Oct 15, 2008

STATUS: οι άντρες της χρονιάς


Beautiful people: Αφιέρωμα Άθως

.

11 comments:

Mantalena Parianos said...

Με ποιον γελάς ρε μαλάκα?

Jimmy Bloody Rose said...

"Είμαστε...είμαστε...μια ωραία ατμόσφαιρα...!!!"

"3 Μπούφοι κάθονταν"

666

λολιτα said...

ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα ειμαστε...

The Motorcycle boy said...

Άντρες;

PAP DX said...

Αριστερός Άνδρας : "Ας μην ανυσυχούσα για τη καρέκλα μου και θα βλέπατε από που θα σας έστελνα και τους δύο"
Μεσαίος Άνδρας : "Γελάτε, γελάτε! Του χεριού μου σας έχω και τους δύο πουλάκια μου!"
Δεξιός Άνδρας : "Εγώ είμαι άνθρωπος θεοσεβούμενος! Γι αυτό και δεν πήγα να δώσω το βραβείο στα τερατάκια της Eurovision"

(Οι παραπάνω φράσεις είναι υποθετικές και ουδεμία σχέση έχουνε με υπαρκτά πρόσωπα)

weirdo said...

Μόνο 'μπράβο' έχω να πω

Anonymous said...

Ενδυματολογικά και μόνο, ποιός από τους 2 παρακαθήμενους επισκέφτηκε τον ηγούμενο για business?

Michael_Sc said...

Μα ο ηγούμενος φυσικά
lol

σίβυλλα said...

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2008/10/beautiful-people.html

Anonymous said...

-Πως μπορεις να γινεις ηγουμενος?

-Αμα σε γαμησει ο προηγουμενος


(ο θειος Ισιδωρος)

Anonymous said...

Κάτω από το pάσο λέτε να κρύβει κανένα λαπτοπ ή κανένα χαρτοφύλακα?
Μοδερν μπιζνες ιν αι μοδερν γουεϊ...
lol