Feb 5, 2009
Ολόκληρη η προκύρηξη της Σέχτας Επαναστατών
«ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΟΠΛΙΖΟΝΤΑΙ πεθαίνουν. Όσοι δεν πεθαίνουν είναι θαμμένοι ζωντανοί στις φυλακές, στα αναμορφωτήρια, στα πέτρινα φέρετρα των νέων στεγαστικών προγραμμάτων, στα ασφυκτικά σχολεία, στις κατακαίνουργιες κουζίνες και κρεβατομαρες, τις γεμάτες χαριτωμένα έπιπλα αγορασμένα επι πιστώσει.”
(RΑF Φράξια Κόκκινος Στρατός)
Μετά τις πρόσφατες επισκέψεις του υφυπουργού δημόσιας τάξης Μαρκογιαννάκη και του προέδρου του Πασόκ Γιώργου Παπανδρέου σε αστυνομικά τμηματα για την τόνωση του ηθικού της αστυνομίας, αποφασίσαμε και εμείς για τον ίδιο λόγο, τα ξημερώματα της Τρίτης να επισκεφτούμε αιφνιδιαστικά ένα καθόλου τυχαίο Α.Τ., αυτό του Κορυδαλλόυ που απέχει 500 μέτρα απο τα κολαστήρια των φυλακών και να χτυπήσουμε τους τυχαίους μπάτσους που βρίσκονταν εκεί. Στόχος μας ήταν να τους εκτελέσουμε. Γνωρίζαμε οτι στην γωνία του τμήματος βρισκόνταν ο ειδικός φρουρός και συχνά αλλοι δυο-τρεις συνάδελφοι του. Στην επίθεση μας χρησιμοποιήσαμε ένα υποπολυβόλο τύπου scorpion 7.65 mm, ένα πιστόλι των 9 mm καθώς και μια αμυντική χειροβομβίδα που δεν εξεράγη όταν την ρίξαμε καταπάνω τους. Τυχεροί αυτοί, άτυχοι εμείς, την επόμενη φορά δεν θα έχουν την τύχη με το μέρος τους. Οι σφαίρες μας ξεκαθαρίζουν την κατάσταση.”Το οργανωμένο αντάρτικο πόλης είναι ο μόνος δρόμος των επαναστατικών δυνάμεων για την Ανατροπή.”Μια πράξη ξεκάθαρη, που δεν χρειάζεται πολλά λόγια.
Πίστευε κανείς πως θα μιλάγαμε για αγώνα, χωρίς ταυτόχρονα να οπλιστούμε και να είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τα πάντα γι΄αυτόν;
Μήπως τα γαμημένα γουρούνια της αστυνομίας που σκοτώνουν ανενόχλητα, πίστευαν πως θα τους επιτρέπαμε να μας σφάζουν παθητικά σαν τα πρόβατα;
Στην πρώτη μας ενέργεια, ως ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ, στοχοποιήσαμε την αστυνομία. Τώρα είναι οι δικοί μας μαχόμενοι σχηματισμοί ενάντια στο μισθοφορικό στρατό του καθεστώτος. Απο δώ και πέρα η ζωή κάθε μπάτσου κοστίζει όσο και μία σφαίρα, ενώ τα σώματα τους αποτελούν ιδανικό σημείο εξάσκησης σκοποβολής. Καμία θλίψη δεν αξίζει για τα φέρετρα που θ΄αρχίζουν να παρελαύνουν. Οι αστυνομικοί δεν έχουν ούτε όνομα, ούτε ηλικία, έχουν απλώς το βαθμό και τον υπηρεσιακό τους αριθμό. Γι΄αυτό, όπως και τα ντόνατς που τρώνε, έτσι κι αυτοί δεν είναι “ωραίοι” χωρίς μια τρύπα στη μέση.
Σε αυτούς που ήδη αναρωτιούνται, γιατί επιλέξαμε κάποιους τυχαίους μπάτσους κι όχι ένα υψηλόβαθμο στέλεχος, έναν μεγαλοδημοσιογράφο, ένα κρατικό λειτουργό ή έστω ένα καπιταλιστή, τους απαντάμε ότι θα ΄ρθει κι η σειρά τους. Επιπλέον, μέσα απ΄την ενέργεια μας αυτή, ξεκινάμε ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο, χρησιμοποιώντας την τακτική της μόνιμης απειλής. Οι σφαίρες εναντίων ανώνυμων αστυνομικών μεταφέρουν ένα τελεσίγραφο σε όλες τις βαθμίδες των σωμάτων ασφαλείας. Τώρα ο κάθε απρόσωπος μπάτσος πρέπει να γνωρίζει πως ίσως να είναι ο επόμενος στόχος της ΣΕΧΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ. Ίσως αυτή τη στιγμή που διαβάζει αυτές τις γραμμές η κάνη ενός όπλου να΄ ναι στραμμένη πάνω του. Αυτά είναι τα “τυχερά” της δουλείας τους.” Όταν έχεις ένα πιστόλι στη ζώνη σου πρέπει να γνωρίζεις τους κινδύνους. Όμως οι μπάτσοι θέλουν να παίρνουν το μισθό τους χωρίς να πληρώνουν τις συνέπειες.”Αρχίστε να υποβάλλετε παραιτήσεις γιατί αλλιώς θα ξεκινήσετε να μετράτε τάφους.
Ίσως κάποιοι να σοκάρονται απ΄την κυνικότητα μας και να μιλάνε για “έλλειψη πολιτικού και ιδεολογικού υπόβαθρου.”Εμείς όμως δεν αισθανόμαστε την ανάγκη να δικαιολογήσουμε η ακόμα και να επεξηγήσουμε τη δράση μας. Δεν κάνουμε πολιτική, κάνουμε αντάρτικο. Τόσες δεκαετίες τα πολιτικά κόμματα, η δικαστική και εκτελεστική εξουσία απέδειξαν τα συμφέροντα του κατεστημένου που εξυπηρετούν. Η εποχή των αναλύσεων έχει πλέον λήξει...
Ήδη γνωρίζουμε πως μερικές δεκάδες μαχητές, γυναίκες και άντρες, προειτοιμάζονται να περάσουν στη πρώτη γραμμή της ένοπλης αντεπίθεσης.
Τους καλωσορίζουμε. Υ.Γ: Συμφωνούμε με τους αγωνιστές του επαναστατικού αγώνα για την επιλογή τους να στοχοποιήσουν κι αυτοί την αστυνομία.
Διαφωνούμε όμως στην επιλογή των τοποθεσιών που διάλεξαν για να αναμετρήθουν με τα γουρούνια. Βασική αρχή του αντάρτικου πόλης είναι πως δεν χτυπάμε απ΄τα εδάφη, που αναπτύσσονται οι πολύμορφες διαδικασίες του αγώνα, μετατρέποντας τα σε ευάλωτες ζώνες καταστολής. Αντίθετα, προσβάλλουμε το άβατο του εχθρού. Έτσι συσπειρώνουμε τις δικές μας δυνάμεις και αποφεύγονται καταστάσεις αστυνομικής κατοχής. Ο δεύτερος γύρος του αντάρτικου πόλης ξεκίνησε...
Εκατό λουλούδια άνθισαν, είναι οι εκατό επαναστατικές οργανώσεις.
ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ
UPDATE
Επειδή ορισμένοι από τους σχολιαστές, μάλλον χρειάζονται υπενθύμιση για λέξεις και έννοιες όπως "πυροβόλησε για εκφοβισμό", "εξοστρακισμός", "κατάχρηση εξουσίας" κ.λπ.
Πηγή: Κουρδιστό Πορτοκάλι
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
35 comments:
Πόλεμος!
χαχαχαχαααα!!! "Σέχτα επαναστατών"!
Aει σιχτίρ με πιάσανε τα γέλια!
Αν μη τι άλλο έχουν χιούμορ τα παιδιά. "Σέχτα επαναστατών", όπως παλιότερα λέγαμε "λιμνούπολη".
κ.σ-μ
(αν έχεις κι άλλα καλά ανέκδοτα, ρίξε)
Σκοτώνουν όμως αρτουά. Και "οι από 'δω" και "οι απο 'κει".
Δεν ξέρω πια. Το μόνο που σκέφτομαι πια, είναι ότι δεν πρέπει να βρεθεί κανείς σε crossfire.
