May 25, 2008

Ο χύδην όχλος

Για να εξηγούμαστε.
Ποτέ δεν είπα ότι η ιδέα του ΙδιογράφΩς ΔΕΝ ¨ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ.
Απλώς δεν θέλησα να συμμετέχω όπως δεν έχω συμμετάσχει και σε άλλα παιχνίδια που φέρουν τη στάμπα μαζικότητας "έλληνες μπλόγκερς" κ.λπ.) Όπως δεν έχουν συμμετάσχει βέβαια και τα υπόλοιπα 10 χιλιάδες ελληνικά ιστολόγια -
έναντι των 500 ως τώρα, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα, γιατί θα αναγκαστούμε να θίξουμε και το ζήτημα των δήθεν "προσωρινών διαχειριστών" (κι άλλο δήθεν;) του blog
και σκοπός μας εδώ δεν είναι να αρχίσουμε να κριτικάρουμε ούτε το IQ ούτε το lifestyle του κάθε μπουζουκοκέφαλου.:D

Είχαν λοιπόν, μια πολυ καλή ιδέα. Τι να κάνουμε τώρα που τη γαμήσανε με το να καπελώσουν άπαντες;
Εμείς φταίμε; Να ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΥΜΕ; Να ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΥΜΕ;

Φανταστείτε ένα αντίστοιχο παράδειγμα:
έστω ότι στέλνεις ένα κείμενο συμμετοχής σε ένα ομαδικό blog, π.χ. στο Critical Error Blog και μια μέρα, εγώ ως διαχειριστής αποφασίζω να αφιερώσω όλο το blog *μου* (σημ. ένα πολυσυλλεκτικό blog έτσι;) στον Άη Γιάννη το Ρώσο. Χωρίς να σε ρωτήσω και χωρίς να ενημερώσω κανέναν.
Πώς θα σου φαινοταν;

Θεωρώ χυδαίο λοιπόν:
1) ότι αυτό παίχτηκε στην πλάτη 500 ιστολόγων -ή όσοι τέλος πάντων είχαν στείλει μέχρι τότε συμμετοχή.
και
2) Ότι αυτό έγινε "εις μνήμη της Αμαλίας" - για λόγους φαντάζομαι που δεν χρειάζεται να εξηγήσω.

ΠΙΟ ΧΥΔΑΙΟ όμως από όλα αυτά, θεωρώ ότι ο φον μαρξ προσπαθεί ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να πείσει ότι δεν έκανε τη λαδιά και ότι "δέχεται λάσπη", ενώ:

-Δεν έχει αρνηθεί ότι καπέλωσε τους πάντες και μάλιστα κατόπιν εορτής,
επειδή το θεώρησε μια καλή πράξη εις μνήμη της Καλυβίνου
(σημ. γιατί δεν έφτιαχνε ένα άλλο blog για κάτι τέτοιο;)
και

-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ότι ο Τζονάκος που ζήτησε να κατέβει η ανάρτησή του, αντιμετώπισε τη ΧΥΔΑΙα του συμπεριφορά.

Για μισό λεπτό! ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΟΙΡΗ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ ΟΡΕ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ;


____________
ΠΡΟΣΟΧΗ εις την αίθουσα, ΔΕΝ προτίθεμαι να τα επαναλάβω σε προσεχές μάθημα
-
και δεν επιθυμώ να επιστρέψω όσο και να με τσιγκλάτε μερικοί, γιατί μου προξενείτε περισσότερη απέχθεια απ' όση φαντάζεστε:

Το ότι συγχρόνως "έσκασε" και μια Google καταχώρηση από ένα "άλλο" δήθεν μπλογκ με τον ΊΔΙΟ τίτλο και τις ¨ΙΔΙΕΣ "κατευθυντήριες" με το δικό τους
(το οποίο είτε εξαφανίστηκε είτε το εξαφάνισαν στη συνέχεια), θα δεχτούμε ότι είναι σύμπτωση.

