Jan 25, 2007

Το MantalenoParty της λίφο


Ανοικτή επιστολή προς το party της λίφο

“Ελεεινή και η σελίδα της ας πούμε μπλόγκερ Μανταλένα Παριανός, που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει, αλλά καλύτερα να πήγαινε να πνιγεί με τα Ελληνικά που γράφει και τα συμπλέγματα που σέρνει (και με την άλλη, πιό επιφανή περσόνα της, ακόμα χειρότερος είναι)”

(από τη στήλη Love – Hate Company της τζάμπα press εβδομαδιαίας εφημερίδος LastIN FisrtOut – κάτι σαν ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα)


==============================================


Χμ, χμ και χμ.
Όλα καλά με το Ιντερνετάκι. Αυτό που δεν αναφέρει το εδάφιο που μου κοπυπαστάρησαν (με παρακολουθείς ανώνυμε συντάκτη της λίφο ή είναι πολύ χάλια και αυτό το ελλήνικος μου;),
λοιπόοοον, αυτό που δεν αναφέρεται σε αυτό το εδάφιο, είναι πως ο ανώνυμος συντάκτης με έχει τοποθετήσει πολύ υψηλά βρε παιδί μου. Δεύτερη είδησις είμαι στα κουτσομπολιά του Τύπου, αμέσως μετά τον Χατζηνικολάου.


Με κολακεύει ιδιαιτέρως, που ο Νίκος (sic) αισθάνεται την καυτή μου ανάσα στην πλάτη του (your sexy back, Nikos), και μου εύχομαι και εις ανώτερα, ειδικά τώρα που όπως ακούγεται θα φύγει εκείνος από την Gkanza town και θα αναλάβω εγώ με το 1/10 του μισθού του, που για τα Mantalenoδεδομένα είναι διαστημικό ποσό.

***

Και ερχόμαστε στο κυρίως θέμα. Στα ευχάριστα!

===============================

«Ελεεινή και η σελίδα της ας πούμε μπλόγκερ Μανταλένα Παριανός»


Σιγά βρε παλικάρι μου, και μας πήρες απ’ τα μούτρα με το καλημέρα. ΠΟΣΟ ελεεινή; Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας, αλλά βάλε κι ένα ελεεινόμετρο να ξέρουμε πάνω κάτω.

-Πιο ελεεινή από το να ξεκατινιάζεσαι με αντίπαλο εκδότη μέσα από την εφημερίδα στην οποία γράφεις μια φορά την βδομάδα και μετά να συνεργάζεσαι μαζί του;

12 points

-Πιο ελεεινό από το να κάνεις εκκλήσεις σε νέα παιδιά με αεροκοπανοχορταστικά (still following me, no?) «ότι ξέρεις είναι λάθος» και εσύ να πληρώνεις 15 ευρώ το ποτό «στην πιο όμορφη ταράτσα της Αθήνας»;

12 points, λέμε (δεν πάει πιο πάνω, ρετιρέ είναι στο Χίλτον)

===============================

Είμαι «ας πούμε blogger»


Mα όχι. Πώς. Ψιτ. Λέμε. Πείτε πείτε. Ω, μα πείτε εσείς που στα λυνξ σας είχατε τη Μαντόννα Φλωράκι.

Αναμένω. Όχι τίποτις different, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω. Αν ήξερα τι είναι αυτοί οι bloggers, θα τους προσλάμβανα κι εγώ να me γράφουν free στο press μου.


===============================

«που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει»


Ε, όχι κι όλα - όχι κιόλα. Σσσ. Τα παραλέτε. Και me κολακεύετε.
Εγώ δεν έχω αρχείο από HaraKiri να σκανάρω κάθε βδομάδα όπως εσείς. Αφήστε που και να είχα, μάλλον θα ντρεπόμουνα να το κάνω. Αυτή είναι ΠΟΛΥ προχωρημένη δημοσιογραφία.



===============================



«αλλά καλύτερα να πήγαινε να πνιγεί με τα Ελληνικά που γράφει»


Κατανοώ ότι κάποια στιγμή τελειώνουν τα επιχειρήματα, αλλά μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος (κι ας τρώγατε λίγο χώρο από τον ΧατζηΝικολάου).
Κατ’αρχάς, να πάω να πνιγώ α-πο-κλεί-ε-ται, κύριε -θα σας λέω στην τύχη- Στάθη.
Ως Παριανάκι ξέρω κολύμπι, να ψαρεύω με καθετή, με καθετήρα, μη σας πω και με κάθε τι.
Έχω δοκιμάσει να αυτοκτονήσω μια φορά με πνιγμό, αλλά δεν τα κατάφερα. Μετά δοκίμασα να αυτοκτονήσω διαβάζοντας λίφο – μη σας πω ότι με πρόλαβαν την τελευταία στιγμή.


===============================


«και τα συμπλέγματα που σέρνει (και με την άλλη, πιό επιφανή περσόνα της, ακόμα χειρότερος είναι)»

Α! Εδώ κάνατε διάνα, διάνε. Να σας τα απαριθμήσω κιόλα. Σσσσς.
Δεν είναι πολλά. Τρία είναι.

Σύμπλεγμα διπλής προσωπικότητας
Α! Eδώ θα τα χαλάσουμε. Γιατί γράφετε ότι «και με την άλλη, πιό επιφανή περσόνα της, ακόμα χειρότερος είναι», ενώ είναι πανbloggίως γνωστό πως α) πιο επιφανής από τον Sum είμαι ΕΓΩ και επιπλέον β) πως όταν είμαι καλή είμαι πολύ καλή, όταν είμαι κακή, είμαι ακόμα καλύτερη». Συνεπώς το «χειρότερος» είναι μάλλον κομπλιμέντο ήσσονος σημασίας για μένα. E! Μπορείτε και καλύτερα.

Σύμπλεγμα Μονίμου Θύματος
Κανείς δεν μ’ αγαπά, όλοι με παρεξηγούν και μου θυμώνουν. Και όλοι έχουν απαιτήσεις από εμένα χωρίς να μου επιτρέπουν να έχω κι εγώ απ’ αυτούς. Να με γαμήσει ο Summertime, αν λεώ ψέματα.

Σύμπλεγμα Πλανόδιας Θερμοφόρας
Έχω την τάση να επιθυμώ να ζεστάνω τις ψυχές των τριγύρω μου. Με μουσικές, ποτά και χαμόγελα. Αν δε, είναι και ζουμερά γκομενάκια, τους οδηγώ μέχρι το πολυτελές στρώμα που έχω εγκαταστήσει στο πάτωμα μου, αφήνοντας έξω από την πόρτα τα ρουχαλάκια μου, τις πολλές κουβέντες και τις μουσικές με πολλά synthesisers.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας
και συγνώμη αν σας ζάλισα τα lifo.

Το Μανταλενάκι σας
μια 'ας πούμε blogger'