This is war. Κάτι που θα έπρπε να το περιμένουν οι καθεστωτικοί με όλα αυτά που κάνουν.
Απορώ γιατί εκπλήσσονται μερικοί μερικοί.
γμτ πολύ γενικό ακούγεται αυτό που μόλις έγραψα.
κι εγώ γμτ... σκέπτομαι
αν τα παιδάκια της σέχτας θέλουν να την δουν επαναστάτες γιατί δεν πάνε να βοηθήσουν τους Παλαιστίνιους; Να πιάσει και τόπο η ...επαναστατικότητά τους;
(ksm)
Το ερώτημά σου είναι εντελώς προβοκατόρικο (σιγά που δεν θα ταν!)
Θα ήταν σα να αντιπρότεινε κάποιος να έρθει η Χαμάς να βοηθήσει το αντάρτικο πόλεων στην Ελλάδα.
Ας είμαστε λίγο σοβαροί. Κι εδώ σφαίρες πέφτουν.
ΥΓ. Γιατί μπαίνεις σε παρένθεση; Θα μπω κι εγώ!
(ελεύθερος σκοπευτής)
Παπαριές καμαρωτές! Η εξέγερση είτε είναι κοινωνική, είτε είναι μούφα -κι αν τα παλικάρια νομίζουν οτι δεν χρειάζονται το κοινωνικό έρεισμα τότε, μάλλον, βλέπουν πολλές χολυγουντιανές επαναστάσεις του στυλ Βε φορ Βεντέτα.
Εγώ δεν βλέπω κανένα πόλεμο -σε αμερικανοποίηση η όλη υπόθεση, που περνάνε τα παιδιά τους από ανιχνευτές μετάλλων στα σχολεία. Αλήθεια -τώρα που αμερικανίσαμε, τι τρέχει με τους ειδικούς φρουρούς; Όσο βαράγανε στο ψαχνό 15άχρονα δεν ανησυχούσα επειδή την έχω περάσει προ πολλού την ηλικία. Τώρα αρχίσανε να ρίχνουν στους σεκιουριτάδες -κάθε μέρα περνάω έξω από την πρεσβεία, για προσέξτε λίγο κύριοι όργανα! Γιατί να τη φάω στο λαιμό την εξοστρακισμένη -εντάξει, μικρή η ζημιά, θέλημα θεού. Αλλά αν αστοχήσετε και μου διαλύσετε κανένα καρμπυρατέρι, τη βάψαμε με την κρίση που υπάρχει! Με τσίχλα θα το κολλήσω.
To βρήκες πάλι!
Ίσα κι όμοια η Χαμάς και το ...αντάρτικο πόλεων στην Αθήνα, Μη χέσω!
Πάντως, χαίρομαι που ξαναζείς την εφηβεία σου. Μακάρι όλοι, κι ας γέμιζε η Αθήνα με τέτοιους "επαναστάτες".
υ.γ.
Βασικά μια παρένθεση είναι η ζωή όλων μας. Αλλά στην προκειμένη, μπαίνω γιατί βαριέμαι να ξεκλειδωθώ. Λίγο πριν σου ανταπέδωσα το γέλιο που μου χάρισες με ένα τραγούδι και με ένα άλλο ανέκδοτο.
Πάντα χαρές Μανταλένα, να 'σαι καλά! - κι εσύ και οι "επαναστάτες του κώλου".
...ουπς! σόρρυ! "οι επαναστάτες της σέκτας" ήθελα να γράψω.
-----
Πέρα από την πλάκα, δεν μας έφταναν οι ψυχάκηδες της αστυνομίας με τα όπλα, τώρα έχουμε και τους ψυχάκηδες της ...σέκτας. Αλλά τα όπλα δεν είναι αστείο, ας παίξουν με κάτι άλλο. Με τo πουλί τους, λόγου χάριν...
Artois >>
Δε νομίζω να σου απαντήσει καμία μανταλένα σε αυτή τη συζήτηση.
Μοτορcycle >>
Η ένοπλη πάλη και η κοινωνική αντίσταση έχουν ανάγκη την "νομιμοποίηση" του κοινωνικού ερείσματος όσο η σούπα το πηρούνι.
Βοηθάει, αλλά δεν κάνει την πλάστιγγα να γέρνει. Η εξουσία, όπως ξέρεις, δικασε τη 17Ν όχι σε πολιτική δίκη, αλλά ως ποινικούς. Αν δεν κάνω λάθος και η χούντα το ίδιο έκανε στην 7ετία - τσουβάλιαζε τους ποινικούς μαζί με τους "αντεπαναστάτες".
Αλλά άλλο είναι εδώ το θέμα - και αυτό εννοώ όταν λέω ότι "θα έπρεπε να το περιμένουν".
Αφενός μεν γιατί ο Μαρκογιαννάκης είναι από τους χειρότερους χουντοδεξιούς του είδους και αφετέρου επειδή τα δείγματα κολοσσιαίας φασιστικής νοοτροπίας παό όλους ανεξαιρέτως τους κυβερνητικούς φορείς και φορείς εξουσίας τα τελευταία 5 χρόνια, έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο.
Εξω ζεις και κυκλοφορείς. Κανείς δεν σέβεται τίποτα και τίποτα δεν σου εξασφαλίζει το παραμικρό κεκτημένο δικαίωμα στην ασφάλεια ή απονομή δικαιοσύνης. Γιατί να μην σκεφτεί κάποιος "θα τους δείξω εγώ" όταν ξέρει ότι θα βγει ατιμώρητος από αυτό;
Τι διαφορετικό έκανε δηλαδή ο Κορκονέας από αυτό που μόλις περιέγραψα;
Τέλος,
και για να επιστρέψω στην έννοαι της ένοπλης πάλης, όταν δικάζεις τους 17Ν ως ποινικούς, μην απορείς μετά που οι -όποιοι- διάδοχοί τους θα σου συμπεριφερθουν (sic) ως ποινικοί.
Εννοείται ότι έπρεπε να το περιμένουν.
Όλα αυτά τα γράφω όχι επειδή συμφωνώ εμ τέτοιες πρακτικές, αλλά κάνοντας απλές διαπιστώσεις.
Επειδή όμως οι καιροί είναι πονηροί και ακόμη και αν συμφωνούσε κανείς με την ένοπλη δράση των επαναστατικών αυτών ομάδων ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ (το αναφέρω ως επιμύθιο στο περίφημο "λαϊκό έρεισμα" που αναζητάς), θα ήθελα αντιθέτως όποιος διαφωνεί με την πρακτική της ένοπλης βίας ως απάντηση στη βία, να εξηγήσει και γιατί.
Μοτοσακέ, ξέρω ότι έχει μαλλιάσει το πληκτρολόγιό σου να το γράφεις - και αν δεν μου απαντήσεις, δεν με πειράζει , θα τα πούμε εξάλλου από κοντά και πιο ελεύθερα εκφραζόμενοι-, αλλά επειδή στις εξυπναδούλες και τα ανεκδοτάκια ορισμένοι είναι πρώτοι, ας εξηγηθούν παρακαλώ, γιατί η βία των παλαιστινίων ως πράξη αντίστασης νομιμοποιείται και η βία των τροτσικστών ας πούμε, όχι.
Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως στο θέμα του κοινωνικού ερείσματος.
Πρόσεξε κάτι απλό:
Σε κάθε δράση αναγκαίο είναι να υπάρχει μια αιτιολόγηση, έτσι λοιπόν εδώ μπαίνει το ερώτημα "γιατί πυροβολούμε τους μπάτσους;" Αν η απάντηση αυτών των ομάδων είναι σε στυλ "επειδή είναι μουνόπανα", δε με ενδιαφέρει. Γιατί τότε θα ακολουθήσει η ερώτηση "και που το ξέρεις εσύ;
τους γνώριζες αυτούς που πυροβόλησες ή ακολούθησες την μέθοδο Κούγια (κυκλοφορούσε στα Εξάρχεια, άρα ήταν ταραχοποιό στοιχείο το παιδί) από την ανάποδη;"
Άρα, η απάντηση πρέπει να είναι κάτι σαν "πυροβολούμε τους μπάτσους για να προωθήσουμε τη λαϊκή εξέγερση" (κάπως έτσι -μην κολλήσουμε στις εκφράσεις). Αυτό να το δεχτώ -ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ. Υπάρχουν; Δε νομίζω.
