Jul 7, 2008

Κίνηση: ΚΑΤΩ Η ΕΠΩΝΥΜΙΑ στο Διαδίκτυο

a·non´y·mous
Adj. 1: not named or identified “they wish to remain anonymous2: of unknown authorship or origin “an anonymous tip” 3: lacking individuality, distinction, or recognizability “the anonymous faces in the crowd.” [Merriam-Webster Dictionary]

_=_
Ι

Επωνυμία: μια αρρώστια
Του Ανώνυμου Ανωνυμάκη

Οι θλιβεροί επώνυμοι στο δίκτυο είναι οι ίδιοι άνθρωποι που στέλνουν επιστολάς - ή αργότερα, όταν γίνονται γνωστοί, Δελτία Τύπου- εις τα εφημερίδας, υπογράφοντας με την ιδιότητά των, ωσάν να απευθύνονται σε γραφείο συνοικεσίων - θεωρώντας ότι αυτή τους προσδιορίζει:
Πάνος Ανδρεόπουλος,
παιδίατρος, δημοτικός σύμβουλος Πικρής Χολής.




Μετά από τα σχόλιά σας και πολυάριθμες παραινέσεις επ' αυτού, καθώς και από την αμέριστη συμπαράσταση της οποίας έτυχε και μόνο η ανακοίνωση της νέας αυτής κίνησης από έναν εκ των μετρημένων στα δάχτυλα Ελλήνων blogger του οποίου η γνώμη βαρύνει κατά τη γνώμη μου, προχωρούμε και επισήμως στη διαδικτυακή κίνηση για να καταργήσουμε την οπισθοδρομική επωνυμία στο Δϊκτυο.

OXI ΣΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΤΟ WEB
(Ανοικτή πρόσκληση)

Τα ψευδώνυμα του καθενός μας *εδώ*, αποκτούν υπόσταση "ταυτότητας" απ' τη στιγμή που διέπονται από συνέπεια σε κάποιου είδους ιστολογείν - καλό ή κακό δεν κρίνω.
Εγώ ας πούμε, είμαι ζοχάδα και προσπαθώ να εκφράζω πάντα αυτό που σκέφτομαι. Δεν θα μπορούσα να υποκρίνομαι τον Ανώνυμο και να γράφω πράγματα επώδυνα για τους άλλους; Θα μπορούσα - αλλά ούτως ή άλλως τα γράφω με το nickname μου! Θα μπορούσα, αλλά ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ.

Επιπλέον, η πρόσφατη εμπειρία του press-gr έδειξε ότι δεν υπάρχει ουσιαστικά ανωνυμία - αν ΘΕΛΗΣΟΥΝ να σε βρουν, σε βρίσκουν. Άρα;

Άρα, μήπως όσοι μας τσουβαλιάζουν όλους τους bloggers -δίκαιους και άδικους - με τους νόμους τους, διορθώνω - όσοι "επώνυμοι" ζηλωτές που ιστογραφούν μας τσουβαλιάζουν, ενεργούν τουλάχιστον εκ του πονηρού θέλοντας να επιβάλλουν το ίδιο και σε όλο τον άλλο κόσμο;

Εγώ ούτε πληρώνομαι από κανένα εκδότη για να γράφω στο MantalenoBlog ούτε πληρώνω κανέναν. Το γεγονός μάλιστα ότι γράφω ψευδώνυμα, ΔΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ στο να "κάνω όνομα" ως συγραφέας (αν ήθελα), δημοσιογράφος κ.ο.κ. Ούτε πρόσκληση δεν μπορούν να μου στείλουν για ένα event!

Κάτι τυπάκια όμως που έχουν ξεσπαθώσει εναντίον μας και δεν ντρέπονται κοτζάμ άντρες, σαν τον Άνεμο και τον όψιμα "επώνυμο" Μαύρο Γάτο (χρησιμοποιώ τα ψευδώνυμά τους - σιγά μην τους κάνω και διάσημους μέσω του blog μου), τι λόγο έχουν να θέλουν να επιβάλλουν την υποχρεωτική επωνυμία σε όλους;

Διερωτώμαι σοβαρά μήπως ο στόχος (και η μόνη έγνοια τους) είναι για να μην τους φάει τη δουλειά (είτε ως αρθρογράφοι, συγγραφείς ή όψιμοι ποιητές) καμία γραμματέας - blogger που στον ελεύθερο χρόνο της γράφει πολύ πιο γαμάτα απ' αυτούς.

Βλέπεις με το να την κάνουν "επώνυμη" ίσως πιστεύουν πως θα της στερήσουν τη δυνατότητα να εκφράζεται - αυτό που το πας;

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ (το τονίζω, γιατί θα σπεύσουν πάλι να με κατηγορήσουν ότι τους συκοφαντώ), ΑΝ είναι έτσι, γιατί να μην τρέμουν για την όποια θεσούλα τους οι άνθρωποι των μέσων;
Και μη μου τσιτάρετε πάλι τον Αντώνη Πανούτσο που λέει ότι "σιγά μη χάσει κανείς δημοσιογράφος τη δουλειά του από blogger" - ο άνθρωπος έχει χίλια δίκια, αλλά MH MOY TO ΛETE EMENA AYTO, γιατί εγώ δεν θέλω να πάρω τη δουλειά κανενός.
Να το πείτε στους "επώνυμους" που στρέφονται κατά της ανωνυμίας μας.
Σε κάτι ΕΣΗΕΑ και το κακό συναπάντημα, που σαν κακές πεθερές "θέλουν να ξέρουν ποιος είσαι". Αυτοί τρέμουν για τα κεκτημένα τους.

θα το φωνάζω πάντα ότι δεν είναι οι ανώνυμοι και οι ψευδώνυμοι bloggers που έχουν -ή που "κερδίζουν" αν θέλετε από το blogging, αλλά οι "επώνυμοι".
Είναι τόσο προφανές που δεν το βλέπει κανείς;
Κάτω απ΄τη μύτη μας είναι, μην τους αφήνετε να σας ξεγελούν.

Aυτοί συνήθως αναζητούν μια σταδιοδρομία, να προωθήσουν το βιβλίο τους, τη δουλειά τους ή το blog είναι συνέχεια της πρωθύστερης δραστηριότητάς τους - και όλα αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ - γιατί όμως θέλουν να το επιβάλλουν σε όλους;

Last but not least:
To αν εκβιάστηκε ή όχι κάποιος μέσω του Internet (ούτε καν απευθείας από το blog, αλλά με email!), γιατί θα πρέπει να με αφορά εμένα ως blogger που γράφω ποιήματα, ψάχνω να βρω γκόμενο/α, ασχολούμαι με μουσικές, συνταγές, χαβάγιες, παπάγιες ή αλεξίσφαιρα γιλέκα για την ασχολία μου;

ΒΑΝΝΕR ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ
(μόνο από ψευδεπώνυμους bloggers - χορτάσαμε από υποκριτές)



ΥΓ.
Παρακαλείται ο Manifesto GR (καθώς και όποιος άλλος ευαρεστείται) να βοηθήσει να συντάξουμε το Καταστατικό / Manigesto της κίνησης (και όχι μόνο λόγω ονόματος του blog του).

.

56 comments:

theodore said...

LOL :-)

θα είμαστε κάτι σαν τους Ανώνυμους Αλκοολικούς.
Ανώνυμοι Ανώνυμοι.