Γιατί να το δεχτούμε;

Δεν έχει ΓΙΑΤΙ. Θα το δεχτούμε "γιατί έτσι" - όπως ακριβώς απαντά και ο φον μαρκξ σε όποιον αμφισβητήσει τις προθέσεις του: θα το δεχτείτε γιατί "είμαστε καλά παιδιά" και γιατί "πάνω απ' όλα ο σκοπός ρε γαμώτο" και γιατί "υπάρχουν άνθρωποι που μας ξέρουν και βάζουν το χέρι τους στη φωτιά πως είμαστε καλά παιδιά" και "γιατί η πλειοφηφία επιβραβεύει το σωστό"...

[Εξάλλου, δεκαετίες ΚΝίτικης γαλούχησης έχουν δείξει πως "όποιος μας αμφισβητεί / δεν είναι μαζί μας, είναι με την αντίδραση". Αυτά ξέρει - αυτά κάνει ο ανθρωπάκος.]

Κι όσο για τη "μαζική επιβράβευση" την οποία επικαλείται για το IDιογράφΩς και για να χαρακτηρίσει όλους εμάς τους υπόλοιπους, αντιρρησίες (μετρημένοι στα δάχτυλα είμαστε) ως γκρινιάρηδες και κακοπροαίρετους,
από πότε η μαζικότητα αποτελεί από μόνη της κριτήριο επιβράβευσης της ορθότητας ενός εγχειρήματος, όπως διατείνεστε βλακωδώς;

Εκτός αν θεωρείτε ότι ο τρόπος που μας κυβερνούν όσοι μας κυβερνούν είναι αυτομάτως ορθός, επειδή τον έχει επιβραβεύσει η πλειοψηφία.


Αιδώς αχρείοι. Και έλεος.
Το να ζητάτε να αρχίσουν οι συμπλόγκερς που ενεπλέξατε σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο (να μην ξεχνιόμαστε κιόλας περί τίνος πρόκειται) να αρχίσουν να γεμίζουν με λυνξ το όνομα της Αμαλίας, μόνο συνετή και σοβαρή πράξη -δικτυακού έστω- ακτιβισμού, δεν είναι.
Και επιπλέον, είναι μαι πράξη που αν δεν μας πείθει για την πρόσφατα διατυπωθείσα δικαιολογία του φον μαρξ περί "καλοκαιρινής ραστώνης" η οποία λέει τον διακατέχει και η οποία αποδεικνύει, ξαναμανταλέει, ότι δεν αποζητά μπλογκοδημοσιότητα (ποιος, τελών εν ραστώνει, κάθεται να ψάχνει τα παλιά του ποστ και να βάζει λυνξ άνθρωπέ μου;),
μας πείθει τουλάχιστον, ακόμη μια φορά, ότι
το να έχεις μια ωραία ιδέα τελικά, δεν αρκεί, όταν βάζεις μόνος σου τα χεράκια σου και βγάζεις τα μάτια σου - όσο και για τη διαχρονική αξία του ένδοξου εκείνου ρητού: "και οι ευνούχοι γνωρίζουν πολύ καλά πώς γίνεται, μόνο που δεν μπορούν να το κάνουν".

.

11 comments:

bereniki said...

tza!
pooooooooo po de fantazesai poso to xa anagkh to legein sou bradiatika!!!! den embathyna, apla to diabasa monoroufi kai den mporw na ekferw apopsi kathoti aphxa gia kairo k den 3er wgia ti prama milas... opote thewrhse auto to 1o sxolio ws asxeto sxolio mhden kai pare apla ena mouts..
mouts mantalenitsaaa! kalo kalokairi :o)

Χαμένο κορμί said...

Συμφωνώ με τον απο πάνω... το 'χα ανάγκη ένα πόστ σου...

Όσο για τα περιεχόμενά του... μαζί σου είμαι (πού υπογράφω; ΗΑΗΑΗΑ)

Have a nice week ρε.

The Motorcycle boy said...

Συμφωνώ απολύτως με την άποψή σου οτι θα πρέπει να ξέρουν οι συμμετέχοντες εκ των προτέρων το που αποσκοπεί, ή που θα αφιερωθεί, το μπλογκ στο οποίο συμμετέχουν. Ή έστω να το εγκρίνουν ΟΛΟΙ εκ των υστέρων. Με την προαίρεση πως ΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ δεν το εγκρίνει -η δουλειά χαλάει. Αυτό πάει να πει ισότιμη συμμετοχή κατά τη γνώμη μου.