Μήπως με τις πράξεις τους αυτές οι ομάδες, προσπαθούν να διαμορφώσουν τέτοιες συνθήκες; ΑΝ ΝΑΙ -ΑΝΑΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΡΕΙΣΜΑΤΟΣ. Και οι πράξεις τους είναι (ή δεν είναι) κοινωνικά αποδεκτές εξεταζόμενες στη βάση της απήχησής τους. Πες μου τώρα τι απήχηση είχαν οι πυροβολισμοί στους μπάτσους, στα κοινωνικά στρώματα (από νοικοκυραίους μέχρι αντιεξουσιαστές) για να σου πω κι εγώ πόσο επιβλαβείς είναι και ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ είναι επιβλαβείς.
Η άποψή σου, "αφού έτσι τους φέρεται το κράτος, έτσι απαντάνε αυτοί" είναι λανθασμένη επειδή ο σκοπός του κάθε εναλλακτικού κινήματος είναι να μιλήσει με γλώσσα διαφορετική από αυτή της κρατικής καταστολής. Αν είναι οι επαναστάτες να γίνουν σαν τους κρατικούς καταπιεστές -συγνώμη, δεν θα πάρω, δεν είμαι φίλος!
Φυσικά και θα δικάζονταν σαν ποινικοί οι τύποι της 17Ν -αν γινόταν αλλιώς θα νομιμοποιούσε τη δράση τους το κράτος. Αλλά γι΄αυτή την αντιμετώπιση καταγγέλλεται το κράτος -αν εμφανιστούν εκεί έξω τραμπούκοι που δε σκοτώνουν παιδιά, αλλά αστυνομικούς θα μιλάμε πλέον για μοιρασιά της αποκτήνωσης. Και ποιο θα είναι το αντικείμενο της καταγγελλίας πλέον;
Και κάτι γενικότερο περί αυτού του είδους των ενεργειών: ποιος έδωσε το δικαίωμα σε όλους αυτούς να προβαίνουν σε ενέργειες στο όνομα το δικό μας; Ποιος τους διόρισε υπερασπιστές μας; Κάποιο κίνημα, μια συνέλευση, ποιος; Κανένας -αυτοδιορίστηκαν. Ε, δεν τους δέχομαι λοιπόν.
Και δε με ενδιαφέρει τι θα έπρεπε να περιμένει το κράτος με τις τακτικές βαθειάς δικτατορίας που ακολουθεί -ας κόψουν το λαιμό τους. Όσο ο κόσμος αντιμετωπίζει ακόμα και τη μίνιμουμ δυνατότητα εκλογικής ανάσχεσης των κρετίνων με τη λογική "μήπως καλύτεροι είναι οι άλλοι;" η χούντα θα κάθεται στο σβέρκο μας.
Κι επειδή εγώ συμπαθώ τον τροτσκισμό λέω να ψηφίσω Ν.Δ. στις εκλογές -μπας και η εξαθλίωση φέρει πραγματικές αλλαγές.
Περί Παλαιστίνης -Ισραήλ δεν θα ήμουνα τόσο πρόχειρος να πάρω θέση όσο οι σχολιαστές σου, επειδή απλούστατα δεν το κατέχω το θέμα, μόνο προπαγανδιστική πληροφόρηση έχω -κι από τους μέν κι από τους δε. ΥΠΟΘΕΤΩ όμως, οτι είναι άλλο πράγμα να καταδικάζεις τους βομβαρδισμούς αμάχων (εγώ δηλαδή καταδικάζω τους βομβαρδισμούς γενικότερα -αλλά τέλος πάντων) και διαφορετικό πράγμα να δηλώνεις αλληλέγγυος μιας τρομοκρατικής ισλαμικής οργάνωσης σαν τη Χαμάς ας πούμε. Ή ενός εθνικιστικού στρατού με πατριαρχική και τυραννική δομή, σαν το PKK για να μην ξεχνιόμαστε.
Κι αν θέλεις μια ακόμα άποψη -ρίξε μια ματιά εδώ για να καταλάβεις οτι ούτε ο αντιεξουσιαστικός χώρος συμφωνεί με τέτοιες ενέργειες:
http://nadaparanosotros.blogspot.com/2009/01/blog-post_26.html
Υ.Γ.: Συνγώμη για το αποπανωσέντονο ε;
Ελεύθερος Σκοπευτής said: Δε νομίζω να σου απαντήσει καμία μανταλένα σε αυτή τη συζήτηση.
Eλεύθερε Σκοπευτή, σόρρυ. Ειλικρινώς, μόλις πρόσεξα ότι έχεις αλλάξει νικ.
Πάντως και ως Ελεύθερος Σκοπευτής δεν χρειάζεται να μου απαντήσεις, γιατί ό,τι έγραψα ήταν περισσότερο για να το βλέπουν κάποια παιδάκια που είναι πιθανόν να παρασυρθούν από τη λέξη "επαναστάτες" και να νομίσουν ότι οι λεγάμενοι είναι κάτι σαν Σπάρτακοι ή Τσε Γκεβάρα. Ας καταλάβουν ότι έχουν να κάνουν με τενεκέδες ξεγάνωτους. Kαι, δυστυχώς, επικίνδυνους τενεκέδες.
Στα 'γραψε έξοχα και αναλυτικά ο Μ.Β., έχουν υπομονή τα νιάτα, πώς να το κάνουμε;
;-)
Μ.Β., η "πρόχειρη" θέση μου είναι ακριβώς αυτή που σημείωσες κι εσύ. Η Xαμάς είναι τρομοκρατική οργάνωση και το Ισραήλ οργανωμένο κράτος. Καταδικάζω το οργανωμένο κράτος που δρα όμοια με μια τρομοκρατική οργάνωση. Το 'χω πει πολλές φορές, βρήκα περιττό να το επαναλάβω.
Το σημείωσες και αντιστρόφως: Αν είναι οι επαναστάτες να γίνουν σαν τους κρατικούς καταπιεστές -συγνώμη, δεν θα πάρω, δεν είμαι φίλος!
Eπομένως "αν είναι τα κράτη να γίνουν σαν τις τρομοκρατικές οργανώσεις, συγγνώμην, δεν θα πάρω, δεν είμαι φίλος".
Ποια είναι λοιπόν η προχειρότητα;
Καλά μη νομίζεις -δεν πήγαινε τόσο σε σένα η "προχειρότητα", όχι για άλλο λόγο, απλά επειδή δεν διέκρινα κάποια τοποθέτησή σου στο θέμα της Γάζας. Αναφερόμουν κυρίως στους σχολιαστές του παρόντος μπλογκ (και πολλών άλλων φυσικά) που τα χώνουν αβέρτα κάτω από βίντεο και φωτογραφίες των πρόσφατων γεγονότων στη Λωρίδα.
Πάντως, να παρατηρήσω οτι ξεκινάμε από αντίθετες αφετηρίες. Επειδή θεωρώ οτι τα κράτη στηρίζουν την ύπαρξή τους στο μονοπώλιο της θεσμοθετημένης βίας -άρα δε με παραξενεύουν οι εγκληματικές τους πρακτικές. Αντιθέτως, δεν καταλαβαίνω γιατί οι κοινωνικοί αγωνιστές (πρόχειρος όρος, βάλε και εισαγωγικά αν θες) πρέπει να καταντήσουν κτήνη σαν τους κρατικούς εκπροσώπους. Και δεν το δέχομαι στην τελική, έχω μείνει στην καστοριαδική άποψη οτι "το δίλημμα σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα δεν υφίσταται για τους σκεπτόμενους πολίτες παρά μόνο ως αναγκαιότητα".
Εγώ κόλλησα σ'αυτό που γράφουν για τα ντόνατς με την τρύπα στη μέση και μου'χει κολλήσει η εικόνα δύο συμπαθών, χοντρούληδων αστυνομικών να κάθονται στ'αυτοκίνητο τρώγοντας ντόνατς και πίνοντας καφέ, ενώ παρακολουθούν το κρυσφήγετο εμπόρων ναρκωτικών και ψυχωσικών δολοφόνων, στη Νέα Υόρκη!!!