Εθισμένοι στην ανωνυμία.

Εγώ μόλις σήμερα δέχτηκα σφοδρή επίθεση από επώνυμο blogger,γιατί προτιμώ την ανωνυμία.

Σαν πολύ ασφαλίτικο έχει γίνει το διαδίκτυο τελευταία.

Ναι ρε γουστάρω να μπλογκάρω ανώνυμα κι έτσι θα συνεχίσω.

Mantalena Parianos said...

Join the club!
Τρόπους αντιμετώπισης των επώνυμων ΧΥΔΑΙΩΝ επιθέσεων που καλύπτονται πίσω από το απυρόβλητο της ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ. δεν έχουμε βρει ακόμη.

Και κάτι ακόμη: το να μπλογκάρεις ΑΝΩΝΥΜΑ, δεν σημαίνει ότι είσαι απαραίτητα ανώνυμος. Εγώ ας πούμε επιλέγω την ΨΕΥΔΩΝΥΜΙΑ.

Βάσκες said...

Καταρχην δεν είσαι ανώνυμη είσαι ψευδώνυμη και το χάσμα τεράστιο.

Κάποιος που θέλει, μπορεί να σου απευθύνει τον λόγο, να σε μποϋκοτάρει ή να σε συκοφαντήσει, και μπορεί να το κάνει γιατί είσαι η Μανταλένα.

Μπλογκ λοιπόν δεν μπορείς να έχεις ανώνυμα. Αυτά είναι μόνο για τα σχόλια, η εμβέλεια των οποίων είναι σαφώς μικρότερη.

Εγώ όταν αφήνω σχόλιο ως βάσκες, το αφήνω ως αυτός που γράφει το συγκεκριμένο μπλογκ και τον οποίο μπορείς να διαβάσεις και να κρίνεις. Δεν έχει σημασία αν αυτές οι απόψεις είναι οι ίδιες με "τον πραγματικό" εαυτό μου ή αν είναι πλαστές ή όχι. Σημασία έχει πως μπορείς να κάνεις διάλογο μαζί μου μέσω του μπλογκ σου ή των σχολίων που μου αφήνεις ή σου αφήνω. Συνεπώς αυτός ο τρόπος υπογραφής δεν διαφέρει ουσιωδώς από το ενυπόγραφο κείμενο. Άσε που παραδοσιακά οι υπογραφές δεν ήταν πάντα αληθινές. Μην μιλήσουμε για τον Πεσσόα πάλι.

Τα αξιοόποινα ο νομοθέτης έχει θεσπίσει νόμους να τα κυνηγάει. Δεν χρειάζονται άλλοι.

Anonymous said...

ΔΕν κατάλαβα τίποτα. Συγνώμη,αλλά με ποιον τα βάζουμε;
Τώρα, εγώ πρέπει να ντρέπομαι που έχω όνομα;
Άσε που μ'άρεσε το μπάνερ και δε μ'αφήνετε να το βάλω.
ναστε καλά.

Mantalena Parianos said...

BASKES >>
Εσύ μια χαρά το κατανοείς. Αλί στους επώνυμους που είναι ή κάνουν τους βλάκες.

;)

ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ >>
Με ποιόν τα βάζουμε; Με ποιον τα βάζουμε; Με αυτούς που θέλουν να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ την επωνυμία, επώνυμους - ανώνυμους και γενικώς - που θα ΄λεγε και εκείνο το αγλαό παλικάρι, (όχι ο Σερέφας) ο Μούτσης.

Και σιγά που δεν σ' αφήνουμε, όμορφε! Πάρτο και βάλτο - υποστηρικτές χρειαζόμαστε!

Χώσε!

:]

The Motorcycle boy said...

Συγνώμη, μπορείτε να βγάλετε το μπανεράκι και σε αντρικό μοντέλο για να το βάλω και στο δικό μπλογκ; Αλλιώς θα πλακώσουν τίποτα μουστακαλήδες να μου ζητάνε ουάν νάιτ σταντ -νομίζοντας πως διαθέτω το εικονιζόμενο σετ ποδιών.

Σωστά τίθεται το θέμα εδώ πέρα κι αν αυτοί που σκίζονται περί επωνυμίας διάβαζαν κανένα μπλογκ της προκοπής θα είχαν δει πως το έχουμε αντιμετωπίσει και παλιότερα.
Το πρόβλημα δεν είναι η κοινοποίηση ή μη του ονόματος που αναγράφεται στις ταυτότητές μας. Το πρόβλημα είναι η κοινοποίησή ή μη των προθέσεών μας. Δεν έχω κανένα θέμα με όσους θέλουν να πιάσουν δουλειά στα μήντια, ή να εκδώσουν βιβλίο, ή να τσιμπήσουν κανένα γκομενάκι μέσω του μπλογκ τους. Αλλά έχω σοβαρό πρόβλημα με όσους επιδιώκουν κάτι από αυτά με πλάγια μέσα -προσπαθώντας να κατευθύνουν τα μπλογκς ανάλογα με το συμφέρον τους.
Κοντολογίς, σέβομαι την ειλικρίνεια και όποιος έρθει να ζητήσει την βοήθειά μου στα ίσα είμαι πρόθυμος να την προσφέρω. Αλλά η πουστιά δεν αντέχεται ρε γαμώτο -ούτε η υποκρισία.
Αυτά.

Anonymous said...

θα το χώνω συνέχεια στα post, αφού δεν ξέρω πώς γίνεται banner. Δε με χαλάει η θηλυκότητα του.
@motor με τέτοιες σκέψεις αποφάσισαν οι άνθρωποι του προέδρου να μη κυκλοφορήσει το dvd και φτιάχνουν νόμους λογοκρισίας, μήπως προλάβουν το "πέσιμο" των μουστακαλήδων.

bbchris said...

- Αν κάποιος θέλει να γράψει επώνυμα του το απαγορεύει κάποιος να το κάνει;

- Χρειάζεται απαραίτητα έναν νόμο που να τον υποχρεώνει;

Ξαναπάμε, καθότι επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως:
Δυο πράγματα δεν έχουν τέρμα στο σύμπαν... και τα λοιπά και τα ρέστα...

Νίκος Σαραντάκος said...

Χμμμ... εννοείτε και όσους σχολιάζουν (ή έχουν μπλογκ) με το ονοματεπώνυμό τους, σαν την αφεντιά μου; Εγώ δεν έχω μπλογκ, παραπέμπω στο σάιτ μου, οπότε και Μελχισεδέκ αν υπόγραφα η ταυτοποίηση θα ήταν εύκολη, απλώς θα γλύτωνα το γκουγκλ. Ούτε και είμαι επώνυμος με την έννοια του π.χ. Σερέφα.

(Ο λόγος που κρατάω τονοματεπώνυμό μου είναι ότι ξεκίνησα έτσι, πριν πολλά χρόνια, σε λίστες, όπου το όνομα έμπαινε αυτόματα από το σύστημα).

Και βέβαια, η μεν ανωνυμία μενοχλεί, αλλά την ψευδωνυμία, τα σταθερά ψευδώνυμα δηλαδή, ώστε να ξέρεις ότι μιλάς με τη Μανταλένα ή τον ΑΦΜ ή τον Βαγγέλακα, τη βρίσκω απόλυτα φυσιολογική. Μακάρι να είχα βρει κι εγώ ένα καλό ψευδώνυμο.