Εγώ είχα πρόσκληση για το συγκεκριμένο μπλογκ, αλλά αμέλησα να κάνω κάτι. Δεν κρίνω την ιδέα του μπλογκ -περί ορέξεως, κολοκυθόπιττα.

Εκ των υστέρων λοιπόν, χαίρομαι που αμέλησα να στείλω κάτι στο συγκεκριμένο μπλογκ γιατί δεν θα ήθελα να συμμετάσχω σε καμιά κίνηση σχετικά με την Αμαλία -και αυτή ήταν η θέση μου όταν είχε γίνει παλιότερα όλος εκείνος ο ντόρος. Το πρόβλημά μου ήταν (και παραμένει) οτι βλέπω τις κινήσεις σχετικά με την Αμαλία σαν κινήσεις άνευ λόγου ύπαρξης.

Αλήθεια, για ποιον λόγο γίνεται η διαμαρτυρία; Ποιο είναι το αίτημα; Να μη δίνουν φακελλάκι οι ασθενείς; Να μην παίρνουν φακελλάκι οι γιατροί;
Εντάξει, θα ανοίξω κι εγώ ένα μπλογκ και θα ζητήσω να μην δίνουν τα λεφτά τους οι άνθρωποι στους μπουκαδόρους που κάνουν διάρρηξη στα σπίτια τους. Θα ζητήσω επίσης να μην κάνουν διαρρήξεις οι μπουκαδόροι. Και έτσι θα έχω συμβάλλει στη λύση του προβλήματος των διαρρήξεων -σωστά;

Anonymous said...

δηλαδή το λινκάρισμα και το ξελινκάρισμα και η αφιέρωση ενός blog στη μνήμη της Αμαλίας θεωρείται ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ και οργανωμένη ΔΡΑΣΗ???

Mantalena Parianos said...

ΒΕΡΕΝΙΚΗ >>
LOng time no see! Που χάθηκες γαμώ τα φραουλοποτά μου μέσα;

;)



ΧΑΜΕΝΟΚΟΡΜΙΕ >>
Εντάξει, μην τρελαίνεσαι, δεν υπογράφεις κανένας πουθενά.
Συζήτηση να γίνεται... και να ακολουθώ την ούτως ή άλλως μοναχική μου πορεία μακριά απ' τον όχλο.


Αν καίγεσαι πάντως τρελά να υπογράψεις κάτι, υπόγραψε ένα αυτόγραφό σου (ιδιόγραφο λέγεται στα μπλογκικά) και στείλτο να το ανεβάσουν σε μπλογκ με ωτενό template αλλά τη δύναμη της μαζικότητος, εις μνήμην της μακαρίτισας.


ΜΟΤΟΣΑΚΕ >>
εγώ πάλι, δεν σχολιάζω -εν πρώτοις- ΚΑΝ το ζήτημα της αφιέρωσης. Αλλά το ΚΑΠΕΛΩΜΑ. Υοy know... the ΚΝΙΤ way...

[Φαράκο ζεις εσύ τους οδηγείς]




ΡΑΖΖ >>
Σόρι αν παρερμήνευσες - εγώ φταίω γιατί εγώ το έγραψα.
Πουθενά οι "προσωρινοί διαχειριστές" -ή ο φον μαρξ που υποστήριξε στη συνέχεια να λυνκάρει σύμπας ο πλανήτης το όνομα της Αμαλίας-, δεν διατείνονται ότι κάνουν κάτι τέτοιο.


2 wrongs can't make a right

FuSmOKer said...

Μαζί σου και εννοείτε συμφωνώ 100%.
Άντε γιατί πολλά λάχανα εδώ μέσα κλείνουν μάτια και αυτιά και αρχίζουν το PR (γλύψε.. γλύψε.. κάτι θα πάρεις)

Να σαι καλά και καλησπέρα

The Motorcycle boy said...

Πέθανε ο Φαράκος;

theodore said...

Απλά μιά κουβέντα ενός ερασιτέχνη (μα τελείως) των blogs.
Σε πάω με χίλια και σε διαβάζω για τον λόγο που έγραψες στην απάντηση σου στο χαμένο κορμί.
Οτι ακολουθείς μοναχική πορεία και δεν συμπορεύεσαι με τον όχλο.
Αυτό είναι που κάνει τον λόγο σου ξεχωριστό.
Συνέχισε έτσι.