Κι αυτό πού? Στην προκήρυξη τους!
Στα 3/4 της οποίας δικαιολογούν την έλλειψη "πολιτικού και ιδεολογικού υπόβαθρου", το ότι απέφυγαν να χτυπήσουν έναν δύσκολο επιχειρησιακά στόχο και στο τέλος δίνουν κ συμβουλές αντάρτικου.
Μιλάμε για τρομακτική (κυριολεκτικά) ευφυία δηλαδή!
Ήμαρτον ρε παιδιά...
Αρματωμένοι με φλητ «ψυχασθενείς» ψυχοάποικοι σε οδοφράγματα ενάντια στο τίποτα, στη μαυρίλα και τη χυδαιότητα.
La lotta continua.
Παντού και πάντα, με όλα τα μέσα, ειρηνικά και με τη βία, σε όλα τα μέτωπα και σε όλα τα μετόπισθεν.
Για το όραμα κα για τη διεκδίκηση της άμεσης δημοκρατίας, της αυτονομίας, της δικαιοσύνης.
Για τον κομμουνισμό και την ελευθερία.
Για μια αναρχική γη, δίχως φραγμούς και σύνορα.
Για να απαγορευθεί το "απαγορεύεται".
Επειδή η «ψυχασθένεια» είναι ο εφιάλτης τους.
Επειδή οι «ψυχασθενείς» αναγκάζουν τους "άλλους" ν' ανησυχούν.
Επειδή όλους θα μας ψεκάσουν μια μέρα, αν δεν προλάβουμε να τους ψεκάσουμε εμείς πρώτα.
Ελεύθερε Σκοπευτή,
ξανασκέψου το για το nick σου καθώς οι καιροί είναι πονηροί ... )))
Προσωπικά διαφωνώ εντελώς με την πρακτική ένοπλης βίας όχι μόνο ως απάντηση στην κρατική βία, αλλά και γενικότερα, με ή χωρίς ιδεολογικό υπόβαθρο.
Έλεος ρε φίλε... Δηλαδή πόσο μυαλό χρειάζεται για να διακρίνεις πως είναι εντελώς προβοκατόρικο το "χτύπημα"?
Ή πρόκειται για πνευματικά υπολειπόμενους, που πολύ αμφιβάλλω, οι άνθρωποι με σύνδρομο down συνήθως δεν μπορούν να χειριστούν όπλα, είτε για προβοκάτορες.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Εγώ διαλέγω το 2ο.
"Γι΄αυτό, όπως και τα ντόνατς που τρώνε, έτσι κι αυτοί δεν είναι “ωραίοι” χωρίς μια τρύπα στη μέση."
Χαχαχαχαχαχαχα. Εντάξει παιδιά μας πείσατε... Είστε γνήσιοι, οργισμένοι επαναστάτες με περιστροφα... Σκέτη σέχτα ρε παιδί μου.
(Επιθεωρητής Κάλαχαν.)
"Δεν καταλαβαίνω γιατί οι κοινωνικοί αγωνιστές (πρόχειρος όρος, βάλε και εισαγωγικά αν θες) πρέπει να καταντήσουν κτήνη σαν τους κρατικούς εκπροσώπους"
-Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καταλαβαίνεις.
Όταν δεν λειτουργεί η δημοκρατία (βλέπε ζαρντινιέρα, Μελίστας, Κορκονέας κ.λπ.), εσύ τι περιμένεις ότι θα συμβεί;
Τι θα λειτουργήσει ως φυσικό επόμενο;
Όπως λέει και ο Λαζόπουλος (σόρι για τους ευαίσθητους) στο βίντεο που έβαλα στο update "η βία φέρνει βία".
Αυτό προσπαθώ να πω από την αρχή.
Τώρα το αν συμφωνεί κανείς με αυτόν τον τρόπο αντίδρασης, αν έχει "λαϊκό έρεισμα" κ.ο.κ. , είναι μάλλον αδιάφορο και δεν κάνει διαφορά για τα γεγονότα.
Είναι σα να πει κάποιος ότι "δεν συμφωνεί" με το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Συνεπώς, το φαινόμενο του θερμοκηπίου, δεν έχει λαϊκό έρεισμα και δεν νομιμοποιείται να συμβαίνει, ΟΚ, αλλά δυστυχώς για όλους μας, συμβαίνει και είναι ΕΚΕΙ, επειδή κάτι "άλλο" δεν λειτούργησε ώστε να το αποτρέψει.
Μιχάλη Κάλαχαν >>
Όταν σου τελειώσει το μπασκίνικο χιουμοράκι, μπορείς ακόμη και να προσπαθήσεις να επιχειρηματολογήσεις σε αυτό το μπλογκ.
ΜΠΑΝΣΗ >>
Κι εγώ διαφωνώ με τη βία, αλλά αν ήμουν Παλαιστίνιος, δεν θα είχα πρόβλημα να υποστηρίξω τη Χαμάς ασκώντας βία ως απάντηση σε εκείνους που επιχειρούν να περιορίσουν με βία την ελευθερία και τις ζωές μας.
ΑΡΤΟΥΑ >>
Απορώ πως (κάνεις ότι) δεν βλέπεις τις αντιστοιχίες σε αυτό.
ΠΕΪΠΕΡΦΛΑΟΥΕΡΖ >>
Οι ήρωες δεν είναι ποτέ καθώς πρέπει.
Δοκίμασε κάτι άλλο εκτός από κριτική στη φρασεολογία της προκύρηξης. Ξεκίνα, διαπιστώνωντας με τι από όσα λένε διαφωνείς, ΠΡΙΝ φτάσεις στο συμπέρασμα.
Ο ορθολογισμός -που εκλείπει δραματικά στις μέρες μας- αυτό διδάσκει.
Καλημέρα σε όλους τους ελέυθερους πολιορκημένους
:)
Αγαπητέ Σκοπευτή, το "η βία φέρνει βία", η απλή παρατήρηση ενός "φυσικού επομένου", όπως και η παρατήρηση του φαινομένου του θερμοκηπίου, δεν μου λένε τίποτα απολύτως. Είναι αυτό κάποια δικαιολογία; Επειδή ρίχνουν οι μπάτσοι θα πρέπει να ρίχνουμε κι εμείς; Να το πάω παρακάτω; Επειδή οι μπάτσοι βιάζουν μετανάστριες στα αστυνομικά τμήματα (π.χ.) θα πρέπει και οι μετανάστες να βιάζουν μπατσίνες;
Αν χρησιμοποιείς το "η βία φέρνει βία" για να εξηγήσεις το φαινόμενο, σα να λέμε "τα σπρέι φταίνε για την τρύπα του όζοντος", κάνεις και πάλι λάθος αναγωγή. Γιατί δεν είναι μόνο η αστυνομική βία που φέρνει βία, ούτε μόνο τα σπρέι υπεύθυνα για την τρύπα του όζοντος. Άρα, πρόκειται για απλούστευση -απ΄αυτές του καφενειακού τύπου στις οποίες ειδικεύεται ο Λαζόπουλος, μιας και τον ανέφερες.
Κοντολογίς, δεν με καίει η απλή παρατήρηση των προφανών -εντάξει, όλοι το βλέπουμε οτι υπάρχει βία, αν δημοσιοποιούσες απλά το γεγονός της επίθεσης στο αστυνομικό τμήμα, θα ήταν αυτό που λες "παρατήρηση ενός φαινομένου".
Αλλά δημοσίευσες την προκήρυξη -υπάρχει διαφορά. Γιατί η προκήρυξη που βγαίνει μετά από κάποια ενέργεια αποσκοπεί στην παρουσίαση θέσεων, η ίδια η ενέργεια ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην δημοσιοποίηση της προκήρυξης. Και εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια βεντέτα, δεν βγήκαν οι συγγενείς του δολοφονημένου να πυροβολήσουν το δολοφόνο -μιλάω σωστά; Η προκήρυξη λοιπόν που έπρεπε να παρουσιάζει τις θέσεις και να αιτιολογεί την ενέργεια είναι αυτό που είπα στην αρχή. Παπαριές καμαρωτές.
