Oct 16, 2008

Ο σκύλος της γειτονιάς μου

4 comments:

Christos said...

Υπάρχει και στο σχετικό τραγούδι που κυκλοφόρησε πριν 2 χρόνια από τον Στάθη Δρογόση. Εκπληκτική ιστορία. Δεν τον γνώρισα, παρόλο που πάντοτε κοιτούσα τα σκυλιά των Εξαρχείων μπας και τον διακρίνω (από πού άραγε;).

Καλησπέρα.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Τι μου θυμίσατε! Τη φωτογραφία στο 0.57-0.59 sec, αυτή μέσα στο ΜΑΧ την έχω τραβήξει εγώ στις 19 Νοεμβρίου 2003, όταν μιλούσε ο Ουρουγουανός συγγραφέας Εδουάρδο Γκαλεάνο.

Βαγγέλης Μπέκας said...

Καλησπέρα,

Έχω μια πρόσκληση για σένα και τους φίλους σου…

Βραδιά αφιέρωμα στους Beatnik*

Προβολές, ομιλίες, bebop, απαγγελίες, αυτοσχεδιασμοί, happenings και πολύ αλκοόλ…

H καλλιτεχνική ομάδα BAROUAK
και η εταιρία παραγωγής GUERRILLA CINEMATOGRAPHY
διοργανώνουν βραδιά αφιέρωμα στους Beat, την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου, από τις 19:00 και μέχρι αργά το βράδυ, στο χώρο της εταιρίας (Νεμέας 8, κοντά στη στάση Αττική του Μετρό)

ΧΑΡΤΗΣ και περισσότερες λεπτομέρειες ΕΔΩ:
http://barouak.blogspot.com/

Mantalena Parianos said...

Να ‘στε καλά ρε παιδιά. Διάβαζα σήμερα στην Athens Voice ένα πολύ΄καλό όπως πάντα, άρθρο της Σωτης Τριανταφύλλου για τη γειτονιά μας, και δεν ξέρω πώς, αλλά δεν συμμερίζομαι τη γνώμη της. Σύμφωνοι είναι χάλια, πολύ΄πιο χάλια από άλλες δήθεν κακόφημες περιοχές στην Ευρώπη όπυο έχε τύχει να ζήσω, αλλά είναι ακόμη ΓΕΙΤΟΝΙΑ, κάτι που δεν συναντάς αλλού εύκολα.
Περισσότερα για τον Κανέλλο, σε ένα ‘ακρως ενημερωμένη σελίδα που μου έστειλε ο Πιτ Ποδαράς και τον ευχαριστω εκ μέρους όλων.