Dec 9, 2006

To έξυπνο βλέμμα του Brad Pitt

Aφιερωμένο στην Ampot
(δε φταίω εγώ που με ζοχαδιάζετε και αναγκάζομαι να ανοίγω τα φωτο-αλμπουμάκια μου!)


Ο Brad την εποχή που τον γνώρισα: έκανε πολεμικές τέχνες και ήθελε να πρωταγωνιστήσει στον Μικρό Βούδα, αλλά τελικά δεν τον πήρανε γιατί όλο ρωτούσε τι σήμαιναν οι ατάκες του (μυαλό ξουράφι είχε στα ινδουιστικά).


Εδώ μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το εξαίσιο γούστο του στο ντύσιμο.
Το φουλάρι είναι ενθύμιο από ένα ντράγκστερ με το οποίο πετάχτηκε για τσιγάρα και το χρησιμοποίησε για να μπορέσει να πιάσει την πόρτα και να ανοίξει να βγει από το όχημα που είχε πυρώσει (γι' αυτό και γάντια εξάλλου).
Κάτω από το δερμάτινο γιλέκο το οποίο φοράει κάτω από το σακακι-καμπαρντινο-φρικωδία, διακρίνεται ένα γαλαζιο ζιλεδάκι που του έπλεξε η μανούλα του και το φοράει κατάσαρκα γιατί η μανούλα έχει πάντα δίκιο όταν του λέει να προσέχει για να μην κρυώσει, μπλα μπλα μπλα.


ΝΑ, τώρα. Εγώ ΑΥΤΟ αποκαλώ "έξυπνο βλέμμα". Κάνε κλικ για μεγέθυνση, Ampot.


Πειραματίστηκε με την εμφάνισή του, αλλά το στυλάκιο του κατηραμένου γόη μάλλον τον έκανε να γνωρίζει όλο γκομενάκια σαν κι εμένα και την άλλη την συμπατριώτισσά μας, τη λούζερ, και όχι σπουδαίες σταρς σαν την Αντζελίνα - γι' αυτό και το εγκατέλειψε γλήγορα. Όπως κι εμάς δηλαδή. Σήμερα, ο Brad ακούει τη λέξη Ελλάδα και ξερνάει.


Τον συνάντησα στην Τροία (στα γυρίσματα ντε), στη Μάλτα. ΌΧι, ΔΕΝ είναι στη Μάλτα η Τροία - εκεί γύρισαν κάποιες σκηνές με τα κάστρα, λέμε - που θα τα γύριζαν; Στην Ελλάδα; (BTW, στη Μύρινα, στη Λήμνο, υπάρχει το πιο σούπερ, τεράστιο, ιδανικό, φφφανταστικό, σούπερ ντούπερ κάστρο που έχω δει ποτέ και φυσικά η σούπερ, τεράστια, ιδανική, φφφανταστική ελληνική πολιτεία, το έχει εγκαταλείψει στην τύχη του).
Εδώ, ο Brad τηλεφωνεί από το κινητό ΜΟΥ, ο τσιγκουνάκος, παίρνοντας μια κλασικά ανδροπρεπή πόζα - από εκείνες που του χάρισαν τον πολυπόθητο ρόλο του Αχιλλέα βεβαίως βεβαίως.


Όταν άρχισε να παλεύει για τους κοιλιακούς του, δεν ήταν παρά ένας συνοικιακός γκόμενος σε ένα συνοικιακό γυμναστήριο. Όπως σήμερα δηλαδή, αλλά ΜΕ κοιλιακούς (τότε δεν είχε).


Η τελευταία φορά που ήρθε στο πάρτυ μου. Εδώ ποζάρει με τη φίλη μου την Καλκούτα (την έχω σβήσει για λόγους ευνόητους - δεν είναι δημόσιο πρόσωπο ούτε δημόσιο κορμί, όπως ο Brad).
Εγώ είμαι πίσω, με τη μπλουζίτσα σφουγγαροπανάκι, το Slim light και το Coca-οτιδήποτε στο χέρι.