Urfurslaag said...

Μάι Λέιντυ, το μπάνεράκι σας ταιριάζει θαυμάσια με το μπλογκ μου! σας το βούτηξα, ευχαριστώ...

:-)

The Motorcycle boy said...

odyssey, υπάρχει μια βασική αρχή στη ζωή. Αν τα κτήνη σκοτώνονται μεταξύ τους, κάτσε και απόλαυσε το θέαμα. Στο πλαίσιο αυτής της αρχής μακάρι το dvd να προβληθεί λαϊκή απογευματινή και οι αποκτηνωμένοι καναπεδάτοι πολίτες να ρίξουν αυτή την κτηνώδη κυβέρνηση ΕΣΤΩ (το έχω πει χίλιες φορές) ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΛΟΓΟΥΣ.
Τώρα ... για το μπανεράκι ... δεν κολλάνε στο ίματζ μου αυτά τα καλλίγραμμα πόδια -τι να κάνω δηλαδή; Να αλλάξω ίματζ τώρα στα γεράματα; Θα μου κόλλαγε καλύτερα κάτι του στυλ "Θέλω να μπλογκάρω ανώνυμα και να πήζω κεφαλοτύρι" με τη φάτσα του φίλου μου του Ν.Χ. που έχει ξεγυρισμένο μουστάκι -είμαι τέτοιας αισθητικής και ποιότητας άνθρωπος, το ομολογώ.

Anonymous said...

Ωραία. Είμε όμως πασιφιστές, non?
)))

Συνεχίζω λοιπόν και προτείνω την υποχρεωτική αλλαγή νικ νέιμ ανά εκατό ποστ.

How about that?

Mantalena Parianos said...

Παιδιά, ανέβασα τον κώδικα για το banner στο sidebar μου - όποιος το θέλει, μπορεί να το πάρει από εκεί (είναι ένα μικρό txt αρχειάκι)

Μοτοσακέ, δεν βγαίνει σε αντρικό, σόρι!

Banshee, μόνο ανά 100 ποστ; εδώ υπάρχουν bloggers που αλλάζουν BLOG κάθε εκατό ποστ. Τέτοια συνέπεια.

;)

Ουρφμ ("Ουρφ μου" σημαίνει αυτό!), Odyssey, ευχαριστώ.


ΒΒ Κρις, σοφόν το σαφές. Συμφωνούμε ως γνωστόν!


Νίκο Σαραντάκο,
πέρα από πλάκες, εννοείται πως δεν έχει κανείς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με όσους γράφουν επώνυμα - τι συζητάμε τώρα;
Απλώς θέλησα να δείξω πόσο ΠΑΡΑΛΟΓΟ είναι να θέλει κάποιος να επιβάλλει στους άλλους, κάτι που έχει επιλέξει ο ίδιος για τον εαυτό του.
Και φασιστικό, θα έλεγα.

Τώρα που το σκέφτομαι, είανι εξίσου παράλογο με το να διατυμπανίζεις ότι δεν θες να δεις συγκεκριμένο DVD που σύμφωνα με τις δικαστικές έρευνες, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
χα χαααα

Καλημέρα σε όλουζ

roidis said...

Νομίζω ότι ο ΜότοΜπόϋ has a point,
θέλουμε κι ένα ανδρικό συνολάκι.
Θα σας κατηγορήσουμε για σεξισμό!

Mantalena Parianos said...

Ουφ! Με σκάσατε.
:)

Ορίστε λοιπόν!
ΕΔΩ θα βρεις τον κώδικα γι' αυτό και άλλο ένα εξαίσιο bannerάκι.

Ελπίζω το καπέλο του Πεσσόα να ταιρίαζει με το δικό σου ροΊδη!

Anonymous said...

Νίκος Σαραντάκος said: Εγώ δεν έχω μπλογκ, παραπέμπω στο σάιτ μου...

Στο δικό σας σάιτ ξέρετε μια χαρά να παραπέμπετε. Στα σάιτ των άλλων όμως, από όπου αντλείτε υλικό για το σάιτ σας, εξακολουθείτε να αρνείστε να παραπέμπετε - παρά την αντίθετη διαβεβαίωσή σας - και επιλέγετε να δίνετε δική σας ερμηνεία στα μέηλ αυτών που σας το ζήτησαν ευγενικά.

Ωραία επωνυμία!
Να την χαίρεστε.
:
sarantakos.com/liter/lapathiotis/sunkati.html

Νίκος Σαραντάκος said...

Ευτυχώς έβαλες το λινκ, ψευδώνυμε, οπότε μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα για το τι παίχτηκε, χωρίς να χρειαστεί να καταχραστώ το χώρο του ιστολογίου που μας φιλοξενεί και όπου εισέβαλες αγενώς -όμοια με το αγενές ημέιλ που μου έστειλες.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Τα συμπεράσματα που βγάζει ο καθένας είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, κύριε επώνυμε Σαραντάκο. Ο κυριότερος είναι να δίνετε αληθινά και όχι παραπλανητικά στοιχεία.

Αν τιμάτε στοιχειωδώς την επωνυμία σας, σας προκαλώ να δημοσιεύσετε στο σάιτ σας ολόκληρο το μέηλ που σας έστειλα και ας κρίνει ο καθένας αν είναι αγενές ή όχι. Να δημοσιεύσετε, ακόμα, και τη διαβεβαίωσή σας, περί αποκατάστασης του λινκ. Κάτι που δεν κάνατε, ενώ γνωρίζετε πολύ καλά τι σημαίνει link.

Για το τι παίχτηκε, μπορείτε να φτιάξετε όσα σενάρια σάς υπαγορεύει η φαντασία σας.

Η πραγματικότητα, όμως, είναι άλλη. Πήρατε ένα έτοιμο δακτυλογραφημένο μεγάλο κείμενο - την εξαιρετική εργασία του κυρίου Ψαραδάκη (ή Α.Β. Στρατή) για την Οδό Πανός -, που πληκτρολόγησα για να την περάσω ως σχόλιο σε κάποιο ιστολόγιο που εκτιμώ για τις ανιδιοτελείς προθέσεις του.

Μέχρι εδώ, κανένα πρόβλημα - αυτό γίνεται συνήθως με τα κείμενα των λογοτεχνών και αυτός είναι και ο προορισμός του ίντερνετ: η διάχυση που επιτρέπει την διάδοση των κειμένων.

Δεν κάνατε, όμως, το αυτονόητο. Αυτό που κάνει ο κάθε "ανώνυμος" (ψευδώνυμος) μπλόγκερ: δεν βάλετε το λινκ. Αντ' αυτού δημοσιεύσατε αρχικώς ένα ημιτελές url και στη συνέχεια, μετά το μέηλ μου το γράψατε ολόκληρο. Ωστόσο παραμένει url και το λινκ, παρά την διαβεβαίωσή σας στο απαντητικό μέηλ σας, δεν το βάλατε ποτέ. Αντίθετα, προβήκατε στη δημοσίευση της κρίσης σας για το ύφος του μέηλ μου.

Σας υπενθυμίζω, λοιπόν, την πρόκλησή μου να δημοσιεύσετε τα μέηλ.