Mantalena Parianos said...

FUSMOKER >>
"αρχίζουν το PR (γλύψε.. γλύψε.. κάτι θα πάρεις)"

-ΠΑράδειγμΑ αυτού που λες:
"Καλημέρα - φιλάκι - φιλί γλυκό - μια αγκαλιά - όσα πάνε κι όσα έρθουν"

Αν δεις τα σχόλια που αφήνουν μεταξύ τους κάτι καλησπεράκηδες λακέδες αυλοκόλακες, με υποκοριστικά ψευδώνυμα τύπου ντοματάκι, αγαπουλίνι, τσαχπινούλα, ορχιδίτσα κ.ο.κ., θα σου ανέβει το ζάχαρο.

Έφεραν τις παρέες τους στα blog για αλληλοϋποστήριξη στον εναλλακτικό αγώνα (αδέλφια μου εσείς!) και τώρα μας κουνάνε κατάμουτρα τη μικροαστική αντίληψη που διακατέχει την κάθε ρούλα, θέλοντας "να δημιουργήσουν και τάση".
Μα είστε ήδη τάση , ρε σεις!
Η τάση της μιζέριας, της μικρομεσαίας μπίρας και των μικρομεσαίων συναισθημάτων.
ΌΛΑ MEDIUM, σαν τραγούδι του Μπίγκαλη. (Παρεάκι, Καψουράκος, Το καπελάκι μου στραβά, Μελισσούλα Μελισσάκι).

Ο "γενναίος νέος κόσμος" έπεσε θύμα απαγωγής από τις νοικοκυρές - μανάδες με την εμπριμέ αισθητική της φορμάικας στο τραπέζι του free camping (γιατί το παίζουν και εναλλακτικοί).

Μακριά από μας


ΜΟΤΟΣΑΚΕ >>
Ο Φαράκος πέθανε τον Μάρτιο του 2007. ΠΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟ.
Γιατί έχουν μείνει ακόμη στο 2004, όταν ο αγωνιστής αυτός -διότι υπήρξε, δεν μπορεί κανείς να το αρνηθεί- συνέγραψε το magnum opus του με τίτλο:
"Σχέσεις ΚΚΕ και Διεθνούς Κομμουνιστικού Κέντρου", 2004.


"Βαράτε τους, βαράτε τους στα χέρια"
(ατάκα Κνίτη που ξυλοφορτώνει ροκ συγκρότημα, 1990)



ΤΗΕΟΔΟΡΕ >>
Ευχαριστώ. Γράφω για αυτοέκφραση όχι για επιβεβαίωση.
Αλλά καμιά φορά σχόλια σαν το δικό σου χρειάζονται, γιατί ρίχνουν λάδι στο κλείστρο του Ελεύθερου Σκοπευτή, κάνοντάς το να γυρίζει πιο γλυκά σε κάθε γέμισμα.

:)

The Motorcycle boy said...

Εντάξει μωρέ, από αγωνιστές πήξαμε -κανέναν αγωνιζόμενο δεν βλέπω στον ορίζοντα!

Τα χέρια ξαναγίνονται ρε, τα όργανα είναι ακριβά -αλλά ευτυχώς δεν το ήξεραν τότε οι Κνίτες.

Anonymous said...

«Αν δεις τα σχόλια που αφήνουν μεταξύ τους κάτι καλησπεράκηδες λακέδες αυλοκόλακες, με υποκοριστικά ψευδώνυμα τύπου ντοματάκι, αγαπουλίνι, τσαχπινούλα, ορχιδίτσα κ.ο.κ., θα σου ανέβει το ζάχαρο. Έφεραν τις παρέες τους στα blog για αλληλοϋποστήριξη στον εναλλακτικό αγώνα (αδέλφια μου εσείς!) και τώρα μας κουνάνε κατάμουτρα τη μικροαστική αντίληψη που διακατέχει την κάθε ρούλα, θέλοντας "να δημιουργήσουν και τάση". Μα είστε ήδη τάση , ρε σεις! Η τάση της μιζέριας, της μικρομεσαίας μπίρας και των μικρομεσαίων συναισθημάτων. ΌΛΑ MEDIUM, σαν τραγούδι του Μπίγκαλη. (Παρεάκι, Καψουράκος, Το καπελάκι μου στραβά, Μελισσούλα Μελισσάκι). Ο "γενναίος νέος κόσμος" έπεσε θύμα απαγωγής από τις νοικοκυρές - μανάδες με την εμπριμέ αισθητική της φορμάικας στο τραπέζι του free camping (γιατί το παίζουν και εναλλακτικοί). Μακριά από μας»