Και όποιος έχει φτάσει στο επίπεδο αποκτήνωσης των "κρατικών λειτουργών" δεν δικαιούται να μιλάει για επανάσταση.
Motorcycle, an o adelfos sou htan sto dromo kai ton psekazane me xhmika kai an oi goneis sou synthrousan thn oikogeneia me 1000 to mhna, sthn kalyterh, kai sou dinotan h eukairia na steileis ena mynhma, poio tha htan to diko sou eudiakrito orio ?
The Motorcycle boy, πως τις καταδικάζω έγραψα, όχι πως με παραξενεύουν. Στην πραγματικότητα, τίποτα δεν με παραξενεύει...
Eλεύθερε Σκοπευτή, επειδή βλέπω τις αντιστοιχίες γι αυτό υποστηρίζω ό,τι υποστηρίζω. Κι επειδή βλέπω και τις αναντιστοιχίες, γι αυτό διαφωνώ μαζί σου.
Όσο για τον επιθεωρητή Μιχάλη Κάλαχαν, νομίζω ότι τον αδικείς... Το χιουμοράκι του δεν μου μοιάζει για μπασκίνικο... Περισσότερο μού μοιάζει σαν ένας γνήσιος επαναστάτης που μόλις έχει κατεβάσει μισό μπουκάλι μοσχοφίλερο και μια μπύρα. Μονοκοπανιά.
...ή να είναι ένα καθ' έξιν ψευτρόνι.
Τέλος, ΠΛΗΖ Ελεύθερε Σκοπευτή. Μην επιμένεις άλλο επ' αυτού. Θα με κάνεις να αγαπήσω τον The Motorcycle boy, και δεν το θέλω...
(αρτ.)
O χρόνος που μεσολάβησε μεταξύ του προηγούμενου σχολίου μου και αυτού εδώ, ξοδεύτηκε στην ανάγνωση της λεγόμενης "προκήρυξης".
Ομολογώ ότι δεν την είχα διαβάσει, δεν με ενδιέφερε το όποιο τους πρόσχημα για την επιχείρησή τους.
Ο Κάλαχαν όμως, με ιντριγκάρισε.
Τελικώς, συντάσσομαι με την κρίση του και παίρνω πίσω όσα είπα για το μοσχοφίλερο.
Τα συγχαρητήριά μου κύριε επιθεωρητά, είστε γάτος. Η κρίση σας λειτουργεί περίφημα, ακόμα κι όταν γράφετε κουρασμένος, περασμένα μεσάνυχτα.
(αρτ.)
Γιατί να μη με αγαπήσεις Κατερίνα; "Η αγάπη είναι για όοοοολο τον κόσμο", Τζίζας Κράιστ και για την αντιγραφή Ζορζ Πιλαλί και για την αντιγραφή ...
Ανώνυμε, να στο πω αλλιώς μπας και το καταλάβεις; Αν κάποιος μου πείραζε κάποιο συγγενικό πρόσωπο μάλλον θα την έψαχνα να τον καθαρίσω. Πες μου τώρα εσύ -πως το βλέπεις; Είναι αυτή κάποια λογική ενέργεια ή είναι πράξη σε κατάσταση φρικαρίσματος; Θα το δικαιολογούσες; Αν ναι, να πας μάρτυρας στον Κορκονέα -κι αυτός οτι αγανάκτησε και βαρέθηκε να τον βρίζουν, έτσι λέει.
Από την άλλη βέβαια, εδώ προσπαθούν τα άτομα να μιλήσουν για λαϊκή εξέγερση -τι σκατά εξέγερση είναι αυτή που 4,5,6,7 σκοτώνουν στο όνομά μας;
Εννοώ, δεκτή η οργή αλλά δεν δικαιολογεί τίποτα. Με πράξεις αντεκδίκησης απλά εξατμίζεται και συμβάλλει αρνητικά σε κάθε διάθεση αλλαγής της κατάστασης. Αν τώρα εσύ θέλεις, 2,3,5 μπάτσους νεκρούς και μια από τα ίδια πάνω από τα κεφάλια μας, με την υπάρχουσα χούντα να μακροημερεύει -συγνώμη δεν θα πάρω.
Μotorcycle >>
Πουθενά στο κείμενο της προκύρηξης δεν θα βρεις τη λέξη "εξέγερση", η οποία απ' ότι κατάλαβα αποτελεί αφετηρία για το πρώτο σου ποστ (και όχι μόνο) ;)
Οι άνθρωποι δεν κάνουν εξέγερση, αλλά αντάρτικο. Αντίσταση. Φονικό. Πες το όπως θες, αλλά νομίζω ότι εκ προοιμίου, το λαϊκό έρεισμα που έθεσες και για το οποίο συζητάμε, όχι μόνο δεν αποτελεί ζητούμενό τους όπως υποστήριξα παραπάνω, αλλά δεν συνδέεται με κανενα τρόπο με αυτό που προσπαθούν να κάνουν.
Κι αφού ξεκαθαρίσαμε αυτό, ελπίζω,
Στα υπόλοιπα τώρα, στα οποία αισθάνομαι την ανάγκη να απαντήσω 1 προς 1:
"η απλή παρατήρηση ενός "φυσικού επομένου", όπως και η παρατήρηση του φαινομένου του θερμοκηπίου, δεν μου λένε τίποτα απολύτως"
-Προφανώς! Αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι υπάρχουν.
"Είναι αυτό κάποια δικαιολογία;"
-Mε την έννοια αιτίου και αιτιατού, το φαινόμενο του θερμοκηπίου λόγου χάρη, μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους να αναλογιστούν τις συνέπειες του ότι ΔΕΝ κάνουν κάτι για να το αποτρέψουν.
"Επειδή ρίχνουν οι μπάτσοι θα πρέπει να ρίχνουμε κι εμείς;"
-Αν με το "εμείς" εννοείς μια επαναστατική οργάνωση, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει οποιοσδήποτε να περιμένει κάτι διαφορετικό από αυτό που μόλις έκαναν.
"Να το πάω παρακάτω; Επειδή οι μπάτσοι βιάζουν μετανάστριες στα αστυνομικά τμήματα (π.χ.) θα πρέπει και οι μετανάστες να βιάζουν μπατσίνες;"
-Δεν χωράει σύγκριση νομίζω με όσα συζητάμε μέχρι τη στιγμή που βάζεις στη μέση αυτή τη σοφιστεία. Αλλά και πάλι θα μπορούσε κάποιος να αντιστρέψει την εξωφρενική σου ερώτηση:
"Λες δηλαδή ότι ΔΕΝ θα πρέπει οι μετανάστες να βιάσουν μπατσίνα επειδή οι μπάτσοι βιάζουν μετανάστες στα ΑΤ;"
Δεν βγάζει νόημα.
Αντιθετως, βγάζει νόημα η έννοια των αντιποίνων: "σκοτώσατε έναν **δικό μας** (όπου ως τέτοιος εννοείται ο ΜΗ μπάτσος) , θα σκοτώσουμε έναν δικό σας (a.k.a. μπάτσο).
Το ίδιο γίνεται σε όλο τον πλανήτη αιώνες τώρα, με τα αντίποινα μάλιστα να είναι πολλαπλάσια σε κόστος από την αρχική πράξη.
Αν υποψιαστώ ότι είμαι ο μόνος που καταλαβαίνει αυτή την απλή συνεπαγωγή, θα ζητήσω να προσληφθώ στην αντιτρομοκρατική.
"δεν είναι μόνο η αστυνομική βία που φέρνει βία, ούτε μόνο τα σπρέι υπεύθυνα για την τρύπα του όζοντος."
-Eπίσης δε νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι με το να σκοτώσει κάποιος έναν, δυο ή τρεις κωλόμπατσους.
Είσαι αρκετά οξυδερκής για να καταλαβαίνεις ότι εδώ αυτό που έχει σημασία είναι ο παραδειγμνατισμός ("σταματείστε να χρησιμοποιείτε σπρέι - καταστρέφουν το όζον") και ο εκφοβισμός ("μη γίνεστε μπάτσοι ή/και σταματήστε να σκοτώνετε τον κόσμο γιατί θα σας φάει το χώμα").
Στέλνει ένα μήνυμα, λέμε.