Θα το κάνετε ή θα προτιμήσετε να παραμείνετε στους αναπόδεικτους ισχυρισμούς σας;


Tέλος, μην ανησυχείτε για τον χώρο της Μανταλένας - δεν τον πληρώνει με το τετραγωνικό. Εξάλλου, είμαι από τους παλιούς και τακτικούς σχολιαστές της και εδώ, αν δεν κάνω λάθος, συζητάμε για την επωνυμία και την ψευδωνυμία των μπλόγκερς.

Σείς, λοιπόν, ο επώνυμος, ας πράξετε αυτό που θα έπραττε ο κάθε "ψευδώνυμος". Βάλτε το λινκ που απαιτεί η διαδικτυακή δεοντολογία.

Νίκος Σαραντάκος said...

Κυριε τάδε μου, εξακολουθείτε να είστε αγενής. Η δική σας ανάμιξη στο θέμα είναι απλώς ότι πληκτρολογήσατε αυτό το εκτενές κείμενο, το κοπιράιτ του οποίου ανήκει στην οδό Πανός ή στον κ. Ψαραδάκη, με τον οποίο συνεργάζομαι σε άλλα θέματα για τον Λαπαθιώτη.

Αναγνώρισα από την πρώτη στιγμή (πριν με ενοχλήσετε) ότι το κείμενο το πήρα από το ιστολόγιο gaynewsingreek. Απαιτήσατε εξ ονόματος της δεοντολογίας να βάλω ολόκληρο το λινκ, κι εγώ έβαλα ολόκληρο το URL. Δεν το έβαλα ακριβώς όπως θέλατε, λυπάμαι, διότι θα έπρεπε για λόγους ίσης μεταχείρισης να βάλω λινκ και σε όλες τις άλλες πηγές της ίδιας ενότητας και αυτό ήταν πολλή δουλειά.

Στη συνέχεια, στο δεύτερο ημέιλ σας το ρίξατε στις φτηνές ειρωνείες (Υπέθεσα ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε στα ελληνικά, λέτε), οπότε κι εγώ σε ανταπόδοση έκανα λίγο πιο γλαφυρή την επανόρθωσή μου.

Τώρα έρχεστε και ζητάτε τα ρέστα, και με προκαλείτε να βάλω στο σάιτ μου τα ημέιλ σας. Άλλη δουλειά δεν είχα, να υπακούω στα καπρίτσια του κάθε επηρμένου.

Τους τελευταίους δύο μήνες έχω ανεβάσει στο σάιτ καμιά ογδονταριά λογοτεχνικά κείμενα, πολλά απ' αυτά εκτενέστερα από του κ. Ψαραδάκη. Όχι δικά μου, φυσικά: του Παπαδιαμάντη, του Χάκκα, του Καρκαβίτσα, του Βάρναλη, του Λαπαθιώτη, του Τόλη Καζαντζή, του Βουτυρά, του Κοτζιούλα κτλ. Αν ήταν για το καθένα από αυτά να γίνεται το ίδιο ψυχόδραμα, να έρχεται τη μια ο βιβλιοδέτης του βιβλίου και την άλλη ο πωλητής του βιβλιοπωλείου και την τρίτη και φαρμακερή η δακτυλογράφος που το πληκτρολόγησε και να με διατάζουν σε ποια γραμματοσειρά να το βάλω και αν πρέπει ή όχι να βάζω έψιλον γιώτα στην υποτακτική, ζήτω που καήκαμε.

Λοιπόν, αν μου πει ο κύριος Ψαραδάκης ή ο εκδότης της Οδού Πανός να βγάλω το κείμενο από το σάιτ, θα το βγάλω. Αλλιώς, το κείμενο θα μείνει και όταν με το καλό βρω το τεύχος 79/80 του περιοδικού (δεν μένω όλο τον καιρό στην Αθήνα) θα το ξαναπληκτρολογήσω με τα χεράκια μου, να μην σας έχω φόρτωμα.

Λυπάμαι που καταχράστηκα το χώρο του ιστολογίου για ένα θέμα εντελώς άσχετο με την επωνυμία και την ψευδωνυμία στα ιστολόγια. Το μόνο που βρίσκω κάπως σχετικό είναι ότι καμιά απόδειξη δεν έχω ότι είστε όντως ο Μέγας Τιμημένος Πληκτρολόγος, κι όμως εγώ ο βλαξ κάθομαι και σας ακούω.

Anonymous said...

re pws allazoun oi kairoi, esu pou kapote "eftunes" tous anonymous twra tous "glufeis". meta sou ftaiei i magica. kanonika tha eprepe na tis zhthseis sugnwmh kai na thn ennoeis malista! ti na pei kaneis...

Anonymous said...

Κοντολογίς, σέβομαι την ειλικρίνεια και όποιος έρθει να ζητήσει την βοήθειά μου στα ίσα είμαι πρόθυμος να την προσφέρω. Αλλά η πουστιά δεν αντέχεται ρε γαμώτο -ούτε η υποκρισία.
Αυτά.

koita poios milaei gia poustia!!! esu pou anoikses mplog gia na ta xwneis me pseutiko onoma stous argomisthous "synadelfous" apo to grafeio!!! eipame mnhmh xrusopsarou sth mplogosfaira...

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Αγενής γιατί; Eπειδή δεν προσκυνώ την επωνυμία σας και δεν εκστασιάζομαι διαβάζοντας "Σαραντάκος" πλάι στα σχόλιά σας; Που, έτσι κι αλλιώς, δεν μου λέει τίποτα περισσότερο από όσα μου λέει και το ψευδώνυμο του ιδιοκτήτη οποιουδήποτε άλλου μπλόγκ έτυχε να δω στο ίντερνετ;

Ή επειδή ένας με ψευδώνυμο τολμά να απευθύνεται σε έναν με ονοματεπώνυμο και να του ζητάει να κάνει αυτό που πρέπει;

Ακούστε λοιπόν κύριε Επώνυμε Σαραντάκο. Eδώ, στο ίντερνετ, δεν είστε τίποτα περισσότερο από μία σύνθεση γραμμάτων του ελληνικού αλφαβήτου. Είτε αυτά σχηματίζουν το όνομα "Νίκος Σαραντάκος" είτε το ψευδώνυμο "Ευτυχισμένο γιουβαρλάκι", δεν κάνει καμμία διαφορά. Κρίνεστε μόνον από αυτά που γράφετε κάθε φορά, όπως κρίνεται και ο κάθε ψευδώνυμος που, σαν εσάς, διαφημίζει κι αυτός τη δουλειά του ή αναδημοσιεύει λογοτεχνικά κείμενα. Χωνέψτε το, σας αρέσει δεν σας αρέσει.

Kαι, εν τέλει, αν διακρίνετε αγένεια, αυτή δεν είναι χειρότερη από τα ψεύδη σας για τα οποία σας καταγγέλω ευθέως: Δεν ήταν καθόλου αγενές το μέηλ που σας έστειλα, όπως ψευδώς ισχυρίζεσθε.

Σας προκάλεσα να το δημοσιεύσετε και η άρνησή σας να το πράξετε αποδεικνύει τη δυσχερή θέση που έχετε βρεθεί εξ αιτίας αυτού του ψεύδους. (πέραν του φασισμού να χρησιμοποιείτε την σελίδα σας για να διαδίδετε αυτό το ψεύδος.)

