Dec 9, 2006

George Clooney και κολοκύθια


Αυτό το postάκιο, δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Αυτό το ποστάκιο αναρτήθηκε ως αφιέρωση στο Κολοκύθι, που από τότε που ανακάλυψε ότι ο Άγιος Billης είναι σκέτη λέρα, έχει βαλθεί να φαντάζεται τον George Clooney φαντάρο.
Jesus δηλαδή! (lol)

Σκάλισα τα Mantaleno-album με τις φωτογραφίες μου από τότε που ήμουν ένα αθώο παιδάκι-θαύμα στο Hollywood και διάφοροι επώνυμοι και επώνυμες με χρησιμοποιούσαν για bed pet τους (λίγα blow jobs μου έλειπαν μόνο πριν τη διασημότητα), και χτύπησα φλέβα:
αυτή τη φωτογραφία του George Clooney στα σκαλοπάτια της εσωτερικής σκάλας του σπιτιού μου (έμενα τότε σε μια επαυλίτσα που μου είχε δανείσει ο Σπήλμπεργκ), την οποία για τις ανάγκες της καλλιτεχνικότατης αυτής φωτογραφίας που του τράβηξα, έχει καλυφθεί με ένα σεντόνι. Καθαρό. Δεν είμαι καμιά παρτάλω, εγώ.

Επιπλέον, το απαράμιλλο styling είναι δικό μου: έντυσα τον αγαπημένο George, με καλτσούλα λαμπάντα, σκαρπινάκι που βρήκα κοψοχρονιά στην ελληνική παροικία στο Αστόρια, βερμουδίτσα Carrefour, και για να καλύψω λίγο την κιτρινίλα του pollo μπλουζακίου που φορούσε το παλικάρι, του έριξα στο ανέμελο, ένα κομψό και αηδιακριτικό ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ζακετάκι, να έρθει να δέσει και να γίνει σαν εξωτικό πτηνό που βούτηξε στο μουσταρδόκετσαπ (yellow & red - όχι ο σταθμός, ο πελτές).

Κολοκυθένια, ελπίζω να είσαι πλέον ευχαριστημένη!

ΥΓ.
Ο George δεν φοράει περούκα σε αυτή τη φωτό.


ΣυνταρακτικοΜΟΥΤΣ, λέμε

.

10 comments:

Κολοκύθι said...

Χαχαχαχαχαχα , είσαι θεά λέμε! Το που την ανακάλυψες αυτή τη φώτο του Τζορτζι με κάνει να βάζω διάφορα πράγματα με το νου μου για το άτομο σου. Μανταλένα τώρα που σε έχουν πιάσει και οι καλοσύνες σου θα σου στείλω με μειλ τον τραπεζικό μου λογαριασμό για να μου βάλεις το χριστουγεννιάτικο δώρο. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.Σμουτς!

Υγ: καυλώνω με τις άσπρες κάλτσες του Τζορτζ.

Unknown said...

Εκτυπώνω και όποια μου πει ξανά πόσο γόης είναι ο George θα της την πετάω στα μούτρα.
Αχ καλή μου Mantlen! Τι έχεις περάσεις σε τούτη τη ζωή. Τα πάνδεινα. Τι τραύματα είναι τούτα!

MaYaMaYa said...

γιατι καλε..τι έχει ο ανθρωπος...ρε γμτ που τα αφησα τα γυαλιάκια μου, ψαχνω απ'το πρωι... θα σου βρω Pic του conery ως mr man of the world! '53!

mc said...

Δηλαδή τώρα που είσαι πολύ καλή θα μου αφιερώσεις κι εμένα τον Μπραντ;;;;;

MaYaMaYa said...

http://commanderbond.net/article/2512

για να γελάσει ο κάθε πικραμένος...his na me was Connery...Mr Universe ή Universal Connery!

MaYaMaYa said...

third place!

weirdo said...

Δεν θε ξεχάσω ποτέ την τραυματική εμπειρία προ αμνημονεύτων ετών σε μεταμεσονύκτια παράσταση του 'Ειρηνοποιός'. Όλόκληρη κινημ/κή αίθουσα να έχει ξεραθεί στο πρώτο τέταρτο ( και με ροχαλητό, μάλιστα):
(Ούτε μένα μ'αρέσει ο Γώγος..:p)
(Ξανα)σμουτς!

weirdo said...

('προβολή'/όχι παράσταση. Σόρρυ)

Apateon said...

Πως καταγκρεμίζεται ένα είδωλο!
Αλλά ας μην είμαστε αυστηροί. Ας κοιτάξει ο καθένας απο μας φωτογραφίες του απο τη δεκαετία του 80 κ τοτε τα ξαναλέμε!

Anonymous said...

οταν σε επαιρνε στο κρεβατι του ο καγκουροτζωρτζ εβγαζε τις ασπρες καλτσες ή ηταν μερος της ηδονης;
Και τσακιση στη βερμουδα σαν κατι φλωρους που ειχαμε στο σχολειο και ερχοταν στα σχολικα παρτυ με τσακιση στο τζην!!
Τωρα σαν φαινετε κουλη η εμφανιση του γεωργιου;
Καλα μωρα μου,ρωτηστε και εμενα που εκανα μαζι με τα περηφανα αμερικανικα στρατα και το βραδυ στην εξοδο τους νομιζες οτι χιονιζε απο την ασπρη καλτσα...