Feb 27, 2008

Achtung: Τάξις, μέτρο και ηθική


Χωρίς σχόλια...
___________________________________


"Λοιπόν, κοιτάξτε, εμένα η άποψή μου είναι πως σε όλα τα πράγματα πρέπει να υπάρχει μέτρο και ηθική.

Έαν τα μπλογκς 8έλουν να είναι εξαίρεση, δυστυχώς αυτό δε γίνεται. Ίσως 8α επρεπε να αναθεωρηθεί το πλαίσιό στο οποίο βρίσκονται και σίγουρα, να μην είναι “στο ίδιο καζάνι” με τα ΜΜΕ που βγάζουν και λεφτούνια συν τοις άλλοις.
Να υπάρχει λίγη ηθική στα μπλογκς ρε παιδί μου. Νομικά κατοχυρωμένη".

-Μ13
(λυνκ)

___________________________________



«Δε νομίζω πως κάποιος που έχει λερωμένη τη φωλιά του (σημ.: τι θέλει να πει ο ποιητής;) έχει το δικαίωμα να μιλάει για τη διαφύλαξη των προσωπικών του δεδομένων. Ο καθένας μπορεί να προστατέψει αν θέλει την ανωνυμία του αλλά αν δρα εις βάρος άλλων δε νομίζω πως έχει το δικαίωμα να μιλάει κι από πάνω όταν τον ανακαλύψουν. Ας πρόσεχε…"

-Η Μάτζικα δικαιολογείται σε ανώνυμο, στα σβησμένα της posts (δες οθονιά)
(λυνκ)

___________________________________


"...άνθρωποι που
α) δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει ελευθερία του λόγου
και
β) είναι στην πραγματικότητα κάτι διαδικτυακές θείτσες οι οποίες στην πρώτη ευκαιρία θα σε βομβαρδίσουν με το ζοφερό κλισέ "άλλο ελευθερία, άλλο ασυδοσία"
[ανάλογα με τις προσωπικές τους συμπάθειες της στιγμής]

με λίγα λόγια διασκεδάζω τρομερά να βλέπω ανθρώπους να υπερασπίζονται πράγματα που δεν κατανοούν, απλά και μόνο γιατί κάποια παλαιο-αριστερά αντανακλαστικά τους κάνουν να αντιδρούν σαν "κόκκινοι" μπαμπουίνοι...

-Manifesto GR
(λυνκ)

___________________________________

.

16 comments:

JustAnotherGoneOff said...
This comment has been removed by a blog administrator.
JustAnotherGoneOff said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

Βλέπω έχεις γίνει φανατικός του blog μου.
Ελπίζω να σου βγει και σε καλό και να γίνεις καλύτερος άνθρωπος.

JustAnotherGoneOff said...
This comment has been removed by a blog administrator.
The Motorcycle boy said...

Το σωστό πλέον είναι "όταν είμαι κακός είμαι κακός -όταν είμαι καλός είμαι χειρότερος". Για ενημέρωση το λέω, συνεχίστε τον καυγά -να μη σας ενοχλώ.

Μανταλένα δεν κατάλαβα τα λεπτά υπονοούμενα των αποσπασμάτων -αλλά ένα πράγμα κατάλαβα. Ο καθένας κοπανάει μια γνώμη στον αέρα και καθαρίζει. Το όμορφο δε, είναι οτι καταλήγουν και σε διδακτικό συμπέρασμα. Άρα, η περίφημη αυτορύθμιση δεν χρειάζεται -κάποιοι τα έχουν ρυθμίσει όλα, μια χαρά. Και είναι ήσυχοι αφού "και τα δικά τους, δικά τους και τα δικά μας, δικά τους".

Mantalena Parianos said...

Μοτοσακέ >>
Το "κάποιοι τα έχουν ρυθμίσει όλα, μια χαρά" που λες, νομίζω ότι πάει στις δυο πρώτες ιδιοφυείς ρήσεις των κοριτσιών και όχι σε αυτό που έγραψε ο Μανιφέστος, με το οποίο συμφωνώ και το παραθέτω επειδή θεωρώ ότι είναι σα να φωτογραφίζει περιπτώσεις.

Κάτι σιχαμάτζικες (εδώ να θυμίσω ότι αυτό που έγραψε είναι ΠΑΛΙΟ ποστ της, δεν είναι καινούριο ότι η γυναίκα έχει αυτοκρατορικές διαθέσεις) και κάτι αφελείς (το λιγότερο) κουβέντες σαν της Μ13, αποτελούν κερκόπορτα για το "Δίκαιο στο διαδίκτυο" όπως το ευαγγελίζονται οι δυνάμεις καταστολής και το κράτος.

Και που να δεις τι γράφει κάποιος Naftilos σήμερα στην Ελευθεροτυπία...

