Cedar Walton – Rudolph the Red nose Reindeer, λέμε (χικ)
8. Diana Krall – Jingle Bells
9. Sinead O’Connor – Why Do n’t You Do Right?
10. Pussycat Dolls – Sway
11. Pressure Drop – Big Noise
12. Mary Stallings – Santa Claus Is Coming to Town
13. Carol Sloane – What Are You Doing New Year’s Eve?
14. The Gene Harris Quartet – I’ll Be Home For Christmas


9 comments:

The Motorcycle boy said...

Μικροπούλης μου φαίνεται. Κανονικός Αη Βασίλης δηλαδή που μια ζωή ποδήλατο ήθελα και τον Φωτεινό Παντογνώστη μου έφερνε.

Mantalena Parianos said...

Eίναι που έχει κρύο μωρέ.
:(

Τι είναι ο Φωτεινός Παντογνώστης; Κάτι σαν το νονς;

Apateon said...

Ρε συ μανταλένα, που τους βρίσκεις αυτούς οτυς καρεκλωτούς φουσκωμένους σαν τσουρέκια? Σε κανα γκέυ σάιτι μπήκες???
Τι λέει τελικά για τα Χριστούγεννα? Θα παμε?

Eu-aggelos said...

Γαμωτο πως διερρευσε αυτή η φωτοφραφία μου!Θα αρχισω τις μηνυσεις κι εγω μου φαινεται γαμω το κερατο μου...

Υ.Γ:Δε σας επεισα ε;

Mantalena Parianos said...

APATEΩΝ>>
Δεν είναι gay, καρατσεκαρισμένο σου λέω. This specific Santa is what I call "μούρλια". "Santa mourlia".



EY-AGGELE>>
Εντάξει, ρε φίλε, ωραίο γκομενάκι είσαι κι εσύ, αλλά δεν συγκρίνεσαι τώρα με τον Άη Μπίλλη. Αλλιώς δεν θα τον έλεγαν και "Άη", που απ' ότι με ενημέρωσαν οι αξιόλογοι ιστολόγοι, σημαίνει "άγιος" και όχι "άει", δηλαδή "άμε", "άντε στε", "άντε και" κ.λπ. κ.λπ.
Δε γαμιόμαστε λέω γω.

:D

mc said...

Γεια σου ρε Mανταλένα με τους χριστουγεννιάτικους σου. Είναι άθλιος, δε μ'αρέσει γαμώτο. Και σίγουρα είναι μικροπούλης ΜΒ, για να έχει τόοοοοσο μεγάλα μπράτσα.Τσου, δε θα πάρουμε!
Μια μονόπολη και είμαστε οκ.

Attalanti said...

Xo xo xo, γιορτινό μυξάκι! Καλές γιορτές!

Κολοκύθι said...

Σαφως καλύτερος από τον προηγούμενο τον ασπρουλιαρη αλλά άμα δε μου βρεις τον Τζορτζ πολύ θα με στεναχωρέσεις λέμε!

Mantalena Parianos said...

AMPOT>>
:)

Μ' αρέσει η μονόπολυ. Και το μονόπουλι, επίσης.



ΑΤΤΑΛΑΝΤΙ>>
Μυξ για νυξ.


ΚΟΛΟΚΥΘΕΝΙΑ!
Εύρηκα...
Το επόμενο ποστάκιο με τον George Clooney σου, στο αφιερώνω.
μουτς