Και καθόλου δεν πρόκειται "για απλούστευση -απ΄αυτές του καφενειακού τύπου στις οποίες ειδικεύεται ο Λαζόπουλος", τη στιγμή που όσα θέτει ο άνθρωπος αυτός στο απόσπασμα που παραθέτω, είναι πράγματα που οι περισσότεροι από μας θα θέλαμε να απαντηθούν. Αν προσέξεις, θα δεις ότι όσα λέει "τι σημαίνει θα τους δείξω εγώ;" και "ποιος του έδωσε το δικαίωμα να το κάνει αυτό;¨" κ.λπ. απλουστευτικά, είναι η ουσία όλων των δεινών που ακολούθησαν, ακριβώς λόγω της ατιμωρησίας και της έλλειψης δημοκρατίας που έχει επιτύχει η επανίδρυση του γαλάζιου κράτους.
"Κοντολογίς, δεν με καίει η απλή παρατήρηση των προφανών -εντάξει, όλοι το βλέπουμε οτι υπάρχει βία,"
-ΟΚ, θα δεχτώ ότι εδώ πέφτεις σε αντίφαση με τα πρωθύστερα όπου έγραψες πως "η απλή παρατήρηση ενός "φυσικού επομένου", όπως και η παρατήρηση του φαινομένου του θερμοκηπίου, δεν σου λένε τίποτα απολύτως" απλώς επειδή εξυπηρετεί αυτό πυο θέλεις να πεις στη συνέχεια...
Και τι είναι αυτό;
Το εξής:
"αν δημοσιοποιούσες απλά το γεγονός της επίθεσης στο αστυνομικό τμήμα, θα ήταν αυτό που λες "παρατήρηση ενός φαινομένου".
Αλλά δημοσίευσες την προκήρυξη -υπάρχει διαφορά. Γιατί η προκήρυξη που βγαίνει μετά από κάποια ενέργεια αποσκοπεί στην παρουσίαση θέσεων, η ίδια η ενέργεια ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην δημοσιοποίηση της προκήρυξης."
-Μια επισήμανση: ΑΝΑδημοσίευσα την προκύρηξη.
Απ' όσο ξέρω, απαγορεύεται η δημοσίευση προκυρήξεων στον Τύπο, με βάση τον φασιστικό αντιτρομοκρατικό νόμο που είχαν ψήφίσει επί ΠΑσόκ τα κόμματα - μήπως έχεις καμία εξήγηση γιατί αυτό δεν τηρήθηκε στις πρόσφατες ενέργειες του Επ. Αγώνα και τώρα της Σέχτας;
Μήπως επειδή στο Ελλαδιστάν υπάρχει αυτό που ανάφερα απότην αρχή - γενικευμένη ατιμωρησία που οδηγεί σε ατασθαλίες και κατάχρηση των πάντων;
Όσο για το ότι συνδέεις μια τρομοκρατική πράξη με την προκύρηξή της, το καταλαβαίνω. Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί προσπαθείς να συνδέσεις την αναδημοσίευσή της από το μπλογκ μου με την ίδι ατην πράξη.
Δεν θα θελα να ανοίξουμε τώρα και συζήτηση περί δημοκρατίας του Τύπου, γιατί θα πάμε χρόνια πίσω και θα πρέπει να συλλάβουν αναδρομικά τον Τεγόπουλο, τον Φυντανίδη και τον Βότση για όσα γράφονταν στην Ε, τω καιρώ εκείνω.
"εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια βεντέτα, δεν βγήκαν οι συγγενείς του δολοφονημένου να πυροβολήσουν το δολοφόνο -μιλάω σωστά;"
-Λάθος. Υπάρχει βεντετα όπως ξέρεις και δεν είναι θέμα προσώπων. Από την εποχή του Καλτεζά, της ζαρντινιέρας, του Χημείου, των πράσινων παπουτσιών κ.λπ. κ.λπ., το κράτος δολοφονεί και κάποιοι αντιστέκονται.
Αλλιω΄ς δεν θα μιλούσαμε για "τυφλά χτυπήματα" ρε συ. Στις βεντέτες, το χαρακτηριστικό είναι ότι διαιωνίζεται μια κοντρα αιματηρή, με θύματα ανθρώπους άσχετους με το αρχικό συμβάν, ενίοτε αθώους, που η μόνη τους συνδεση με αυτό είναι ότι έχουν το ίδιο όνομα, χρώμα δέρματος, καταγωγή ή επώνυμο, με τους αρχικούς πρωταγωνιστε΄ς του δράματος. ¨Ετσι, "όλοι οι μπάτσοι είναι ένοχοι", όπως όλοι οι ΜΗ μπάτσοι, είμαστε "αντικοινωνικοί" επειδή συχνάζουμε ή κατοικούμε στα Εξάρχεια, ψωνίζουμε από τη λαϊκή της Καλλιδρομίου, αγαπάμε το πράσινο και τα ζωάκια ή έχουμε κιθάρα και μακριά μαλλιά.
"όποιος έχει φτάσει στο επίπεδο αποκτήνωσης των "κρατικών λειτουργών" δεν δικαιούται να μιλάει για επανάσταση"
-Τα γεγονότα σε διαψεύδουν φίλε. Από την εποχή του La Terreur, οι επαναστάτες αποδεικνύονται εξίσου αδίστακτοι με αυτούς εναντίον των οποίων επαναστάτησαν. Το ζήτημα είναι να το διαπιστώνουμε αυτό και να μην εθελοτυφλούμε ή να λέμε ότι δεν είχαν δίκιο να τα φέρουν όλα τούμπα.
Εξάλλου, σε έναν (ταξικό) πόλεμο, όπως αυτόν που καλλιεργησε με τόση επιμέλεια η ΝΔ ήδη από την εποχή του Πολυδωρα (ο Μαρκογιαννάκης είναι απλώς η άλλη όψη του νομίσματος), η φρίκη είναι το σκληρό νόμισμα - δεν χάνει ποτέ την αξία του. Θυμήσου τι έλεγε ο Μπράντο στο Αποκάλυψη τώρα για την ουσία του πολέμου.
Όταν ο Πολύδωρας έλεγε "θα τους δείρω μόνος μου" ΕΛΕΓΕ ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που στηλιτεύει ο Λαζόπουλος στο απόσπασμα του βίντεο. Ακριβώς αυτό πυο λέει ο Κορκονέας, ο οποίος αγανάκτησε και πήγε "να τους δείξει".
Τραγικό - ξετραγικό, αυτός είναι ο κόσμςο πυο έφτιαξαν και μπορεί να μην ταιριάζει ούτε με ταθέλω ούτε με τα όνειρα ούτε με τις επιθυμίες μου και όσ μπορώ να τον αποφεύγω, αλλά όπως βλέπεις, κάποιοι άλλοι δεν την βλέπουν έτσι τη δουλειά και αποπειρούνται να τους ανταποδώσουν τα όμοια: "Θα τους δείξουν αυτοί".
Εν κατακλείδι, ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΟΝΟ στην πιο ψύχραιμη τοποθέτησή σου:
"δεκτή η οργή αλλά δεν δικαιολογεί τίποτα. Με πράξεις αντεκδίκησης απλά εξατμίζεται και συμβάλλει αρνητικά σε κάθε διάθεση αλλαγής της κατάστασης. Αν τώρα εσύ θέλεις, 2,3,5 μπάτσους νεκρούς και μια από τα ίδια πάνω από τα κεφάλια μας, με την υπάρχουσα χούντα να μακροημερεύει -συγνώμη δεν θα πάρω."
που κι αυτή όμως ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ είναι, βασισμένη στην ιστορία, όπως και η άποψη που διατύπωσα παραπάνω.
Ελπίζω να μπουν οι σχολιαστές στον κόπο και να το διαβάσουν όλο αυτό!
(εγώ πάντως δεν το ξαναδιαβάζω ΟΥΤΕ για να διορθώσω τα όποια ορθογραφικά λόγω κεκτημένης ταχύτητας)
:)
Καλημέρα σε όλους τους ελεύθερους πολιορκημένους από έναν Ελεύθερο Σκοπευτή
The Motorcycle boy, είναι απλό. Δεν θέλω, επειδή σε έχω δει σε άλλες τοποθετήσεις σου και με το ζόρι κρατήθηκα για να μην στην πω. Δεν θέλω να πληγωθώ... καταλαβαίνεις.