Aντιδράτε μ' αυτόν τον τρόπο, επειδή δεν θέλετε να δημοσιεύετε άλλα λίνκς πέραν των δικών σας, για λόγους που ο καθένας καταλαβαίνει, γι αυτό και ενοχληθήκατε από ένα μέηλ που σας ζητούσε ευγενικά να πράξετε αυτό που παραλείψατε. Υποθέτω δε πως αντιλαμβάνεσθε ότι απευθύνεστε σε μπλόγκερς και η παιδαριώδης δικαιολογία σας ότι δεν το κάνετε γιατί είναι "πολλή δουλειά", δεν γίνεται πιστευτή. Πολύ περισσότερο που τα λινκς σας είναι άφθονα προς τις δικές σας σελίδες ή προς την διαφημιζόμενη δουλειά σας.

Όσο για την συνεννόηση στα ελληνικά, εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχει αδυναμία, κι αυτή δεν οφείλεται σ’ εμένα. "Καπρίτσια" κάνει αυτός που αρνείται με παιδαριώδεις δικαιολογίες να πράξει αυτό που πρέπει και προσπαθεί να παραπλανήσει με εξυπνακισμούς για διαταγές γραμματοσειρών και υποτακτικές.

"Επηρμένος", πάλι, είναι αυτός που υποτιμά τη δουλειά του βιβλιοδέτη, του πωλητή ή της δακτυλογράφου και νομίζει ότι δεν τους αξίζει ίσος σεβασμός μ' εσάς που κάνετε ένα άλλο επάγγελμα.

Φιλοτεχνείτε το πορτρέτο σας, κύριε Επώνυμε Σαραντάκο, με όσα γράφετε, και εκτίθεστε ακόμα περισσότερο με την ομολογία σας "δεν το έβαλα ακριβώς όπως θέλατε, λυπάμαι" ενώ στο μέηλ σας μού γράψατε "έκανα την επανόρθωση που απαιτήσατε."

υ.γ Όσο κι αν προσπαθείτε να το αποφύγετε, το ζήτημα έχει να κάνει με την επωνυμία και την ψευδωνυμία. Και όπως πιστεύω, σ' αυτό εδώ το μπλογκ οι ανώνυμοι, οι ψευδώνυμοι και οι επώνυμοι, μετράνε το ίδιο.

Mantalena Parianos said...

Ψευδωνύμ, K.-s.M. κ.ο.κ. >>

Σάμπως δεν μας τα λες καλά! Δεν κατάλαβα τίποτα. Αντιθέτως όσα γράφει ο Νίκος Σαραντάκος, μου φαίνονται ότι "πατάνε" πιο καλά στα πόδια τους. Στο κάτω κάτω έβαλε το URL, όχι;

Κύριε Σαραντάκο >>

οφείλετε να παραδεχθείτε πάντως ότι μια αναγνώριση από to site ή blog απ' όπου το πήρατε (copy + paste, no?) οφείλετε να την κάνετε. Αν την κάνατε, όπως εξηγείτε, που το πρόβλημα;


Ανώνυμε ρουφιάνε >>

Χαρακτηριστικό δικό σου όπως και της σιχαμάτζικάς σου, είναι πως δεν μάθατε ποτέ να διαβάζετε.
Αν πρόσεχες λοιπόν τα γραφόμενα στο ποστ και όχι μόνο την εικόνα στο μπανεράκι (το ένα όντως μιλάει για "ανώνυμο blogging" - αλλά δεν εννοεί αυτό που βλακωδώς εννοείς), to post αναφέρει ρητά τόσο στα σχόλια όσο και στο κείμενό του, ότι "η ψευδωνυμία αποτελεί ταυτότητα" και ότι "άλλο ψευδωνυμία - άλλο ανωνυμία".
Για παράδειγμα, μη βαυκαλίζεσαι ότι είμαστε ίσα κι όμοια εσύ κι εγώ, επειδή έγραψες κάτι σαν Ανώνυμος.
Αν είνα δυναμόν.
Με τον ίδιο τρόπο που κάποιος που δημοσιεύει κάτι σε μια εφημερίδα δεν γίνεται αυτομάτως δημοσιογράφος ή όποιος κάνει ένα δίσκο δεν γίνεται "συνάδελφος" του Πανταζή ή του Mick Jagger, εγώ είμαι η Mantalena κι εσύ ένα αρχίδι και μισό που άλλα διαβάζει - άλλα καταλαβαίνει και τολμάει να γράφει για πράγματα που δεν ξέρει επειδή κάτι του σφύριξαν.

Mantalena Parianos said...

Βάλε ένα κόμμα πριν το "επειδή κάτι του σφύριξαν", ναι;

:)

Mantalena Parianos said...

Ψευδωνύμ, K.-s.M. κ.ο.κ. >>

Τώρα καταλαβα!

Πόλεμος !!! Παιδιά χαλαρώστε. Ούτε το Σκοπιανό να είχατε να λύσετε!

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Mantalena κ.ο.κ,

Πάρε και το "αγενές" μέηλ που έστειλα στον Επώνυμο Κύριο:

Sent: Wednesday, February 20, 2008 1:05:59 PM
To: xxxxxxx

Κύριε Σαραντάκο,

Έχετε αναδημοσιεύσει στο σάιτ σας ένα μου σχόλιο από το Απέναντι Πεζοδρόμιο, που αφορά στο αφιέρωμα της οδού Πανός στον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη.

Θα σας παρακαλούσα, επειδή αυτό το κείμενο του κυρίου Ψαραδάκη το δακτυλογράφησα για να το ποστάρω μόνον στο συγκεκριμένο μπλογκ και επειδή αυτό απαιτεί η δεοντολογία, αντί της απλής αναφοράς ενός ημιτελούς url να βάλετε το λινκ της δημοσίευσης από το Απ. Πεζοδρόμιο.

Ευχαριστώ
k.


Aναμένω να μου πεις πόσο "αγενές" το βρίσκεις, όπως και γιατί νομίζεις ότι αρνείται να βάλει το λινκ της πηγής του, όταν στο σάιτ του έχει άπειρα άλλα λινκς.

Mantalena Parianos said...

Κ.σ.Μ. >>

Δεν μπήκε καν δηλαδή το λυνκ του Απέναντι Πεζοδρομίου;

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Δεν μου είπες, όμως, αν το βρίσκεις αγενές αυτό το μέηλ.

Mantalena Parianos said...

K.s.-M. >>
Χε! Είμαι έξυπονο πουλί εγώ. Δεν θα με τουμπάρεις έτσι έυκολα!

Πάω να φτιάξω πρωινό καφεδάκι, με τσουρεκάκι και μέλι και να χουζουρέψω όσο θα ακούω το best of του Morrissey.


Θέλω να 'ρθουν τρεις μαργιόλες
να πατούν το ναργιλέ
κι άλλες δεκατρείς σπανιόλες
να φωνάζουνε ολέ

λεξω φτώχια και μιζέρια
ο καιρός γοργά περνά
φεύγουνε τα καλοκαίρια
και ο άνθρωπος γερνά

-από το καινούριο του Βαγγέλη Γερμανού


έλεος!

[το λυνκ μην ξεχάσεις να μου βάλεις]

:)

Νίκος Σαραντάκος said...

