Mar 29, 2009

Η οδύσσεια ενός κουρασμένου (από το twitter)

kostakaramanlis
(κλικ εδώ)

  1. Είπα ότι ακόμα με ενδιαφέρουν: Το ποδόσφαιρο, η αστρολογία, ο μπακλαβάς, τα videogames. Τα ΜΜΕ με κάνουν να μοιάζω τόσο μονοδιάστατος.
  2. Με εκνευρίζει όταν πετσοκόβουν τις δηλώσεις μου: http://www.naftemporiki.gr/...
  3. @AnemosNaftilos Πιστεύω πως κάθε ώρα είναι Ώρα της Γης, εκτός από μερικές που είναι Ώρες της Θάλασσας. Ανάλογα θα σκεφτώ και θα αποφασίσω
  4. Είμαι ωστόσο αποφασισμένος να επιτύχω τον στόχο μου για τις πιτζάμες. Οι φορείς που συναντώ δεν το ξέρουν, αλλά τις φορώ μέσα απ' τα ρούχα.
  5. Άγνωστες φάτσες γύρω μου σήμερα. Ανησυχησα πρόσκαιρα κι ανώφελα: Απ' ό,τι μου λένε, είμαι στη Ζάκυνθο.
  6. επιτέλους βρηκα τη δεύτερη κάλτσα μου. Νέος στόχος: να περασω ολο το ΣΚ φορωντας πιτζαμες
  7. @KCorax Είμαι κατά της βίας. Πιστεύω πως με διάλογο και συνεννόηση λύνονται όλα τα προβλήματα. Αλλιώς, προτιμώ τις αθλητικές.
  8. Κάποιος μου πρότεινε να δω το καουμπόικο που είχε σήμερα το Star αλλά δεν το πρόλαβα. Κρίμα. Μ' αρέσουν τα καουμπόικα.
  9. @arkoudos "Η μια λωριδα ανοδου απο τις δυο της Πατησιων ειναι κλειστη" Αυτό είναι απαράδεκτο. Θα στείλω αμέσως μια διμοιρία παπάκια
  10. Shit, δεν έχω τηλέφωνο Λούλη. Θόδωρε, πόσο λείπεις.
  11. @alefbetac Θαυμάσια ιδέα για την καμπάνια μας στις επόμενες εκλογές: Κώστας Καραμανλής: must follow! Θα το πω στο Λούλη
  12. Αύριο κλείνω κι εγώ τα φώτα. Ούτως ή αλλως τέτοια ώρα κοιμάμαι.
  13. Αυτό ναι, είναι ένα σημαντικό τεχνολογικό επίτευγμα: http://tinyurl.com/cs2c6z
  14. Καλά πήγε η συνάντηση με Βγενό. Κουβεντιάσαμε για τον Τεν Κάτε, το γήπεδο, και άλλα σοβαρά θέματα.
  15. Priceless: http://tinyurl.com/cvgulx
  16. Βγενόπουλος ante portas. Καλωσήρθε το πετροδολάριο!
  17. "Η νέα Σελήνη στον Κριό (26/3) ξαναφουντώνει τη φλόγα ότι όλα αυτά γίνονται για ένα σκοπό". Ποιός είναι ο σκοπός;
  18. Oh shit. Σήμερα θα συναντήσω το Βγενόπουλο. Ας δούμε τι λένε τα ζώδια.
  19. Μόλις το είδα: Οι σακούλες που έχω κάτω απ' τα μάτια είναι κάτι το τραγικό http://tinyurl.com/cc2ey5
  20. Λατρεύω να διαβάζω για Μπερλουσκόνι. Οι τύποι έκαναν πρωθ/γό τον Ψωμιάδη τους
    http://www.naftemporiki.gr/...
  21. Απόγνωση είναι: Το να είσαι πρωθυπουργός χώρας και το Lost 5x10 να σου κατεβαίνει με 25kb/s
  22. @macsphere Δυστυχώς δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω. Απευθυνθείτε σε κάποιον υπουργό. Ή σε κάποιον με αρμοδιότητες, γενικότερα.
  23. Βγήκα ότι είμαι η Silk Spectre
  24. Μια ερώτηση ήταν: Somehow I wish that others didn't push me into my fate.
  25. Έκανα το τεστ "ποιος από τους Watchmen είσαι". http://tinyurl.com/b2ftxr
  26. Βρέχει έξω. Τα παιδιά κοιμούνται, η γυναίκα βλέπει Μάκη, η ομάδα έχασε. Τέτοιες στιγμές θα ήθελα να είμαι ζωγράφος. Ή ποιητής. Ή κουλουράς.
  27. Ο Αντώναρος είπε κάτι πετυχημένο σήμερα, σίγουρα κατά λάθος. Τον ρώτησαν για την κούρασή μου, κ απάντησε "Αυτό το θέμα το 'χουμε εξαντλήσει"
  28. Η ήττα του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ με κάνει να νιώθω θλίψη και μια καούρα. Ας πιω λίγη κοκακόλα. Ζίροου.
  29. Πέντε ώρες: Τόσο μπορώ να παίξω Gears of War πριν με πονέσουν οι αντίχειρες. Γερνώ.
  30. Σε όσους με κατηγορούν ότι παίζω Playstation3: 360 FTW
  31. Ακόμα δεν μπορώ να το χωνέψω ότι ο Θόδωρος έφτιαξε 5x5 στο σπίτι του. Και εγώ δεν μπορώ να πάω να παίξω.
  32. A, ωραίο πράμα ο μεσημεριανός ύπνος
  33. 7 εκατομμύρια δίνει το Τζόκερ σήμερα. Και μετά λένε ότι δεν κάνουμε τίποτα για τη φτώχια
  34. Με τρομάζει η Ντόρα
  35. Πολύς κόσμος δεν συνειδητοποιεί πόσο ψηλή είναι η Ντόρα. Είναι ψηλότερη από το Μητσοτάκη. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ψηλώνει ακόμα.
  36. Άλλη μια δύσκολη μέρα στο γραφείο. Είχα και να δω τη Ντόρα σήμερα
  37. Είναι πλέον βέβαιο: Είμαι κουρασμένος.
  38. Δεν μου κολλάει ύπνος απόψε. Το βάρος της ευθύνης πέφτει πάνω μου βαρύ. Και του μουσακά επίσης.
  39. Νομίζω ότι είναι γαϊδουριά που δε με ανάφερε: http://tinyurl.com/c5klsw
  40. Ο τρίτος μου follower ονομάζεται babyphat. Ω, μοίρα, τι παιχνίδι μου παίζεις.
  41. Έχω την εντύπωση πως οι μαθήτριες σήμερα φορούσαν φούστες μακρύτερες από συνήθως. Δείγμα της κρίσης;
  42. Είμαι κουρασμένος λέμε.

1 comment:

Ελεύθερος Σκοπευτής said...

# minutes ago from web

# Σουβλακι για πρωινό; Γιατί όχι. Του έβαλα και λίγη μερεντα από πάνω. Τζίτζι.

about 1 hour ago from mobile web


# I love the smell of souvlaki in the morning. Smells like victory.

about 1 hour ago from mobile web