Feb 11, 2007

Πρώτα ήρθαν και συλλάβανε τους κομμουνιστές...

Πρώτα ήρθαν και συλλάβανε τους κομμουνιστές. Δε μίλησα, επειδή δεν ήμουν κομμουνιστής…

Έπειτα, ήρθαν για τους Εβραίους. Δε μίλησα, επειδή δεν ήμουν Εβραίος…

Μετά συλλάβανε του εργάτες, μέλη συνδικάτων. Δε μίλησα, επειδή δεν ήμουν συνδικαλιστής.

Ύστερα, ήρθαν για τους καθολικούς. Πάλι δε μίλησα, επειδή ήμουν προτεστάντης…

Αλλά στο τέλος, όταν ήρθαν να πιάσουν εμένα, δεν είχε απομείνει κανείς, για να μιλήσει…

(Μάρτιν Νιμέλερ, γερμανός πάστορας που πέθανε στο Άουσβιτς)

4 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Eτσι ειναι αυτα...

Anonymous said...

Μάλλον μας έχουν πιάσει ήδη όλους κομμουνιστές και μη και δεν το πήραμε χαμπάρι. Και αν δε το πιστεύετε δείτε πως (και γιατί) τρέχουμε από το ξημέρωμα που σηκωνόμαστε μέχρι το βράδυ. Χε χε

Mantalena Parianos said...

ΠΡΕΖΑ ΤιΒι>>
Το κείμενο είναι λυνκ - κλικάροντας πάνω του, μεταφέρεσαι στο post όπου το διάβασα...

IN LOVE WITH LIFE>>
Θα συμφωνήσω μέχρι κεραίας.
Μόνο στο "χε χε" σου, δεν θα με βρεις σύμφωνη. Πιστεύω ότι ένα "κλαψ λυγμ" θα ήταν more appropriate...

The Motorcycle boy said...

Για κάτι τέτοια (πιο σωστά, ΚΑΙ για κάτι τέτοια) σε πάω ρε Μανταλένα! Γιατί ακόμα είσαι σε θέση να βλέπεις τα αυτονόητα όταν οι περισσότεροι κοιτάζουν αλλού.