(επίσης, είμαι των ιδίων αντιλήψεων: αν πείραζαν τρίχα από δικό μου άνθρωπο θα μπορούσα να φτάσω και ως το φόνο, αλλά δεν έχω καρδιά αγκινάρα για να αγαπάω όλο τον άγνωστο κόσμο.)
Eλεύθερε Σκοπευτή, έλεος! Λυπήσου με, έτοιμη είμαι σου λέω. Στο τσακ!
Να το! το βλέπω, έρχεται και το επόμενο αποστομωτικό σεντόνι του Μ.Β.
Κ-σ.Μ. >>
"δεν έχω καρδιά αγκινάρα για να αγαπάω όλο τον άγνωστο κόσμο"
Φιλική συμβουλή: αν δεν έχεις περάσει πρόσφατα από τη Μεσολογγίου, κατέβα μια βόλτα στο σημείο όπου σκότωσε ο Κορκονέας τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο.
Κερνάω καφέ. Και χαρτομάντηλα, όσα χρειαστείς.
Είναι δυσβάσταχτο να ζεις σε ένα τόπο όπου ανά πάσα στιγμή ο άνθρωπός σου ή εσύ, μπορεί να πάψει να υπάρχει , επειδή ένα φοβισμένο 25χρονο, από τα εκατοντάδες που έχει φυτέψει η γαλάζια χούντα στις γωνίες, αποφάσισε να σε πυροβολήσει.
E.Σ.: Είναι δυσβάσταχτο να ζεις σε ένα τόπο όπου ανά πάσα στιγμή ο άνθρωπός σου ή εσύ, μπορεί να πάψει να υπάρχει , επειδή ένα φοβισμένο 25χρονο, από τα εκατοντάδες που έχει φυτέψει η γαλάζια χούντα στις γωνίες, αποφάσισε να σε πυροβολήσει.
Πολύ θα χαιρόμουν να μάθω πόσο άλλαξε την μπατσονοοτροπία η εικοσάχρονη εξουσία του πασόκ. Είκοσι χρόνια δεν είναι λίγα, ε;
Kατά τα άλλα, χαίρομαι να διαπιστώνω ότι "αντιγράφουν" τα σχόλια που φύτεψα εδώ κι εκεί αυτές τις τραγικές μέρες.
...και, στην τελική, δεν μπορεί να ξέρεις αν χρειάστηκα χαρτομάντηλα... ούτε χρειάζεται να περάσει κανείς μόνον από τον τόπο του εγκλήματος για να κλάψει. Μπορεί να βρίσκεται ακόμα πιο κοντά από όσο νομίζεις.
(η "καρδιά αγκινάρα" ήταν χιούμορ που ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ δεν αφορούσε στον Αλέξη. Για την "χριστιανοσύνη" του Πιλαλί ήταν ο λόγος)
(αρτ.)
Σκοπευτή, αν οι ενέργειές τους δεν αποσκοπούν σε λαϊκή εξέγερση τότε οι άνθρωποι είναι απλώς τραμπούκοι. Ξεκάθαρα πράγματα.
Γενικά, κόβεις φέτες πορτοκάλι το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου μου κι αυτό το βαριέμαι γιατί δεν βγαίνει νόημα. Αλλά λες και κάποια σωστά. Ας πούμε: ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΜΠΑΤΣΙΝΕΣ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ. Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ αποκτήνωσης και υπεράσπισης του δίκιου σου, τι να πω;
Κάπου αναφέρεις για αντίποινα. Να σε πληροφορήσω οτι αντίποινα κάνουν μόνο οι φασίστες (Ες Ες, Αμερικάνοι, κλπ) και όχι οι κοινωνικοί αγωνιστές. Δεν το έχεις προσέξει;
Δυστυχώς εφαρμόζεις μια "Πανούτσεια" μέθοδο ανάλυσης (το είχε κάνει κι ο χοντρούλης για να ειρωνευτεί μια ανακοίνωση μαθητών), δεν βγαίνει άκρη έτσι. Απλά να σε πληροφορήσω οτι ο νόμος που απαγορεύει τη δημοσίευση προκηρύξεων έχει καταργηθεί και επίσης δεν τα βάζω μαζί σου για το οτι αναδημοσίευσες την προκήρυξη -ΠΩΣ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΑΥΤΟ; Κάνουμε κουβέντα ΠΑΝΩ στο θέμα της προκήρυξης -μην τα μπερδεύεις!
Να σου πω επίσης οτι κάνεις λάθος στον ορισμό της βεντέτας (μην μπερδεύεις τη λέξη με τον τρόπο που χρησιμοποιείται στη σχετική ταινία). Η βεντέτα αφορά την εκδίκηση για τον θάνατο (ή τον τραυματισμό) συγγενικού σου προσώπου ή μέλους της συμμορίας σου (δεσμός ανάλογος του αίματος). Μη γινόμαστε δημοσιογράφοι χρησιμοποιώντας λέξεις για απλό εντυπωσιασμό!
Άλλο παράδειγμα: ποιοι κάνουν αντάρτικο πόλης; ΑΥΤΟΙ; Μια ομάδα 7, ξέρω ΄γω 10, το πολύ, ατόμων; Βάλε άλλους τόσους στον Ε.Α. κάντους όλους μαζί 20 -αυτό το θεωρείς αντάρτικο πόλης; Αντάρτικο πόλης έκαναν ομάδες του ΕΛΑΣ στην κατοχή, αντάρτικο πόλης έκαναν οι Τουπαμάρος, οι Ζαπατίστας κ.λ.π. Μήπως διακρίνεις κάποια διαφορά; Μήπως αυτή βρίσκεται σε θέματα μαζικότητας και ανοίγματος προς τα κοινωνικά στρώματα;
Κάπου λες για (ταξικό) πόλεμο. Ούτε αυτό ισχύει για τον απλούστατο λόγο οτι δεν υπάρχει καθαρά διαμορφωμένη ταξική συνείδηση. Είχαμε μια κοινωνική εξέγερση το Δεκέμβρη μην το κάνουμε και Οκτωβριανή επανάσταση!
Και αυτοί που αντιστέκονται φίλε μου είναι τα παιδιά εκεί έξω και όσοι χρόνια συχνάζανε στα Εξάρχεια, στις καταλήψεις κ.λ.π. Δεν αντιστέκονται οι τρομοκράτες -απλά παίζουν το παιχνίδι του κράτους για μεγαλύτερη καταστολή (βλέπε και περίπτωση Δίδυμων Πύργων).
Ακόμα, στην άποψη μου "δεν δικαιούνται να μιλάνε για επανάσταση" είναι κάπως σουρεαλιστικό να μου παραθέτεις γεγονότα! Να στο πω και διαφορετικά (αν σε βοηθάει), τα γεγονότα αποδεικνύουν αυτή μου τη θέση -όσοι αποκτηνώθηκαν στην κόντρα τους με την εκάστοτε εξουσία έγιναν χειρότεροι εξουσιαστές απο αυτούς που έριξαν. Αν εσύ π.χ. το θεωρείς αυτό ιστορική αναγκαιότητα, να μου επιτρέψεις να παραμείνω αριστερός διαφωνόντας.
Αν συμφωνούμε στο τελευταίο που έγραψα -συμφωνούμε και στα υπόλοιπα, σε γενικές γραμμές. Δηλαδή στο οτι ενέργειες σαν αυτή που αιτολογείται από τη συγκεκριμένη προκήρυξη συμβάλλουν στην κατάπνιξη και όχι στην άνθηση της αντίστασης.
Κατερίνα κατανοώ τους δισταγμούς σου αλλά τα σημάδια από τις πληγές ονομάζονται και εμπειρία (τι είπα ο πούστης! ελπίζω να το διαβάσει η καημένη η μανούλα μου!) Τέλος πάντων, έχουμε διαφορετικές αφετηρίες αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι σήμερα το βράδυ θα πρέπει να λέω καλά και σώνει οτι είναι μεσημέρι επειδή πρόλαβες πρώτη να πεις οτι νύχτωσε! Είδα οτι διαφώνησες με την ρήση του Πιλάλα -να την αλλάξω τότε, "Είσαι ένα άτομο με σωστές επιρροές αλλά λάθος αντιλήψεις!" του ιδίου.