Συγχαρητήρια, προσλαμβάνεστε.
Ο άνθρωπος είναι τόσο χαζός, που είχε τυπώσει αυτές τις φωτογραφίες και τις έδινε στις audition που πήγαινε, γιατί νόμιζε ότι τον κολακεύουν.
Εγώ τον έπεισα να αρχίσει να γδύνεται στις audition - "θα δεις! Θα τα πας πολύ καλύτερα", του έλεγα. Ευτυχώς με άκουσε. ΤΗν καριέρα του σήμερα, τη χρωστά σε μένα, Ampot.


Στις θερμές πηγές στο Σιδηρόκαστρο.
Μετά φύγαμε, γιατί ήρθαν κάτι Βούλγαροι με μηχανές που τον αγριοκοίταζαν και φοβήθηκα ότι θα έπρεπε να ρίξω ξύλο πάλι, για να τον υπερασπιστώ.


Δεν είναι ξανθός, στο 'πα;
ΚΑι δεν έχει καλό γούστο, στο 'πα;
Και τρώει σα μοσχάρι, στο 'πα;
(Πάλι καλά που διαβάζει και κανένα βιβλίο, το παλικάρι).
Και έτσι όπως τον βλέπεις ήταν πριν αρχίσω να του κάνω χρωμοβαφή, δίαιτα και τακτικό σεξ. Για τα ρούχα, προσλάβαμε στυλίστα, δεν είμαι καμιά τσιγκούνα.



Αριστερά: Πριν την εμφύτευση κοιλιακών.



Δεξιά: Μετά την εμφύτευση κοιλιακών (και ποιος ξέρει και τι άλλου).

Εδώ παίρνεις μια ιδέα του τι τραβάμε όταν έχει να προβάρει καινούριο ρόλο στο σπίτι.
Στη συγκεκριμένη φωτογραφία, προβάρει το ρόλο του Αχιλλέα ο σαχλαμάρας, αλλά έχει μπερδέψει λίγο τις εποχές: στην αρχαία Τροία δεν φορούσαν γυαλιά ηλίου και γαλότσες για το κυνήγι της αγριόπαπιας.


Οϋτε στο Καράτε Κιντ του έκατσε ο ρόλος. ΚΑι πώς να του κάτσει αγάπη μου;
Στα δοκιμαστικά, του έλεγαν να σηκώσει το δεξί πόδι και να κάνει κίνηση κωλοδάχτυλου (στους κακούς) με τον μέσο του δεξιού χεριού, κι αυτός μπερδευόταν - "πώς να τα κάνω όλα μαζί;" έλεγε.
Έτσι διάλεξαν το άλλο το παιδάκι, που επιπλέον ήξερε και να γυαλοχαρτάρει πατζούρια, να βάφει και να μαγειρεύει. Αχαϊρευτος ο δικός μου σου λέω.

Δεν σου είπε για το πιο πρόσφατο χόμπι του, σου είπα; (Θα σου πω απ' το τηλέφωνο).
Αααχ...

Εγώ πάντως ΕΤΣΙ τον γνώρισα. Κελεπούριο. Σπούδαζε κομμώτρια και μαθηματικός, έστριβε τσιγάρα για οικονομία και που και που με κέρναγε κανέναν καφέ στο Μanhattan, η βλαχάρα.


Έχει παίξει σε πολύ σπουδαίες ταινίες πάντως.



Κάποιες ατέλειες, τις βελτιώσαμε με πλαστικούλες. 67 έκανε στο ένα μαγουλάκι, αλλά μόνο ΜΙΑ στο μάτι το προβληματικό - όχι 3 που τον κατηγορούν!


"Αγάπη μου, με έχει κάνει σαν πουτάνα ο Seliger. Δεν στρίβεις κάνα μπάφο πριν τα πάρω και εισβάλω στην Τροία; Βαρέθηκα αυτά τα αδερφίστικα τσιγάρα του Αχιλλέα και τα '70s συνολάκια, γαμώ τον Πρίαμο μου μέσα. Αλήθεια, η Τροία είναι πολύ μακριά από το Oregon; Aν όχι, να πάμε κανένα Σαββατοκύριακο. Μου είπαν ότι έχει ένα σούπερ club όπου κάνεις τζακούζι μέσα σε αμαξώματα από Cadillac και σε σερβίρουν ο Αλή Μπαμπά και οι 300 του Λεωνίδα. That's America, godamned. Γι' αυτό τη γουστάρω αυτή τη χώρα".