"το θεωρώ άθλιο κάποιοι να υπογράφουν αυτά που λένε (σωστά ή λάθος) και κάποιοι άλλοι να τους σχολιάζουν, να τους κριτικάρουν, να τους λοιδορούν "ανώνυμα". Πιο αισχρή συμπεριφορά δεν μπορώ να σκεφτώ».

Συνεπώς, επειδή ο Νίκος Δήμος ή ο Αλέξης Σταμάτης μπλογκογραφούν με το ονοματεπώνυμό τους, εσύ είσαι "αισχρός"!

Achtung ρε! Τζάμπα ο τίτλος: "Ελευθεροτυπία"!

χα χα χααα

Anonymous said...

Σε αντίθεση με κάτι μιζερομίζερα λιγούρια σαν τον μανιφέστο (στη μπλογκ-περσόνα αναφέρομαι, για να μη παρεξηγηθώ) η καφρίλα του πρεςς-γρ είναι τουλάχιστον αυθεντική.
Άρα με εκνευρίζει λιγότερο :P

Aν θεωρηθεί το σχόλιο προβοκατόρικο φιλ φρι του ντιλίτ ιτ.

Δεν παρεξηγούμαι.

bbchris said...

Μια απορία έχω.

Χωροταξικού περιεχομένου.

Πως γίνεται να νομοθετεί κάποιος στην Ελλάδα για κάτι που υπάγεται στο Αμερικάνικο δίκαιο;

Mantalena Parianos said...

Aνώνυμε Strangelove >>
Εκτός από προβοκατόρικο, το σχόλιό σου είναι επίσης ατεκμηρίωτο.
Τόσο μάλιστα, ώστε δεν υπάρχει κανένας λόγος να το σβήσω.


ΚΡΙΣ >>
Χε. Υπάρχει το προηγούμενο της Κίνας και της Ινδίας. Ή της Τουρκίας που απαγόρευσε το YouTube.
Επιπλέον (δεν θυμάμαι καν που το σχολίασα αυτό), αυτή η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι όταν θέλει ξέρει πολύ καλά να καταστρατηγεί τις συνταγματικές διατάξεις.
Στο κωλο-ίντερνετ θα κολλήσει;

Για να καταλάβεις, πόσο συγγενικοί με τον Τρίτο κόσμο είμαστε, δεν είμαι και τόσο βέβαιη ότι τα προσωπικά στοιχεία του Καψαμπέλη τα έδωσε η Google...
Μάλλον καρφωτά από άλλους δημοσιογράφους πήγε η δουλειά. Ρουφιανιλίκι.

Και πώς αποδεικνύεται αυτό; Οι γνωρίζοντες λένε ότι αν ήθελαν, οι διωκτικές αρχές μπορούσαν να βρουν πολύ πιο εύκολα το ip των εκβιαστών, από τα mail τους.
Αντιθέτως, προτίμησαν να αναζητήσουν εκείνα τα ip του press-gr.

Σαν να σου πω εγώ: "δώσε μου 20 ευρώ, αλλιώς θα σε (ξανα)κάνω βούκινο με φέιγ βολάν" κι εσύ να πας να συλλάβεις αυτόν που μου είχε τυπώσει τα φειγ βολάν.

Καλό, ε;

Anonymous said...

Δεν έχω να τεκμηρίωσω απολύτως τίποτε, επώνυμη Μανταλένα Παριανός.

Περί εκνευρισμού άλλωστε ο λόγος.

Mantalena Parianos said...

ΣΤΡΕΗΝΤΖ ΛΟΒ >>
Δεν έχεις να τεκμηριώσεις, ακριβώς.

Τι εννοείς όμως με το "περί εκνευρισμού";

Και ναι, φυσικά και είμαι επώνυμη, το γελάς; Είμαι blogger με ονοματεπώνυμο.
Κι αν ποτέ γίνει νόμος με τις ευλογίες της σιχαΜάτζικα και της M13, κάποιου Ναφτύλου και λοιπών *δημοκρατικών* δυνάμεων, και θα πρέπει να δηλώνουμε όνομα στα blogs μας, ύψος, φύλο, βάρος, πεποιθήσεις και ιατρικές εξετάσεις, εγώ πάλι αυτό το όνομα θα βάλω.

The Motorcycle boy said...

Έχει δίκιο ο Ναυ-τήλιος Μανταλένα μου. Είμαι αισχρός. Ποταπός και σιχαμένος. Χαμερπής ενίοτε και παλιοχαρακτήρας. Γι΄αυτό καλύτερα να μην ασχολούνται μαζί μου -μαζί μας. Ας καθίσουν στις φυλλάδες τους, όπου απολαμβάνουν ελευθερία λόγου και έκφρασης.

Mantalena Parianos said...