1.Σε πείσμα πολλών θα πω πως ο λόγος της προκήρυξης του Ε.Α. είναι αν μη τι άλλο ειλικρινής. Δεν επιθυμούν τη πρωτοπορία της αντίδρασης, επιδιώκουν να χαθούν μέσα σ' αυτή, αν τα καλέσματα τους για αντάρτικο γίνουνε πράξη.
2.Οι ένοπλοι, ως δημιούργημα ενός κρατικού βασανισμού, είναι οργισμένοι κι όχι φετιχιστές. Θέλω να πω οτι η γλώσσα τους μοιάζει ξεκάθαρα αποφλοιωμένη από ηρωοποιητικά στοιχεία, απογυμνωμένη από τη μεταφυσική αίγλη της πολιτικής παρανομίας. Η οργάνωση τους μπάζει, και γουστάρουν.
3.Είναι βέβαιο επίσης πως οι πράξεις τους εκκινούν από το μίσος τους προς το κράτος. Τα κριτήρια είναι ορθολογικά κι όχι ψυχοπαθολογικά ή και παραθρησκευτικά. Δε ζούνε σε γιάφκες, μπορείς να τους δεις σε πλατείες.
4.Με λίγα λόγια, θέλουν επανάσταση και την θέλουν τώρα. Όλα τα άλλα αφορούν αυτούς που θέλουν επανάσταση και μπορούν να περιμένουν. Το συζητάμε.
5.Θα τολμήσω να πω οτι αν συνεχιστεί η δράση τους, το μόνο που μπορούν να πετύχουν είναι να κερδίσουν περισσότερη συμπάθεια και όχι αποδοκιμάσία.
6.Όλα τα παραπάνω αποτελούν μια μίνιμουμ βάση συζήτησης αν θέλουμε να αναπτυχθούν οι διαφωνίες μας ως προς την επικαιρότητα του ένοπλου αγώνα. Διαφορετικά διαφωνούμε υπόπτως.
Σαμσόν,
1. Η ειλικρίνεια του Ε.Α. μένει να αποδειχθεί, όπως και η εγκράτεια του Πάπα.
2. Δεν το βλέπω αυτό στις τελευταίες προκηρύξεις. "Ωραίοι μπάτσοι με τρύπες σα ντόνατς" και "λεβέντες με καλάσνικοφ που πήγανε μόνοι εναντίον όλων", μου μάλλον κάνουν σε καμποϊλίκι. Δεν ξέρω αν γουστάρουν να μπάζουν ιδεολογικά (οι μπροστάρηδες ενός κυρίως ιδεολογικού αγών), ξέρω όμως πως δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
3. Η λογική "σκοτώνω ένα μπάτσο και άρα θα βγει ο κόσμος στους δρόμους να συνταχτεί με τις σημαίες της επανάστασης", περισσότερο σε ονείρωξη μου κάνει -χειρότερα κι από παραθρησκευτική οργάνωση δηλαδή. Όσο γι΄αυτούς εδώ που βλέπουν 100 λουλούδια ανθισμένα κι 100 ενεργές οργανώσεις -μάλλον δε ζουν στην Αθήνα, τι να πω;
4. Κι εγώ τώρα τη θέλω την επανάσταση και πολύ έχει αργήσει νομίζω. Αλλά αν είναι, για να έρθει η επανάσταση να αποφασίσω ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ να ηγηθώ του (ανέτοιμου και ανώριμου) λαού προτιμώ να ασχοληθώ με την κηπουρική παρά να φτιάξω μια φωτισμένη δικτατορία. Η επανάσταση είτε είναι λαϊκή είτε δεν υπάρχει σαν έννοια. Όπως δεν υπάρχει και η έννοια του "περιμένω" -διαμορφώνω συνθήκες λέγεται.
5. Συμφωνώ, το έχουμε ξανασυζητήσει. Και ο Καρατζαφέρης είναι συμπαθέστατος επίσης.
6. Συμφωνώ υπόπτως.
Άργησα αλλά είδα την απάντηση/σχόλιο σου.
Διαφωνώ με το ύφος ΟΛΗΣ της προκήρυξης και μου φάνηκε περιττό να το γράψω. Υπέθεσα ότι θα ήταν αυτονόητο.
Διαφωνώ γιατί προσωπικά αποφεύγω τις γενικεύσεις τύπου "είναι ταρίφας άρα μαλάκας", "είναι μπάτσος άρα αρχίδι" ή "συχνάζει στα Εξάρχεια άρα είναι παραβατικός".
Προτιμώ να εξετάζω κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, ιδίως όταν κρίνω το αν αξίζει να ζήσει ή να πεθάνει!
Γιατί αν μπω στη διαδικασία που εσύ χαρακτηρίζεις ηρωική, θα πρέπει να πάρω το τουφέκι μου και ν'αρχίσω να θερίζω μάνες, πατέρες, δάσκαλους, αφεντικά, πολιτικούς, εφοριακούς, δικαστικούς, δημόσιους υπάλληλους, δημοσιογράφους κτλ και δεν θέλω γιατί απλά δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ την κρίση μου.
Από εκείνους που την εμπιστεύονται τόσο απόλυτα όμως (την κρίση τους), πώς να το κάνουμε, απαιτώ κατ'αρχήν να την διαθέτουν και να μην είναι κι αυτοί τηλεοπτικοαναθρεμένοι καταπιεσμένοι όπως είμαι εγώ.
Ε, απ'αυτό που διάβασα, δεν πείθομαι.
Επειδή δείχνεις να μην καταλαβαίνεις, ενώ έχει κολλήσει η βελόνα στα περί "αντάρτικου" και "γαλάζιας χούντας", δεν θα μπω στον κόπο να υπερασπίσω τα αυτονόητα διατυπώνοντας μια επιχειρηματολογία που ούτως ή άλλως θα πάει χαμένη. Δεν θα χρησιμοποιήσω καν αυτό το "μπασκίνικο" ύφος, το οποίο όμως δεν δείχνεις να το ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙΣ όταν χρησιμοποιείται από ύποπτες "επαναστατικού" τύπου (προβοκατόρικου θα έλεγα εγώ) οργανώσεις (;)
θα σταθώ μόνο σε αυτό, το οποίο διετύπωσε ο motorcycle:
"Επειδή ρίχνουν οι μπάτσοι θα πρέπει να ρίχνουμε κι εμείς;"
Kαι εσύ του απάντησες:
"-Αν με το "εμείς" εννοείς μια επαναστατική οργάνωση, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει οποιοσδήποτε να περιμένει κάτι διαφορετικό από αυτό που μόλις έκαναν."
Θα συμπληρώσω λοιπόν από την μεριά μου, πως με το "εμείς" ΔΕΝ εννοεί/ούμε φυσικά, οποιαδήποτε -ύποπτη- """επαναστατική""" μπατσοοργανωση. Που την τυφλή αναίτια και "εύκολη" βία της την "αιτιολογεί" με φαιδρότητες που τις βαφτίζει προκηρύξεις.
Εννοεί/ουμε όλους εμάς που είτε ανήκουμε είτε συγγενεύουμε ιδεολογικά με τα αριστερά και αναρχικά κινήματα στην Ελλάδα, και αισθανόμαστε πως πρέπει να ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΜΕ το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και να ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ για πράξεις σαν κι' αυτήν, επαναλαμβάνοντας κυρίως στους εαυτούς μας, πως ουδεμία σχέση έχουμε ιδεολογικά, με τέτοιες άκρως αντιδραστικές και ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ενέργειες τυφλής και θανάσιμης βίας.
Αυτά τα ολίγα από μένα, απο 'κεί και πέρα ο καθένας έχει το δικαίωμα να προσδιορίζεται όπως θέλει, και ο νοών νοείτο.
Έτσι ακριβώς το εννοώ, όπως το έγραψες.
Συμφωνώ και εγώ με τα τελευταία σχόλια. Όχι βέβαια πως κόπτομαι ιδιαιτέρως και για την υγεία των μπάτσων.
Είτε πάνε από καρκίνο, είτε από σφαίρες "επαναστατικών" οργανώσεων το ίδιο αδιάφορο μου είναι.
Post a Comment