Ο Brad Pitt σήμερα.



ΥΓ.
Κορίτσια, μη με ζοχαδιάζετε με τους αγαπημένους μας σταρς μέρες που 'ναι. Με τον Άγιο Μπίλλη τα έχω βάλει, όχι με τα τρελά αυτά αγόρια, λέμε.
Χικ

14 comments:

mc said...

Καλή μου, το άλμπουμ σου είναι πλουσιότερο κι από τη συλλογή μου με τα πρωτοσέλιδα του Derby!
Άξια! Άξια!

The Motorcycle boy said...

Ampot έχεις και Αθλητική Ηχώ στο αρχείο σου; Έχεις κι εκείνες που ανέλυαν το σύστημα με τους 12 παίκτες που θα χρησιμοποιούσατε;
Μανταλένα χρυσό μου -βάλε και καμιά φωτό του παλικαριού από τους 12 πίθηκους ή από το Καλιφόρνια να γουστάρουμε. Έστω βάλε κάτι από Φάιτ κλαμπ.

Eu-aggelos said...

Τωρα περα απο την πλακα μου δινεις βημα να πω την αποψη μου για τον τυπο.Πίστευω οτι είναι μακραν ο πιο ωραιος αντρας στον πλανητη.Τουλαχιστον απο τα δημοσια προσωπα.Καταλαβαινω απολυτα τις γυναικες που παθαινουν πλάκα γι αυτόν.Ταυτοχρονα εχω να δηλωσω απορημενος και ενοχλημενος οταν ακουω γυναικες να λένε οτι γουσταρουν τυπους σαν τον Γεωργούλη ή τον Τομ Κρουζ.Ιδίως οταν το λένε μπροστα μου γιατι τότε αναρρωτιεμαι φωναχτα:και τι παραπανω εχουν δηλαδη αυτοί απο μενα;Ε μα...

Υ.Γ:Δε μπορω να καταλαβω γιατι μια φιλη μου επιμενει να με λεει ψωνιο μετα απο μια τετοια κουβεντα :))

Lili said...

ειχα καιρο να μπω στα μπλογκ και δεν το μετανιωσα που ηταν το πρωτο που επισκεφθηκα.
η φωτο με τις γαλοτσες ολα τα λεφτα, γελασα πολυ.



και ειμαι φανατικη γκρουπι, τον γουσταρω τρελλα, υποψην

Κοιλάκανθος said...

Μπράντ Πίτ...χεχε σε αντίθεση με πολλές γλάστρες ηθοποιούς, αυτός ξέρει κάπως να ερμηνεύει, πχ μου άρεσε η ερμηνεία του στους 12 πιθήκους....όχι δεν έπαιζε κανέναν από τους πιθήκους...ένα τρελό έπαιζε...προσωπικά σε αυτή τη κατηγορία προτιμώ πολύ περισσότερο και σαν ηθοποιό και εμφανισιακά τον Τζόνι...όχι Βαβούρα, τον Ντέπ λέμεεεεε...

Anonymous said...

You crazy thing :))))

Anonymous said...

μονο και μονο η συμμετοχη του στα kalifornia και seven αρκει.

Anonymous said...

12 Πήθικοι... το παλικάρι έχει ταλέντο. Είναι και κούκλος κι απο πάνω. I can't take it... he is better and that's killin' me... Λές να πάρω κι εγώ τον στυλίστα και τον manager του να δώ και γώ προκοπή; Θα μετατραπώ απο χαμένο σε θεσπέσιο κορμί... το ξέρω...

weirdo said...

Πλούσιο CV αυτό το παιδί..
Thanx, manty:)

(Μόνο μην γράψεις καμιά κακοήθεια για τον Γιαννάκη (Depp) και τον Εδουάρδο (Norton), σ'εφαγα..!:pPp)

Mantalena Parianos said...