Μανταλένα, από την πρώτη στιγμή, πριν ενοχλήσει ο κύριος, μπήκε αναφορά ότι το κείμενο είναι παρμένο από το ιστολόγιο gaynewsingreek. Σε όλη την ενότητα έχω τις αναφορές πηγών έτσι γενικά, και όχι πιο συγκεκριμένα, δηλ. λέω ότι αυτό το πήρα από το poiein.gr, το άλλο από το poema.eu, το παράλλο από τη Γητεύτρια. Όταν παίρνω κάτι με κόπυ-πάστε στη σελίδα μου, δεν βάζω λινκ γιατί αυτό μετά με υποχρεώνει να συντηρώ τα λινκ όταν σπάνε και είναι πολλή δουλειά. Ήδη έχω χιλιάδες λινκ να προσέχω (και δεν προλαβαίνω).

Μετά έβαλα το URL πληρες, δηλ. έτσι:
http://gaynewsingreek.blogspot.com/2007/10/blog-post_31.html
αλλά όχι σαν λινκ (δηλ. άμα κλικάρεις πάνω του δεν πας εκεί, πρέπει να το κάνεις κόπυ-πέιστ στον φυλλομετρητή σου)

Ο κύριος Τάδε κάνει όλην αυτή τη φασαρία επειδή έβαλα το πλήρες URL αλλά όχι με μορφή λινκ! Και λέω ότι αν είναι να αλλάξω όλα μου τα URL και να τα κάνω λινκ, θα πρέπει να μην κάνω άλλη δουλειά για μια βδομάδα.

ΥΓ Προφανώς, καμιά σχέση με επωνυμία και ψευδωνυμία

Mantalena Parianos said...

Ε... εντάξει μου ακούγεται.

:?

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Παρά τις δηλώσεις σου Μανταλένα, είδες πώς ψαρώνεις κι εσύ από την "επωνυμία";

Aν είναι έτσι, θα σου τηλεφωνήσω να σου πω και το δικό μου όνομα, μπας και αποφασίσεις να μιλήσεις ντόμπρα.

Tην καλημέρα μου

Mantalena Parianos said...

Ελα μωρέ, που κρίνεις πάλι τις προθέσεις μου!

Ο άνθρωπος έβαλε λυνκ. Δεν φαντάζομαι όμως ότι θα μπορούσε κανείς να υποχρεώσει κάποιον άλλον να βάλει το λυνκ του με συγκεκριμένο τρόπο!

(δεν ξέρεις τι έχω δει σε αυτή την blogο-ζωή)


Λέω... μπορεί να έχω και λάθος και να υπάρχει και κάτι άλλο που να μην το αντιλαμβάνομαι - π.χ. το mail σου δεν είναι καθόλου υβριστικό, άρα γιατί ο Ν. Σαραντάκος το χαρακτηρίζει έτσι;
Ίσως λοιπόν, παίζεται και κάτι άλλο εδώ, που μου διαφεύγει.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Συνεχίστε κύριε Επώνυμε Σαραντάκο.

Αλλά αν εσείς δεν έχετε άλλη δουλειά παρά να βάζετε λινκς, κι εγώ άλλη δουλειά δεν είχα, παρά να πληκτρολογώ ολόκληρο κείμενο για να το βάλετε στο διαφημιστικό προσωπικό σας σάιτ.

Και μιας και είμαστε ον λάιν, μπορείτε να μας δείξετε πού είναι η αγένεια στο μέηλ που σας έστειλα;

Ή θα ανασκευάσετε αυτό που γράψατε "το αγενές ημέιλ που μου έστειλες.";

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Mανταλένα, κατ' αρχάς γνωρίζεις για τι πράγμα μιλάμε; Ξέρεις τι είναι το link και τι είναι το url;

Και μέχρι πότε θα αποφεύγεις να απαντήσεις αν βρήκες αυτό το μέηλ αγενές;

Νίκος Σαραντάκος said...

Κύριε Κ-σ μου, αναδημοσιέψατε το πρώτο σας ημέιλ, όχι το δεύτερο, το οποίο ξεκινάει: "Υπέθεσα ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε στα ελληνικά". Αυτό δεν είναι αγενής και φτηνή ειρωνεία; Και στα επόμενα ποστ σας εδώ κάνατε ό,τι μπορούσατε για να ενισχύσετε την εντύπωσή μου. Ελπίζω να μη χρειαστεί να έχουμε άλλες διαδικτυακές επαφές.

Mantalena Parianos said...

ΟΚ, ΟΚ.

Ε-μαιλ, όχι αγενές.
Url, ξέρω.
Λυνκ, ξέρω.
Θα με πάρεις τηλέφωνο τώρα;




χαλαρώστε

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

A, τώρα δηλαδή λέτε ότι το δεύτερο μέηλ μου ήταν αγενές;

Ωραία, το ποστάρω κι αυτό, αλλά επειδή η δεοντολογία δεν μου επιτρέπει να δημοσιεύσω το δικό σας, σημειώνω ότι στην απάντησή σας μου γράψατε για "πνευματικά δικαιώματα" που όπως βλέπει ο καθένας, πουθενά, στο πρώτο μέηλ μου δεν αναφέρω κάτι τέτοιο.

From: k m (kyveli@hotmail.com)
Sent: Thursday, February 21, 2008 1:26:47 AM
To: Nikos Sarantakos (xxxxxxxxxx)

Υπέθεσα ότι μπορούσαμε να συνεννοηθούμε στα ελληνικά. Από πού το συμπεράνατε και πώς είναι δυνατόν να εννοώ πνευματικά δικαιώματα; Ακριβώς επειδή σέβομαι τα πνευματικά δικαιώματα, γι αυτό και στο μπλογκ μου αναφέρω κάθε είδους πηγή. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε αναφέρω ακόμα και τις πηγές από όπου αντλώ τα εξώφυλλα των βιβλίων, παρά το ότι προέρχονται από εμπορικά σάιτς. Πράγμα, που όπως ξέρετε, δεν πράττουν όλοι οι λογοτέχνες που διατηρούν μπλογκς και οι οποίοι θεωρούν ότι τα πνευματικά δικαιώματα αφορούν μόνον σ' αυτούς και όχι στους φωτογράφους, π.χ, με τα έργα των οποίων στολίζουν τα μπλογκς τους.

Το ίδιο ακριβώς έκανα και για το κείμενο που αναδημοσιεύσατε. Ανέφερα λεπτομερώς τον συντάκτη του, τον τίτλο του περιοδικού, το τεύχος και την ημερομηνία που δημοσιεύτηκε. Έχω διαβάσει διαμαρτυρία του κυρίου Ψαραδάκη για την κλοπή που γίνεται εις βάρος του αλλά κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ από εμένα, που αναφέρω ακόμα και τις πηγές τυχόν πληροφοριών μου. Άλλωστε δεν ζήτησα παρά αυτό που συνηθίζεται, ένα λινκ που μάλιστα δεν οδηγεί σε δικό μου μπλογκ, ώστε να θεωρείται ιδιοτελής η "απαίτησή" μου.

Όπως και νά 'χει, ευχαριστώ για την επανόρθωση.



