Aug 1, 2007
Η Ελλάδα στο Second Life!
Μετά τη Σουηδία που ήθελε να ανοίξει online πρεσβεία στο παιχνίδι (το έκανε τελικά;)
και τον Λεπέν που πήρε τα @@ μας σε online διαδήλωση όπου οι χρήστες τον πέταξαν έξω από το σύστημα,
η Ελλάδα μας (μην είν' οι κάμποι; μην είν' τα πίξελ της τα γαλανά;) γίνεται το τρίτο περιστατικό που πέφτει στην Mantaleno-αντίληψή μου -να εξηγούμαστε μπορεί να υπάρχουν κι άλλα- που μια χώρα εμπλέκεται επίσημα στην εικονική πραγματικότητα του Second Life.
Διαβάστε το σχετικό δημοσίευμα στα Νέα, εδώ.
[Σημείωση 2 the girl-next-door to mine]: εσύ αγλαή μου γειτόνισσα, εξαιρείσαι προκαταβολικά κι ας λέει το δημοσίευμα των Νέων εδώ.
Είχες πιάσει δουλειά ως barwoman και σπίτι στο Second Life, κατοικώντας κα-νο-νι-κά εκεί απ' όσο ξέρω.
Ελληνάράδες ή όχι (διερωτώμαι, δηλαδή), τα ατομάκια που μιλούν στο ρεπορτάζ των Νέων, δεν ανοίγουν πρεσβεία ούτε πολιτικό γραφείο όπως οι περιπτώσεις που αναφέρω παραπάνω (η Σουηδία ή ο Λεπέν δηλαδής), αλλά ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ μέσα στο Second Life.
Mια ψηφιακή Ελλάδα για να μπορούν, λέει οι χρήστες (sic) να ξεναγούνται στα Μουσεία μας, στην Ακρόπολη και σε άλλα μνημεία.
(Εδώ γελάμε ή πιο μετά;)
Το βράδυ έχουμε υπνωτισμό με κάτι φίλους, για να καλέσουμε το πνεύμα του Ικτίνου και του Πραξιτέλη.
ψιτ
Μόνο 'μπράβο' έχω να πω
.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
6 comments:
Τους χρηματοδοτεί άραγε κανείς;
exeis diabasei to England england tou Julian Barnes (I bretani os thematiko parko)? kati tetoio mou kanei...
Καλά κάνουν τα παιδιά, δεν κατάλαβα που είναι το αστείο.
SUM >>
Διερωτώμαι κι εγώ - αλλά σιγά μην απαντήσει κανένας.
ΑΛΕΞΗ ΣΤΑΜΑΤΗ >>
Ναι... από την άποψη ότι αυτό που αναπαράγεται ψηφιακά, είναι ενταλώς επίπλαστο και δεν μεταδίδει το παραμικρό από τη φλόγα του (όποιου) παρελθόντος.
Virtual.
ο Τζούλιαν Μπαρνς είναι από τους αγαπημένους μου (από την εποχή που διάβασα το "Η Ιστορία του Κόσμου σε 10 και 1/2 κεεφάλαια" - αν δεν το έχεις υπόψη σου, το συστήνω ανεπιφύλακτα. Καθώς και το τελευταίο του, το¨"Ο Διανοούμενος στην Κουζίνα" που ασχολείται με... συνταγές μαγειρικής. Είναι απολαυστικό.
ΣΠΙΡΟ VII >>
Το αστείο δεν είναι και τόσο αστείο αν θέλεις να το συζητήσουμε. Βγάλαμε κοτζάμ Ολυμπιακούς αγώνες χωρίς Μουσείο Ακρόπολης (έκραζα από τότε), η ψηφιακή ξενάγηση στα Μουσεία μας μάρανε.
Επί της ουσίας, ωραία και καλά είναι αυτά, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη μου πάντα, απευθύνονται σε αμερικανάκια, που το να τα ξεναγήσεις ψηφιακά στη Μεγάλη Πυραμίδα π.χ., ισοδυναμεί αυτομάτως με το ότι δεν θα την επισκεφθούν ποτέ.
Και επιπλέον, όπως έγραψα και στον Αλέξη Σταμάτη, αυτού του είδους οι ψηφιακές ξεναγήσεις (δες την εικόνα του ποστ) δεν γίνεται να μεταδώσουν τίποτε από την τέχνη ή την ουσιαστική διάσταση ενός έργου τεχνης -αρχαίου, ή όχι. Αποχρώσεις, αύρα, ηχώ, δεν θα βρεις σε τέτοια προγραμματάκια.
Είναι σα να κάνεις τη Τζοκόντα καρτούν.
Σκέψου λίγο: Υπάρχει περίπτωση τα γραφικά της ψηφιακής ξενάγησης, να είναι καλύτερα από π.χ. του Tomp Raider; (μιλάω για το vgame)
ΌΧΙ.
Και απάντησέ μου με το χέρι στην καρδιά: ακόμη κι αν ήξερες ότι τα μέρη που περνάει η Λάρα στο παιχνίδι υπήρχαν στην πραγματικότητα, θα σε έπειθε η απεικόνισή τους να τα επισκεφτείς;
Χμ. Εμένα μπορεί να με έπειθαν! Αλλά μιλάμε για πολύ σούπερ ουά γραφικά... όχι σαν αυτά του Second Life.
Αμα όταν μπαίνεις στο μουσείο δεν παίζει μουσικούλα αλα Μπίγαλης εγώ δεν πατάω !
Δεν θεωρώ ότι είναι τόσο κατακριτέα η "κατασκευή" μίας ψηφιακής τοποθεσίας που απεικονίζει κάποια μνημεία της Ελλάδας. Προσωπικά μπήκα και τα είδα και μπορώ να πω ότι είναι μία αρκετά καλή δουλειά, ατόμων που δεν πιστεύω ότι δεν πληρώθηκαν από κάπου.
Κοίτα, στο Second Life υπάρχουν αρκετές ψηφιακές απομιμήσεις πόλεων π.χ. Amsterdam. Δεν θεωρώ ότι η ψηφιακή προβολή θα φέρει τουρίστες αλλά ούτε και κάποιοι που θα ήθελαν να έρθουν δεν θα έρθουν επειδή τους ικανοποίησε απλά το να δουν κάποια ψηφιακά μνημεία και τέλος η Ελλάδα, πάμε για άλλα!
Αφορά καθαρά τους χρήστες-κατοίκους του Second Life και σαφώς αποτελεί ένα τρόπο ώστε να προσελκύσει (κατά τη δική μου άποψη πάντα) περισσότερους Έλληνες σε αυτόν τον δυνητικό κόσμο, καθώς και να δείξουμε ότι δεν είμαστε πίσω στις νέες μορφές επικοινωνίας.
Post a Comment