AMPOT>>
Συλλέγεις εφημερίδες αθλητικές; Απίστευτο! Εγώ συλλέγω εσώρουχα αθλητών, η πρόστυχη.
;)


ΜΟΤΟΣΑΚΕ>>
Μου αρέσουν όλες οι ταινίες που αναφέρεις και φυσικά ο Brad Pitt. Όπως μου αρέσει και ο Clooney (δες προηγούμενο ποστάκιο). Και ο Johnny Depp. Μη με κουρδίζετε όμως: "μη πεις γι' αυτόν", "μην αρχίσεις με τον άλλον" γιατί είναι σα να με διαολίζετε ακριβώς να ασχοληθώ μαζί τους!

EY-AGGELE>>
Αγαπημένε (sic) πανέμορφε administrator των Καπέλων στα Φώτα, φανταστικέ τύπε, ψώνιο μου μεγάλο (με την καλή έννοια), ο Γεωργούλης και ο άλλος ο πως τον είπες, μπορούν να φάνε τη σκόνη σου.

(Motorcycle, θύμισε μου να σου πω γι' αυτό το παιδί - νομίζω ότι μου την πέφτει)


LILLI>>
Γιατί να το μετανιώσεις που μπήκες στο μπλογκάκι μου;
:(L

I dig Pitt, baby.
Η φωτο που σε έκανε να γελάσεις, απεικονίζει τον Μπραντ Πριτς. Όχι τον Μπραντ Πιτ.

KOILAKANΘΕ>>
Eίμαι φαν, ξαναμανταλέμε. Μέχρι και στο Legends of the Fall, τη στιγμή που κλαίει… είναι αξιολάτρευτος… Jesus. Kαι φυσικά, συμφωνώ για 12 Monkeys και Fight Club, που είναι η αγαπημένη μου ταινία – τόσο που λέω σύντομα να την κάνω πράξη κι εγώ με κάτι καλόπαιδα που ξέρω.
231οέο
Santa Bitch is coming to town


KONFIOYZENT>>
Ελπίζω να απευθύνεσαι στον τρελο-Brad και όχι σε μένα! Ειμαι μουρλέγκω αλλά όχι τόσο ώστε να φοράω φουστάνια – αυτά τα κάνει μόνο ο Sakis και ο Brad.
:D

GKERERO 762>>
Ουάο, ρε συ… δίκιο έχεις… Ειδικά το δεύτερο είναι ταινιάρα.

ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ>>
”Λές να πάρω κι εγώ τον στυλίστα και τον manager του να δώ και γώ προκοπή;”
-Χμ, χμ… ΚΑΙ χμ. Δϋσκολα θα βρεις στην Ελλάδα manager όπως ήμουν εγώ για τον Pittoύλη μου. Για στυλίστα πάλι, παίζει το αντίθετο. Για στυλίστα, στη λίστα.


WEIRDO>>
Μη με κουρδίζετε λέμε! "Μη πεις γι' αυτόν", "μην αρχίσεις με τον άλλον" γιατί είναι σα να με διαολίζετε ακριβώς να ασχοληθώ μαζί τους!

Mantlen is saying μουτς

Eu-aggelos said...

Να αυτα λες και με τρελαινεις...:)))

AsGoodAsItGets said...

Η ιδέα του Fight Club είναι τόσο καλή που απορώ πως δεν έχει διαδοθεί ευρέως στον ιδιωτικό τομέα κυρίως όπου συνηθίζονται διάφορα άλλα σοφτ σπορ και καλά για τιμ μπίλντινγκ. Έχω αρκετούς συνάδελφους στο γραφείο με τους οποίους ευχαρίστως θα έπαιζα ξύλο κι ας μη με έπαιρνε πάντα. Στην τελική και εκτονώνεσαι και παίρνεις και μια ξεγυρισμένη αναρρωτική για να΄ρθεις στα ίσα σου!

Μια χαρά παιδί ο Brat, πολύ ανέβηκε στην εκτίμησή μου μετά το Fight Club.

Apateon said...

Μιας κ αφιερώνεις ποστ, εγώ θέλω ένα με τον Κρίστιαν Μπέιλ κ τον Σαμ Ρόκγουελ!!!Μερσί!

Lili said...

Εγω τον Ερικ Stoltz και ολα του τα προσωπα:P