Πού ακριβώς είναι η αγένεια και στο δεύτερο;

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Επίλογος:

Αλλά παρά την διαβεβαίωση του κυρίου Επώνυμου Σαραντάκου "Εκανα την επανόρθωση που απαιτήσατε" απλώς αναγκάστηκε να γράψει το πλήρες url και να συμπληρώσει στο σάιτ του ότι "Ύστερα από επιτακτική απαίτηση του σχολιογράφου του ιστολογίου, ο οποίος επισήμανε ότι είχε δακτυλογραφήσει το κείμενο μόνο για το συγκεκριμένο ιστολόγιο και επικαλείται τη δεοντολογία, οφείλω να διευκρινίσω ότι το πλήρες, ανόθευτο και ολόκληρο λινκ προς την αρχική αναδημοσίευση του κειμένου είναι: http://gaynewsingreek.blogspot.com/2007/10/blog-post_31.html "

Κύριε Επώνυμε Σαραντάκο,

Συγχαρητήρια για όλες τις "επώνυμες" ανακρίβειες (για να αποφύγω τη λέξη "ψεύδη") που γεμίσατε αυτό εδώ το ποστ. Η αλήθεια όμως, όπως φαίνεται από την παράθεση των μέηλ μου, είναι εντελώς διαφορετική από τους ισχυρισμούς σας.

Και διαδικτυακές επαφές, αν εξακολουθήσετε να διαδίδετε αυτό που γράφετε στο σάιτ σας, θα ξαναέχουμε... αν τύχει...

Είπαμε, ότι εδώ είναι διαδίκτυο και μιλάμε με ίσους όρους, επώνυμοι, ψευδώνυμοι και ανώνυμοι.

Καλημέρα σας

Νίκος Σαραντάκος said...

Το πού είναι η αγένεια και η ειρωνεία, κτγμ, σας το είπα.

Από κει και πέρα, επειδή υπονοήσατε ότι εκμεταλλεύτηκα τον τίμιο κόπο σας για να αυτοδιαφημιστώ (γράψατε: "κι εγώ άλλη δουλειά δεν είχα, παρά να πληκτρολογώ ολόκληρο κείμενο για να το βάλετε στο διαφημιστικό προσωπικό σας σάιτ") κι επειδή έχουμε και μια ευθιξία, αφαίρεσα το κείμενο του κ. Ψαραδάκη προς το παρόν.

Δείτε με τα μάτια σας:
http://www.sarantakos.com/liter/lapathiotis/sunkati.html

Anonymous said...

Εγώ ΔΕΝ καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος πρέπει να αποδέχεται τέτοια χρησιμοποίηση χωρίς ΟΥΤΕ ένα ΣΩΣΤΟ link στους αφιλοκερδείς κόπους ΄του.

Μανταλένα, Φάουλ. Διάβασα το διάλογο δύο φορές και ΔΕΝ πείσθηκα ότι υπήρξε η παραμικρή αγένεια.

Το φαινόμενο Σαραντάκος το έχω ζήσει επανειλλημένα πολλά χρόνια. Ο άνθρωπος είναι λόγιος, αξιόλογος, έχει κι αυτός μερικά όνειρα σεβαστά και θεμιτά, αλλά τα μπερδεύει με προσωπικές του φιλοδοξίες που δεν σταματούν πουθενά. Στο μεταξύ, διασύρει κόσμο και κοσμάκη χωρίς να φαίνεται. Εχει τρομερή πειθώ και αυτο-έλεγχο, δε λέω.

ΠΟΛΛΟΙ εμάσησαν. Το θέμα είναι θα... χωνέψουν.

Ας μην ξεχνάμε ότι... όταν τελειώσει η δουλειά που κάνουν οι ανιδιοτελείς σκλάβοι του κυρίου αυτού, ΕΚΕΙΝΟΣ θα δοξαστεί, κι όλοι εμείς που έχουμε υποστεί τους σατανικούς διασυρμούς του, θα βγούμε και... κακοί ή τρελλοί.

http://panikos.wordpress.com/2008/01/26/coultouropateres/

Υ.Γ. Πρόσφατα, ΕΓΚΩΜΙΟ που έγραψα για το βιβλίο του Ν.Σ. λογοκρίθηκε μετά από ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ως να με παρουσιάζει πάντα σαν εχθρό. Το εγκώμιο όμως θα δημοσιευτεί, ΟΠΩΣ και η δική του ΚΤΗΝΩΔΗΣ απαίτηση να μη δημοσιευτεί. τσκ, τσκ, τσκ...

Mantalena Parianos said...

Omadeon!
Κανένα φάουλ μου.
Δες το σχόλιό μου των 9:35.

Anonymous said...

Ναι... τηλεγραφικά το είπες και με ΔΥΟ αναγνώσεις μου διέφυγε. ΟΚ, άρα... ΠΟΥ είναι η "αγένεια";

Δες κι αυτό
http://omadeon.wordpress.com/#comment-2504

Και τα υπόλοιπα αφήνω στα δείξει ο άλλος σχολιαστής, βαριέμαι να κάνω στο Σαραντάκο... όσα κάνει αυτός στους άλλους (κι έχω και δουλειά τώρα) πάντως θα επανέλθω άλλη φορά.

Προσυπογράφω το ποστ με κάποιες μικρές ενστάσεις, κατ' αρχήν εγώ είμαι ΠΛΗΒΕΙΟΣ ψευδώνυμος με το όνομα ανοιχτό σε έρευνα και το κεφάλι μου στο ντορβά.

Πριν καιρό ο Σαραντάκος προσυπόγραψε 100% ΒΑΡΥΤΑΤΟ επαγγελματικό διασυρμό-λίβελο από κολλητό του πρώην αφεντικού μου.

Δεν ήθελα να δώσω συνέχεια στο θέμα, ο άλλος φιλαράκος απείλησε μετά ΚΑΙ με σωματική βία
ΚΑΙ με μηνύσεις όταν (αμυνόμενος) αποκάλυψα ότι ήταν και υποψήφιος βουλευτής (με ψευδώνυμο). ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ Μανταλένα, μιλάμε...

Τα λέμε αργότερα.

Anonymous said...

Εεε, ναι μεν βλέπω ότι η συζήτηση έχει ξεφύγει, αλλά ξυπνάω (και απαντώ) αργά τι να κάνουμε )))
@ Mantalena
Thanx για το σχόλιό σου για το nick μου που έγραψες κάπου εδώ γύρω, αλλά δε μπορώ να το εντοπίσω αυτή τη στιγμή :) Αν το αποφασίσεις, θα πρέπει να μετακομίσεις στην Ιρλανδία. Pas mal, erh?

(Και το βασικότερο: όσο για τα 100 ποστ και τις αλλαγές, μπορεί να μην κατάλαβες, αλλά αυτό σου είπα ότι κάνω κι εγώ :) Και με λιγότερα από 100 μη σου πω... Είμαστε εδώ για να είμαστε συνεπείς στην επιλεγμένη ψευδωνυμία μας ή για να μιλάμε;). Ερωτώ.

Νίκος Σαραντάκος said...