ΜΟΤΟΡΣΑΪΚΟ >>
Έτσι. Ανέλαβε μάλιστα και η μεγάλη τσατσά, η ΕΣΗΕΑ, να τους αυτορυθμίσει. Δεν επιτρέπεται λέει δημοσιογράφος που γράφει σε εφημερίδες επωνύμως, να διατηρέι ανώνυμο ή ψευδώνυμο blog στο ίντερνετ...
lol

Αυτός ο Σόμπολος τι μυαλά κουβαλάει απορώ. Πιο μεγάλη υποχωρητικότητα σε συνδικαλιστικό κλάδο δεν έχω ξαναδεί. Την έκανε γαργάρα με τον Κα(λα)μπουράκη του Μέγκα, με τον Χίο, με το κέρατό μου μέσα, οι bloggers τον μάραναν, τον βλαχαδερό.

Και για να καταλάβω, δηλαδή. Θα το απαγορεύσουν; Θα διαγράφουν σταλινικά;
Θεωρούν δηλαδή εξ ορισμού ως τεκμήριο αλητείας την ψευδωνυμία, όπως γράφει ο Ναφτίλος;
ΚΙ αν ναι, από αυτά τα τρομαγμένα ανθρωπάκια περιμένουμε τολμηρή ενημέρωση χωρις παρωπίδες;

PiKei said...

Καλό κουράγιο εύχομαι. Θα δούμε ακόμα πολλά...

Επίσης τι κρυφαίο είναι αυτό που βρήκες με την "ηθική, νομικά κατοχυρωμένη". Σαν εμπορικό σήμα. Πωλείται "ηθική, νομικά κατοχυρώμενη" original trademark. Γαμάει...

Mantalena Parianos said...

Αγαπητέ μου συγγραφέα,
απευθύνομαι σε σένα μια που έκανες τον κόπο να μου αφήσεις σχόλιο και μια που δεν έκρυψες ποτέ το ονοματεπώνυμό σου στο blog που διατηρείς:

Αισθάνεσαι την ανάγκη για "λίγη ηθική" ακόμα; Για "λίγο καπνό" ακόμα;

Τι είναι η ηθική, ας μας πουν οι σπουδαγμένοι. Κάτι που μπορείς να το εφαρμόσεις νομικά;
αν ναι, θέλω παράδειγμα.

Αν όχι, έχω εγώ! Ο περίφημος μωσαϊκός νόμος, προέβλεπε να μην πηδάνε οι άντρες συγγενείς τους από τη θεία τους και "κάτω" (σε βαθμό συγγένειας) καθώς και "ζώα που έφεραν οπλές".

Βλέπεις, σύμφωνα με την "ηθική" του λαού της ερήμου που ήταν οι Εβραίοι, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα να γαμάς ότι κινείται και μετά να το τρώς (και όχι απαραίτητ με αυτή τη σειρά)
lol

Αυτό εννοησα όταν σχολίασα και κάπου αλλού ότι απόψεις σαν κι αυτές, πέρα του ότι μοιάζει να προέρχονται από τη νεολαία της προ 30ετίας ΚΝΕ, ανοίγουν και την κερκόπορτα για να περάσουν οι νόμοι ελέγχου της εξουσίας στα blogs.

Τζάμπα τις σπουδές και τις πεποιθήσεις τους ρε γμτ, πολύ με στεναχωρούν.

Mantalena Parianos said...

Και αναφέρομαι μόνο στο σχόλιο της Μ13, για να εξηγούμαστε - και όχι στην σιχαμάτζικα απο τη Θεσσαλονίκη που και outing μου είχε κάνει - ενώ τώρα εμφανίζεται να κόπτεται για την "ανωνυμία" και τον Τσιπρόπουλο και όλα τα καλά μαζί, επειδή το βλέπει ως την ιδανική περίπτωση για να συμπεριληφθεί η αλητεία της κάτω από την ομπρέλα αυτή.

Άκου "όποιος έχει λερωμένη τη φωλιά του δεν έχει δικαίωμα να μιλά για προσωπικά δεδομένα"! Ποια νομίζει ότι είναι;
Θα σου πω εγώ: κάποια που θα βρισκόταν άνετα στη θέση των εξουσιαστών που φιλοδοξούν να ελέγξουν τα blogs για ο,τιδήποτε δεν τους έρχεται στη βόλτα.
Το παίχνιδι που παίζει έιναι όντως βρώμικο - αν δεν πιστέψω ότι είναι ασυνείδητο και ότι η γυναίκα αυτή, νομίζει ότι είναι δημοκράτισα, με τον ίδιο τρόπο που το νόμιζε και ο Γεωργιος Παπαδόπουλος ή ο Μουσολίνι. Υπάρχουν ακόμη και σήμερα άνθρωποι που πιστεύουν ότι και αυτοί "πρόσφεραν στον τόπο" τους, αν το διανοείσαι δηλαδή.