Πριν συνταγογραφήσεις φαρμακευτική αγωγή ενέσεων ινσουλίνης, επέτρεψέ μου να σε ενημερώσω ότι δεν πρόκειται για «καλησπεράκηδες, λακέδες αυλοκόλακες», όπως τους αποκαλείς. Το φαινόμενο που περιγράφεις είναι ήδη παρατηρημένο, καταγεγραμένο και αρχειοθετημένο (με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία των αρχείων που βρίσκονται αποθηκευμένα στα server's ip logs των ISP) και απαντά σε σωρεία εύλογων ερωτημάτων ύφους και ήθους των συμμετεχόντων στα δρώμενα των διαδικτυακών ημερολογίων.

Είναι επιβεβαιωμένο (με επαληθεύσιμες ip addresses από τα saved session cookies των servers) ότι πληθώρα από ονόματα ιστοημερολογιακών λογαριασμών με υποκοριστικά ψευδώνυμα τύπου 'λαχανάκι', 'νεραϊδάκι', 'φραουλένια' κ.ο.κ., τα οποία παρουσιάζουν ομοιότητα στα πραγματολογικά στοιχεία γραφής τους και αλληλοϋπερσυνδέονται, αποτελούν εικονικές εκφάνσεις ενός μόνο φυσικού προσώπου, θηλυκού γένους, 36 ετών, και κατ'ομολογίαν της ιδίας αδιακόρευτης.

Προς γνώση και συμμόρφωση όλων, η εν λόγω κορασίδα ξεκίνησε την ιστοημερολογιακή της «καριέρα» το καλοκαίρι του 2005 και λίγους μήνες αργότερα, κατόπιν ανώνυμης φραστικής επιθέσεως ακολουθούμενης και από υποκλοπή προσωπικών της δεδομένων, αντέδρασε και αποφάσισε όχι μόνο να μην εγκαταλείψει τη διαδικτυακή της δράση, αλλά αντιθέτως να την επεκτείνει με πολλαπλούς λογαριασμούς που θα της εξασφάλιζαν κάλυψη από ενδεχόμενη επανάληψη παρόμοιου συμβάντος.

Την ίδια περίοδο, η δημοσίευση της έρευνας του Broccoli* (*http://broccoli-garden.blogspot.com/) στις 22/12/06 με θέμα τη διασυνδέσιμότητα των ημερολογίων στάθηκε συμπτωματικά η αφορμή ώστε να συνειδητοποιήσει κάτι που έως τότε αγνοούσε, ότι ορισμένα από τα εικονικά της προσωπεία ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή εξαιτίας της αλληλοϋπερσύνδεσης των, με αποτέλεσμα να ενθαρρυνθεί.

Η συνέχεια ωστόσο αποδείχθηκε αναπάντεχη για την ίδια. Η προκλητικά επιτηδευμένη αποκάλυψη της διασύνδεσης των προσωπείων της που ακολούθησε από αγανακτισμένους συνιστολόγους περιόρισε τη δράση της. Σταδιακά απενεργοποίησε τους περισσότερους λογαριασμούς και εσωστράφηκε, αν και ουδέποτε έπαψε να δραστηριοποιείται, κατ'ουσίαν μιλώντας με τον ίδιο της τον εαυτό.

Πρόκειται εν προκειμένω για τη θλιβερή διαδρομή μιας γυναίκας που επέλεξε να επιστρατεύει μυθοπλαστικά εργαλεία για να καλύψει τα κενά που βιώσε στα στάδια της αποτυχημένης κοινωνικής ενσωμάτωσής της, και γενικότερα για το αδιέξοδο αλλοτριωμένων ανθρώπων που πασχίζουν να επικοινωνήσουν, σκιαγραφώντας τις σύγχρονες υπόγειες εκφάνσεις με τις οποίες εκδηλώνεται η κοινωνική παθογένεια.

«Οι φύλακες έχουν γνώση»
Oddserver