Με τον Ομαδεώνα κουβεντα δεν μπορώ να κάνω, αλλά επειδή χρωστάω (ίσως) μια διευκρίνιση στον κ. Κ-σ-Μ κι επειδή το φιλοθεάμον κοινό πρέπει ν' ακούσει κι αυτή τη ρημάδα την άλτερα παρς (πώς λέμε: τι θα παρ'ς;), έγραψα ένα μακρυνάρι που το έχω στις σελίδες μου διότι εδώ θα πιάσει πέντε οθονιές:

http://www.sarantakos.com/deontol.html

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Στο παρόν ποστ εκφράστηκαν και οι δύο πλευρές με ίσους όρους, κύριε Σαραντάκο και αποδείχτηκε η αναλήθεια των ισχυρισμών σας με την παράθεση των "αγενών" μέηλ μου. Αυτό που κάνετε στο σάιτ σας, δεν είναι παρά μονόλογος.

Και αν, αντί του να βάλετε ένα απλό λινκ της πηγής που το αντιγράψατε, προτιμήσατε να αποσύρετε το εξαιρετικό κείμενο του κυρίου Ψαραδάκη και να στερήσετε τους αναγνώστες σας από την ευκαιρία να το διαβάσουν, χρεώνεται σ' εσάς και όχι σ' εμένα. Με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Να υγιαίνετε

Νίκος Σαραντάκος said...

Αν μου στέλνατε χτες ένα ημέιλ αντί να με πάρετε από τα μούτρα, ίσως να είχαμε συνεννοηθεί. Μικρό το κακό, το διαδίκτυο είναι απέραντο και γεμάτο αξιόλογους ανθρώπους.

Για το κείμενο του κυρίου Ψαραδάκη έχετε δίκιο, αλλά οι αναγνώστες δεν θα το στερηθούν για πολύ. Υπολογίζω μέσα σε δεκαπέντε μέρες να το ξαναβάλω, γραμμένο ιδίαις χερσίν, και μάλιστα ολόκληρο, διότι αν δεν κάνω λάθος εσείς έχετε βάλει λιγότερο από το μισό (αν κάνω λάθος, μην βάλετε τις φωνές).

Αν έως το τέλος του μήνα Μαρτίου δεν το έχω βάλει, θα επαναφέρω το δικό σας και θα βάλω και το λινκ, όπως απαιτείτε και το κρίμα στο λαιμό σας αν μετά κλείσει το ιστολόγιο ή αν παραπέμπει άλλους που παραπέμπουν σε ακροδεξιούς.

ν.

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

To συγκεκριμένο ιστολόγιο, κύριε Σαραντάκο, δεν πρόκειται να κατεβεί, όπως υποσχέθηκε ο ιδιοκτήτης του. Και η μέχρι τώρα συνεπής παρουσία του, μου δίνει κάθε δικαίωμα να το πιστεύω.

Μέηλ, σας έστειλα δύο (τα παραπάνω) αλλά η απάντησή σας ήταν αυτό που γράψατε στο σάιτ σας. Ωστόσο, για την περίπτωση που είστε πρόθυμος να βάλετε το λινκ της πηγής σας, ευχαρίστως να δακτυλογραφήσω και το υπόλοιπο κείμενο και να σας το στείλω. Kαι εύχομαι, να γίνει αυτό μια καλή αρχή για την παράθεση των συνδέσμων και των όποιων άλλων πηγών σας.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mantalena Parianos said...

BANSHEE >>
Ρωτάς:
"Είμαστε εδώ για να είμαστε συνεπείς στην επιλεγμένη ανωνυμία μας, ή για να μιλάμε;"

Το ένα δεν αποκλείει το άλλο. ¨Ασε που αν μιλάμε, τα ψευδωνυμά μας, αποκτούν συνέπεια ταυτοσημίας με όσα λέμε, γίνονται "ταυτότητα" δικτυακή.


ΝΙΚΟ 40ΑΚΟ και K.S.M >>

Ειρήνη υμίν.


ΟΜΑDEON >>
Περιπλέκεται πολύ το ζήτημα σε όσα έχεις ποστάρει!


ΑΝΩΝΥΜΗ ΣΑΛΟΝΙΚΙΑ >>
Απ΄όσα έγραψες, δεν κατάλαβα τίποτα άλλο εκτός από το όνομά μου.
Αν είχες λίγη τσίπα και δεν ήσουν ρουφιάνα, όλο αυτό το κατεβατό θα μου το είχες στείλει mail και ίσως το συζητούσαμε αφού μου διευκρίνιζες και κάποια πράγματα που δεν κατανοώ. Θα έπαιρνες και κάποια απάντηση - τώρα παίρνεις απλώς τον πούλο.

----------------

Βλέπετε όλοι ποια είναι η διαφορά της ψευδωνυμίας από την ανωνυμία;
Αυτή η γυναίκα δεν είχε ΚΑΝ το θάρρος να γράψει ένα σχόλιο ή ένα mail με το nickname της.

Την κτηνωδία αυτών των ανθρώπων εξυπηρετεί η ανωνυμία. Για όλους τους υπόλοιπους εμάς, η ανωνυμία είναι απλώς ένα μέσο για να φτιάξουμε ένα άλλο, ψευδώνυμο "εγώ" με το οποίο ίσως μπορούμε να αισθανθούμε πιο άνετα και να επικοινωνήσουμε καλύτερα - λέω 'γω τώρα βαθυστόχαστα.


τσιπρ τσιπρ τσιπρ

Νίκος Σαραντάκος said...

Αγαπητή Μανταλένα, σε ό,τι με αφορά παραδέχομαι ότι είπα μια κουβέντα παραπάνω και δεν έχω λόγο να κρατάω κακία στον ΚΣΜ, ιδίως απο τότε που είδα ένα ιστολόγιο που έχει φτιάξει το οποίο είναι καταπληκτικό. (Πολλά έχει φτιάξει, αλλά εγώ ένα είδα, με τους ποιητές που ταξιδεύουν)

Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ. said...

Μantalena: ...η ανωνυμία είναι απλώς ένα μέσο για να φτιάξουμε ένα άλλο, ψευδώνυμο "εγώ" με το οποίο ίσως μπορούμε να αισθανθούμε πιο άνετα και να επικοινωνήσουμε καλύτερα - λέω 'γω τώρα βαθυστόχαστα.

Τότε, με την ευρηματικότητα που σε διακρίνει, δεν βρίσκεις ένα πετυχημένο ψευδώνυμο και για μένα ώστε "να αισθανθώ πιο άνετα και να επικοινωνήσω καλύτερα";

To K.σ-Μ., δεν είναι ψευδώνυμο - είναι ονοματεπώνυμο συντομευμένο.

Mantalena Parianos said...

Κ.σ.Μ >>

Εύκολο.
Το Λινκάων πώς σου φαίνεται;

Anonymous said...

ελα μουνι στο τοπο σου.ρε μαλακακο πασ καλα; για ποια ψευδονυμη συνεπια μιλασ; εχεισ γεμισει το τοπο με τη ψευτια σου; ακομα και δω ολη μερα μιλασ με τον εαυτο σου. δεν ειναι ο πρεζασ ο κρυπτο(σπαμερ) που λες,εσυ εισαι. χου ρε

Anonymous said...

Πολύ αρσενικό βρε παιδί μου!

Άσε που θα με περνάνε για δωδεκαθεϊστή.

Mantalena Parianos said...

Pretty keen - yes, my hobby keeps me busy.
Αnd if I talk to myself, what's the crime?
In the darkroom I am a dealer in space and time...
When all memory is mellowed,
when the photograph is yellowed,
still it never lies.


-P. H.